Ga naar inhoud

Romashka : 5 maart 2010 : Dr. D´Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Tuurlijk mag je mijn foto´s zien.Ik zal je mijn ww via pb´tje sturen. Super dat met jou ook zo goed gaat en dat na een paar dagen al! Maar eerste 2 weeken minimaal moet je toch proberen rustig aan te doen in verband met mogelijke complicaties,dus onderschat het niet. Dat zal wel zeker moeilijk zijn met 2 kleintjes van je.Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee Rootje!

Heb net even je nieuwe foto's bewonderd. Jee, wat zien ze er al mooi uit meid!!! Ik mag echt hopen dat het bij mij ook zo wordt. Je mag echt supertrots zijn met het resultaat. En dat al zo gauw!

X Bloem

Hey meis!

Dank je68.gif .

Ben ook nu al heel blij mee! En als ik nog denk dat het alleen maar beter kan worden,dan ben echt helemaal HAPPY3.gif

Ik zal voor je ook duimen,dat het bij jou ook super zal uitzien en ben nu al heel benieuwd,hoe je dat gaat ervaren.

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net ook even naar je nieuwe foto's gekeken romashka, ze zijn echt mooi !!

liefs

Ha Alev38.gif

Dank je!

Jij ook niet meer lang wachten he? Over 8 daagjes heb je ze ook albiggrin.gif

Hoe staat het met de zenuwen? Kan je dat nog een beetje uithouden met wachten?

Of mag van je al heel snel de 26-ste zijn?12.gif

Liefs.Romashka120.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meidd

Ja ziet er echt goed uit hoor !!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nog 8 dagen, serieus ben helemaaaaal niet zenuwachtig maar super super

ongeduldig !!!! Was het morgen al maar de 26ste :102:

Had ze laatst gebeld en mocht er 9.15 aanwezig zijn....... JeeeeeeeeeeeJ :101:

Ga morgen maar eens BH's bestellen.... Twijfel echt tussen 75 en 80... Denk dat ik ze gewoon beide

bestel en dan retour ik er 1 van die niet goed zit..... Goed idee he :108:

Liefssssss :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je ongeduld helemaal begrijpen,wie niet he?38.gif

Als we ervoor hadden gekozen en het al bijna zover is,dan wil je dat ook dat het HEEEEEEL SNEL dan ook gaat gebeuren5.gif

En als je dat uiteindelijk hebt, dan krijg je zo rustgevend gevoel (had ik tenminste),ben je mental gewoon heel erg rustig erover,dat het eindelijk al achter de rug is,die Droom waar je zo naar uit had geleefdbiggrin.gif . Dan wil je nog alleen een ding,dat het ook snel met het herstellen gaat en je eindelijk met je nieuwe aanwinsten verder kan genietenwink.gif

Vind ik wel super,dat je al zo vroeg aan de buurt bent.Dan kan je nog goed uitslapen en hoeft niet lang honger te leiden hihi44.gif

Ik had toen al zo honger gekregen!!!32.gif

En als je naar Tongeren rijdt,dan zie je links en recht nieks anders dan alleen maar eettenten47.gif ,erg was dat...Maar ik had dat wel voor over.Ben ook blij dat het dan ook zo snel en goed was verlopen.35.gif

Dus...nu nog maar aftellen he,is niet meer lang hoe het in het begin was (weet ik nog)

Met bh´s had je ook al goed geregeld zie ik,beter in 2 maaten hebben,dan iets wat niet past23.gif

Liefs.Romashkarolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa iedereen zal dat wel hebben zodra er een datum is geprikt dat een droom

werkelijkheid wordt !! Kon je maar meteen passen en onder

het mes liggen haha, maar helaaaas werkt dat niet zo :139:

Ik probeer me rustig te houden, maar kan het niet laten om af en toe te gillen hihi.... Op school weet niemand

het behalve een vriendin, dus ben benieuwd of de andere het überhaupt merken... Dat is wel te hopen.. Soms al ik

naar foto's kijk van andere die nu een D hebben, lijkt het 'klein' ..... Maar het is wel een D.... Ik hoop

dat die van mij mooi groot en vol zullen zijn ! Dat is echt mijn wens, we zullen zien, kan niet meer dan afwachten :6:

Waar ik me zorgen om maak, zijn mijn nachtelijke rust hihi. Hoe heb je dat geregeld om op je rug te blijven

liggen, en lukt het nu met slapen !? Ik denk dat ik er moeite mee zal blijven houden, en na een gegeven moment

gewoon in slaap van vanwege slapeloosheid.... Ik kan namelijk echt niet op mijn rug slapen, en dan moet ik, zei de dokter, ook nog

ietsjes rechtop liggen.... dus niet helemaal plat zei hij me toen.... Moet nog even testen hoe ik

mijn plekje ga klaar maken met kussens en dekens enzo :21:

Ik ben ook erg blij met de tijd !! Vond het super fijn dat ik meteen zo vroeg kon, dan heb ik nog de hele vrijdag om

lekker te rusten en aan mijn borsten te zitten haha, grapje, maar ik zal denk wel vaak erna kijken en voelen hoor !! :3:

Klopt, kan ik me goed herinneren... maar het is een klote weg. Voordat je een eettent ziet ben je het al weer te snel

voorbij gereden... Ineens afremmen lukt ook niet vanwege mogelijk verkeerd achter..... Toen ik erheen ging voor

een gesprek, had ik super honger en dacht moahh kan wel Belgisch friet eten... Ben er, weet ik niet, hoeveel friettenten voorbij

gereden omdat ik ze te laat zag.... Tja... Toen heb ik maar een broodje gehaald bij het tankstation langs de autobaan hihi :3:

Ik ben van plan om rond half 6 / kwart voor 6 te vertrekken.... Het is ongeveer een uur en 15 min rijden voor mij... Dan ben ik

zeker een uur te vroeg, maar de tijd waarop ik ongeveer in Maastricht zal zijn, kan het druk zijn omdat mensen naar hun

werk rijden en kids naar school gaan.... Dus file is goed mogelijk....

Pff wat een verhaal heb ik geluld zeg.. Ligt aan het onderwerp, bezorgd me kriebels ;)

Liefsssssssss :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bonita87

He meis nou heb ze ook bewonderd hor, very nice!

Ben erg benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet als de zwelingen minder zijn.

Veel suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Alev.38.gif

Hihi ´´na het passen gelijk onder het mes gaan´´ 46.gif - Kon dat maar zo he,dan waren we toch van zo veel zenuwen bespaard gebleven en onze omgeving ook denk ik…152.gif

Ik ben is benieuwd of ze het op je school wel merken,ik vermoed toch van wel hoor,rolleyes.gif daar doen we toch ook een bv voor,dat het resultaat zichtbaar wordt,en dat de leuke bloesjes en jurkjes ons veel leuker zullen staan,toch? 68.gif En aangezien dat je mooie grote volle cup wilt,dan wordt het niet anders dan opvallen straks.35.gif Ik ben benieuwd voor hoeveel cc´s je uiteindelijk kiest.36.gif

Tja…Dat je je zorgen maakt over de nachtrust is wel niet onterecht.sad.gif

Helaas,kan ik het niet beter van maken,maar dat is idd geen pretje om alleen op je rug moeten te slapen! Bereid je voor! 158.gif Ik ben zelf wel een rug slaper,had altijd graag op mijn rug geslapen,maar ook op mijn zij en buik,ik kan ook niet lange tijd in een positie blijven liggen,122.gif en normaal gesproken draai nogal wat rondjes s´nachts in mijn bed,wacko.gif maar dan nog vond/vind ik het heel moeilijk om alleen op mijn rug heel nacht door te kunnen slapen. Wat een ellende.blink.gif Nog steeds hoor!83.gif

Eerste nacht,had ik mijn bed wat hoger gezet (heb een elektrische bed),volgens de advies,dat je er beter van kan slapen…Niet dus,26.gif had maar een kwartiertje kunnen liggen. 24.gif maar toen toch maar helemaal plat ging liggen -en dat ging me veel beter af! Wel de volgende dag was ik zo stijf als een plank20.gif …pfff…..een nare ervaring,41.gif maar de tweede en derde nacht en verder ging het steeds beter.

Ik was ook eerste week ontzettend moe van de slechte nachtrust.28.gif (was laat naar bed en al heel vroeg wakker).En was overdag er helemaal kapot van79.gif en had dagelijks een middag dutje nodig om bij te laden. 21.gif Maar hier had/heb ik een heerlijke luistoel voorwink.gif onder staan die om kan klappen,daar kon ik wel tot 2 uur lang heerlijk dutten.biggrin.gif

Had ook eerste week veel last van de darmen (dat komt van de narcose),alles wat ik at of dronk viel me heel zwaar op de maag 139.gif en had opgeblazen buik.blink.gif Maar dat zullen ze ook nog tegen jou zeggen na je operatie,dat het ook kan voorkomen. 106.gif Na een week was dat ook weer weg bij me.

