Ga naar inhoud

Romashka : 5 maart 2010 : Dr. D´Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi Amber74.

Wat leuk dat jullie op hetzelfde dag worden geopereerd!

Jullie kunnen wel samen op een kamertje komen hoor.

Daar is een uitrustkamer met 2 bedden en een gordijntje ertussen.

Zal wel leuk zijn!

Groetjes.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik ben ongeveer 1.65 en weeg 58. We zijn onder damens dus gewichten mogen besproken worden he tongue.gif

Hoi Alev.

Jouw gewicht en lengte zijn bijna hetzelfde,als die van mij.Welk omtrek en cupmaat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Ohh wel fijn om te weten dat je geen pijn hebt !!! Mag je blij om zijn ;)

Mijn vriendin blijft bij me slapen als het zo ver is dus zij mag me

begeleiden als een oud vrouwtje ;)

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een omtrek van 75/80 kan ze allebei en cupmaat B/C

Zoals je leest zit ik overal tussen in...

Ik had zelf 80A en met de 360 cc zal ik volgens D´Hondt op een D uitkomen,ben zelf reuze benieuwd,maar zo enorm zitten ze nu niet uit hoorblush.gif

Misschien omdat ik nu krom loop?12.gif hihi .

Ik ben zelf benieuwd volgende week als er de tape eraf gaat.68.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ik krijg er 375 FF onder waarschijnlijk. Hoop dat ze dan

mooi groot en vol zullen zijn. Ah ze weten wel wat ze doen

en welk maat het mooist uitzien ;)

Ik mis gewoon wat aan volume dus waarom ook niet meteen wat groter ;)

Daar gaan al mijn bloesjes.... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Ohh wel fijn om te weten dat je geen pijn hebt !!! Mag je blij om zijn wink.gif

Mijn vriendin blijft bij me slapen als het zo ver is dus zij mag me

begeleiden als een oud vrouwtje wink.gif

Groetjess

Hi hi, dat heb je goed geregeld! Laat je ook maar lekker verwennen als het zo ver is.

Heb gelukkig niet zo veel pijn nee (gewoon spierpijn-maar die ken ik wel van sporten).

Alleen,dat het hele lichaam nu zo stijf aanvoelt,dat is minder,maar ja dat gaat ook wel weg,het valt toch reuze mee,dan ik het verwacht had...38.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi,

zo was ik ook aan mijn kleren zitten te denken,die nog net bij mijn borst strak zatten...

mijn livelings Tshirtjes en bloesjes....Maar ja,dan heb ik weer een reden om lekker te gaan winkelen,waar de kleren bij me nu veel leuker zouden uitzien!!!101.gif

Maar eerst maar herstellen! En goed,dan ga ik verder lekker over lingerizaakjes gaan dromen.33.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ghehe nee nu denk je van ' angry.gif zoveel lijkt het helemaal niet' maar wacht maar, je zit nu strak ingepakt, over een paar dagen is het verband eraf en zie je dat ze best wel (veel) groter zijn geworden hahaha

Oh,daar had ik niet aan gedachtblink.gif

Vind ze nu al eerlijk gezegd groot genoeg..of is dat misschien een kwestie van wennen...Maar als ze wat groten in het echt zullen zijn zonder die verband,zal ik ook niet erg vinden38.gif

Nu maak je me nog meer benieuwd hoor!

Ik was bezig om uit te puzzelen hoe ik de foto´s erop krijg.Ben bijna zover.

Nog een beetje bijwerken en zet ik die zo op. (eindresultaat wel nog met kleren,maar is toch al een vlink verandering,van wat het was hoor!)68.gif

Groetjes.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Romashka,

Hoe s het met je ervaring en pijntjes ik zie dat je daar nog niets over vermeld hebt gaat t je zo goed af? ik heb zelf de 1ste een bv gehad, maar t doet me nog behoorlijkt zeer zie mijn topic maar es.

Ik ben ook zeer benieuwd mijn kleding zullen ook wel wat dingen bij zijn wat ik niet meer aan kan maar ach weer een rede om te SHOPPEN!!!! vinden wij vrouwen helemaal niet erg he.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

blij dat je zo positief en vrolijk bent hihi en dat zo kort na de operatie.

ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.

hoe gaat het met slapen etcetera?

ik ben blij wanneer het 20 aoril is hahah dan ben ik aan de beurt.

liefs Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Romashka,

Hoe s het met je ervaring en pijntjes ik zie dat je daar nog niets over vermeld hebt gaat t je zo goed af? ik heb zelf de 1ste een bv gehad, maar t doet me nog behoorlijkt zeer zie mijn topic maar es.

Ik ben ook zeer benieuwd mijn kleding zullen ook wel wat dingen bij zijn wat ik niet meer aan kan maar ach weer een rede om te SHOPPEN!!!! vinden wij vrouwen helemaal niet erg he.

