Ga naar inhoud

Romashka : 5 maart 2010 : Dr. D´Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi allemaal

Is eerst maar even voorstellen.

Ik ben hier onder de naam Romashka bekend.

Ik ga volgende week een BV doen en ben heel blij dat ik zo een leuke forum heb gevonden waar meiden met elkaar eigen ervaringen kunnen uitdelen. :183::185::180::169::182:

Ook eigen emoties hier durven te tonenen (onzekerheid, :unsure: angst, :( blijschaap :lol: en nog veel meer) en weten dat ze door ons allemaal (want we zijn hier net als een grote familie) wel begrepen worden! En dat is heel belangerijk.

Want ik weet het uit eigen ervaring,dat soms onze geliefde en familie ons niet altijd kunnen begrijpen, :144: als het over onze onzekerheiden gaat.En hoeveel mensen zijn nu onzeker over hun eigen lichaam, hoeveel vrouwen voornamelijk? En vooral over onze Cup maatje natuurlijk! :124:

Zo ben ik ook op een of andere dag wel onzeker over mijn borsten geworden.Door veel sporten, :91: ook met de gewichten,was er niet zo veel van mijn zo wie zo al kleine cupje B overgebleven...En dat is natuurlijk jammer.Als ik heel graag sport,dan zal ik toch keuzes moeten nemen en als het niet anders is, dan ga ik wel een bv doen,waar ik weer meer mijn zelfverzekering terug kan krijgen. :rolleyes:

Want met een BH is nog wel te doen,maar als die uit gaat dan blijft er helaas niet veel meer van over en ik merk het vooral als ik ga zwemmen en dat is niet leuk... :139: Maar ja de medische werld van tegenwoordig doet wonderen, :35: en waarom dan ook niet,als we er beter door gaan voelen.We leven maar een keer en iedereen, zo ik ook, wilt natuurlijk zich lekker in eigen vel voelen, :32: daarom kiezen we voor zulke opties.

Dat was zo een beetje mijn voorstelling. :116:

Groetjes en tot snel weer.

Veel liefs. :120: Romashka :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi,welkom :1:

wat een spannende week word het dan voor jou zeg,over een week al onder het mes,aftellen dus maar.... :6:

en wat gaat het worden?

aantal cc?

welke prothese?

welke plaatsing enz,ben benieuwd

en bij welke arts-kliniek?

en heb je een fijn 1ste consult gehad?

of heb je er meerdere ondergaan voor je koos welke het werd?

veel lees en post plezier hier op het forum.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.

Hierbij wil ik ook mijn topic openen om met mijn eigen ervaring met jullie te kunnen delen.

Ik begin van het begin.

Ik denk al zo rond 5 jaar over een bv, maar tot nu toe kwam er niet veel van,het was wel altijd iets wat ertussen had gezeten. Maar om een lange verhaal kort te maken. Nu is eindelijk zo ver en ik ga hier helemaal voor.

Ben al bij een paar klinieken op consult geweest,maar dat viel me eerlijk gezegd toch wel tegen,dat was niet wat ik verwacht had,die consulten waren zo kort en helemaal niet informatief voor me,dus die waren maar dan ook die Grote Dag van mij die ikal zo lang gewacht had niet echt waard...Ik voelde me daar gewoon een nummertje.Nee,dat was niet wat dat moest zijn,daarom was ik ook op zoek naar DE JUISTE kliniek, waar ik me goed bij voelde. En wat voor me wel heel erg belangrijk was dat ik met de PC zelf een consult zal hebben (het was in 2 eerste gevalen, helaas niet zo geweest) Had alle twee keren een tussenpersoon die mij niet langer dan 10 minuutjes over de vloer had,en allebei de keren na een half uur - drie kwartier langer te wachten stond ik weer zo buiten, nog zonder iets te kunnen passen zelfs! Dus dat voelde niet goed en ik had heel veel op zo een geweldige forum zitten te lezen voordat ik mijn 3de consult gepland had (jammer genoeg dat ik dit forum niet eerder ontdekt had),maar ja - beter laat dan nooit,want het was wel zonde voor het geld,wat ik voor 2 eigenlijk niks betekende consulten betaald had,maar dankzij deze forum heb ik toch een ander kliniek kunnen vinden.

