Ga naar inhoud

Romashka : 5 maart 2010 : Dr. D´Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi!

Ook ik wil je morgen veel succes wensen en ik ben benieuwd hoeveel cc het uiteindelijk gaat worden! 125.gif141.gif

Liefs Bo

Hey Bo.

Heel erg bedankt.

Ik ben ook heel erg benieuwd waar ik met mijn pc uit kom141.gif

Wil dat het zo natuurlijk mogelijk uitziet,(320 ??) maar achteraf ook geen spijt van hebben (360 ??) 106.gif

Liefs.Romashka36.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romashka,

Heel veel succes morgen! Ik heb het achter de rug..... Het valt me allemaal reuze mee. Ik zal aan je denken morgen 38.gif

Hoi Daisy !!!

Dank je!

Ik had het echtt niet verwacht om vandaag van je iets te horen.laugh.gif

Ik ben superblij dat je het allemaal achter de rug al hebt en dat het toch meegevallen was! 35.gif

Wat een opluchting...2.gif

En wat is het geworden??? Kwa cc´s???

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Romashka,

Ik wil je even heel veel sterkte wensen morgen. Over 24 uur heb je ze :43: . Ik blijf je topic even volgen ook wat betreft het sporten. Ik pump nl. ook 2x per week en zou erg balen als ik dat een half jaar moest laten.

Ben ook erg benieuwd hoe de sterkte van je borstpier van invloed is op de plaatsing (in mijn geval ook dual plane, of is het bij jou echt onder de spier??).

Kijk uit naar je verslag morgen, hoop dat je al wat van je kan laten horen.

Nogmaals veel succes!!! :35:

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt bloempje70

Ik kan me zelf nog niet voorstellen dat ik ze over +/- 14 uur zal hebben!!!

Ik baal ook heel erg met dat sporten.Normaal gesproken sport ik heel veel,en nu moet ik dat zeker voor 2 maanden laten voor goed herstel (intensief sporten bedoel ik dan) en Pump helemaal voor 6 maanden,dat was door mijn pc aangeraden en ik zal het ook moeten volgen,als ik voor mooie vrijblijvende resultaat wil gaan en dat wil ik ook!

Maar ja buiten begint ook al wat warmer te worden,dan ga ik ook veel wandelen,is toch altijd beter dan thuis zitten (echt niks voor me).

Ik zal zeker zo snel mogelijk mijn verslaagje erover doen.Ik hoop morgen al!

Bij mij worden ze trouwens geheel achter de spier geplaatst en ben ook erg benieuwd hoe het gaat als je sterke spieren hebt...hoop dat het even goed zal mooi uitzien en niet dat het prothese helemaal plat daardoor wordt gedrukt,waar ik me ook een beetje zorgen over maak...Maar ik zie het wel en laat dat ook weten.

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal aan je denken vandaag!

Ben zo benieuwd hoe het zal gaan bij Dr D'hondt...

Heel veel succes en laat snel wat van je horen...

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal aan je denken vandaag!

Ben zo benieuwd hoe het zal gaan bij Dr D'hondt...

Heel veel succes en laat snel wat van je horen...

116.gif

Hoi Amber.

Bedankt voor je mailtje.

Lief dat je aan me denkt.

Ik zal zeker snel wat van me laten horen.

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi meiden!

JAAAA!!! Ik heb ze eindelijk !!!43.gif

Mijn droom is nu echt een werkelijkheid geworden! Nog steeds niet te geloven!

Allees is super goed verlopen! En met mij gaat het prima,ben alleen een beetje moe,maar ja.

Zal nu een topic gaan schrijven over vandaag.4.gif

En jullie allemaal nog maals erg bedankt voor jullie steun en lieve woordjes.

Foto´s volgen ook zo snel mogelijk wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Romashka,

Ik heb me nu net aangemeld op deze site. Ik ben Alev en ben 23 jaar.

Gefeliciteerd met je borstvergroting !

Hoe is het verlopen, zou je daar iets over kunnen vertellen of heb je

dat op een ander topic staan die ik overzien heb :)

Op 26 maart heb ik ook een afspraak in Tongeren met Dokter D'Hondt. Ik wordt

dan geopereerd. Ik krijg McGhan FF 335 of 375 (dacht ik) achter mijn borstspier... Ik hoop dan

op een volle D maat

Ik ben nu al super opgewonden en kan niet wachten tot mijn dag er is !!