Groetjes Moniqueje

Hey Moniqueje

Ik heb inderdaad nog niks in mijn topic´s over de pijntjes vermeld..39.gif .Alleen de operatie verslaagje gedaan.

Vind wel verveelend voor je dat je het nog steeds pijn doet,is niet leuk23.gif

Ik heb zelf vandaag al vrijwel geen pijn meer.Had hele nacht (2de nacht na mijn bv) lekker doorkunnen slapen!happy.gif

Vanmorgen nog een pijnstillertje meer voor de zekerheid ingenomen dan voor de pijn zelf eigenlijk.Ik voel nu alleen nog maar zo strake gevoel van die verband die om me borstkas heen zit,maar verder eigenlijk niks van die drukkende en reikende gevoel van de spieren of zo!smile.gif

Had best wel meer en langer pijn verwacht.

Heb alleen nog heel zwakke gevoel in mijn armen,dat ik nergens de kracht met ze kan zetten (ijskast openmaken,wc doorspoelen...) en kan nog niet diep inademen,dan voel ik zo een beetje pijn schutten van binnen...

En wat de kleding betreft,dat vinden we vrouwen idd niet erg om onze kledingkast met een paar nieuwe dingetjes te kunnen vernieuwenwink.gif

Doe rustig aan meis en ik hoor het nog graag hoe het met je gaat.

Liefs Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

blij dat je zo positief en vrolijk bent hihi en dat zo kort na de operatie.

ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.

hoe gaat het met slapen etcetera?

ik ben blij wanneer het 20 aoril is hahah dan ben ik aan de beurt.

liefs Jacq.

Ha Jacq.38.gif

Is wel nog even wachten voor je he spannend,ik hoop dat die tijd voor je ook heel snel gaat,ben benieuwd naar jou ervaring daarmee,maar lees maar nog even goed mee op de forum,42.gif hier staat zo veel nuttige en nodige info,dat je het nooit overbodig zal vinden,en iedereen vind ik hier zo behulpzaam,35.gif als je een vraagje hebt hoeft je maar een seintje te geven,dan komen ze echt van alle hoeken om je te helpen.54.gif Echt super leuk!biggrin.gif

Met mij gaat het heel goed! 35.gif Tweede nacht had ik ook al aan een stuk door geslapen,zonder pijn te voelen6.gif .Ben alleen een beetje gaar van thuis te zitten83.gif (ben helemaal niet gewend) en afhankelijk te moeten zijn-pffff.....39.gif , maar voor de rest ben ik altijd positief en vrolijk hoor,mij krijg je niet snel klein met zoiets hihi!

Ik verheug me op donderdaag,dat de tape eindelijk eraf kan en ik ze kan in zijn blootje bewonderen66.gif en dat ik ook eindelijk onder de douche kan,wat zal dat een lekkere gevoel zijn zeg...rolleyes.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah, telkens als ik onder de douche vandaan kom denk ik bij mezelf wat is douchen toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dus kan me voorstellen hoe je je nu voelt..

wat een verschil he je voor en na foto's.

welke maat sport bh heb je nu aan?

ik heb een topic voor mezelf dus meekletsen en verellen wat ik denk en ervaar doe ik al. het is idd erg fijn dat iedereen advies kan en wil geven.

Voor mij duurt het idd nog even maar aanstaande dinsdag is het nog maar 6 weken wachten dan heb ik er al een paar wachtweken opzitten hihihi.

Al heb ik wel het idee, SCHIET OP!!!

liefs :116: Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan je wel zeggen he?38.gif

Ben ook heel erg benieuwd als de tape eraf gaat hoe ze uit komen te zien66.gif

Vandaag lijken ze ook wat kleinerwink.gif dan die dag dat ik foto´s op had genomen (2 dagen geleden) ik denk dat de zwelling af is genomen,daarom voel ik ook niet meer zo trekkende en branderige gevoel meer in mijn borsten.biggrin.gif

Maar had ook een reactie gekregen,dat ze wat groter in het echt uit zullen vallen als de tape eraf gaat,omdat ze nu strak ingetapet zijn oogen ze wat kleiner4.gif ,

daarom ben ook reuze benieuwd volgende week44.gif

Nu heb ik sport bh 80C en ik hoop dat het ook niet te groot uiteindelijk wordt en dat het natuurlijk zal ogen.

Als ik nu kijk vind ik ook al prima en dat past heel goed bij mijn lichaamsbouw.35.gif

En voor jou gaat het ook wel snel geloof me,als je erop zit te verheugen dan vliegt de tijd toch zo voorbij.6.gif

Liefs Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...een beetje vervolg dan38.gif

Heb eerste nacht wel wat onrustig geslapen,29.gif en vaak tussen door wakker geworden omdat ik niet zo lekker lag,28.gif was heel nacht door bezig om mijn bedje te verstellen en aan te passen.19.gif Had ook enorme doorst s´nachts gekregen! 18.gif Ik denk dat het van de narcose kwam.

