Ga naar inhoud

Romashka : 5 maart 2010 : Dr. D´Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Romashka,

Heb net je foto's bekeken. Ze zijn echt heel mooi! Ik ben ook nog steeds heel tevreden over het werk van dokter D'Hondt. Ik heb ze nu bijna 1 jaar (gaat echt snel). Welke cup heb je nu?

Ik ben van 75 b naar 75 D gegaan. Heb je al litteken creme gekocht? Ik heb die van biodermal gebruikt die is wel fijn en niet zo duur.

Liefs L175

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Dank je! Ik heb je foto´s ontvangen en kunnen bewonderen.Echt super mooi zeg! Als ik ernaar kijk ben alleen maar nog meer tevreden dat ik voor dr.D´Hondt had gekozen.Heel mooi resultaat hoor!!! Jij moet er zeker heel blij mee zijn! En ook nog een D´tje he,is niet niks! Ik had laatst zeld 80C van Sapph gepast en die zat me een beetje te krap (maar die vallen ook wat klein uit,had ik wel vakker gehoord). Een een gewone 80C bij de Hunkelmoler,die zat wel beter maar nog niet helemaal goed. Ik denk als de zwelling eraf is en ze een beetje ingedaald zijn,dat ik wel op een mooie volle C moet uitkomen,dus ben er zelf benieuwd naar! Heb nog geen litteken creme gekocht,ik mocht eerste 6 weeken volgens dr.D´Hondt er niks op smeren...dus maar even wachten ermee.Ik denk dat ik ook die van de bioderm ga halen,had ook veel positiefs over die creme kunnen lezen.Had je nog een mailtje via MSN gestuurd met nog wat vraagjes hihi ;) .Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een kleine update van me :119:    Ben al 25 dagen PO en het gaat prima met mij! Kan weer bijna alles,behalve zwaar tillen dan,:144: dat doe ik nog niet. Kan al goed kracht weer met mijn armen zetten (had vandaag in de tuin frambozen struiken gesnoeid, ook wat dikkere takken - en het ging prima!):) Auto rijden gaat ook al goed,hoewel het nog steeds niet helemaal aangenaam voelt,als voorheen,maar dat is ook normaal,het zal wel langzaam weer wennen.:lol:  Heb nog wel verstopte bloed adertjes (Mondor´s Cords) en dat is wel nog pijnlijk en irritant,:19: maar het moet ook vanzelf weg gaan hoe ik het gelezen heb (er blijkt ook warm/koud kompressen tegen te helpen,maar had zelf nog niet geprobeerd,ook die plekken te gaan masseren wordt er ook voor geadviseerd...):21:  Ik zie wel veranderingen al aan mijn borsten .Ze zijn wat zachter geworden en naar mijn gevoel ook al een beetje ingedaald ,:D terwijl het wel nog bollerig uitziet. Maar dat kost allemaal tijd en geduld  :rolleyes:   Heb vandaag nog een paar nieuwe foto´s erbij gezet,die ik gisteren gemaakt had.  Liefs. Romashka :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid heb net gekeken naar je fotos

zien er echt superrrrr mooi uit ! Ook je litteken ziet er erg goed uit ! Ben erg

benieuwd naar die van mij en hoop dat mijne ook zo goed geneest als die van jou !

Ook al fijn dat je meer kan meid ! Super... ;) !!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Alev ! Ben ook al super blij mee! Ben blij dat ik voor 360 cc had gekozen,vind zelf dat het bij me heel goed past. Ik hoop ook dat de littekens van je goed zullen genezen! Want het is met de tape al wat mis gegaan,dus dat moet wel zeker goed gemaakt worden he ;) . Had wel zelf,toen D´Hondt tape eraf had gehaald,even gevraagd of ik de littekens mocht zien,ander had hij snel watervate pleisters geplakt en kon ik mijn littekens na 6 dagen niet zien,was wel benieuwd naar ;) Ik hoop dat er ook niet veel meer overblijft-alleen een dunne witte lijntje,als ik het goed doe natuurlijk :) ...Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze staan je echt erg goed ! Heel mooi ;)

Haha preciessss als goedmaking horen ze snel en goed te genezen :P

Hmm ja slim, ik zal er zeker ook na vragen of het er goed uitziet en zou het ook

wel willen zien ja... Deed het pijn toen hij het verband, die ze op je wond geplakt hadden, eraf trok ??

Ah zo te zien zal het wel zo zijn, ziet er echt goed uit bij jou meid ! Super

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, dank je, dank je :) Nee,het deed helemaal geen pijn hoor! En de tape ziet niet direct aan de wondjes,daaronder zit ook nog watervaste pleisters.Dus het valt wel erg mee,word je ook meteen geeppeleerd hihi, vond hechtingen eruit halen net iets pijnlijker...En de lijm die van de tape achterblijft moet je zelf thuis verzichtig met nagelremover of dergelijke verwijderen... :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

O god hechtingen :( Daar zie ik echt tegenop, zijn echt mijn

eerste hechtingen ever ooit dus ben benieuwd.... ;)

Ik kruip mijn bed in meid

We spreken ons gauw weer ;)