Veel beterschap, Hoop dat je je gauw hersteld !

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

116.gifHoi Alev.

Welkom op dit forum.

Bedankt voor je beterschaap wensen

Ik heb nog geen topic aangemaakt hoe het allemaal verlopen was vandaag,was nog niet aan toe gekomen.

Ga ik zo meteen doen.laugh.gif

Wat leuk van je dat je al een datum hebt voor je bv, proficiaat!!!35.gif Wat spannend zeg.Ik ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren.Had zelf ook eerst een datum voor 26 maart gekregen,maar wilde graag wat eerder ivm vakantie in begin van de mei en toen had D´Hondt nog met zijn vrouw gesproken (secretresse) en ik kon al 5de maart op mijn verjaardag (!) komen.43.gif

Dat vond ik echt geweldig,wat een super cadeau,die ik voor mijzelf kan geven.33.gif

Mag ik je vragen hoe groot je bent en hoeveel je weegt?

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dan nogmaals proficiat !!!! ;)

Jaa wel slim en fijn dat er plaats was. Voor mij was er eerder geen plaats dus ik kon

pas de 26ste. Het liefst zou ik al kant en klaar op gesprek willen gaan en meteen OP haha, maar zo gaat dat helaas niet ;)

Ik ben ongeveer 1.65 en weeg 58. We zijn onder damens dus gewichten mogen besproken worden he :P

Waarschijnlijk kom ik dan uit op een D, heb nu zelf een B. Ik denk hier ook al jarennnn over na en nu

was er de kans om een stap te zetten en twijfelde niet eens een moment. De Dr gaf me eerlijk

gezegd ook een heel fijn en rustgevend gevoel. Vertrouwd.

Ik ben heel benieuwd naar je topic ;)

Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hij krijgt het druk 26 maart!

Alev,dan kom ik je vast nog tegen,ik mag die dag namelijk ook!!

Ben zo benieuwd naar je verhaal Romanshka!! :43:

Beterschap van8

:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hierbij mijn verslaagje dan van vandaag!rolleyes.gif

Ik ben gisteren rond 12.00 uur naar bedje gegaan,maar kon in het begin niet echt in de slaap vallen,84.gif niet door de angst hoor,maar ik was helemaal opgewonden ervan en verheugde me heel erg op morgen dan!

Was pas rond 2.00 uur in slaap gevallenwacko.gif en had heerlijk ( ook op mijn buik tussen door ) heel nacht door geslapen…biggrin.gif tot 7 uur s´morgens dan,sad.gif toen die stomme haan van de buren begon te kraaien,122.gif vreselijk, stomme beest zeg…90.gif .Maar ja om 8 uur was ik dan al klaar wakker en heel erg opgewonden!!!41.gif

Heb me nog lekker uitgebreid gedoucht, omgekleed en mijn haren nog even gedaan.44.gif

Toen was dat al zo rond 9.10 uur,kort daarna kwam mijn schoonzusje met de bloemetjes binnen 116.gif (met wie we samen op de pad gingen) en zo rond 10.00 uur waren we dan aan gaan rijden.

Waren lekker op tijd daar35.gif ( een half uurtje eerder),dus hoefde ik me ook niet druk om maken dat we te laat zouden komen. Ik had totaal geen zenuwen! Had alleen echt enorm honger gekregen.32.gif

We hadden nog in de wachtkamer lekker geklets137.gif en over ongeveer een half uurtje mocht ik al naar binnen.43.gif Had nog papieren ondertekend, nogmaals prothese gepast,want ik twijfelde nog steeds tussen 320 en 360 cc, en de secretaresse had me ook geadviseerd, als de dokter aangeeft dat er mogelijkheid en plaats voor zal zijn moet ik voor de grootste gaan.biggrin.gif Dus na het passen vond ik het 360cc toch heel mooi en passend bij me staan.68.gif

Dus,daarna had dokter ook wat foto´s van ze opgenomen,happy.gif alles getekend en dat was al zo ver ik mocht mee komen voor de werkelijke operatie.5.gif En sinds dit moment is ook heel snel gegaan.laugh.gif

Ik mocht me uitkleden een operatiekleedje aantrekken´en heerlijke warme pantoofeltjes.,9.gif was nog anesthesist bij me geweest met een paar vragen,had ik nog mijn tongpiercing uit moeten doen,en lag ik zo op de operatietafel.smile.gif

