Ga naar inhoud

Samantha1989 : 19 april 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je boobs meid!!!

Ik verplaats dit topic even naar je eigen topic in operatieverslagen.

Zo blijft het overzichtelijk hier op het forum ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister heel verslag getypt is het opeens weg? Maar goed. Ben op19-4-2014 geopereerd door dr schiettecate in amstelveen om half 1 325cc rechts 350cc links dualplane alles is goes gegaan! Alleen ben me antibiotica vergeten stom!!! Vanacht vreselijke pijn! Apotheek is pas 14:00 open nog even vol houden dus. Zie foto's bij me galerij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een borstband gekregen en ik was toen al 3,5 week PO... het wilde bij mij ook niet zakken en ze staan best ver uit elkaar...Het is echt beter als je de band eerder krijgt ivm kapsel dat al aangemaakt is.. Kijk het even aan en maak anders een foto die je kan mailen met je vraag...veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben zat geopereerd in amstelveen. Ik had bij diana gabriels coh2 besteld en betaald nu keek ik op mijn kaartje stond er dat ik coh1 heb gekregen! Heb amstelveen opgebeld en gevraagd en die bevestigde dat ik indd coh1 heb gekregen en dat ik diana maar moest opbellen. Ik diana gebeld en die zij dat ik haar ff emailtje moest stuuren. Ben zo boos hierover want wilde zo graag coh2 omdat je daarmee minder snel rimpel vorming krijgt en nu heb ik coh1!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze opgebeld en hun zijden dat ze daar niks aan konden doen dat me borsten zo staan en dat band niet helpt dat ze naar elkaar toe gaan. Ik word een beetje moe van deze kliniek ik word hier niet sirreus genomen kijk ook mijn nieuwe onder werp ze hebben ook de verkeerde protheses gegeven!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow dat is echt een slechte fout!! Maar heb je bij de afspraak met de pc hier niet over gehad? Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Je heb het bewijs natuurlijk dat je meer heb betaald. Op het contract vanuit Diana staat daar ook 2 op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is t kaartje waar opstaat wat jij hebt gekregen in jouw lichaam. Je hebt garantie.. En als ze moeilijk gaan doen zou je indd iemand in kunnen schakelen.

Ik neem zelfs aan dat ze het voor je oplossen omdat ze absoluut geen slechte naam willen krijgen.

Bij mij is er ook een fout gemaakt met het kaartje, check mn foto maar.

Succes meid en wacht het even af xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij was door Schiettecatte geopereerd? Dat is natuurlijk niet iemand die bij kliniek Amstelveen werkt toch?. Dus waarschijnlijk heeft Diana de ok ruimte afgehuurd. Daarom zal dit ook niet via kliniek Amstelveen verlopen denk ik??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gelijk een borstband gekregen... Eerste om goed te laten zakken en naar elkaar te krijgen en mocht na een week lossen maar wel meer over mijn borst om ze naar elkaar te krijgen, van morgen weer bevestiging bij controle dat het wel degelijk zin heeft vindt het eigenlijk niet zo opvallend maar het werkt echt... Vindt wel raar eigenlijk dat het niet zou helpen, ze laten ons toch niet voor niets met z'n ding lopen... Mag je niet zelf een band aanschaffen? Las ook je andere onderwerp, wat erg zeg hoop voor je dat die fout geen consequenties gaat hebben voor je en je toch erg blij gaat blijven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.