Ga naar inhoud

Romashka : 5 maart 2010 : Dr. D´Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hey meissie! Wat fijn dat je me hier ook gevonden hebt! Dat je leptop het eindelijk toeliet ;) En super bedankt voor je complimentjes ;) Ik benn ook heel blij met het resultaat! D´Hondt had weer eens zijn best gedan! Had geen minuut in zijn werk (na zo veel mooie resultaaten op het forum en internet) getwijfeld...Echt een toppie chirurg! :) Had al zo veel mooie lingerie aangeschaafd. De zomer kan in iedere geval niet meer stuk! Voor jou duurt het ook niet meer lang meis, dan kan je ook lekker nog voor de zomer ervan beginnen te genieten.Ik zal zeker je topic in de gaten houden! Heel veel liefs. :) Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Meid!

Jaa ij heeft prachtig werk geleverd! Wat zal je je als een koningin hebben gevoeld, in de lingerie winkel :P ik was gister in de hunkemoller en pfff ik kan echt niet wachten tot die mooie bh's mij passen!!! Ben heel benieuwd hoe ik de pijn ga ervaren, hopelijk een beetje zoals jij want als ik het me goed herinner viel het achteraf gezien best mee bij jou (toch?)... Zolang het maar uit te houden is en ik niet een week huilend op bed lig omdat het zo pijn doet (fingers crossed).

Als het eenmaal zover is, kom ik je misschien nog wel eens lastigvallen met wat vraagjes :P

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. Idd.Ik had me daar in de winkel,deze keer echt lekker gevoeld! Dat het ook mooi past en eindelijk goed zit hihi ;) En wat de pijn betreft,dat had ik idd bijna niet gehad...Eerste paar dagen drukkende gevoel van binnen uit en erna meer last van pijn aan mijn rug en nek,dan aan mijn borsten/spieren. Was zo stijf... :( en had last van opgeblazen buik en een week lang doodmoe van de narcose nog..maar na een weekje was ik bijna weer de oude,maar moet je je bv toch niet onderschaten en toch een beetje rustig aan proberen te doen! Ga morgen voor het eerst sporten bij de fitness, en moet er nog altijd aan denken om niet te entusiaast mee te doen! Moet toch wel rustig aan beginnen...zal wel moeilijk zijn haha, maar doe mijn best hoor! Ik weet waar voor ik het doe en hetkomt allemaal goed! ;) Ik zal je zeker nog spreken op het forum en ben ook heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren en hoe het resultaat bij je wordt! :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Romashka!

Heb nog even gegluurd bij je foto's. Die BH's staan je prachtig zeg! Je hebt een hele mooie volle decoleté, erg sexy!

Hoe is het verder met je? Cool dat je (weer) gaat fitnessen. Mijn abonnement liep af in april, dat kwam goed uit want toen

had ik de wedstrijden in usa en de operatie. Maar op de bank zitten vind ik niks hoor! Ik wil weer fittnessen. Ik voel me

alleenmaar sloom zonder dat trainen. Van fittnessen voel ik me juist gezond en actief. Dus binnenkort maar weer inschrijven :125:

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb! Dank je voor je complimentjes ;) Heb er nog meer bh´s al tussen tijds aangeschaafd hihi, zal binnenkort nieuwe foto´s maken en erop zetten! Met mij gaat het prima! Ben er ook heel erg blij dat ik eindelijk weer begonnen ben met fitnessen! Had het al zo erg gemist!!! Dat vond ik toch aller moeilijkste onderdeel van het hele bv! ;) En moet nog van mijn pc rustig aan proberen te doen.... :( was volgens mij gisteren weer te entusiaast...maar had me wel op tijd terug geroepen hoor! Wil het ook niet te bont maken...nog maar even geduld dan maar, ben al lang blij dat ik al wat meer kan! Dat zitten was echt niks voor mij hoor! Ben het niet gewend...kan me ook niet voorstellen hoe andere het vol kunnen houden ;) Ga nu ook over een uurtje sporten,ben nu al erg ongeduldig hihi...Ben ook in die tijd 6 kg aangekomen! :( ....wordt tijd dat het ook eraf gaat! Wat een tijming zeg dat je abbonnement in april af liep hihi, kwam goed van toepas met je bv he. Ik kan me best voorstellen dat je er weer naar verlangt om te gaan sporten! Maar het komt ook wel nog ;) Wat voor sport doe je met de wedstrijden? En hoe gaat het nu met je? Zal je weer bijna de oude zijn he, wat gaat de tijd toch snel zeg! :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,niks te danken. :) het ziet gewoon mooi uit ;) Volgens mij hadden we er ergens in een andere topic eerder over sporten ;) BodyCombat , als eerst!!!!!!! BodyPump (mag nu helaas eerst half jaar na mijn bv niet :( ...) BodyAttak, Aerobick, Step...eigenlijk van alles. Sta graag op de crosstreiner ! Maar doe het liefst met de groups lessen mee! Vind het sfeer veel gezelliger,dan alleen sporten . Was vandaag alweer geweest, volgens mij een beetje te entusiaast weer geweest, kreeg op gegevent moment steken in mijn borst :( ... kan het niet rustig aan doen, wil dat het snel weer normaal wordt en alweer mijn gaang kunnen gaan zonder er overna te denken :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo jammer is dat he,had ik na me eerste bv ook,dacht na 3maanden van,kan er weer tegenaan,want me dagelijkse leventje ging alles juist zo goed,maar owee,die groepslessen ja,gingen toch nog te heftig ,merk je dan ineens goed he,maar komt goed,nog ff geduld en je kan alles weer,heeft toch net iets meer tijd nodig nog,om de heftige sporten te geen heroppakken.