Slaap lekker alvast

Liefssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje :) Ik hoop,dat het toch bij je ook heel goed zal meevallen,was er ook idd bang voor,dat ik er last van zal krijgen, maar mijn pc zei dat het helemaal geen probleem was! Ik mocht wel van hem niet mijn borstspieren eerste tijd intensief gaan gebruiken,dus push ups en zo...En BodyPump moet ik ook voor eerste half jaar helemaal vergeten,maar andere sport kan geen kwaad,dus maar een half jaartje vol houden he! ;) ,voor een mooie blijvende resultaat heb ik het absoluut voor over! Zo,zie ik dat je datum ook al hard naderet! Hoe staat het met de zenuwen,alles onder controle nog?En jij krijgt het toch dual plane,dus het zal ook wel schelen denk ik,dan geheel onder het spier,als je ontwikelde borstspieren hebt,maar het zal toch allemaal mee vallen hopelijk! Zou ik je ww mogen? Ben ook benieuwd hoe het nu eruit ziet bij je. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dankje Patries!!! JA,helaas,nog even niet helemaal normaal dan ;) hihi Had vandaag nog een doos melk met 12 pakken erin getild,hoop niet dat het nog bij ´´te zwaar´´ telt...Het voelde wel goed,ik denk dat je eigen lichaam het wel je aangeeft,wat je kan en wat nog niet.En tot 3 maanden wachten...Dat is wel ook nog te doen :) die 6 weken waren ook zo om! Maar het voelt al zo lekker en vertrouwd,zo eigen :) als ik het opnieuw zou moeten doen,zal het zonder enkele twijfels weer doen! Heb helemaal geen spijt van,alleen maar super blij mee!!! Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romashka,

Gefeliciteerd met je mijlpaal van 6 weken po!!! Dat heb je ook weer gehad, nog vlug voorbij gegaan hé?! En nu mag je eindelijk leuke bh-tjes aan! Geniet ervan meid!

Liefs, :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje!!! Ja woehoe!!! Eindelijk mooie bh´s !!! Had gisteren avond al stiekem eentje aan gehad en het voelde best wel lekker,maar toen ik thuis was,was ik blij dat ik mijn sport bh weer aan kon hihi ;) Dat voelt nu gewoon veel lekkerder en dat is weer kwestie van wennen denk ik.Maar daar wen ik snel wel aan geloof ik :) Alleen nog wil ik 2 weekjes langer sport bh s´nachts aanhouden,voelt gewoon goed! Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Romashka,

ja ik snap je wel hoor maar je moet gewoon nog ff beetje rustig aan doen. je lichaam is nog niet hersteld..

en ja ook met sportbh snap ik je! ik slaap ook nog steeds met bh voelt gewoon fijner/veiliger en met een flinke cup kan het nooit kwaad. :D

en fijn dat je (ook) zo blij bent ermee! ik ook :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romashka,

Mooie bh's volgens mij zij we massaal gaan shoppen bij de hunkemoller ik heb ze ook die met dat creme en die koraal bloemen en die zwart met paarse. zijn erg mooi he, ik heb ook 75 e past erg mooi net als jij ziet er mooi uit, en je zou niet zeggen dat t een e cup is he maar k vind t wel gaaf.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jeMoniqueje! Wat leuk! :) hihi Ienderdaad! ;) Heb ook die bh´s bij meerdere meiden hier gezien :) We zijn helemaal fans van de Hunkelmoller!!! Leuk he! En ik dacht ook niet dat ik een E cupje nodig had,maar het zat echt lekker ! Dat wordt nu wel verslavend om te winkelen he,maar wij,vrouwen vinden het helemaal niet erg!!! Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje. Heb net in je topic nog gereageerd! ;) Heb gelukkig helemaal geen pijntjes meer,alleen durf nog niet te zwaar te tillen.Nog nergens voor nodig vind ik. Vandaag weer begonnen met werken,ben blij dat ikme weer bezig kan houden,was die zitten al zo beu. Heb nog geen nieuwe foto´s kunnen maken,omdat ik de laatste tijd vlink in de tuin bezig was,maar het komt wel snel nog.Morgen moet ik nog naar mijn pc voor controle! Hopelijk dat hij het allemaal goed kuurt hihi ;) Zal me morgen avond nog even melden. Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Romashka,

zou ik je foto's mogen zien? Ben jij al begonnen met auto rijden? Ik probeer een beetje in te schatten wanneer ik weer kan fietsen en auto rijden. 3 mei start ik weer met werken namelijk.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb! Stuur je mijn ww in een pb´tje . Ik was na 2 weken al met auto rijden begonnen (dat mocht al na 1 week,maar ze raden me aan om toch tot dag 10 te wachten),had het 10de dag geprobeert,maar het voelde nog heel erg onaangenaam met schakelen en vooral om in achteruit te zetten :( Nu gaat het net van ouds weer (sinds mijn 5de week geloof ik) Fietsen begon ik ook pas na 6 weeken (voordat was me dat ook afgeraden) Na 4 weken kon ik weer op mijn gemaakk op mijn zij slapen - en het was weer Heerlijk!!! En vandaag was ook mijn eerste werk dagje weer en het voelde heel goed! Hoe gaat het met je verder? Had je nieuwe foto´s nog kunnen bewonderen met de bikini´s.Ziet heel mooi uit meid! :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi lieve Romashka!

Op het andere forum hebben we al eerder contact gehad (mijn nickname is daar nickypedia) en nu kan ik eindelijk weer op dit fijne forum. Ik wilde je even een GROOT compliment geven over het resultaat. Ik vind ze echt prachtig geworden! Je bent een prachtige meid en je boobs passen perfect bij je. Supermooie rode bh trouwens ook! Lekker genieten deze zomer!

Nog 22 daagjes, dan ben ik al!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.