Ja,dat is inderdaad,dat je de eettentjes wel wat later ziet…dry.gif Ik had al 2 keer bij een broodjezaak ´´De Pauze´´ gegeten.(bij afrit32). Daar hebben ze heerlijke verse broodjes en lekker verse stokbrood. 47.gif Krijg je echt waard voor je geld.( middel broodje –is een halve stokbrood(!) )38.gif

Ja,dat is wel goed dat je wat tijdig vertrek in verband met de drukte op de weg s´vrijdags ochtend.35.gif Ik was daar ook mooi op tijd aangekomen.20 minuutjes eerder,dan de afspraak (waren nog onderweg bij Aldi gestopt).Van mij uit is ook 1 uur en 10 minuutjes maar rijden…

En dat klopt,als je erover begint te schrijven,dan schrik je nog achteraf hoe lang het verhaaltje al geworden,smile.gif en dan heb je nog niet alles verteld,wat je wilde zeggen hihi.3.gif

Maar alle vragen zijn welkom hoor.wink.gif

Heel veel liefs. Romashka48.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallowwwww

Haha ja zou toch echt relaxed zijn he :6: Ik maak mijn omgeving ook

al gek joh hihi, sommige zijn volgens mij zenuwachtiger dan ik

Ja ben ik ook benieuwd na.... het is mijn eens een keer ontglipt dat ik zoiets in

gedachten had... maar heb er niks meer over gezegd, alleen 1 klasgenootje weet het :6: Precies

onze bloesjes zullen ons beter staan, ook al moeten die opnieuw aan geschaffen worden :3:

Ook ik draai rondjes in bed en maak bijna salto's :63: Kan niet op mijn rug slapen, maar ik heb

het er allemaaaaaal voor over... :3:

Dat worden dus dikke lelijke donkere wallen onder m'n ogen ! :83:

Helaas, mijn bed kan ik niet verstellen dus moet gaan knutselen en puzzelen met mijn kussens ..... :7:

Pff zo een luistoel zou ik ook wel willen dan haha

Hmmm vervelend zoiets, als je een opgeblazen gevoel hebt !! Heb ik zo wie zo

al erg snel.... :21:

Jaa 'De Pauze' heb ik gezien !! Maar die ben ik ook met volle vaart 2 x voorbij gereden op de heen en terug weg

Ik denk dat als ik er nu weer heen rij nog sneller voorbij rij om er zo snel mogelijk te zijn haha, maar op de terug

weg zal ik mijn vriendin zeggen dat ze rustig moet rijden, dan kan ik haar trakteren op ontbijt als dank

omdat ze wil rijden voor mij....

Hmm ja dan woon je hier in de buurt. Hoeveel uur eerder ben je vertrokken... Ik moet er 9.15 zijn dus wou zo rond kwart voor 7 / 7 uur

thuis vertrekken.... Denk dat dat vroeg zat is toch

Zooo hier heb je nog een levens verhaal van me :69:

Veeeel liefss !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi salto´s in de bed154.gif , dan zal dat echt niks voor jou zijn om alleen op de rug VERPLICHT te slapen.Dus...Begin maar alvast wat te verzinnen met de kussens,om je nachtrust zo aangenaam mogelijk te maken,want eerste week ben je nogal wat vermoeiend )dat komt ook door de narcoze)18.gif31.gif

Maar middag dutje zal het ook wel goed doen hoor! Zorg ervoor dat je eerste week zo wie zo rustig aan doei en heel veel uitrust76.gif Ik ben ook zo ene die helemaal niet stil kan zitten, en dat was ook zo moeilijk voor mij om niets te doen...En buiten was ook zo slechte weer,dat ik binnen een week helemaal gaar 28.gif was van thuis te zitten.

Nu ben al sinds een week lekker aan het wandelen met mijn hond,en sinds een paar dagen eindelijk weer achter het stuur,hoewel het nog niet helemaal aangenaam aanvoelt...maar dat heeft ook zijn tijd nodig39.gif Hier moeten we ook geduld voor hebben.

Wat fijn,dat je je vrindien als dank wilt trakteren,zal ze wel lekker vinden denk ik daar,en ze hebben ook heerlijke ijsjes daar. Een balletje is dubbele dan in Nederland hihi32.gif

Ik kom zelf van Landgraaf, moest daar om 11.45 zijn,was zo rond 10 uur vertrokken,dus was ook mooi op tijd.

Maar ik denk dat vrijdag ochtend,zal wel iets drukker zijn in Maastricht.

Dus kan je idd iets eerder vertrekken,dan te laat komen.

