Ga naar inhoud

Samantha1989 : 19 april 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Welkom op het forum Samantha...

Wat super dat je al zo snel terecht kan, hoef je ook niet zo lang meer af te tellen...

Ik heb je titel ff aangepast en zal je topic verhuizen naar de operatie verslagen, dan kun je dit topic ook gebruiken om je verslag te schrijven over de operatie, mocht je dat leuk vinden...

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was nieuwsgierig aangezien ik me kan herinneren dat ze toen de tijd met consult tegen me zei dat hij die dag niet voor haar opereerde? Of ik heb het verkeerd verstaan. Straten was meer van achter de spier terwijl ik voor kan hebben en schiettecatte kon op de dag van mijn voorkeur (22 april) niet.

Daarom raadde ze mij een andere pc aan.

Vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag geopereerd in amstelveen door dr schiettecate na 2 uur stond ik alweer buiten ik vind ze super mooi al! En hij heeft ze dual plane gedaan omdat me omvang heel smal was. De verdoving begin nu beetje uit te werken valt me reuze mee nog met de pijn maja juig nog niet te vroeg. Ik heb 350cc links en 325cc rechts high profile coh 2 van mentor hoop dat ze uit komen op een dubbel D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.