Ga naar inhoud

Pattyxxx : 11 Maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha Diaan, dan heb je straks dus 4 bh's toch!!! :D Ik zat er ook aan te denken om die nog te kopen, die omschrijving klinkt goed op online-care.eu!

vind de anna ook best slap, dus voor na een paar weken wel ok.

jaa hahah erg he, las bij inatje deze bh ben ik gaan opzoeken, klinkt erg goed!

1 fila gaat terug hoor, heb ik gelijk een goede sportbh voor als ik weer kan gaan sporten ;)

Denk 80c wel de goede is, 14 dgn tijd om retour te sturen dus komt precies mooi uit haha

nou morgen nog 11 dgn!

jij lekker feesten verstand op 0 en even je gedachten ergens anders :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind de anna ook best slap, dus voor na een paar weken wel ok.

jaa hahah erg he, las bij inatje deze bh ben ik gaan opzoeken, klinkt erg goed!

1 fila gaat terug hoor, heb ik gelijk een goede sportbh voor als ik weer kan gaan sporten ;)

Denk 80c wel de goede is, 14 dgn tijd om retour te sturen dus komt precies mooi uit haha

nou morgen nog 11 dgn!

jij lekker feesten verstand op 0 en even je gedachten ergens anders :)

Xx

Haha ja las idd ook dat Inatje die heeft.. ik ga er nog over nadenken. ;) ik heb btw alleen een 75D gekocht van de Fila.. ik lees steeds dat meiden met 375cc / 400cc uiteindelijk ook uitkomen op D of E dus heb ik die maar gepakt. Als die niet goed is stuurt m'n moeder 'm de volgende dag nog retour naar Wehkamp (ik blijf bij mijn ouders na de operatie). En dan gaat ze een 75C ofzo halen voor mij. Ik vind het heel vervelend dat je dit allemaal maar zelf moet uitzoeken met die bh's zeg, aan de andere kant hoor je vaak dat die kliniek bh's super rot zitten.

En dankjewel!!! Echt heerlijk even m'n verstand op 0 inderdaad haha (moet ook wel met die muziek en dat gedrink :P). Daarnaast heb ik woensdag een sollicatiegesprek gehad en hoor ik waarschijnlijk morgen of ze voor mij kiezen... door al die dingen bij elkaar kan ik al 2 dagen niet in slaap komen! Dus inderdaad, Carnaval komt heel goed uit. :) Of ik ga vieren dat ik een nieuwe baan heb, of ik ga m'n verdriet door de afwijzing wegdrinken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook nog de lipoelastic pi extra new genomen, speciale bh voor de eerste 2 weken na de operatie.

veel plezier meiden! Carnavalse! Dacht dat dat al klaar was haha

xx

Ha ha, bh 's genoeg in ieder geval dan!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa Carnaval!!! Vanavond los in oeteldonk! En volgend jaar sexy met me.nieuwe boobs. Laatste carnaval met mini tietjes haha. Ik heb een 70c Fila besteld. Miss is dat te klein met 375 cc wat een bh drama zeg. Heb nu iig die 70c Fila en een 75C van me vriendin die ze van Plovier had gehad. Have fun ladys

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.