Toen ik in de midden van de nacht naar wc ging, had wel moeite met op te staan,was zo stijf als een plank..pfff…wat een vervelende gevoel,122.gif had ook maar een pijnstillertje ingenomen.

Volgende dag voelde ik me ook erg stijf en had pijn aan mijn rug en nek spieren,wacko.gif maar toen dat gemasseerd was ging het ook een stuk beter…blush.gif

Had wel nog trekkende en branderige gevoel in mijn borstkas en kon mijn schouders niet naar achter krijgen,dus liep ook de hele dag door als een kromme oude vrouwtje…139.gif maar ja,had ook niks anders verwacht eerlijk gezegd. Had ook heel dag thuis doorgebracht,me kapot aan het vervelen,blink.gif ben ik echt niet gewend,dus was ook niks voor mij.huh...wacko.gif

Vannacht (de 2 de nacht van mijn bv) heb ik wel lekker aan een stuk door geslapen, 1.gif s´morgens had ook een beetje stijve spieren,maar in de loop van de dag was dat steeds minder,had ook niet zo drukkende en trekkende gevoel meer in mijn borstkas.happy.gif Kon ook mijn schouders wat meer naar achter richten -heerlijk. Voel me wel nog een beetje vermoeiend en gaar van thuis te zitten,100.gif ik hoop dat ik straks nog in de staat ben om een wandelingje te kunnen maken,heb wel de zuurstof nodig!155.gif

Ik ga nu maar nog een beetje uitrusten en zal jullie nog wel aan de hoogte houden.48.gif

Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meidd

Ah goed dat het zo verloopt toch ! Je bent snel van je pijn af ;)

Waar kan ik je foto's zien als ik mag vragen ? Kon ze niet vinden en was wel

benieuwd...

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Romashka!

Was je topic even kwijt, stond niet op volgen.... shit. Maar heb mezelf weer even bijgelezen. Blij om te horen dat de pijn meeviel/valt en dat het goed met je gaat. Was ik toch wel benieuwd naar, vooral omdat ik zelf ook 2x per week pump en een redelijk ontwikkelde borstspier heb. Ben ook erg benieuwd naar je foto's, ook al is het met kleren. Mag ik zo vrij zijn om je ww te vragen?

Ben net herstellende van een flinke buikgriep met koorts en overal spierpijn. Gelukkig nu, moet er niet aan denken dat ik zoiets krijg als ik net geopereerd ben....

Hou ons op de hoogte van je herstel!

Beterschapjes!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Romashka,

Ik probeer je al dagen te benaderen op allebei de fora maar lukte niet. Ik ben afgelopen maandag geholpen bij dr D'hondt. Tis me erg meegevallen allemaal en heb ook weinig pijn. Hoe gaat het met jou? Hoe was het toen de tape eraf ging? Zien ze er erg anders uit zonder tape? Kan niet wachten tot dinsdag als bij mij de tape eraf mag.

groetjes Chartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chartje! Wat fijn dat je mij gevonden hebt! Ik had maandag nog aan jou gedacht,wilde je nog succes wensen,maar de andere forum lag conti nu uit! Wat fijn om te horen,dat het allemaal goed verlopen is en dat je weinig pijn hebt.Super! Ik ben heel blij voor je. Kan me ook best wel voorstellen,dat je al naar dinsdag uitkijkt. Mij ging die tape een paar laatste dagen behoorlijk te ireteren en te jueken.Was ookk erg opgelucht,toen die eraf mocht.Ik was vandaag nog toevallig bij dr.D´Hondt geweest om mijn pleistertjes te verwijderen en hechtingen eruit te halen. Ik vind mijn littekens ook al heel mooi geworden,een week geleden zaten ze veel anders uit,nu (2 weeken PO) is er maar een lijntje over,die nog moet genezen en onzichtbaar worden.Volgens D´Hondt was alles goed aan het genezen. Voor de rest gaat het ook al prima. Ben al sinds 3 dagen auto aan het rijden.(waarvan eerste twee dagen viel het nog wel tegen met schakelen en de handrem). Kan al veel met mijn armen doen,meer kracht zetten en zo. Vind het heel fijn om weer zelfstandig te worden. En ze zitten ook al veel beter uit,zijn ook wat zachter geworden. Heb je al mijn foto´s kunnen zien? Ik ga even douchen en zal nieuwe foto´s maken en erop zetten. Liefs en voorspoedig beterschap,als het wat is hoor ik het wel.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat,en ik hoop dat het ook zo blijft! Ben nu bezig om foto´s op computer te zetten,zal bij het forum melden,als ik ze erop heb...Nog eventjes hihi Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romashka,Ah wat lief dat je nog aan me gedacht hebt! En wat gaat het al goed met jou, zo te horen. Ik moet mezelf ook al echt tegenhouden dat ik niet teveel doe, vooral met 2 kleine kinderen in huis. Nee, ik heb je foto's nog niet gezien, mag ik misschien je ww?

veel liefs Chartje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.