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...dat is juist zo moeilijk van hele gedoe...Om sport zo lang te kunnen missen!!!! Had 2 maanden met moeite uitgehouden,was deze week zo blij dat ik weer begonnen ben,maar het viel me to tegen, helaas . :( Terwijl idd het dagelijkse leventje bijna weer hetzelfde is , stom he. Alweer maar eens geduld hebben en proberen volgende keer toch wel eens rustig aan te doen. Het kans op Kapselcontractie blijft er nog steeds he...Maar ja, voor het resultaat heb ik het wel over hoor! Doe mijn best ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat geduld he,grrrrr dat hebben we nog is nodig,geduld!

ja vergeet ook niet dat het allemala heftige lessen zijn hoor,zijn pittig met erg veel bewegingen,en zo zie je maar,dat je lichamelijk toch net nog wat langer herstel nodig hebt.

over een tijdje weer voorzichtig proberen,en tot het weer kan,lekekr wat doen wat minder heftig is,beetje fitnessen op toestellen en cardio.

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...geduld..wat een verschrikkelijke word he, en zeker met sporten...ik probeer het volgende keer wel mee te doen maar wel gewoon rustig aan!!! Gardio lukt me idd veel beter zonder pijn erbij, maar als ik bij de fitness ben en zndere groups lessen mee gaan doen en ik niet ... :( ... moet me echt volgende keer , vrijdag weer hihi gewoon meer inhouden... niet te gek doen, maar ik had wel een heel goed bh aan! Had er 80 € voor uitgegeven,dus het moet toch een versundelijke zijn huh...Alles op zijn plek houden. :) Maar bedankt voor je advies...Ben helaas op dat gebit wat sport betreft heel erg eigenwijs...moet het leren te laten..voor een tijdje dan ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je ;) Zal ik doen! Het is erg ja om hardkoppig te zijn...maar daar hebben we ook weer het forum voor he.Om andere mensen met meer ervaring te luisteren en doen ons best om het ook aan te nemen! ;) Wat kunnen we er toch zonder...Echt superforum,ben blij dat het voor ons bedacht is! Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amber74

Dank je ;) Zal ik doen! Het is erg ja om hardkoppig te zijn...maar daar hebben we ook weer het forum voor he.Om andere mensen met meer ervaring te luisteren en doen ons best om het ook aan te nemen! ;) Wat kunnen we er toch zonder...Echt superforum,ben blij dat het voor ons bedacht is! Liefs.Romashka

Hey meis, hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amber! Dat is lang geleden zeg,dat we elkaar gesproken hadden! Wat gaat de tijd snel zeg ... Sinds ik weer begonnen met werken, en nu ook sporten,heb helaas niet altijd even veel tijd als toen om op het forum te zitten :( , vind het heel erg jammer, maar als ik even de tijd even tussen door heb, dan ben ik er weer hoor! Vind het zo verslavend hier ;) hihi had nooit gedacht,dat ik ook na mijn bv zoveel tijd er zou doorbrengen :) Echt petje af voor die gene die het forum bedacht heeft!!! Met mij gaat het heel goed. Ben vandaag precies 9 weken :) , voel wel eens af en toe als ik te veel of te hard gewerkt heb of te enthousiast gesport - steken in mijn borsten...maar probeer dan wel rustig aan te doen en de volgende keer eraan te gaan denken om op tijd rustiger te gaan doen, het is toch wel een genezingsproces nog steeds en we moeten er toch beter aan denken! Heb gisteren nog een paar nieuwe foto´s in mijn album geplaatst. ;) Zag vandaag dat je ook al 6 weken PO bent! Wat super zeg! Ben je nu wel tevreden met het resultaat? Zijn ze al zachter geworden en stukje meer ingedaald? Heb je nog nieuwe foto´s geplaatst? En heb je nog pijn of steken? Wanneer moet je op je laatste controle? Of was je er al geweest? Dan zal je ook een recept mee te krijgen voor littekens crème. Wat vinden de mensen van je omgeving over je bv? Valt het erg op of valt het wel mee? Tot snel weer :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooië foto's hoor!

