Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Mooi dat het goed gaat!! Heb je coh 1 of 2? Wat kloten als het een plooi is zeg!

Maar de arts heeft wel gezegd dat je genoeg weefsel had?

Succes nog ff met herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

Proficiat met je boobs!!!!

Ik heb even helemaal bijgelezen :) als ik je verslag zo lees dan is het allemaal wel goed gegaan toch, alleen rot van die kale plekken? verf je je haren ook of niet?

Ik heb laatst bij de tuinen speciaal Weleda shampoo gekocht zou beter zijn zonder rotzooi zegmaar en doe 2x per week een masker (een keer 3 uurtjes en een keer de hele nacht) van kokosolie. Moet er wel ff bijzeggen ik heb lichtblond geblondeerd haar dat ik al 12 jaar verf...ben van een volle dos gegaan naar piezel haar :( ook extensions gehad dat heeft t nog erger gemaakt...

Wat rot van die bobbel, kan het geen vocht zijn? misschien moet het gewoon eventjes bijtrekken allemaal. En als je je teveel zorgen maakt gewoon bellen, daar zijn ze voor!

Heel veel beterschap hoop dat je boobies snel herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb coh 1...

ik wacht het even af heb vandaag EINDELIJK me lipoelastic binnen en moet zeggen wat een verademing!!

geen geknel meer op me wond.. alleen de bandjes bij de schouders zitten wat strak maarja echt 100% comfortabel zal zo'n bh nooit zitten..

had de kliniek al gemaild hierover en kreeg als antwoord dat voor zover ze kan bepalen het vocht is.. maar ik weet het niet..

ik wacht even af heb volgende week controle en als het der dan nog zit laat ik ze ff voelen.. alhoewel hoop ik dat het dan weg is natuurlijk..

en ja ik had genoeg weefsel.. heb nog vlak voor de operatie extra gevraagd en toen heeft die nog op me gerust te stellen opgemeten ik had op de dunste plek 4 cm.. en dat moest minimaal 2 zijn..

ja ik verf me haar blond... heb aan me kapster nog gevraagd hoeveel peroxide en ze zei dat ze gewoon normale verf gebruikte geen blondeer.. dus 8% ofzo heb geen idee waar ze het over heeft maar goed.

voorlopig verf ik het ff niet meer dus ik ga ff over op de ombre hair :blink::blink::blink:

droog haar heb ik altijd al gehad maakt niet uit wat ik eraan doe.. heb alleen de laatste tijd schilfers op me hasses en denk toch echt dat het door die blondeer komt (alhoewel ze zegt dat het gewoon verf is) ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

:blink: tietenupdate deel 2 :blink:

Vandaag op me eerste controle geweest.. bleek bij dr. Decates te wezen, maar achteraf helemaal niet erg.

(volgende controle is trouwens wel gewoon bij Schiettecatte)

Ze zien er erg goed uit voor 2 weken po.. komt niet vaak voor dat ze er al zo goed uitzien zei hij.. :)

Me wonden zien er ook geweldig uit zo goed dat ik hoogstwaarschijnlijk nog geen eens littekencreme nodig heb :D heb het wel al gekocht en ga het ook gewoon gebruiken over 2 weken maar is toch wel leuk om te horen toch ;)

De knoopjes van me hechtingen doorgeknipt... echt serieus 1 knoopje deed wel echt veel pijn hoor om die door te knippen :blink: de rest voelde ik dan weer niet...

ff gevraagd of ik nou echt niet mag stofzuigen :36: nee helaas.... moet het echt ff nog 4 weken zien te overleven word nu al haast gek van de pestbende :blink: ja zal voor een ander mischien wel meevallen allemaal als je het zou zien maar ik ben nogal extreem schoon dusja... word al gek als er een 1 kruimeltje op de grond ligt.... maar het heeft er dus vooral mee te maken dat je implantaten kunnen verschuiven.. uuuuuuuuhhh nou laat maar ff zitten dan :blink::blink:

maar alles gaat dus heel goed met me tiet :3:

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles zo goed hersteld, en litteken creme gebruiken kan nooit kwaad, is ook wel lekker om je huid soepel te houden.