En dat was de kliniek van dr.Bruno D´Hondt in Tongeren.

En dat was wel een goede ervaring,net als ik er over van andere meiden op het forum kunnen lezen.

Om te beginnen was al een kwartiertje eerder in de buurt (!) en voelde me daar ook gelijk op mijn gemak bij die man. Hij begon ook zijn gesprek niet gelijk over de borsten hihi,(wat een aardige man zeg,die weet jou echt eerst op je gemak te stellen),maar over iets neutraals en na dit gesprekje gaat hij pas over naar het onderwerp zelf,waar je daar voor gekomen was.

Hij had eerst zijn verhaal gedaan over de prothesen, voor en na delen, over de voor en nadelen van de operatie en de mogelijke risico's ervan. Had nog foto´s van de kliniek,operatiekamer en uitrustkamer laten zien en verteld hoe het in zijn werk gaat. Toen had ik ook wat tussen door vragen kunnen stellen en had nog wat foto´s mee genomen op de USB stik (wat ik mooi vond en wat absoluut niet) die we bekeken hadden en over die niet mooie resultaten gesproken hadden,wat er mis was gegaan. Toen had hij mijn borsten bekeken,opgemeten en hadden we nog een prothese kunnen passen en kijken hoe het stond. Of dat bij mijn lichaam paste en een beetje naar mijn verwachting was. Ik had daar zeker dik een uur binnen gezeten en hij nam echt alle tijd voor me,ik had ook niet eens zo gevoel dat hij het haast had. Dus ik wist al zeker dat hij mijn pc zal worden,want daar voelde ik me toch in goede handen.

We hadden nog voor de mogelijke datum gekeken. En ik kon al 3 weekjes later,namelijk 5 maart (op mijn verjaardag!) geopereerd worden. Dus ik had die datum met beiden handen aangenomen.hihi

Had al mijn voorschot overgemaakt,de rest zal daar contant betaald kunnen worden,dus ik ben er al helemaal klaar voor. Van mij mag volgende week al snel komen hoor.

Hier was dan een beetje mijn verslaagje over mijn consulten ervaringen en de geplande datum voor mijn BV.

Ik zal jullie zeker verder op de hoogte houden.

Hoop natuurlijk wat reacties van jullie te krijgen.

Ook van mensen die door D´Hondt geopereerd waren of hun ervaringen met hem hadden opgedaan.

Veel liefs

Groetjes. Romashka

Het wordt McGhan 410 SF MM anatomische prothese

320 cc onder de spier

Hoop ermee van 80A op een volle 80C cup te komen

Ben 166 cm weeg 56 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moontje

Bedankt voor je reactie

Sorry,dat ik wat later reageer.

Dat was eigenlijk mijn voorstel topic.

Heb vandaag nog een topic geplaatst over mijn ervaringen met consulten en welke kliniek en welke dokter heb ik uiteindelijk gekozen!

En dat gaat wel erg snel met de tijd! Word er zeker spannend deze weekje!

Maar ik kan al niet meer wachten en ben dagjes aan het aftellen,maar met jullie reacties gaat het veel makkelijker! Is heel leuk om met andere mensen er open over te kunnen praten en weten dat je hier WEL begrepen wordt!

Laat 5 maart maar komen! Ik ben er klaar voor, deze zomer kan echt niet meer stuk! Laten we hopen op heel veel warme dagjes hihih

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Spannend hè!

Ik ga jouw verhaal zeker volgen,want ik mag 21 dagen na jou naar Dr 'D'Hondt!

Ik zag bij jouw hobby's sporten. Hoe denk je dat te gaan doen na je bv?

Liefssssssss :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amber74

Wat leuk dat je ook bij dr. D´hondt wordt geopereerd, hebben we binnenkort iets te babbelen en ervaringen uit te delen.38.gif

Voor mij wordt het nu heel spannend zeg, happy.gif volgende week is al zo ver!1.gif

Ik vereug me er heel erg op! 174.gif165.gif En kan niet wachten tot het vrijdag is!

