Ga naar inhoud

Pattyxxx : 11 Maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

7 Januari is het dan zover. Dan krijg ik eindelijk mijn borstvergroting.

Ben van de week op consult geweest bij Diana Gabriels in Barendrecht. Maar wat een lopende band werk daar joh.

De hele wachtkamer zat vol. En vond Dr Straten ook niet heel erg vriendelijk. Hij vond het ook raar dat ik op het borstenforum zat en vond dit maar geroddel.

Maar toch luister ik naar jullie mening. En wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb is Dr Straten een goede PC.

Dus uiteindelijk voor 13 Januari een afspraak gemaakt.

Helaas kan ik niet groter dan 350CC en met een beetje pech kan er tijdens de operatie maar 325CC in. Dat vind ik wel jammer maar goed. Zal vast hartstikke mooi worden.

Heb voor mentor High profile 350CC gekozen (of 325 dan :( )

Nu al zenuwen en duurt nog meer dan 2 maanden haha!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Super gefeliciteerd! Gaaf een datum echt iets om naar uit te kijken! Jammer dat je het gesprek met Dr Straten niet als zo prettig hebt ervaren :-( Misschien had hij zn dag niet. Hij is bij mij altijd erg vriendelijk en eerlijk geweest zeker ook op de dag van operatie. Ook na de operatie kan je vragen stellen en ik heb tot nu toe steeds dezelfde dag nog reactie gehad, zelfs op zondag en 's avonds! Dus maak je niet te druk het komt goed :D

Ik heb zelf 325cc en vind het een prachtige maat, natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar je kan even bij mn foto's kijken, ik kom trouwens van een 70aa platter dan plat! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid, is inderdaad altijd druk daar haha! maar je moet maar zo denken, dan hebben ze wel veel ervaring haha. Wat heb je nu voor cupmaat want 350 kom je toch op een behoorlijke cup uit hoor. Waar wil je zelf op uit komen? ik ben met 350cc van een b naar een d gegaan :)


haha zenuwpeesje, je was me net voor met ongeveer dezelfde reactie :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn om te horen dat hij niet altijd een chagrijn is haha. Ik heb nu 70A dus dan kon ik uit op een C ofzo?

Wat een vragenlijst ook. Heb helaas heel veel J in moeten vullen. En ga vanaf maandag stopppen met roken. Want hij wil me echt niet helpen als ik nog rook.

Dus dat worden zware weken haha! Maar het is voor een heel goed doel. Helaas kan ik niet eerder dan 13 januari ivm me werk. Volgens Dr Straten hoef ik maar 1 week thuis te blijven. Ben bang dat dat te kort is. Maar goed. We shall see.

Bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je dual plane? Dan zou ik echt voor zeker 2 weken thuis gaan hor! Ik heb zelfs meer nodig gehad en ik moest deze week (2.5 week p.o.) nog rustiger aan doen van Dr Straten... Als je van 70a 350cc hp krijgt en las ergens dat we een vergelijkbaar postuur hebben, dan kom je echt wel op een d uit! Voor het oog meer een volle C misschien, maar qua maat kan je wel op D rekenen. Ik pas nu zelfs een 75d bh die ik pas en kom dus van minder af en iets kleinere prothese!

En succes met stoppen met roken! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben 26 oktober op consult geweest bij dokter straten en ik word 20 december door hem geopereerd! Zelf ben ik nu ongeveer twee weken gestopt met roken! Ik kan je vertellen, je weet dat je er iets voor terug krijgt dus je houdt het echt wel vol! Ben al eerder gestopt geweest en ben toen 20 kilo aangekomen (die ben ik gelukkig weer kwijt), maar ben nu dus iedere avond gaan sporten of iets dergelijks.

Ik schrok vooral toen die zei dat iedere sigaret die je rookt voor 10 uur geen tot weinig herstel staat. En dat er dan bij wijze van spreken nadat je hechtingen zijn opgelost en je een hele harde klap zou krijgen (bijv auto-ongeluk) dat je protheses er zo uit konden worden geduwd. Is wel het ergste horrorverhaal wat die kon bedenken maar okeeeee. Heeft me toch wel ff wakker geschud haha!