Nee repeterende bewegingen is echt verboden de eerste 6 weken, en is vreselijk als je ziet dat het en zooitje gaat worden, ik had het ook, net na mijn her ging mijn kat verharen, de plukken haar vlogen werkelijk om me oren :mad: grrr, maar het was niet anders, en je bent dan zo afhankelijk van anderen die even komen stofzuigen etc

maar goed het is maar 6 weken, en dat overleef je heus wel, belangrijker is idd dat je protheses zich goed gaan hechten

nu lekker verder herstellen en genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee daarom ga gewoon lekker smeren.. ook ff bio oil halen van de week voor die striemen (die had ik al maar interesseerde me geen reed omdat me tieten er toch niet uitzagen) neem aan dat ik dat wel mag smeren nu?

ja beter ff nog 4 weken me ogen proberen dicht te houden (pff moeilijk hoor) en dat ik dalijk geen verschuifde protheses heb :blink:

dat zal nog wel veeeeell erger zijn dat nog 4 weken in de rotzooi leven...

tsja huisdieren heel leuk behalve dat haar :93::93::93: heb een hond en die verhaard chronisch word je echt niet goed van!

maar die zit sinds de kleine er is buiten want hij is erg jaloers vertrouw hem voor geen meter....

weet je wat zo raar is.. als ik in de spiegel kijk vind ik ze behoorlijk gelijk, maar als ik dan een foto maak zien ze er zo verschillend uit :blink: weet wel dat in de linker veel vocht zit want dat voel ik al sinds het begin... maar goed het zal wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee nies,

was dat een beetje jonge gozer?

Ik kreeg namelijk precies het zelfde te horen gister hahah!!

Maar mooi dat het zo goed gaat! 5 mei was een goeie dag voor tieten!

ik doe wel een beetje met de swiffer nou op mn werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja was inderdaad jong ja...

dus jij hebt ook je controle niet gehad bij Rosenburg?

ik krijg men controle over 2 a 3 maanden wel bij Schiettecatte maar moet zelf tegen die tijd bellen voor een afspraak omdat ze niet van tevoren weten wanneer hij aanwezig is... :blink:

de vloer met de swiffer op dat kleine stofstokkie?

werken gaat hem voor mij dan zeker nog niet worden de aankomende 4 weken.. stofzuigen is 1 van mijn hoofdtaken.. ken moeilijk tegen de oudjes zeggen doe wel stoffen maar stofzuigen mag je zelf doen :blink: ramen zemen mag ook niet dus houd gauw op.. maar heb volgende week een gesprek omdat alles overgenomen word door een ander bedrijf dus ga dan ff vragen of ik tot die tijd controles mag uitvoeren ofzo.. tenminste als ze daaraan doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor je borsten zelf kan je al insmeren met bio-oil, littekens mag pas als korstjes weg zijn

oh das minder als een hond zo jaloers is, jammer, heb jaren geleden een Rothweiler gehad, zo groot , maar deed geen vlieg kwaad, maar iedere hond is anders

snap precies wat je bedoeld met foto en in de spiegel kijken, je krijgt echt een vertekend beeld, maar er gaat nog zoveel veranderen de komende weken, gaat allemaal goed komen

precies, ogen dicht en blik op oneindig, over paar weken kan je weer lekker schoonmaken, nu heerlijke verplichte rust :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer al sinds dag 1 bio oil op mn tetten! Ben bang voor van die strepen haha!

Nee 14 juli moet ik terug en dan wel bij roosenburg, dan moet ik ook pas om 4 uur!

Nee snap dat jij nog niet gaat werken! Ik doe ook heel rustig hoor, de helfr kan ik sws niet bij allees staat hoog weggezet haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu gelijk maar ff op douglas.nl besteld aangezien ik voor een flesje bio oil helemaal ergens anders heen moet (achterlijk gat hier) geen verzendkosten.. MOOI :)

Ik heb een Mechelse herder... echt een idioot van een beest.. als ik via de poort in de tuin wegga bijt die in me poot omdat ik niet weg mag... :blink: als me vriend (zijn baas dus ook) alleen maar wat tegen de kleine zegt staat die al jaloers te piepen tegen de achterdeur aan word je echt niet goed van..

14 juli is dus over 8 weken.. zal dan wel in de week van 7 juli ff bellen voor een afspraak..

is dat toevallig dan ook gelijk de eindcontrole??

