Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

ik heb inderdaad ook pannekoekenmix gehaald.... :108:

slippers trek ik gelijk aan.. ow neeh ik had beloofd me uggs aan te doen onder me panterpak sorry..... :108:

en ik heb vanmiddag een spiegel gekocht zodat ik me gelijk kan opmaken whahahahaha ja ff serieus vind het echt verschrikkelijk hoor schaam me dood

waarom moet ik druivensuiker meenemen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

oooh slippers is wel een goeie hee! die ga k ook gelijk in mn tas steken!

haha jaa pannekoeken mix staat ook klaar haha heb net nog ff pizza's in de vriezer gegooit vond ik ook een erg goed plan van mezelf haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou vandaag vroeg gaan slapen maar helaas!!!

Ik zit weer ergens over te piekeren...

Ik wil denk ik dual plane toch hoor... Zat eerst alleen aan dat sporten te denken maar ik ben bang dat je anders me randen na verloop van tijd gaat zien...

Dan maar ff wat langer niet sporten!!

Nu de vraag:

Weet iemand of ik last minute, dus op de operatiedag, nog kan veranderen naar dual plane? Of moet ik ff gerrie morgen bellen?? Maarja die gaat me niet opereren dua weet nou niet of ik haar der mee lastig moet vallen...

Pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent ook echt een nachtbraker :P worden je kinderen niet vroeg wakker?

Ik ben gewoon bang dat je na een paar jaar de randen zal gaan zien en ik ga geen bv doen om over 4 jaar weer onder het mes te moeten... Ik ga straks denk ik ff bellen, maar denk eigenlijk dat ze zal zeggen dat ik maandag met de pc moet overleggen..

Pfff ben je zo zeker van je zaak ga je last minute ineens twijfelen..

Ik verander me naam dalijk ook ff in twijfeltje haha

Goedemorgen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha gewoon bellen! ik denk dat je dat gewoon kan veranderen hoor, je incisie zou sws onder je borst komen toch? den dus niet dat het veel uit maakt eerlijk gezegt, en als dat wel zo is jammer voor de pc dan haha is jou lichaam!!!

hahaha ik slaap de hele week al echt amper val pas na 3e inslaap, vannacht was het heel erg dus ben ik maar mn keuken kastjes gaan soppen, moest toch gebeuren hahaha

vandaag even mn laaste wasjes erdoorheen jagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet elke PC is een fan van dual plane! Ik wilde graag voor de spier en ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat bij mij ook makkelijk had gekund,maar mijn pc wilde het absoluut niet.. iedere pc heeft zo zijn eigen voorkeur.. geri geeft daar trouwens ook geen antwoord op denk ik, die zal zeggen: bespreek dat maar op de dag zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

aankleden doe je echt pas als je weg mag..en ze liggen er allemaal zo bij dus je hoeft je niet te schamen..Het infuus hou je ook tot het laatste moment tot je helemaaal aangekleed bent, omdatje nog flauw kan vallen, dan kunnen ze meteen weer iets inspuiten (als ik het allemaal goed onthouden heb na die overdosis morfine hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa maar als je moet plassen dan?! je hebt alleen je onderbroek aan toch?! omg nou ik hoop dat ze dan meteen een beetje zelfversekerdheid inplanteren ben nogal preuts met mn bovenlichaaam hahah! loop liever in mn blote kont dan in mn blote tieten ahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag gewoon je onderbroek aanhouden hoor..en dan dat schortje daar verdwijn je ook gewoon in.. en ze helpen je overal mee.. en die preutsheid voor je bovenkantje ben je meteen kwijt hahahaha.. zolang je drains hebt, kun je natuurlijk geen shirt of vest aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu te denken hoe het ging. Ik weet dat ik wakker was en gelijk moest plassen en honger had. Nadat ik mijn beschuitje erin gepropt had ben ik naar de wc gegaan. Volgens mij in me joggingsbroek, want ik weet dat ik daarna lekker met joggingsbroek in bed zat. Alleen het moment dat die aangetrokken is ben ik even kwijt haha. Volgens mij had ik nog wel dat schort aan, want had drains. Maar ook dat moment ben ik even kwijt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jou pc zegt dat voor de spier kan moet je ervan uit gaan dat dat ook echt mogelijk is en je geen randen ziet, ik had net als shirtje graag voor de spier gehad ivm sporten, mag hopen dat ik straks mn crossfit weer kan oppakken maar heb er een hard hoofd in, ook ik ben nog steeds van mening dat dat bij mij wel had gekunnen. Ben wel super blij ermee maar kwa sporten valt t toch tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag of er nog tijd is voor de operatie om het hier met hem derover te hebben! :) Neem aan dat ze me niet raar vind ofzo dat ik op het laatste moment twijfels krijg.. het is tenslotte wel mijn lijf.

Ik schaam me me voor mijn achterwerk dus stel je niet aan!! :145:

Over je bovenlichaam schaam je je dalijk toch niet meer dus dat zou geen reed uit moeten maken!

Ik heb alleen maar strings in me kast dus ik sta daar met me blote hol!! :130:

ben net een half uur bezig geweest om me tongpiercing los te krijgen... wil ik hem afwassen HOPPAAA door de gootsteen!! :30::30: Nu moet ik het doen met zo'n irritant plat ding en ik kan voorlopig geen andere halen :30: heb ik weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja had hem vastgedraaid met een tang dus wou hem alvast los hebben dat ik hem dalijk met de hand los ken draaien ;)

heb een mailtje terug gehad!

Uiteraard zie je de arts nog voor de ingreep en kan je overleggen. Je kunt het gerust aan hem overlaten om te beslissen wat het mooiste is. Hij is een ervaren dokter dus geen zorgen maken.

:59: AMEN :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid is ook helemaal niet nodig!

Het komt echt allemaal goed. Had zelf ook geen zenuwen en ging relaxed de ok op. Gewoon over je heen laten komen allemaal ;)

Heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook relaxt. Tot het moment ze de drains eruit gingen halen haha. Dat vond ik het engst van alles! En heb er niks van gevoelt haha zat ik me druk om niks te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff ik ben gewoon misselijk van de zenuwen....

ik ga morgen ook om iets kalmerends vragen van te voren want ik als ik me NU al zo voel hoe moet ik er morgen wel niet aan toe zijn?

hoe kregen jullie het voor mekaar dan om zo relaxt te zijn?? waren jullie al eerder geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah meiss! wat erg! probeer lekker te ontspannen! ga je zelf verwennen onder de douche ofzo lekker haartjes wassen, scrubben lekker lotionnetje ofzo, lekker een filmpje kijken.

No stress het komt helemaal goed! je gaat morgen lekker een tukkie doen! meer niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.