Zelf ben ik 1.73m en weeg ik ongeveer 60kg. Heb nu een 75c van mezelf, maar ziet eruit als een kleine b ofzo. Ben nog aan het twijfelen tussen 350 375 of 400cc dus ga 23 november nog een xtje terug om te passen.

Ik zal je op de hoogte houden over de operatie enz. dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Je kan natuurlijk ook de topics van @zenuwpeesje en @Prinsesje99 helemaal gaan doorspitten, staat ook veel leuke informatie in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben 26 oktober op consult geweest bij dokter straten en ik word 20 december door hem geopereerd! Zelf ben ik nu ongeveer twee weken gestopt met roken! Ik kan je vertellen, je weet dat je er iets voor terug krijgt dus je houdt het echt wel vol! Ben al eerder gestopt geweest en ben toen 20 kilo aangekomen (die ben ik gelukkig weer kwijt), maar ben nu dus iedere avond gaan sporten of iets dergelijks.

Ik schrok vooral toen die zei dat iedere sigaret die je rookt voor 10 uur geen tot weinig herstel staat. En dat er dan bij wijze van spreken nadat je hechtingen zijn opgelost en je een hele harde klap zou krijgen (bijv auto-ongeluk) dat je protheses er zo uit konden worden geduwd. Is wel het ergste horrorverhaal wat die kon bedenken maar okeeeee. Heeft me toch wel ff wakker geschud haha!

Zelf ben ik 1.73m en weeg ik ongeveer 60kg. Heb nu een 75c van mezelf, maar ziet eruit als een kleine b ofzo. Ben nog aan het twijfelen tussen 350 375 of 400cc dus ga 23 november nog een xtje terug om te passen.

Ik zal je op de hoogte houden over de operatie enz. dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Je kan natuurlijk ook de topics van @zenuwpeesje en @Prinsesje99 helemaal gaan doorspitten, staat ook veel leuke informatie in!

haha aah dat is lieff :) Dat krijg je als je forumverslaafd bent haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojaa ik krijg Dual plane. Jaa had horror verhaal vertelde hij mij ook. En dat je zo met je vinger door je borst kon prikken als je door zou roken.

Ga denk ik alleen een sigaret missen vlak voor de operatie. Maar dat zit eigenlijk toch tussen je oren.

spannend 20 december ga je zeker in de gaten houden net als de rest eigenlijk. haha! Zit de hele dag op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pattyxxx, on 08 Nov 2013 - 16:58, said:

Hallo allemaal,

7 Januari is het dan zover. Dan krijg ik eindelijk mijn borstvergroting.

Ben van de week op consult geweest bij Diana Gabriels in Barendrecht. Maar wat een lopende band werk daar joh.

De hele wachtkamer zat vol. En vond Dr Straten ook niet heel erg vriendelijk. Hij vond het ook raar dat ik op het borstenforum zat en vond dit maar geroddel.

Maar toch luister ik naar jullie mening. En wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb is Dr Straten een goede PC.

Dus uiteindelijk voor 13 Januari een afspraak gemaakt.

Helaas kan ik niet groter dan 350CC en met een beetje pech kan er tijdens de operatie maar 325CC in. Dat vind ik wel jammer maar goed. Zal vast hartstikke mooi worden.

Heb voor mentor High profile 350CC gekozen (of 325 dan :( )

Nu al zenuwen en duurt nog meer dan 2 maanden haha!

Groetjes

Gefeliciteerd met je datum meid!!!

