Ga naar inhoud

Pattyxxx : 11 Maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat leuk, ik ben ook een nieuw lid en heb 16 februari een afspraak bij Diana Gabriels. Wil ook graag door dr Straten geholpen worden. Hoor veel goeds over hem.

Kan je helaas nog niet helpen met je vragen, maar welkom op t forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey! Wat leuk, ik heb mijn operatie ook gepland op 11 maart! Heb op het moment een 75aa en wil naar een volle c kleine d! Ik ga bij plovier voor de bv!

Ja wat je cc betreft ik vermoed dat je een D krijgt in je sport bh, maar dat ligt eraan hoe het uitvalt, dit is bij iedereen anders

Successs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, ik ben ook een nieuw lid en heb 16 februari een afspraak bij Diana Gabriels. Wil ook graag door dr Straten geholpen worden. Hoor veel goeds over hem.

Kan je helaas nog niet helpen met je vragen, maar welkom op t forum :)

heb je een afspraak bij diana of bij straten?

Oww wist niet dat je daar ook een sport bh kon kopen jane.

En xbm ik twijfelde al heel lang tussen straten en plovier. Mijn vriendin is bij plovier geweest en ze zijn prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word op 11 maart ook geopereerd door Frans Straten!

Ik ga zelf een 75D sportbh kopen... weet nog niet welke, ik denk dat ik de Carefix Anna ga bestellen. Maar in ieder geval wel die maat want als ik zo een beetje rondsnuffel op internet zie ik dat de meeste vrouwen daar wel op uitkomen in net zo'n situatie als ik (heb nu 75A).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii, ik Patty 27 jaar en heb 11 maart mijn BV. Via Diana Gabriels bij Dr Straten. Zooo spannend. Ik had eigenlijk 13 Januari een afspraak maar doordat ik mijn baan kwijt raakte heb ik het uitgesteld. Maar heb zo'n zenuwen voor de narcose en infuus. Ik heb nu 70A. En krijg 350cc. Welke maat sport bh heb ik dan nodig?

ik ook 11 maart BV haha F. Van Straten krijgt t nog druk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je een afspraak bij diana of bij straten?

Oww wist niet dat je daar ook een sport bh kon kopen jane.

En xbm ik twijfelde al heel lang tussen straten en plovier. Mijn vriendin is bij plovier geweest en ze zijn prachtig

Dat is fijn om te horen! Ik ga je in ieder geval volgen zie ik teminste dat ik straks niet de enige ben die niks kan hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Wat leuk, ik heb mijn operatie ook gepland op 11 maart! Heb op het moment een 75aa en wil naar een volle c kleine d! Ik ga bij plovier voor de bv!

Ja wat je cc betreft ik vermoed dat je een D krijgt in je sport bh, maar dat ligt eraan hoe het uitvalt, dit is bij iedereen anders

Successs

hoeveel cc ga jij krijgen? Ik wil ook volle c hij rade mij 375 aan maar heb 400 genomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel cc ga jij krijgen? Ik wil ook volle c hij rade mij 375 aan maar heb 400 genomen :)

Ja ik vind dit heel moeilijk want hij heeft mij helemaal geen ccs gezegt! Maar ik zou t wel echt graag willen weten!! Iemand een idee wat ik kan doen? Mijn gesprek is al zoon tijd geleden ik weet niet of die nog weet wie ik ben hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als t goed is staat dat in de brief die je gehad hebt xmb.

Vind t zoo spannend allemaal. En het moeilijkste is dat ik vanaf morgen moet stoppen met roken. Oei!! En dan is t ook nog eens bijna carnaval dat word lastig. Zou t echt zo slecht zijn voor je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook, vanaf morgen!

Nou geloof me het is echt slecht, 1 sigaret is 20 uur minder doorbloeding, heeft Frans je dat niet gezegd? Sterker nog hij opereerd niet als je rookt.

litteken geneest minder, sneller kans op inkapseling, draaiende prothese.

dus maar niet doen dan!

ik doe met je mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet dus ook stoppen... Frans heeft mij inderdaad ook uitgelegd waarom je moet stoppen. Maar ik ben als de dood dat ik kilo's aankom door te stoppen, dan ga ik natuurlijk allemaal snaaien en meer eten. Mijn wilskracht is zeer slap als het om lekker eten gaat :|

Vraag me alleen af of het niet uitmaakt als je nu nog af en toe eentje rookt en de week ervoor helemaal niet. Ik zit idd ook met carnaval net ervoor en normaal rook ik dan wel meer omdat ik dan alcohol drink...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig dat jullie ook morgen gaan stoppen. Ik weet ook echt niet of t lukt zeker niet met Carnaval in combinatie met alcohol. Maar heb een e sigaret en ga die vullen met 0% Nicotine. Frans deed heel erg overdreven over het roken. Maar ik zal zoo zenuwachtig zijn 11 maart en dan kan ik niet eens roken. Pfff. Maar ik moet niet zeuren heb een goed doel.

Uccz in groesbeek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee toevallig zie ik hier iets over roken.. ik heb daar helemaal niks over gehoord van mn pc.. moest wel een vragenlijst invullen waar het op stond maar hij heeft niks gezegd.

Hmm nu stress ik em wel een beetje, ik rook aardig wat en vooral voor de operatie denk ik echt dat dit mij heel zwaar ga vallen. Heb ook een hoge werkdruk nog de aankomende weken.

Maar waar een wil is is een weg....

nou succes dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Roken is slecht voor de wondgenezing..

Ik heb ook geprobeerd om te stoppen, maar poging was mislukt... Toen ik het ziekenhuis uit ging om naar de auto te gaan heb ik ook gelijk weer gerookt, achteraf heel stom want werd er echt heel naar van!!

Bij mij is alles goed gegaan gelukkig, maar stel je nou voor dat je complicaties krijgt en je bent niet gestopt, dan heb je echt spijt omdat je er zelf wat aan hebt kunnen doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik stop cold turkey, is me toen bij mn zwangerschap ook gelukt moet er niet aandenken dat door een sigaret mn protheses gaan zakken, draaien omg alleen t idee al!

Nou dat je protheses gaan draaien door roken lijkt me sterk, denk dat dit meer een bang makertje is door de chirurg... Dat het niet goed is, is wel duidelijk.. maar heeft betrekking op de wondgenezing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja cindytje1985 ik weet t maja hou me daar maar aan vast dan lukt t wel.

Heb het ervoor over, en wie weet hoe t je genezing kan tegenhouden, jij had geluk, andere met complicaties weten misschien dat als ze rookte dat t daarvan kan komen!

ik ga vanavond heerlijk van mn laatste sigaretten genieten hahaha misschien over tien weekjes weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als t goed is staat dat in de brief die je gehad hebt xmb.

Vind t zoo spannend allemaal. En het moeilijkste is dat ik vanaf morgen moet stoppen met roken. Oei!! En dan is t ook nog eens bijna carnaval dat word lastig. Zou t echt zo slecht zijn voor je operatie?

Van plovier heb ik geen brief gekregen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.