ik ben ook gek op die Saphh bh's! Ze zijn enorm mooi, zitten héél goed en zijn betaalbaar.

Je bikini is ook mooi hoor! Maar met jouw figuur zou ik kiezen voor een kleiner broekje! :blush:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Rootje,

Wat een prachtige foto's in je album. Die bikini is ook erg mooi. En wat heb je een prachtig figuur zeg, echt niet te zien dat je wat kilo's was aangekomen hoor! (Dat schreef jij toch dacht ik?) Zie wel dat je er hard voor sport hoor!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooië foto's hoor!

ik ben ook gek op die Saphh bh's!  Ze zijn enorm mooi, zitten héél goed en zijn betaalbaar.

Je bikini is ook mooi hoor!  Maar met jouw figuur zou ik kiezen voor een kleiner broekje! :blush:

gr Poes

Dank je Poes :) Leuk he die Sapph. Vind ze ook zo lekker zitten! En passen altijd idiaal! En idd heel goed betaalbar ;) , Ik vond die broekje van mijn bikini ook wat aan de grotere kant...Was een M´tje, dat was een setje 75E + M slipje , maar ik denk dat ik toch voor een andere kijk, ben zo wie zo al bijgekomen en M slipje zit nog eigenlijk lossjes, als ik op mijn oude gewich weer terug ben,dan zal het wel te groot voor me zijn denk ik ;) Ben wel van plan om een beetje af te vallen weer! Voel me niet zo op mijn gemaak zo hihi ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Rootje,

Wat een prachtige foto's in je album. Die bikini is ook erg mooi. En wat heb je een prachtig figuur zeg, echt niet te zien dat je wat kilo's was aangekomen hoor! (Dat schreef jij toch dacht ik?) Zie wel dat je er hard voor sport hoor!

Liefs,

Bloem

Dank je meis! Ik was idd 6 kg aangekomen in laatste paar maanden, :139: ...pfff.... wil alweer snel op mijn normale gewicht te komen! Maar moet me nu wel inhouden met sporten :angry: merk wel, als ik weer daar ben (bij fitness) en met de groepslessen mee doe, dan ben ik weer te enthousiast :126: en moet me vaak terug roepen om het toch rustig aan te doen :124:.Ben dat echt niet gewend, maar doe wel mijn best hoor! Vandaag weer lekker gesport. Een half uurtje op de cross trainer gestaan, een uurtje BodyCombat mee gedaan ( wel rustig aan hoor!) en lekker twee uurtjes gezwommen ( gewoon recreatie hoor ) Wat was het heerlijk zeg! :3: Had het zo gemist!!! :5: Ben blij dat ik toch een beetje mijn oude leventje terug aan het oppakken ben! :116: Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romashka

Ik heb vandaag die Dermatix gehaald om erop te smeren,trouwens best duur dat tubetje

en volgens mij smeer je daar niet echt lang mee toch?

Ik heb nog gebeld na de kliniek en ik mag er over 3dgn mee beginnen als de wondjes goed dicht zijn,

en zo te zien zijn ze dat.

Fijn om te lezen dat je ook zo'n fanatiekeling bent qua sporten hihi,

ik nl. ook maar dan op me spinningsfiets 5keer in de week en dat MIS ik enorm,lekker uit razen erop

en de fijne opzwepende muziek!!

Dat zal ik wel voorlopig kunnen vergeten maar om groepslessen te volgen weet ik niet of dat zoveel

zin heeft bij mij, ben geen body dit en aerobic enzo.

Maar zwemmen dat is wel leuk maar dan ben ik enigzins bang dat mijn protheses kunnen draaien,dus ook daarmee maar even mee wachten zucht.