Maar ja de tijd gaat wel snel en zolang ik het weet ben ik al aan de buurt.

Ja mijn hobby is inderdaad sporten.91.gif Ik ben 5-6 keer per week bij de sportschool.

Maar niet alleen voor sporten hoor, ook voor te zwemmen of lekker in de sauna liggen te genieten12.gif ( ik bedoel niet alleen voor spanning,maar ook voor de ontspanning), en dat was niet makkelijk voor mij om het voor een tijdje te moeten opgeven,84.gif zit er nog steeds erg meesad.gif .Maar helaas keuzes moeten we ook maken...

Doe heel graag met de groepslessen mee. ( Aerobic,Step BodyCombat, BodyPump en BodyAttak ). Dr. D´Hondt had me gezegd,dat ik na 6 weeken mijn sport wel weer kan oppakken,126.gif maar niet te intensief, en niet waar ik veel mijn borstspieren moet gebruiken,en sterker nog mijn BodyPump (gewichten tillen ) kan ik helemaal voor een half jaar vergeten zegt hij.122.gif

Vind wel heel erg,maar als het voor een mooie resultaat zorgt,dan is niet anders he?84.gif

Heb deze week mijn abonnement bij de sportschool voor 2 maanden stopgezet (gelukkig kon dat wel).En ik zal dat zeker erg missen en me s´avonds vresselijk vervelen...21.gif Maar ja, dan ga ik ook wat meer met de hond in de bos wandelen,44.gif dat kan vast geen kwad,laten we alleen op het mooie weer hopen. happy.gif

Gelukkig,dat het voorjaar is en is veel meer buiten te doen,als s´winters.

Liefs.Romashka36.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik lees hier dus je topic... Misschien een beetje goed nieuws dan voor je :rolleyes: Ik ben ook best gek op sporten en ik zat er heel erg mee dat ik 6 weken niks mocht doen. Ik dacht van 'straks kom ik als een dikke koe weer op de sportschool'. Maar na 2 weken zei de assistente dat ik al wel op de fiets wat mocht doen (de ligfiets dan) en de crosstrainer (!!zonder armen!!). Dus helemaal stilzitten hoeft dus ook weer niet. Misschien kun je dan 1 of 2 keer in de week even rustig aan fietsen, dan doe je iig nog iets.

Oe mag je een half jaar geen gewichten? :blink: Dat heb ik na 8 weken weer gedaan. Maargoed, als je dokter dat zegt zou ik ook maar doen wat hij zegt.

Spannend zeg, nog 5 dagen. Ik denk aan je, ik weet nog heel goed dat ik nog 5 dagen moest..... :5:

Groetjes Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ja dat sporten komt me bekend voor.

en dat het wel een half jaar kan duren ook,ben nu zelf 3mnd po,en heb nog pijn tijdens sporten,en niet eens als ik borstspieroefeningen doe,die vermijd ik juist,zelfs met me buikspieren en met body comba enzo,echt wel gevoelig nog hoor,lastig is dat

spannend allemaal he,ben straks benieuwd naar je foto,s je hebt hetzelfde als mijn straks,op een beetje cc,s na dan,ik heb MF ,en jij?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ecxella!

Leuk van jou weer berichtjes te krijgen en zo ondersteunnend!

126.gif

Dat is heel leuk om te weten dat je ook zo sport freak bent,als ik!91.gif

Ik ben echt heel erg perfectionist in het leven,dat ik er zelf soms gek van wordt…4.gif

Maar ja iedereen weer wat he?

