Ga naar inhoud

Samantha1989 : 19 april 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey twijfel ja ik heb me geld terug gekregen en als ik rimpel of plooivorming krijg betalen hun mijn operatie plus de goede protheses.ik vroeg nog hoe dit kon gebeuren en ze zij dat menselijke fout was.. Pfff een heele grote fout jah! Maargoed ... Moet nu wachte tot 3 maande dan kon je pas zien of ik rimpels krijg of niet en dan zou ik nog jaar moete wachte voordat ik weer geopereerd kon worden.. Maar hoop natuurlijk van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een hele nette oplossing, kan de welnesskliniek met dr.visser (ander topic) nog een puntje aan zuigen ;)

En je wilt niet weten wat voor fouten er in ziekenhuizen gebeuren, overal waar mensen werken worden fouten gemaakt..

Dat wil niet zeggen dat het niet erg is ofzo, maar wel weer een leermoment voor hun!

Maar je hebt nu tot een jaar garantie op rimpels? Stel na 3 jaar en dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid gelukkig heb je garantie gekregen maar hoop voor je dat ze mooi blijven en geen heropetatie hoeft , zou het echt een menselijke fout zijn of dat ze het er om heeft gedaan ( meer winst en waarschijnlijk dacht dat je er niet achter zou komen ) maja daar heb je nu niks aan

Sterkte met je herstel nog en hoop dat je van je boobies kan genieten !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid jeetje ik ben blij dat je toch reactie hebt gehad! Wat een fout zeg! Nou ik hoop dat alles nu weer rust krijgt in je koppie! dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg,die wil niemand meemaken ,wakker worden met iets wat je totaal niet wilde,pff.

Helaas is fouten maken menselijk,hoe super dom ook !!!!keur het zeker niet goed,ze hebben zat tijd om dingen te checken voor je daar onder t mes gaat ..

Mij is ook zoiets dergelijks overkomen maar dan met een kleinere ingreep en heb toen al het geld ook netjes terug ontvangen of mocht gratis opnieuw,wat ik dus niet wilde.

Je wilt niet weten hoe erg ik ook baalde ,je leeft ergens naartoe dan gaat t mis en zit jij met de gebakken peren.

Als de communicatie niet goed is kan er zoveel mis gaan,echt zonde.

Bij je wissel over 10 jaar dan maar de goeie erin,pffffff..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.