Ga naar inhoud

Samantha1989 : 19 april 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik dacht dat diana alleen met mentor werkte? Siltex ken ik ook niet..

Hoop voor je dat het goed komt en geen her nodig bent!! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat naar voor je, het is toch van de gekke dat we nu zelf als patient zijnde alles in de gaten moeten houden welke protheses er geplaatst gaan worden, dat we bij wijze van spreken nog op de ok moeten vragen, welke protheses gaat u als pc nu plaatsen, en dat jij nu door "weer" een mis comminicatie tussen Diana en kliniek, de dupe word

laat hun het maar lekker samen uitvechten, want het kan natuurlijk best zo gaan, dat hun de schuld op elkaar af gaan schuiven, maar dat is voor jou eigenlijk de ver van je bed show, als jij maar in ieder geval het verschil bedrag en garantie voor "onbepaalde tijd" krijgt, mocht je ooit problemen gaan krijgen met plooivorming of rimpels

Jij hebt bewijs dat je hebt betaald voor coh 2, dus hoor je dat ook te krijgen !! zo simpel is het gewoon.

Is dit tersprake gekomen tijdens je consult met pc ?

Hoop voor je dat het niet aan de orde zal zijn dat je plooi of rimpels gaat krijgen, maar ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten.

Ook vind ik het niet netjes dat je niet even telefonisch te woord word gestaan door Diana, en dat je maar een mail moet sturen, vind ik niet patient vriendelijk.

Ik hoop echt dat dit allemaal netjes opgelost gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer al vanaf vanochtend diana te pakke te krijgen maar krijg steeds te horen dat ze bezig is mog na 4 uur weer terug bellen en zou doorverbonden worden maar kreeg haar weer niet aan de lijn! Is nual avond en ze zou me terug bellen maar niet terug gebeld ik moest een email stuuren maar ook daarop geen andwoord op gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@samantha, je moet echt blijven bellen, gewoon iedere dag als je haar niet te pakken krijg hoor! En mailen ook.

Ik heb zelf vorige week 3 keer gebeld over mijn kaartje, ik zou worden terug gebeld door mijn pc zelf, dat is niet gebeurd. Ik hoopvol gewacht tot gisteravond, de nacontrole, dan zou ik mijn pc zien. Was hij er niet! Zie hem nu pas in juli....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@twijfeloverwissel ik ben gister op nacontrole geweest en mij werd verteld te wachten tot juli. Als het dan nog zo is moet ik met mijn pc bespreken wat er gaat gebeuren. Eventuele her kan pas na de zomer volgens hun.

Mijn kaartje is verkeerd gestickerd, rechts en links moet vanuit mijn oogpunt worden bekeken. Pfff...... goedpraterij heb ik t idee.

Gelukkig gaf die man gister toe dat er in mijn kleinste nog meer in had gemogen.

Hoop dat ik en mn pc (en diana) eruit gaan komen in juli...en dat de heroperatie door hun vergoef wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

my god wat een verhaal zeg. Ik zou helemaal gek worden! Maar de strijd aan gaan met hun hoor gewoon stalken die hap! want ze willen wel geld vangen maar fatoenslijk jou te woord staan niet? dat kan echt niet serieus!!heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

samantha wat erg zeg.

belangrijk is dat je alles per mail doet en alle correspondentie bewaart

lijkt me toch dat je alle garantie krijgt,

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had 10 april mijn bv, dual plane en heb geen borstband. Mijn protheses zijn, zoals het op het kaartje staat, 'extra haut' geplaatst. Dan had ik meer projectie.

Ik vond de eerste dagen ook dat ze heel ver uit elkaar stonden. Heb ook gebeld of ik geen band moest maar was niet nodig. Ondertussen zijn ze goed aan het zakken, de ene al wat meer dan de andere. Ik heb wel nooit het gevoel gehad dat ze te hoog stonden. Ik heb ook de indruk dat ze dichter bij elkaar komen, niet veel maar toch iets. Komt mss omdat ze al wat gezakt zijn.

Toen mijn hechtingen eruit gingen (12 dagen po) liet dr Visser mij de foto's zien die voor mijn operatie gemaakt zijn. Het was me vroeger niet opgevallen maar als ik eerlijk ben stonden ze toen toch ook wel wat uit elkaar :)

Maar als je ongerust ben kan je het best nog eens aanhalen op je contole of nog eens bellen. Ik heb ook vaak gebeld, haha :) hoop dat ze wat respectvoller voor je zijn!

Las ook je ander topic, wat erg seg! Veel sterkte en hou de moed erin!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, zorg wel dat Diana en jij, en het liefst nog iemand anders ondertekent en dat er duidelijk in staat dat herstel op rimpel/plooi vorming voor onbepaalde tijd is, niet dat ze je dadelijk af gaat schepen, als het bijv zou gebeuren na een paar jaar ( wat natuurlijk niet te hopen is)

Vraag ook duidelijk binnen hoeveel tijd je het geld terug hebt, en vraag hoe deze FOUT heeft kunnen gebeuren

Ik hoop dat je na zondag een beetje rust kunt krijgen en goed kan herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit op deze manier opgelost wordt, loopt het gelukkig goed af. Het is jammer dat het zo is gebeurt. Het is geen goede reclame voor de praktijk.

Al ben ik tot nu toe nog tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80:

Kom dames! nu AnaarC1990 steunen.

Samen staan we sterk!

lieve groetjes xxxxxxxxxxxx :54: :54: :54: :54: :54:

Twijfel je bent een vreemde vogel, maar wel Lief!
Link naar reactie
Delen op andere sites

:80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80: :80:

Kom dames! nu AnaarC1990 steunen.

Samen staan we sterk!

lieve groetjes xxxxxxxxxxxx :54: :54: :54: :54: :54:

Het is heel lief dat je zo meeleeft meid, maar het is een forum waarin we elkaar steunen en waarin we elkaar informatie geven :) Dus op deze manier propaganda maken, heeft geen enkel nut. Het mag dus wat rustiger ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke best_boobie,

Je hebt helemaal gelijk sorry!

Maar liet me even gaan, ben zo blij dat het is gelukt en dat binnen 5 minuten voor Samantha.

Hoop dat het voor anaarC1990 ook gaat lukken.

Ik zal het niet meer doen goed, vriendjes :119:

Lieve groetjes :119:

Haha, je bent gewoon wat hyper ;)

No hard feelings

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.