Dat is inderdaad heel goede nieuws dat ik over 2 weken al met de fiets of met de crosstrainer kan beginnen ( heb mijn sportschool voor 2 maanden stop gezet,maar heb gelukkig thuis ook nog van die apparaten staan hihi)5.gif

Want dat komt echt overheen met mijn gedachten hoe jij erover ook dacht,ik denk nu ook al,hoe kan ik nou mijn herstelperiode stil gaan zitten….straks wordt ik een olifant,als het zo doorgaat. sad.gif Want ik hou heel erg van lekker eten 47.gif en vooral chocolade taartjes en gebakjes,33.gif dat kan ik helemaal niet laten liggen en daarom kom ook heel snel aan,maar als ik veel sport,dan kan ik het nog wel bijhouden,maar dat geeft me moraal ook heel goede ontspanning!32.gif

En ik hoop natuurlijk dat ik weer snel mijn herstelperiode achter mijn rug zal hebben en weer lekker kan sporten.laugh.gif

Wat ik wel frustrerend vind,dat ik een half jaar van mijn pc niet kan Pumpen (BodyPump)…103.gif Kan niet zware sport beoefenen waar ik veel kracht met mijn borstspieren moet gebruiken,maar ja…zal wel moeten he voor een mooie resultaat en de zomer komt gelukkig al snel aanrolleyes.gif en dan is toch veel meer te doen buiten dan nu!

Liefs.Romashka

P.S Nog 5 daagjes!!! Heel spannend38.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Met BodyCombat ook nog steeds gevoelig na 3 maanden?wacko.gif

Nee, dat meen je niet!!!blink.gif

Dat is echt de enigste wat ik niet op kan geven!!! Help!!!107.gif

Ok, 2 maanden nog wel te doen (die Combat 42 van nu vind ik toch niet zo spannend,kan wel missen)

Maar in de midden van april hebben we al Nieuwe Release!!! 5.gif

De Pump moet ik ook al van mijn pc voor een half jaar opgeven,dat is ook al erg genoeg maar Combat! Oh wat erg…122.gif

Had graag ook je foto´s willen zien als het kan.

Ik krijg MM. Zit alleen nog steeds te twijfelen tussen 320 en 360 cc.

Als ik het bij Ecxella zie,dan bevalt me dat echt super! 35.gif (360 cc) Ben benieuwd, wat mijn pc mij toch alsnog de dag zelf aanraad. Wil wel dat het natuurlijk uitziet en ik ben zelf klein,dus moet wel in iedere geval goed bij me passen,dat is toch belangrijker dan hoeveelheid cc´s!3.gif

Groetjes. Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vast en zeker ene uitzondering hoor,want hoor van meerdere dat het bij hun wel goed ging het sporten na die tijd po,dus maak je niet gelijk zorgen,niet nodig.

heb toevallig laaste pagina in me topic wat reakties van anderen,we zijn er alleen nog niet helemaal uit of het erbij hoord na zo lang po.

ik heb zoiezo een lang en moeizaam herstel gehad,dus dat kan ook mee spelen,heb zelfs nog pijn met slapen,met omdraaien voornamelijk.

na me operatie had ik een gesprek met me arts,en die zei toen ookal,we hadden moeite met de prothese tussen de spier te krijgen,zal ook mischien vast is meespelen allemaal.

de ene herstelt vlug en makkelijk,en de ander doet er wat langer over allemaal,waaronder ik helaas.

krijg je volledig achter de spier of dual plane?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje.

Dat is inderdaad verveelend joh zo een lange herstel periode te hebben, blink.gif en dan nog steeds last hebben van slapen...

En wat je zei,datje arts ook al moeite had om de prothese tussen de spier krijgen,ik vermoed dat het best wel van veel sporten kan zijn,dat je sterke spieren hebt...nu wordt ik ook al een beetje bang,dat ik ook wat langer daardoor kan gaan herstellen107.gif .

Maar ik krijg het al geheel achter de spier,maar dan nog.pffff.....

ik ga eens ook je laatste topic lezen over de andere mans ervaringen met sporten na bv21.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romashka,

Ik antwoord maar even op deze manier hoor! Weet niet zo goed hoe ik het anders moet doen.....

Ik ben zelf 1m65 en weeg rond de 58 kilo (op dit moment 60, want ik ben gestopt met roken....). Ik krijg dus 325 of 350cc. Op dit moment heb ik 75a/75aa en hoop op een mooie c cup uit te komen. Maar net zoals bij jou heb ik behoorlijk de kriebels gekregen. Het komt zo dichtbij nu....... Ik wil zo graag, maar ben gewoon heel bang dat het gaat mislukken ofzo......

