Ga naar inhoud

Snoepje : 26 november 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoooi meiden!

Het is nu definitief! Maandag 26 november word ik geopereerd! Ik krijg eindelijk boobies! Haha

Ik vind het nu wel spannend hoor! Wat moet ik op school zeggen en op werk?

Ik heb maandag nog een consult om de laatste dingen te vragen en nog een keer de proteses te passen om te kijken of ik 120 cc of 140 cc ga nemen.

Ik had nog een paar vragen

- Klopt het dat je oefeningen moet doen als je dual plane krijgt?

- heb je in het begin hulp nodig met aan en uitkleden of lukt dat zelfstandig?

- hoe lang moet je de kliniek bh aan

- ben je de eerste dagen na de operatie echt moe en niet lekker of voel je je wel goed en alleen last van de pijn?

xxxxxxxxxSnoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Snoepje!

Gefeliciteerd met je datum!! :136:

je moet niet perse oefeningen doen hoor,maar is wel aan te raden om je spieren vast wat op te rekken,dat zou dan kunnen schelen in de pijn.

Ik heb dat zelf niet gehad ,bestond toen nog niet,maar kan je vertellen dat ik best veel pijn heb gehad.

Ik heb trouwens het schema ook hier op t forum gezet met de oefeningen.

En het aan en uitkleden is de eerste dagen lastig ja,je zult dan wel een beetje geholpen moeten worden,aan te raden is ook om gewoon lekker makkelijke kleding aan te doen,maar dat merk je snel genoeg hihi.

gewoon een joggingbroek en een vestje met rits bijvoorbeeld.

Rekken en strekken moet je mee oppassen de eerste 6 wkn.

6 weken moet je je kliniek bh aan normaal gesproken,sommige artsen wijken wat af,maar over t algemeen is 6 wkn normaal.

En ja je kan behoorlijk moe zijn na je operatie,de stress is eruit zeg maar,en je lichaam heeft natuurlijk wel wat te verduren gehad,dus dat heeft tyd nodig om zich te herstellen en kan zich uiten in vermoeidheid en ik had zelfs last van huibuien,gewoon de emoties die loskomen,nix mis mee dus.

Verder qua pijn is het zo verschillend,de ene heeft erge pijn de andere helemaal niet en loopt na 2 dgn al rond te dartelen hihi.

lekker van genieten deze tijd,komt allemaal goed.

gr Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel vlinder voor de informatie!

Ik hoorde trouwens dat als je zwanger raakt en je hebt een borstvergroting gehad, dat de borsten dan heel lelijk kunnen worden omdat je borsten door de hormonen dan gaan groeien. Ik vroeg me af of dit waar is? En kan je gewoon borstvoeding geven of is de fles dan beter aan te raden. Het is niet zo dat ik al kinderen wil maar ik wil wel graag de antwoorden weten voor de toekomst

Xxxx snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt gewoon borstvoeding geven ja,gelukkig wel ,ze zullen niet aan je melkklieren komen.

Als je een bv hebt gehad en dan zwanger raakt dan zetten je boobs op,worden voller en na de zwangerschap slinkt dat weer in,dat is ook zo zonder protheses,ik heb daar dus (door de borstvoeding vooral) lege zakjes aan overgehouden.

En ik had dus nog geen bv gehad......

dat risico loop je dus altyd,wel is het aan te raden pas een bv te nemen als je niet meer zwanger wilt worden,maar ja,dat is niet altyd voor iedereen weggelegd natuurlijk.

het geeft nou eenmaal een aanslag op je borsten,bij de ene wat meer dan de ander,en ja helaas is het idd zo dat ze dan erg kunnen veranderen.

Dat is trouwens ook zo als je gewicht veel schommeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snoepje

Dat was ook iets waar ik me zorgen over maakte, ik wil zeker nog kinderen maar ik wil ook zeker borsten nu eindelijk!!!