Ik ga wel wat vaker wandelen nu zijn me benen in beweging hihi. :4:

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik mis het sporten ook zo! Heb zo'n behoefte om weer te zwemmen! Door de bv en het stoppen met roken ben ik aardig wat kilo's aangekomen, ik ga maar niet kijken hoeveel :103:

Die Dertamix heb ik ook. Je hoeft maar een ieniemienie klein beetje te gebruiken per keer omdat het een silliconengel is.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela . Wat fijn dat je ook Dermatix hebt gehaald, ik vind die een fijne spul hoor! Wel een klein en prijzig, maar hoe Jennifer het ook al zei er hoeft maar een kleine beetje van op en 2 x dagelijks opsmeren! Het voelt bij mij ook al veel zachter de littekens, met het vergelijken hoe het ervoor voor het smeren nog was.... Lekker he het sporten! Nog meer fanaten !!! Ben blij dat zoveel meiden van de forum ook net zo fanatiek met sporten zijn net als ik !!!! :) Iedereen wel eigen sport,maar dat is het leukste ervan vind ik!!! Dat kan met niets anders vergelijken idd een lekkere muziekje bij en sporten maar,zeker met de groepslessen, wat een sfeer altijd!!! Ben na 2 maanden weer begonnen met sporten weer,ik vertrouwde het ook voor die tijd niet helemaal en beperkte me ook eerst met het dagelijkse wandeling met de hond. En zwemmen mocht ik al na 6 weken! Had ook meteen gedan (geen baantjes trekken hoor! - dat mag niet) Lekker was dat! Had er niet aan gedacht,dat het prothese zal kunnen draaien...dat zal het toch niet zo snel gebeuren na 2 maanden...??? Ben toch rustig aan aan het doen hoor! Vandaag eerste keer in de sauna weer geweest. Mag ookk pas na 2 maanden ... Begin al laangzam mijn oude leventje terug aan het oppakken en het voelde weer goed hoor, hoewel moet er alsnog met bepalde dingen rekening mee houden! En bij jou komt het ook al snel weer.Vind het heel knap van je dat je aan het wandelen bent om de conditie op te pijl te houden ;) Dat had ik ook goed bij kunnen houden,gelukkig maar,had er geen moeite mee met het sporten weer,dat ik buiten adem raakte of zo! Achteraf gezien waren die 6 weken toch erg snel gegaan! Dus die fijne woord op de forum- nog even GEDULD ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis het sporten ook zo! Heb zo'n behoefte om weer te zwemmen! Door de bv en het stoppen met roken ben ik aardig wat kilo's aangekomen, ik ga maar niet kijken hoeveel :103:

Die Dertamix heb ik ook. Je hoeft maar een ieniemienie klein beetje te gebruiken per keer omdat het een silliconengel is.

Liefs!

Ha Jenniefer.Ik weet presiec hoe je je voelt.Met het sport te kunnen missen en ook erbij nog wat kilootjes aan te komen :( Erg is dat he...Niet leuk, en zeker voor mensen die er zoveel voor doen om maar niet teveel aan te komen....Ik ben ook zo ene, kom er erg snel aan! :( Daarom moet goed opletten wat ik allemaal eet en of ikvoldoende beweeg...Vind ik wel knap van je dat je gestopt met roken bent! Ook is het maar tijdelijk voor je bv (of misschien ook niet wie weet :) ) Fijn dat je het ervoor over hebt om zo goed mogelijk te kunnen herstellen!!! Petje af. En die kilootjes gaan weer weg hoor,als je weer op je normale leven patroon weer zit! ;) En het zwemmen komt ook al heel snel! En dan nu met mooie bikini´s die deze keer wel lekker gevuld zijn :) hihi Wanneer mag jij beginnen met Dermatix smeren? Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik mag nu al naar de sauna. Infectiegevaar is nl het grootst de eerste 3 dagen, daarna niet meer. Als je helemaal voor save wilt gaan moet je 6 weken wachten volgens de arts. Zo zegt iedereen dus wat anders. Ik vind het ook raar dat je een half jaar niet mag pumpen? Kijk dat je met de borstspieroefening rustig aan doet kan ik me voorstellen, maar de ander spiergroepen kun je toch gewoon doen met die bar op je nek?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gek he, ieder pc is anders.... ;) Maar het beste is ook naar eigen gevoel erbij luisteren. Pumpen....Een half jaar niet ja :( Had ook van een paar meiden dat gehoord, dat het niet mag....En als ik daar ben kan ik niet half wel doen en half niet, zal iedereen ook stom kijken..., moet ook niet opvallen he, hoeft niet iedereen te weten dat ik een bv heb ;) hihi . Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.