Link naar reactie
Delen op andere sites

phoe eeh,

nog maar een paar daagjes spannend hoor.

hoe staat het met de zenuwen?

liefs Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romashka,

Ik antwoord maar even op deze manier hoor! Weet niet zo goed hoe ik het anders moet doen.....

Ik ben zelf 1m65 en weeg rond de 58 kilo (op dit moment 60, want ik ben gestopt met roken....). Ik krijg dus 325 of 350cc. Op dit moment heb ik 75a/75aa en hoop op een mooie c cup uit te komen. Maar net zoals bij jou heb ik behoorlijk de kriebels gekregen. Het komt zo dichtbij nu....... Ik wil zo graag, maar ben gewoon heel bang dat het gaat mislukken ofzo......

Hoi Daisy8.

Wat toevallig we hebben bijna zelfde lengte en gewicht,ben nu ook wat zwaarder dan normaal hihi,68.gif maar dat komt omdat nu winter is,en s´winters kom ik altijd bij van wat meer thuis zitten en meer eten dan normaal...Normaal gesproken weeg ik ongeveer 53-54kg,maar ja,dat gaat ook wel weer weg,63.gif maak me niet zo druk om

Heb nu zelf 80A en wil op volle C uitkomen (ook wel toevallig niet?) en we worden ook allebei deze week geopereerd een dag na dan...en jij zit ook te twijfelen zie ik tussen 325-350..., ik zelf tussen 320-360 .Vind wel erg grappig allemaal.4.gif

Spannend he? Nu komt het echt dichtbij ook voor jou.Ik zal wel heel leuk vinden om met jou onze ervaringen te kunnen delen.wink.gif

Niet te zenuwachtig worden hoor! Nergens voor nodig. Dat heb ik gelukkig niet, alleen de twijfels over de cc´s,maar dat komt ook vast wel goed.Ik ga gewoon op mijn gevoel.

6.gif Liefs en tot schrijfs weer.

Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Voor jou begint het te korten hé. Nog een paar dagjes...

Alvast veel succes.

Gr Poes

Hoi Poes.

Bedankt voor je mailtje38.gif

Leuk dat jullie met mij allemaal mee leven en aan me denken

Liefs.Romashka48.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

phoe eeh,

nog maar een paar daagjes spannend hoor.

hoe staat het met de zenuwen?

liefs Jacq

Hey JaDeChMa

Gelukkig heb ze onder de controle!35.gif

Had eigenlijk zelf niet verwacht dat ik er helemaal niet druk over zal maken, zit alleen nog een laatste paar dagen over de cc´s te twijfelen 320 of 360, 124.gif maar ik denk dat ik toch niet de enigste ben de ermee vlak voor de operatie zit hihi 126.gif

Maar het komt ook al goed.Ik probeer nog een paar foto´s te bekijken van meiden met die hoeveelheid cc´s,maar het staat bij iedereen wel anders hoor! Moet toch maar op mijn gevoel gaan en op mijn pc vertrouwen. 6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet bang zijn hor.. bij mij zijn ze achter de spier geplaatst, en ik sport ook wel veel. Ik train ook met gewichten (fitness) en mij is de pijn zelfs meegevallen. Na 8 weken lukte het mij weer om gewichten te trekken.

Ik zou niet bang worden dat het nu nog langer gaat duren, misschien herstel jij heel anders als Moontje, misschien ook niet, maar dat weet je van tevoren nooit. Don't worry!

Nog 2 dagen en dan is het zo ver he? Spannend... :rolleyes:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella.

Bedankt voor je berichtje.

Na 8 weeken al gewicht te trekken? Zo te zien is echt bij iedereen heel andersblink.gif

Mijn pc had gezegd, dat ik het liefst dat voor 6 maanden kan laten sport beoefenen met de gefichten en veel spanning aan de borstspieren te geven 106.gif

Dat zal beter zijn voor het herstel.Ok,dat zal ik nog wel is met veel moeite een half jaartje kunnen missen,maar andere sport geef ik echt niet op,in begin wel wat rustiger aan beginnen,en ik zie het wel hoe het zou gaan.