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh als het zonder verzend kosten is dan maakt dat het idd nu even lekker makkelijk

ah ja dan voelt de hond zich op zijn manier echt heel zielig, zijn ze toch goed in hoor zielig piepen en kijken, hihi ja is echt beetje gek dan die hond, sommige hebben een soort verlatingsangst ,maar daardoor kunnen ze wel gekke dingen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het de eindcontrole is, een kennis van mij moest na een jaar nog ene keertje terug!

ben wel blij dat ik geen beestjes heb atm, vroeger thuis wel ben echt groot geworden in een dierentuin haha, maar heb nog even geen zin in de verantwoordelijkheid!

dus pas ik regelmatig op het hondje van een vriendiinnetje van mij is een mooi compromie haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

titties update: :blink::blink::blink::blink:

Eindelijk vandaag echt bh's wezen kopen!!

toen ik binnenkwam durfde ik niet gelijk te vragen of ze me op wouden meten dus begon ik als eerst bij de bikini's..

nou wat een drama zeg.. in mijn hoofd zijn ze gewoon nog klein.... dus wist echt niet wat ik nou moest nemen :blink: dus toch maar gevraagd of ze me ff op wou meten...

Ten eerste omtrek 75... ???? huh doe ik thuis wat fout :blink::blink::blink::blink: blijkbaar hou ik hem thuis niet recht en heb ik een misvormt beeld van mezelf.. dacht dat het 85 was geworden.. nou goed daar ben ik dan ook blij mee...

cupmaat: dikke D / kleine E :D :D

goh nou dat was precies wat ik wou.. BEDANKT SCHIETTECATTE je had gelijk :59::59::59::59:

nou toen ging ik maar bikini's en bh's passen.. ik ben 2 uur bezig geweest :blink::blink::blink:

topje goed, broekje te klein, topje te krap enz...... <_<<_< vond het zelf allemaal niet erg maar had me vriend bij me :blink::blink: geen goed idee geweest...

bh's kwamen de bandjes ook allemaal 5 cm van me lijf had.. maar goed dat blijkt zo te zijn omdat ik lekkere bolle tieten heb :D :D is ook wat ik wou maar dan heb ik alleen wel dat 'probleem'..

maar goed ik denk dat je mij niet meer hoor klagen dat ze te klein zijn enz.. want wat zijn me tieten prachtig in zo'n bh/bikini.. zijn ook gelijk een heel stuk groter in een topje.. en wat een decollete :blink::blink::blink::3::3: !! geen pushup meer nodig!!

weet niet of iemand dit zich wat intereseert hoor maar ben zo enthousiast en hyper dat ik het ff van me af moet schrijven :3::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze gelijk gekocht hoor :D ben over 1 week 6 weken po dus dan kan ik ze gelijk aan!

helaas kan ik morgen me bikini dan nog niet aan, maar ga der vanuit dat er nog meer mooie dagen aankomen :)

zoniet dan ga ik maar naar het zwembad :blink: :blink: (kom ik normaal nooit maar gaat derom dat ik dat ding ff aan heb :P)

nou die maat krijg jij ook wel hoor... je hebt 25 cc meer dus komt helemaal goed.. en dezelfde chirurg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat hoop ik wel dat er nog meer mooie dagen komen! En anders maar naar het zwembad ja, heb je m iig aangehad! :P

Ja maar mijn tietjes zijn wel wat kleiner hoor, heb een Atje :P maarja ik zie het wel, duurt ook nog wel even voordat ik mijn maat weet, laat eerst die operatie maar komen haha.

Ga je nog foto's er op zetten met bh? Ik ben benieuwwwwd! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAHHAHA!!

hier nog 1!!!!!!

1 zeker bh, 1 twijfel bh nog niet geslaagd voor bikini's

schrok heel erg bij de HM de C was te klein!

heb nu een 75C en een 75D.

mn tieten voelden enorm hahaha!!

maar ik liep ook eerst naar de maximizers... NIET MEER NODIG!

en pakte 1x perongelijk een A.

ik weet niet hoe het met jou zit maar ik ben DOLGELUKKIG!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah nou de A's die ik thuis heb kom ik niet in dus heb het niet geprobeerd hahaha!

jaa nou durf ook nog geen push up aan daar zijn ze nog niet soepel genoeg voor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.