Jammer dat ie het forum als geroddel ziet? Denk toch niet dat het roddelen is wat we hier doen ;)

Ik ga je titel aanpssen zodat ie er net zo uit ziet als van iedereen, word je geopereerd in kliniek Heyendael?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je krijgt ze dual plane en hij heeft maar een week vrij geadviseerd?? Dat vindt ik wel heel apart.. Je mag namelijk als je dual plane krijgt 6 weken niet tillen en geen huishoudelijk werk dus een zonnebank schoonmaken lijkt me absoluut niet verstandig na een week!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ook ik ben geopereerd door hem.. De eerste keer dat ik hem sprak was hij ook niet zo spraakzaam en dacht hmmm wat een norse man.. Toch heb ik na een paar dagen de tel gepakt en een afspraak gemaakt.. Dag van de operatie was hij totaal anders, wel spraakzaam en heel aardig.. Alles is super verlopen en ben zoooo blij met het resultaat, heb ook dual plan, 340 cc heb een d! Kwam van een b.. Ook nacontrole was hij heel aardig.. Dus zal helemaal goed komen met je boobies.. Zal je in de gaten houden..

Moet maandag terug voor de 6 weken controle, littekens zijn mooi genezen.. Al met al super tevreden en zou het zo weer doen.. Heb ook totaal geen pijn gehad, maar heb gewoon geluk gehad denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Frans geweest, laat hem niet te klein gaan, want hij zei bij mij ook 500cc past niet, maar had makkelijk gekund zeg ik nu achteraf, of miss had ik beter een extra high profiel kunnen krijgen, maar hij is wel heeel voorzichtig steeds.

In eerste instantie lijkt ie een beetje kil, maar hij kan wel heel aardig zijn hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Ik word zelf over 2 daagjes geopereerd door Frans en heb een soortgelijke situatie!! Je kan mijn foto's bekijken. Ik krijg 400 cc.

Barbieelena: ik had ook gevraagd waarom ik geen extra high profile kreeg (meer projectie) maar ik kreeg zo het indruk dat hij daar gewoon niet graag mee werkt. Hij vind zelf het resultaat met high profile veeeel mooier.

Ik had het tijdens het consult met hem ook over de borstenforum, volgens mij heeft ie het inmiddels zo vaak gehoord dat ie er zat van is geworden?? Hahaha, want ik moet zeggen , zo nuttig als het forum is, zoveel nieuwe (en soms onnodige) vragen krijg je erbij voor jezelf. Alhoewel ik heb het forum als zeeer nuttig ervaren!

Veel aftel plezier alvast patty !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww gelukkig is hij wat leuker tijdens de operatie. Wat veel verschil tussen het aantal CC's. Had echt meer gehoopt maar ja.

Zit er veel verschil in tussen high profile en extra high profile?

Mir23: wat een mazzel dat je er zo weinig last van hebt gehad.

Barbielena: Hoe kan je van A naar G gaan? ik krijg miss niet eens 350cc

Queen Ans: Ik kan niet wachten op de fotos en verslagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunno, ik heb ook het idee dat het met de projectie te maken heeft en waars had ik voor de operatie 70B terwijl ik 75A droeg.. Alleen is dat nu niet meer te controleren. Het ziet ook totaal niet uit als G hoor.

@Queen-ans, tjaa maar waar hij graag mee werkt is niet echt van toepassing.. als je zoiets als klant echt wilt zal hij toch moeten luisteren denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Elena, ik heb nagevraagd bij hem wat het verschil was en hij heeft mij zelfs gebeld omdat hij merkte dat ik nog wel twijfelde over de protheses. Hij zei dat extra high ook kan, maar dat hij dat simpelweg niet aanraadde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Patty, ik heb er zo'n zin in! Ik mag gelijk al vroeg in de ochtend om 8 uur aanwezig zijn! Ik moet dan rond half 6 de deur uit, aangezien het voor mij toch een eindje rijden is!

Voor je het weet zijn er al weer een aantal maanden voorbij en staat jou BV ook voor de deur! Hihi, tot die tijd lekker rondsnuffelen op het forum en foto's van anderen bekijken ( heb ik ook gedaan haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoii, ik Patty 27 jaar en heb 11 maart mijn BV. Via Diana Gabriels bij Dr Straten. Zooo spannend. Ik had eigenlijk 13 Januari een afspraak maar doordat ik mijn baan kwijt raakte heb ik het uitgesteld. Maar heb zo'n zenuwen voor de narcose en infuus. Ik heb nu 70A. En krijg 350cc. Welke maat sport bh heb ik dan nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.