Ja, nog 2 nachtjes slapenrolleyes.gif ,ben nog steeds raar genoeg niet bang voor of nerweus.Wel heel erg blij en kan niet meer vachten tot het vrijdag zal zijn44.gif

Ik verheug me er, ondanks mijn twijfels over de cc´s heel erg op!43.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

net wat excella zegt,niet bang zijn

iedereen herstelt anders en op zijn eigen manier.

ik ben nu eenmaal iemand die helaas een moeizaam en lang herstel heb,maar dat hoeft bij jou zeker niet te zijn hoor.

nog een dagje,jeetje,echt spannend heey,alles al beetje gedaan?

zodat je na de operatie lekker kan uitrusten en herstellen?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was ook niet dat ik na 8 weken ook gelijk weer hetzelfde gewicht kon nemen op de sportschool als voor de BV, heb het wel weer wat opgebouwd, maar het deed geen pijn. Ik had het ook na 6 weken geprobeerd (ze zeiden dat 6 weken niet gesport mocht worden) maar dat viel toen nog wel tegen.. had toch nog 2 extra weken nodig om weer goed te kunnen beginnen. Je lijft geeft zelf wel aan wat je kan hebben. Zodra je ook iets voelt van 'dit voelt niet goed' zou ik het niet doen

Heel veel succes morgen!

Ik zou zeggen: ga vroeg naar bed... en geniet er van hoe lekker je nog op je buik kan liggen :4: De komende nachten worden waarschijnlijk wat minder comfortabel haha :6: Maar het is het allemaal waard

Rust goed uit... neem nog 'afscheid' van je tata's en ben benieuwd naar je operatieverslag zodra je je weer goed voelt.

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

net wat excella zegt,niet bang zijn

iedereen herstelt anders en op zijn eigen manier.

ik ben nu eenmaal iemand die helaas een moeizaam en lang herstel heb,maar dat hoeft bij jou zeker niet te zijn hoor.

nog een dagje,jeetje,echt spannend heey,alles al beetje gedaan?

zodat je na de operatie lekker kan uitrusten en herstellen?

greetzzz moontje

Hoi Moontje

Pffff.Ben net pas klaar,was al vanaf 14 uur bezig met opruimen,poetsen,alles voorbereiden.

155.gif

Volgens mij nu heb ik echt aan alles gedacht (had al een lijstje gemaakt om niets te vergete hihi4.gif ) Nu kan ik gelukkig een paar weekjes vooruit,de boodschappen heb ook al gehamsterdhappy.gif .Ben er helemaal klaar voor!5.gif

Ik verheug me er heel erg op!3.gif

Ik laat jullie metee (als ik achter mijn pc´tje weer in staat ben te kruipen) wat weten

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella.

Bedankt voor je mailtje!

Ik zal het zeker rustig aan doen komende dagen en ga vandaag op tijd naar bedje toe om lekker op mijn buikje te kunnen slapen hihi4.gif . Dat zal inderdaad tegen vallen om straks in een positie te kunnen slapen.Dat ben ik niet gewend,ik draai s´nachts nogal wat rondjes63.gif ,kan absoluut niet stil liggen in bed,maar ja daar doen we dat toch helemaal voor en dat zal zeker wel waard zijn! En ik heb gelukkig een electrische bed,kan lekker s´nachts liggen te verstellen,als ik weer genoed van die houding zou krijgenwacko.gif

En wat sporten betreft,dat had ik ook al niet anders gedacht,dat je rustig aan was begonnen met de gewichten,normaal gesproken als je tijdje niks doet,dan merk je dat al dat je niet hetzelfde kan tillen,laat staan met dat excl.gif ,is toch niet niks een operatie.

En ik zal ook naar mijn lichaam gaan luisteren en ik zie het wel hoe het verder gaat.

Ik laat lekker alles op me afkomen en zo snel mogelijk mijn verslaagje erover doen.

Nogmaals bedankt.

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.