Ik had het zo koud daar!24.gif Toen hadden ze een infuus gelegd ik had dat nog niet eens in de gaten tot de lampen voor me begonnen te draaien,wacko.gif doen dacht ik ´´Ja , nu is het zo ver!´´ 126.gif Nog een mask voor me mond gekregen, ´´Tot straks´´´gehoord en weg was ik dan…100.gif

De volgende moment die ik me herinner, dat ik wakker werd van de klaptanden en van de hoesten achter het gordijntje 75.gif (daar lag een andere vrouw,had ik me later beseft) Ik had het zo koud! 24.gif Terwijl ik in een heerlijke opgewarmde bedje lag, en was nog een beetje suf!79.gif

Toen had ik eerste gevoel een drukkende pijn boven tussen mijn borsten,18.gif had nog eerst met mijn armen erover gevoeld!68.gif En ja hoor ze waren daar!35.gif Toen onder het dekentje gekeken,was nog wel suf maar ik zag ze en vond al super mooi!rolleyes.gif3.gif

Toen kwam mijn schoonzusje bij me,53.gif ik had nog rond een half uurtje in de bedje gebleven en toen wilde ik al naar huis .Dat was inmiddels al 16.00 uur geworden.

Vaalre had me nog omgekleed,boven een lijstje met instructies gekregen 80.gif en gingen we langzaam dan maar richting huis. De terug weg is ook super mee gevallen.35.gif Ik had nog in de auto een yoghurtje met koekjes gegeten47.gif Wat was dat heerlijk zeg! 32.gif Ik was ook totaal niet misselijk of zo,was alleen een beetje moe en wilde slapen66.gif ,maar toch nog wakker gebleven.

Bij de thuiskomst mijn pc´tje aangezet.(Het belangrijkste ging wel dus! Hihi)35.gifbiggrin.gif

Heel veel mailtjes binnen gekregen vandaag van de forum en van mijn vrienden. Felicitaties met mijn verjaardag116.gif143.gif en mijn bv. Wat lief zeg!101.gif

Had nog wat warms gegeten47.gif een pijnstiller genomen (dat mocht niet met een lege maag) maar dat hoefde van me ook niet echt zo veel pijn had ik ook weer niet, dat veel echt reuze mee allemaal!biggrin.gif

Had ook een paar foto´s gemaakt in mijn kleren,verder kwam ik ook niet…4.gif

Dus,hier is het dan – mijn verslaagje van mijn Droom Dag.57.gif Volgende week moet ik terug om tape vanaf te halen .Ben benieuwd om hun bloot te zien. 56.gif Ik hou jullie nog op de hoogte.

To be continued...

Liefs.Romashka36.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan, dat klinkt echt als een dag om niet te vergeten: gefeliciteerd! Met je verjaardag én met je nieuwe borsten :3:

De operatie is dus helemaal goed gegaan, en fijn dat je je niet ziek voelde in de auto enzo. De druk op je borsten blijf je nog wel eventjes voelen, maarja je gaat dan ook van een A naar een grotere cup.

Heel veel beterschap :116: en rust lekker uit, laat je lekker verzorgen en hopelijk voel je je snel weer helemaal op en top.

Liefs

Excella

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verhaal ! Begin me er alleen maar meer op ge verheugen

Ben echt blij voor je ! Geniet er van ;)

Nogmaals proficiat met je bv en verjaardag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ecxella en Alev.

Ik ben zelf ook heel blij dat het allemaal zo goed was verlopen!38.gif

Had vannacht redelijk kunnen slapen,alleen toen ik midden in de nacht naar wc moest,voelde ik me zo stijf!!!22.gif Ik kon nauwelijks adem halen,had ook maar een pijnstiller ingenomen.

In ik had zo vresselijke dorst!79.gif

Maar dat zal wel uitwerking van de narcose zijn.

Vandaag gaat het ook redelijk goed, voel me alleen enorm stijf en loop zo voorover gebogen als een oude vrouwtje75.gif ,maar ja de eerste dagjes even doorbijten,ik had zelf eigenlijk wat meer pijn verwacht.

Had gisteren nog een paar foto´s met kleren aan opgenomen,zal dadelijk kijken hoe ik het kan op internet plaatsen,dan kunnen jullie dat ook al een beetje zien38.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.