Ik kan heel weinig vinden over borsten met bv na een zwangerschap niets positiefs maar ook niets negatiefs. Dus ik ga lekker genieten van de borstvergroting. Je borsten veranderen gewoon en dat blijft zo. Zoals Vlinder zegt dat is ook zo als je in gewicht schommelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag op consult geweest en gevraagd over die zwangerschap, het is niet zo dan ze misvormd worden ofzo alleen kunnen ze gaan hangen en uitzakken. Maar goed dat heb je na elke zwangerschap denk ik.

Dokter maas raadde mij 195 cc aan. Ik kon ook nog kiezen uit 225 en dat is maximaal. Hij raadde mij 195 aan omdat ik dan na een zwangerschap nog altijd een maat groter kan nemen, want anders zit ik nu al op het maximale volume..

Maar ik ben bang dat 195 te klein is.. Ik vroeg op welke cup ik dat uit zou komen maar dat durfde hij niet te zeggen.

Hebben jullie nog advies wat ik zou kunnen doen?

xxxxx Snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoepje, ben je er al uit wat het gaat worden?

Ik had het er met mijn moeder over... Ik zei ik zou de grootste nemen.. .maar mama zei ik zou luisteren naar de chirurg, want die heeft er verstand van. Hij weet ongeveer wel hoe het eruit gaat zien en wat het natuurlijkste effect zou hebben.

Blijft lastig.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Als je na de zwangerschap meer hang erin zou hebben dan heb je ook automatisch meer ruimte (huid over) om meer cc's te nemen. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken. Ik zou als je twijfelt altijd de grootste maat nemen, want het went echt wel heel snel. Spijt achteraf zou wel erg jammer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Dropje!

Het gaat goed met mij hoor, ik ben er net even een weekje lekker tussenuit geweest en dat was heerlijk! Vanaf vandaag weer flink aan de bak...

Ja nog een maand en 4 dagen! Het gaat zo snel! Ik zit nu meer na te denken wat ik moet zeggen op school en werk.. maar goed dat zijn dan zorgen voor later. Ik heb het nu een andere goede vriendin van me verteld en zij reageerde heel enthousiast en positief dus daar ben ik wel blij mee!

En hoe gaat het met jou dropje? Voor jou komt het ook heel dicht in de buurt!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhhh lekker! Waar ben je heen geweest :P

Mooi dat die andere vriendin het zo leuk reageerde! Bij mij op me werk weet iedereen het... door me baas <_<

Ik ben druk aan het leren enzo... Jij heb ook bijna toetsen he? Wanneer heb je ze ook al weer?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Victoria Secret!! Wauw!!

Op me werk zijn we met z'n 5en.. Ik had het twee collega's verteld, omdat 1tje het ook heb laten doen en omdat ik de ander gewoon vertrouw! Maar me baas wist het dus nog niet... Ik durfde het gewoon niet te vertellen.. Toen hebben dus de andere 2 collega's me geholpen met het vertellen.. Ze vond het super leuk voor mij en vond het dus niet raar! Ik had gedacht dat ze het gek zou vinden ofzo, maar dat was gelukkig niet zo! Maar ik had het die ene collega dus nog niet verteld.. Omdat zij heel close is met haar broer en vriend, en daar heb ik dus ook contact mee.. En ik wil gewoon liever niet dat hun het ook weten... Maar goed, ik was dus vergeten te vertellen dat die ene het dus niet mocht weten.. Maar ik was dus te laat... Me baas had het al verteld tegen haar... Kom ik op een dag op me werk... Komt ze rennend op me af ooooooh wat heb ik nu gehoord jij eerder dan ik!? Dus ik hu wat? Jaa je borstvergroting! Ik wil ook heel graag en nu laat jij het gewoon eerder doen dan ik! Dus opzich was ik wel weer opgelucht haha... Maar alleen minder dat haar broer en vriend het nu ook weten... Ik heb gevraagd of ze het niet verder wil vertellen, maar ik ben benieuwd...

Mijn toetsen beginnen ook 5 november!

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh naar New York geweest! wauw!!! daar zou ik ook wel heel graag naar toe willen.

