Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Op de een of andere manier zodra ik me op dit forum aanmeld zakken de zenuwen een beetje :wacko:

:108: ik ga vanaf nu tot en met morgen 10 uur naar dit borstenforum scherm kijken :108:

diazepam werkt voor geen meter in ieder geval geen 10 mg dan mot ik der 5 tegelijk innemen :D maar goed in ieder geval beter dan niks! is het eerste wat ik vraag morgen...

maar waarom moet ik nou dextro meenemen??? :blink:

warme :160: ultrasexy :160: sokken zitten in de tas

en dat je beetje gek bent was me al opgevallen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben idd in februari ook geopereerd. Toen ging ik voor het eerst onder narcose en infuus. Maar ook toen was ik rustig haha.

Ik kom van een slappe 75B vandaan, in galerij staat nog een voor foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die kan ik niet zien :P

heb ook een slappe b en moet daardoor een a dragen maar ik krijg ook voor de spier..

maak me alleen een beetje druk dat je de randen aan de bovenkant gaat zien omdat ik daar zo plat ben...

dus ik ga morgen wel ff nog bespreken of dual plane niet beter is of dat ik me zorgen maak om niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx allemaal!

heb gekeken je hebt volgensmij dezelfde voorsituatie... dezelfde vorm in ieder geval wel!

en ze zijn mooi geworden ;)

ik moet me denk ik niet zo druk maken als ik hierna kijk :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is, is de chirurg kundig genoeg om te beslissen of voor de spier mogelijk is. Maat meid als je twijfel kaart het gewoon morgen aan voor de zekerheid! Je betaald ervoor en het is jou lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen 5 uur opgestaan en om 6 uur weggereden...

En tadaaaa sta ik der al om 7 uur op de parkeerplek voor de kliniek..

Zit nu al een uur te wachten en moet nog een uur..

Word met de minuut steeds zenuwachtiger. Vind het gewoon zo raar dat ik dalijk wakker word met dikke tieten.. Ken het niet echt geloven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi optijd zeg!! Succes voor vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet echt platgespoten worden om op een andere tijdstip te kunnen slapen dan 2 uur s'nachts want zelfs nu lukt het niet :93: dus dan ga ik maar ff verslaggie schrijven ;)

Om 5 uur ging ik uit bed ff douchen en stiekem toch ff deo opgesmeerd want ff serieus...

kwamen we al om 7.15 in Amstelveen aan :blink::blink::blink::blink: wist ik veel dat het meivakantie was... had rekening gehouden met eeuwige files.. om die tijd zag ik de eerste al naar binnen gaan, met zonnebril uiteraard (daar herken je ze vooral aan ;) ) toen dacht ik omg dalijk moet ik...

toch is de tijd snel gegaan door de zenuwen voordat ik het wist werd ik al naar boven geroepen..

kon me daar gelijk omkleden in een sexy outfit met open achterwerk.. oe la la :160:

daar zag ik ook gelijk die meid die ik s'ochtends om 7 uur naar binnen had zien gaan en die lag daar dus nog steeds voor pampus!! en het was ondertussen al half 10 dus ik dacht ow sjessuuus.. cijfer 9 gaf ze ook aan van pijn hoorde ik nog :18:

toen ff later kwam de anethist alles ff doornemen, uiteraard gelijk aangegeven dat ik heel erg bang ben om wakker te worden tijdens me narcose en dat ik me dan niet kon bewegen... toen vertelde hij geen spierverslappers gaat gebruiken... wat een geruststelling!! kan ik in ieder geval schreeuwen als ik eventueel wakker word tijdens de operatie..

daarna kwam Schiettecatte.. gelijk ff over de plaatsing gehad.. hij zei met 2 cm ofzo kan het makkelijk boven de spier, dus hij nog ff voor de zekerheid gemeten en ik had 4 cm, dus het bleef bij op de spier. gegarandeerd dat je de randen niet gaat zien dus ;) en toen hoorde ik ineens de 'buurvrouw' zeggen je mag mijn tieten wel zien zijn ook voor de spier en door schiettecatte hahaha dus ik ff kijken en ze waren echt mooi ff een geruststelling weer :131:

TOEN MOEST IK NAAR DE OK :18::18::18::18::18::18:

ik moest op de tafel gaan liggen en toen werd ik helemaal gek.. kreeg dat infuus dat viel wel mee was ik ook niet echt bang voor.. ze stelden ook vragen over me werk maar kon de hele ochtend al amper praten van de zenuwen dus laat staan toen dus was een beetje kortaf ;) toen kwam het kapje en zei ze je gaat nu lekker slapen denk aan het iets leuks.. dus ik probeerde aan me dochter te denken maar was zo bang... wou echt schreeuwen ik wil niet meer...

en voordat ik er erger in had lag ik alweer op de uitslaapkamer en het eerste wat ik vroeg was :18: is het nou maandag ben ik nou geopereerd??? :18: ik droomde dat het donderdag was ofzo...

toen zag ik pearll nog voorbijrijden hahahaha moest wel lachen hoor helemaal verward naar de slangetjes kijken en gelijk dat rode mappie pakken hoeveel cc's derin zijn gegaan en waar is me telefoon me oordoppen!! :154:

de verpleger kwam naar me toe en vroeg of ik me dochter al naar school had gebracht :wacko::wacko: scheen dat ik nog half in me narcose had gevraagd waar het adres van haar school was want ik kon de weg niet vinden en ik kwam te laat :wacko::blink: WTF ze gaat nog helemaal niet naar school???!! weet er ook echt helemaal niks meer van echt vaag :blink::blink:

heb volgensmij maar aan half uurtje daar gelegen en toen kon ik al naar huis voelde me hartstikke goed!!

ben ik hier nou zo zenuwachtig voor geweest?? nee narcose is juist hartstikke lekker joh!

had ook heel me makeup doos meegenomen maar dacht echt van laat maar lekker zitten joh die bleke rotkop ik heb nu tieten!!! hahaha

onderweg nog ff bij de mac geweest dat ging der wel in!

en nu thuis proberen te slapen maar lukt niet :angry::angry:

Pijn??? nee!! beetje alsof ik hard me borst heb getraind ofzo en dat ik paar klappen met een hamer heb gekregen maar als ik een cijfer moet geven is het een 3 ;)

zo dat was em volgensmij :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O iets te snel, zie nu je ok verslag! Fijn dat je bijna geen pijn hebt!!

Even een gekke vraag; kun je na de operatie zelf een tasje dragen/ trolley (klein) achter je aan trekken of gaat dat niet?

Ik moet wrs na de operatie alleen terug met de taxi (is 5km maar toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kon me tas zelf wel dragen maar toen trok iemand daar me tas uit me handen want dat mag niet ;)

ik weet niet waar je geopereerd word maar bij mij liep iemand met me mee naar auto ondanks dat mijn vriend gewoon bij mij was.. en aan de taxichauffeur kan je denk ik ook wel ff vragen of hij je even helpt met de tas naar binnen brengen :) ik heb zelfs me spullen uit de tas al opgeruimd 1 voor 1 alle spullen naar boven.. kan niet zo tegen rotzooi alles moet bij mij op dezelfde plek haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.