Zo nog een dagje om,alweer ietsjes minder te wachten he?wink.gif

Liefs Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa of ik moet mezelf zo vast laten binden dat ik me niet kan bewegen hihi

Ik ga na mijn op ook niet naar school die week. Blijf lekker thuis.. Hoop wel dat het mooi weer is zodat ik wel

kan wandelen, want thuis blijven zitten is echtttt niks voor mij, vooral als je nog een niks

kan doen !!! Met mijn hond wandelen kan ik totaaaaal vergeten voor een tijd !

Hmmm IJSSSSSSSSSSS I love IJSSSSSSSSSSS !!! Dat word dus lekker ontbijten en dan heerlijk ijs eten haha !! :126: Yummyyy

Precies, nog een dag minder, het duurt nog zoooo lang :122: hihi

Liefsssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Romaschka,

Hoe is t nu met je?

Met mij gaat het vandaag redelijk el pijn in mijn rechter borst zouden ze aan zakken zijn? Ik ben wl al fulltime aan t werk en doe alleen licht huishoudelijke taken de rest laat ik gewoon liggen voor anderen hahaha nog 3 weken afzien en dan is het voorbij hoop ik dan en dat ik dan lekker op mijn zij kan liggen en lekker shoppen natuurlijk tot nu toe is het een 75 d ik ben 171 en weeg 60kg. past wel mooi bij me ik hoed wel van grote borsten was altijd jaloers op vrouwen die beter bedeeld waren dan ik, maar ja dat hoeft nu niet meer he. Mag ik je ww om je even te bewonderen? Is het trouwens makkelijk om de foto's erop tezetten. Ik ga ze er toch opzetten en dan geef ik jou gelijk ook mjn ww en de andere dames die ik heb mogen bewonderen ook.

liefs,

moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moniqueje. Met mij gaat het prima! Heb nergens meer last van of pijn...Kan al zo veel doen,maar probeer me toch ook te beperken tot lichte huishoudelijke werk ;)   Ben ook al sinds een week auto aan het rijden,hoewel dat eerste dagjes toch een beetje tegen viel.Met het schakelen en de handrem. Fijn om te horen,dat het met jou ook goed gaat en het belangerijkste-dat je tevreden met het resultaat bent! (helaas komt het ook vakker voor,dat andere telurgesteld zijn met de verwachtte grotte). Ja idd, nog een paar weekjes afzien en dan kunnen we ook lekker op de zij gaan liggen,heb zelf ook al genoeg van het rugslapen,maar wat moet- moet maar.Alles om mooi te zijn he... Ik zal je mijn ww per pb´tje sturen. En foto´s op het net zetten is helemaal niet moeilijk hoor! Ik heb een beetje probleem met mijn computer,waardoor ik de emoties en een link niet kan toevoegen,anders had ik je een link gestuurd,hoe het moet...Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw net je foto's bekeken mooi hoor. Zal es kijken volgens mij hebben ze hier op de site ook staan hoe dat t moet ga morgen eerst foto's van 3 weken po maken en daarna even uitvogelen hoe ze er op t zetten.

welteruste meis,

knuffie moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je MoniquejeZe hebben het inderdaad hier op de forum staan hoe je je foto´s erop kan zetten,had daar ook gespikt ;) hihi Welterusten en zeker nog tot horend. Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romashka,

Hoe gaat het meis? Nog bedankt voor je ww. Ze zien er nu al erg mooi uit, mijn complimenten!

Zo spannend, morgen gaat de tape eraf. Joehoe!!!Eindelijk normaal douchen. Had je nog een berichtje gestuurd maar onder mijn eigen topic gezet, stom, soms begrijp ik het nog niet helemaal hoe het hier werkt. Komt goed.

groetjes Chartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chartje.  Oh,had je topic ook niet meer gevolgt,ook stom van mij,anders had ik het wel kunnen zien...Met mij gaat het nog steeds prima! Wordt met de dag beter,had vandaag ook al een paar nieuwe foto´s erop gezet.  Ik ben blij dat het met jou zo goed gaat en dat na 6 dagjes al! Eindelijk he die tape eraf morgen!  Wat zal dat een opluchting zijn!.Maar nog over een week als de pleistertjes en hechtingen eraf gaa,dan is pas bevrijdend gevoel! Maar morgen kan je ook al eindelijk als een mens weer zelfstandig gaan douchen en dat voelt HEERLIJK!!! Ik ben zeker benieuwd naar je foto´s! Krijg graag een pb´tje van je met een ww!!!Nou alvast heel veel succes morgen en doe maar toch nog rustig aan he? Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

wat fijn dat alles goed met je gaat is wel erg fijn he

we hebben het weer achter de rug

maar nou is mijn vraag zou ik je fotos mogen zien lees goede berichten er over dus nu ben ik ook nieuwschierig

nou gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.