Aanrader zeker?

nog een ruim maandje en dan is het jou beurt. Hopen dat ze het niet door verteld heeft. Maar wel grappig dat ze het dus zelf ook wil doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa New York was echt super leuk! Echt een aanrader ja haha, het is heel grappig dat je veel dingen herkent uit films enzo!

Jaa nog een maandje en dan is het zover! Gaat best snel, ik kan het alleen nog net helemaal bevatten maar dat komt denk ik pas als ik daar ben dan zal ik wel zenuwachtig zijn!

En hoe gaat het met jou? Ik zag dat je allemaal nieuwe setjes hebt gekocht, leuk! Ik kan ook niet wachten tot ik dat kan doen! Maar dat duurt voor mij nog ffies haha

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, nu is New York even niet zo gezellig nu Sandy op bezoek is.

Hoewel ik wel moet toegeven dat ik het wel spectaculair zou vinden om er wel te zijn.

Hier gaat het goed. Steeds weer iets beter. ik vind wel dat de 4 weken po veeeeel sneller zijn gegaan dan de weken ervoor.

Maar toch, voor je het weet is het zover. En zolang de zenuwen er niet zijn is het helemaal top. Daar had ik wel veel last van. Dan zit je jezelf zo in de weg.

nog 3 weken en 6 dagen staat er in je ticker. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben net op tijd weg! Ik zag vandaag foto's van helemaal onderwater gelopen metro station, wel raar idee dat ik daar 2 weken geleden gewoon nog liep!

Ja het lijkt mij ook wel spectaculair maar ik denk dat als je daar woont dat het wel eng is.

Fijn dat het zo goed met je gaat! Bij mij begint het ook wel te kriebelen hoor! Ik zit er constant over na te denken, vooral over de eerste dagen na de operatie. Want ik ben de eerste 2 dagen alleen thuis en ik zit te denken wat je nou allemaal kan, bijvoorbeeld heel stom misschien maar kan je wel drinken voor jezelf inschenken als het een zwaar pak drinken is en wanneer kan okzelf weer me haren wassen, want ik heb een hekel aan vet haar en na 2 weken moet ik weer naar school en kan ik dan wel fietsen? Dat soort dingen ik kon er vannacht niet van slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je er woont heb je natuurlijk veel te verliezen. Als toerist zit je vaak in een veilig stevig hotel.

oef de eerste 2 dagen alleen? dat is niet prettig hoor. Kan je geen vriendin ofzo vragen bij je in huis te komen? of je moeder?

Ik vond het vooral de eerste 3 dagen heel fijn dat er iemand in de buurt was. Ik kon dag 1 en 2 niet eens mijn broek ophijsen nadat ik naar de wc geweest was.

haren wassen gaat de eerste 6 weken niet tot lastig omdat je je ellebogen niet hoger mag doen dan je schouders. Heb je kort of lang haar? dat scheelt ook al een hoop als het kort is. Ik weet niet hoe lang je niet mag douchen? Dat verschilt ook per pc. Zodra dat weer mag gaat het al een stuk makkelijker.

Dus probeer iemand te strikken waar je je fijn en veilig bij voelt die bij je kan zijn de eerste dagen. En is ook wel zo gezellig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa de 2e dag komen er 2 vriendinnen langs dus dat is wel fijn, nu alleen nog voor de rest van de dagen haha maar daar ga ik wel ff iemand voor regelen. Ik heb lang haar dus dat wordt wel lastig. Mijn pc zei geloof ik dat ik al vrij snel weer mocht douchen als ik me goed voelde.

Kan jij al weer fietsen? Of is dat nog lastig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gister op de sportschool gefietst... telt dat ook? hahaha zo ja, ging het goed.

Maar dan kan je niet vallen enzo. iig niet zo snel.

ik ben niet zo van het buiten fietsen. meer van het wandelen en autorijden. ;)

Maar ik ben inmiddels een maand po. Ik denk niet dat ik het zou hebben gekund na 2 weken.

Is er geen optie om met ov te gaan? of met iemand meerijden? Al is het maar voor de zekerheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.