Ga naar inhoud

Pattyxxx : 11 Maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik heb nu zoo veel pijn. En vocht. Lijkt wel of me borst scheten laat ofzo. En op me ribben vocht kan me ringen niet meer om. Wat een pijn. Auwww. Maar de operatie stelde niks voor. Ze noemen me daar Patty Paniek. Maar was nergens voor nodig achteraf. Had me beter kunnen voorbereiden op deze pijn. Ik lig in bed met 4 kkussens achter me. En kan me verder helemaal niet bewegen. Het duurde 15 min om mijn telefoon te pakken die naast me ligt. Drama!! Morgen schijf ik een verslag. Als ik op de bank kan zitten met mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha patty paniek is nu patty pijn ;) sterkte meid, ti's voor een goed doel !! Ben erg benieuwd naar je verslag en foto's!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!!

Wat leuk dat jullie samen op een kamer lagen.

Probeer veel te drinken om het vocht wat je nu vasthoud zo snel mogelijk af te drijven.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zoo veel pijn. En vocht. Lijkt wel of me borst scheten laat ofzo. En op me ribben vocht kan me ringen niet meer om. Wat een pijn. Auwww. Maar de operatie stelde niks voor. Ze noemen me daar Patty Paniek. Maar was nergens voor nodig achteraf. Had me beter kunnen voorbereiden op deze pijn. Ik lig in bed met 4 kkussens achter me. En kan me verder helemaal niet bewegen. Het duurde 15 min om mijn telefoon te pakken die naast me ligt. Drama!! Morgen schijf ik een verslag. Als ik op de bank kan zitten met mijn laptop.

Hey Patty, hoe gaat het vandaag met je? Met mij slechter, ik heb echt heel veel pijn, nog steeds heb ik een heel zwaar en drukkend gevoel op mijn borstkas. Als ik me beweeg doet dat echt teveel pijn dus lig al heel de dag op bed. Ik moest helaas 3x naar de wc en toen moest ik bijna janken van de pijn. Zo'n zwaar gevoel in mijn borsten... Hopelijk gaat het met jou wat beter :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patty, hoe gaat het vandaag met je? Met mij slechter, ik heb echt heel veel pijn, nog steeds heb ik een heel zwaar en drukkend gevoel op mijn borstkas. Als ik me beweeg doet dat echt teveel pijn dus lig al heel de dag op bed. Ik moest helaas 3x naar de wc en toen moest ik bijna janken van de pijn. Zo'n zwaar gevoel in mijn borsten... Hopelijk gaat het met jou wat beter :-(

ik heb ook zoveel pijn. Ik man bijna niks. Ik zit of op de bank of ik zit in bed. Maar ze zijn wel heel mooi aan het worden. Ik durf me haast niet te bewegen daarom is ook alles tijf aan t worden pfff blij als ik een paar weken verder ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh dames toch wat vind ik het vervelend voor jullie dat jullie zoveel pijn hebben !!!

ik wens jullie heel veel beterschap en een voorspoedig herstel...

ik heb zo goed als geen pijn gehad alleen stijfheid en af en toe last van krampen maar dat werd naar een dag of 5 beter dus er is hoop...

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.