Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Thanx!

Gaat Goed hoor! Heb nu net 2 paracetamols op in de hoop dat ik vannacht wat beter slaap maar de rest van de dag niks op. Doe ik expres niet want ben bang dat ik dan teveel doe en trouwens de pijn valt echt mee..

Een beetje net alsof ik gister een paar klappen met een hamer op me borstkast heb gekregen that's it ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanx!! :D

Heb inderdaad niet veel pijn alleen last van die bh en volgensmij ook van de narcose nog.

Word regelmatig ineens heel erg moe. Probeer dan ook ff te slapen maarja dat lukt me dan natuurlijk niet ;) zou ook een wereldwonder Zijn.

Nou wil ik zometeen toch echt ff onder de douche springen ipv een washandje.. Hoe moet ik dat nou doen zonder dat de pleisters nat worden??? En voelt dat niet heel raar dat water op die opgezwollen tiet? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa herkenbaar hoor dat steeds weg vallen... Lekker toch..;-) Hihi.

Ik mocht derde dag po pas douchen en vond het heel raar voelen idd... Maar wel heeeel lekker!! En tsja... Die pleisters kan je niet vermijden, worden echt wel nat... Of iets erop zinnen, werken met tape en plastic broodzakjes ofzo, maar ik zou zelf gewoon nog ff wachten joh...word toch week ervan de hechting..

En anders doe je anders lekker ff onderkantje met de douche kop... Ook lekker! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee ik heb gewoon gewacht tot ik mocht douchen. Maar dacht als je echt eerder wilt dan met zoiets te werken... Net zoals als je gips hebt ofzo dat niet nat mag worden weet je wel..

Maar heel gedoe lijkt me ... Dus ff wachten nog, dan waardeer je t nog meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik word ook elke x ineens helemaal raar.. maar slapen hoo maar

heb net 2 lipoelastics besteld word helemaal leip van die fila heb nu ondertussen !! 85 !! D aan en zelfs die knelt aan me wond.. weet iemand hoe lang het duurt voordat die binnen komt via online-care?

heb weleens me teen gebroken en moest toen ook douchen moet zo'n plastic ding.. nou het word gewoon nat hoor wat je ook doet.. heb net maar weer met een washandje gedaan en kom derachter dat ik echt me oksels niet kan scheren :huh::huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke maat heb je nodig... Heb een ongebruikte L hier liggen, gaat weer retour.

Maar je hebt ze binnen 5 werkdagen wel binnen...

Zitten erg strak hoor! Kan beter maatje groter nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het opgemeten en zat beetje bij de extra new tussen de m en l in ... dus heb de L besteld...

heb ook de opvolger besteld PI unique geloof ik en daar heb ik gewoon 80D van genomen neem aan dat het vocht dan als wat minder is...

zal toch niet zo strak zitten als de fila? zit toch een elastische band onder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen idee hoe de Fila zit.. Heb uiteindelijk de Marena aan... Maar zijn vrij snel met leveren hoor. Wil eigenlijk ook de opvolger van de extra new maar durf de maat niet aan... Eerst maar ff goed dat vocht weg! Bweh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt niet normaal hoe dik ik nu ben!

Ik ga voorlopig niet op de weegschaal staan...

Ik zie trouwens dat jij 500 cc heb! Die wou ik ook eerst graag maar ging helaas niet :( wat is je maat nu en wat was je voorsituatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik dus wel gedaan....;-( Maarja fok it.. Komt ook wel goed!!

Als je me ff toevoegt kan je me pics zien.. Voor en na..

Wilde eerst 400... Maar zo gaan twijfelen... Diis na tweede consult unaniem besloten voor de 500 te gaan en zeker geen spijt van!

Draag nu maat 75E , ti's nog moeilijk te zeggen welke cupmaat het gaat worden door al dat vocht... Denk dat ik wel op een f ga uitkomen... Maar vind ze zo groot niet ogen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ze heel mooi geworden!

geweldig he dat je van hangende theezakjes naar volle ronde borsten kan gaan!

kijk mij foto maar ook 2 verschrikkelijke theezakjes! leken wel tieten van een vrouw van 85 terwijl ik 25 ben..

maar daar ben ik mooi vanaf :D

het is moeilijk om aan een foto te zien hoe groot ze nou daadwerkelijk zijn.. ik vind ze op de foto kleiner lijken dan dat ik ze der in het echt uit vind zien..

ik ga der nu op dit moment ook niet teveel naar kijken laat ze voorlopig ff veilig in me sport bh :)

had vanmorgen ff stiekem gespiekt en toen zag ik al dat eentje iets boller was maar dat was duidelijk een vochtbol.. dus ga me eigen niet gek zitten maken door heel de dag te kijken of ik iets ongelijks zie..

ze waren namelijk wel hangend maar gelukkig wel allebei gelijk dus denk dat het wel goed komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xRBoobs

Hee Nies !

Gefeliciteerd met je boobs :)

Ik moest de eerste vijf dagen m'n pleisters droog houden. Dit i.v.m. het nat worden van de wonden, die zijn namelijk nog niet geheeld. De kans dat het herstel van je littekens langer duurt, is dan wel groter.

Douchen mocht ik niet, maar zat wel lekker in bad met het water tot aan m'n buik. Kon ik toch lekker schoon blijven hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx!! :)

ok nog 2 dagen niet douchen dan want nu durf ik niet!!

:145: IS DER NU NOG IEMAND DIE ERMEE KOMT DAT IK NOG LANGER NIET MAG DOUCHEN??!! :145:

maar na 5 dagen mag die dan wel nat worden? want tis echt onmogelijk om te douchen zonder dat me tiet nat word..

en ik ben niet in het bezit van een waterdichte bra :108:

vandaag weer aan de washand en vanmiddag maar ff me haar laten wassen en stijlen bij de kapper want..

:108: Ik ben in het bezit van een zwerver look :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xRBoobs

Ja bij mij werden ze toen ook nat. Er kwam wel oud bloed doorheen, maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Mijn littekens zien er prachtig uit haha dus no worries. Komt allemaal goed ! Heeeeerlijk om weer zo onder de douche te staan hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning!

Wat heeft jouw pc gezegd dan over douchen....Ik mocht van dr Nio derde dag gewoon douchen... Pleisters mochten nat worden... Hb vandaag pic geplaatst waarbij je de pleisters ook ziet...Geen probleem zei die.

Anders neem je toch ff contact op met de kliniek ofzo...

Dan weet je t zeker...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik kan ze dan niet meer droog krijgen als ik daarna me bh weer uittrek...

me bh knelt al vanaf het begin tegen me wond dus ben al bang dat ze niet zo snel helen..

hopelijk komt vandaag of morgen de nieuwe binnen...

Op het blaadje van amstelveen stond 5 dagen.. ik wou het dus aan schiettecatte vragen maandag maar was het vergeten omdat ik meer bezig was met de plaatsing.. logisch natuurlijk.. dus ik had het na de operatie aan de verpleger gevraagd daar en die zei na 24 uur al :wacko: en dat vond ik wel een beetje raar en dat durfde ik ook gewoon echt niet...

ik denk dat ik gerrie maar ff een mailtje stuur zo.. maar moet ik haar nou echt lastig vallen met zo'n vraag?

ik ga ff naar de foto kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zusters daar zeggen echt hele andere dingen haha!

Roosenburg zei tegen mij t tape moet 24 uur blijven zitten, die zusters zeiden als je thuis ben kan je het eraf halen,

bij twijfel gewoon mailen/bellen nies! ze hebben het kaartje niet voor niks meegegeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.