Ga naar inhoud

Pattyxxx : 11 Maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kreeg idd zojuist een mail van carefix, de m is pas weer half maart leverbaar. Op zich prima, want operatie is pas 18-3. Maar ik weet nu idd niet welke maat ik moet doen. Diaan, had jij ze nu al van carefix binnen?

ik hoop em morgen of donderdag binnen te krijgen, bij die andere site waar die 29,95 is, is wel de m er nog, maar hij schijnt erg klein te vallen, ik laat weten als deze goed is, welke omvang heb je normaal? Ik 80a PC zei neem een C en D als ik kijk in maattabel bij maat groter zie ik bij 85c m staan en 85d een l, dusja ook handig hahaha.

heb ook de fila besteld die komen zaterdag binnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik heb er ook rijst zakjes in gedaan, nou mijn zusje lachte zichh kapot want dat boterhammen zakje nam de meest rare vormen aan maar goed het ging om het idee :-P

Hahahaha ja die vorm is dan wel raar maar nu weten we dat het wel gaat passen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 80b. Dus als ik de maattabel erbij pak zit ik op een m goed, maar twijfel een beetje door alle verhalen mbt dat de bh klein valt. Ik heb ze ook al gemaild, dus met een beetje mazzel heb ik m ook overmorgen. I let you know :-)!!!

we zitten met hetzelfde euvel hahaha, bij maat groter en d cup is t l en anders een m.

hahaha ik heb er ook rijst zakjes in gedaan, nou mijn zusje lachte zichh kapot want dat boterhammen zakje nam de meest rare vormen aan maar goed het ging om het idee :-P

Ja ga ik ook doen, wel met gekookte rijst toch? Las ik ergens haha

nou nog 2 weken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ik weet het niet meer hoor welke sportbh ik moet halen!! :( De een zegt dit, de ander zegt weer dat... Alhoewel over de Carefix Anna alleen maar positieve verhalen. Maar ik heb nu 75A en als ik na 375cc uitkom op een 75C of 75D, dan zou ik van sportbh een maat M moeten hebben. Maar ik heb gelezen dat de Carefix Anna klein uitvalt. Maar is een L dan toch niet te groot...

Frans zei tegen mij neem twee maten mee, een 75C en 75D. Nou dat zou bijvoorbeeld kunnen gelden voor de Fila sportbh. Maar ik heb gelezen dat je beter qua omtrek een maat groter kunt nemen dan? En als je een grotere omtrek neemt, dan wijzigt de cup blijkbaar ook mee? Kun je dan niet beter een 80C en bijv. 75D nemen ofzo? Ik weet het niet hoor, hoop dat iemand dit weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd patty, zoals diaan zegt kijk wel naar je figuur..

Mij werd 375 geadviseerd maar de pc zegt dat er mss maar 325 inpast, wat ik raar vidn alsje kijkt maar andere slanken dames die ook meer cc krijgen.

Ik zou frans laten kiezen tijdens de operatie wat het meeste bij jou wensen in de buurt komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gymaddict1988 dat snap ik ook nooit zo... en daarnaast kunnen sommige vrouwen wel voor de spier en anderen weer niet, terwijl de een juist veel slanker is dan de ander. Bij meer gewicht zou je dan ook meer vel/ruimte verwachten. Maar is blijkbaar niet zo? Zal wel met de borstomvang / borstkas te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25cc is echt maar een klein beetje, hij rade mij eerst 350 aan, toen kwam er nog wat bij 25cc, das eigenlijk zo klein verschil, dus toen zei ik doe maar 400, past ook bij mn figuur, ik kan dat wel hebben, dat vond de pc ook, vind het best groot, kennis van me heeft 400cc is 1.78 rond die lengte en weegt 58 en die zijn echt groot! Wel mooi hoor maar groot, ze is zo slank dan valt dat extra op. Dus als je heel slank bent kan t zijn dat hoe groter je gaat hoe onnatuurlijker het eruit ziet.

Dus als je twijfelt gewoon die 25cc groter gaan, dan kan je achteraf geen spijt krijgen. Volgens mij heeft Dyanella 375 en die zijn erg mooi, zag gisteren foto, dus zou doen wat je gevoel je zegt te doen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Mijn gevoel zegt elk uur wat anders haha. Maar je hebt helemaal gelijk heb de foto's gezien en vind die van haar prachtig. Word toch de 375 denk ik. Maar laat Frans de dag zelf nog wel even kijken. Heb net een Fila sport bh besteld. Heb er al een met een band eraan vast. 75C. Nu ook nog een Fila besteld. Want die is mooi laag zodat ik ook nog wat mooie kleren aan kan de komende 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Mijn gevoel zegt elk uur wat anders haha. Maar je hebt helemaal gelijk heb de foto's gezien en vind die van haar prachtig. Word toch de 375 denk ik. Maar laat Frans de dag zelf nog wel even kijken. Heb net een Fila sport bh besteld. Heb er al een met een band eraan vast. 75C. Nu ook nog een Fila besteld. Want die is mooi laag zodat ik ook nog wat mooie kleren aan kan de komende 6 weken.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Frans zei tegen mij 400 tot 425 cc kun je makkelijk hebben, maar ik ben maar 1.66 en weeg 58 kilo dus het leek me toch best veel. Weer gaan passen bij Diana. Haar advies was 375 cc. Nu blijf ik zelf helemaal twijfelen tussen 375 en 400. Ik wil een volle C maar geen megaboobs. Aaarghhh, ik word gek van mezelf!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de carefix anna binnen, die zit perfect maar lijkt me niet echt steun te geven, zit wel heerlijk maar hebben borsten geen steun nodig? Heb ook de fila besteld krijg deze zaterdag binnen! Nog maar 12 dgn, erg spannend allemaal!

Hier ben ik dan ook wel erg benieuwd naar! Zou dit betekenen dat de maat misschien te groot is ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha patty, inderdaad eerst lekker carnavallen, ff onze gedachtes niet op de boobs ja! Een hoop alcohol zal er vast wel ingaan de komende dagen (ik begin morgenavond al...). Moet wel ff goed uit m'n lichaam gaan na carnaval. ;-)

Volgend jaar carnavallen mét boobs haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga toch echt voor de Anna. Het is een post operative BH dus is speciaal ervoor gemaakt

Ja klopt, is ook. Maar er staat wel bij dat het een lichte compressie geeft. Ik denk dat bijv de Fila wel wat strakker zit. Voor de zekerheid heb ik ze dus allebei besteld en dan wacht ik verder af hoe het vanaf 11 maart gaat met m'n borsten, of de implantaten wel goed zakken, of het goed voelt etc. Frans Straten heeft vandaag nog naar mij gemaild dat hij denkt dat de Anna te slap is. Misschien ga ik de eerste 2 weken sowieso de Fila dragen omdat die strakker zit, en daarna pas de Anna...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.