Ga naar inhoud

Gewoonvrouw


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een 31 jarige vrouw die 5 dagen geleden een borstverkleining heeft gehad, waar ik helaas erg ontevreden over ben. Woonachtig in het midden van het land, samen met mijn hond. Als hobby zat ik als kunstenaarsmodel, maar met mijn huidige cupmaat kan ik dat waarschijnlijk wel vergeten. Meiden, denk dus erg goed na voordat je een borstverkleining wilt ondergaan, want het aangetaste gevoel van onvrouwelijkheid gun ik niemand toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Wat ontzettend naar dat je zo ontevreden bent!! Mag ik vragen waar je precies ontevreden over bent?

Heb je van te voren duidelijk met de pc afgesproken wat de bedoeling was en waar je op uit wilde komen?

Waar en door wie ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aller eerst welkom op het forum!

Heel vervelend dat je zo ontevreden bent. Is het de cup waar je nu zo ontevreden over bent of is het iets anders? Ik hoop dat de operatie verder wel goed is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik kunstenaarsmodel ben en wel heupen heb zou ik van een 85G terug gaan naar een 85D. Hierdoor zou ik niet uit verhouding raken.

Eerste gesprek kwam dkt Maas (Bergman Kliniek Bilthoven) met het verhaal over een C cup. Dus ik heb toen aangegeven dat dit echt te weinig zou zijn voor mij en dat ik dan liever nog een paar jaar rond zou lopen. Mijn nekklachten waren niet alleen aan mijn borsten te danken, maar ook aan een vorm van hyperlaxiteit. Mijn toegewezen beauty coach (waar je alle vragen aan kunt stellen) Fleur Voerman heeft mij geadviseerd nogmaals een gesprek aan te gaan met dkt Maas. Dit heb ik toen gedaan en toen zei hij dat hij er inderdaad een mooie D cup van zou kunnen maken. Aan de hand van zijn overtuiging ben ik overstag gegaan om toch mijzelf te laten opereren. Ik heb zelfs nog diverse mailtjes gestuurd naar mijn beauty coach dat ik er wel enigszins zeker van wilde zijn dat het wel die D cup zou worden (of in ieder geval in de buurt daarvan).

Ik heb voor de operatie nog tegen dkt Maas aangegeven dat ik hoopte dat hij er een mooie D cup van zou maken.

De operatie verliep goed en ik was snel weer op zaal.

Toen de zuster mijn bh kwam aanmeten, kwam ze aan met een sportbh in 90B. Dus ik zei tegen haar dat het nooit zou kunnen dat dat nu mijn maat was. Ookal als het ingetaped zou zijn, dan verwacht je toch op z'n minst een C cup. De zuster gaf aan dat ik hier niet zoveel waarde aan moest hechten, want het moest goed strak zitten.

's Avonds kwam dkt Maas vertellen dat de operatie goed was gelukt en dat iedereen die in de operatieruimte was, het erg mooi vonden. Dus ik geef aan dat ik ze wel erg klein vind en ik vraag naar de maat. Hij had 920 gram van de ene borst afgehaald en 940 gram van de andere borst en ik moest blij wezen als ik een C cup zou overhouden. Ik heb daarop gereageerd dat ik mij aangetast voelde in mijn vrouwelijkheid en dat dit niet de afspraak was en het mij helemaal niks kon schelen wat andere ervan vonden. Hij kwam toen met een of ander verhaal 'technisch gezien was dit hetgeen wat mogelijk was en we hebben het zo groot mogelijk gehouden'. Op mijn opmerking waarbij ik zei dat het niet de afspraak was en dat hij dan niet tijdens het tweede intakegesprek had moeten zeggen dat hij er een D cup van zou kunnen maken, gaf hij geen antwoord.

De beauty coach heeft wel gebeld en vond het jammer dat ik niet tevreden was. Ze gaf ook aan dat het misschien wel een D cup kon zijn, maar ik gaf ook aan dat een vriendin van mij een 85D heeft en dat dit bij lange na niet in de buurt komt. De sportbh die ze zogenaamd aangemeten zouden hebben, is te groot en bied geen enkele ondersteuning (kan hem zonder los te maken over mijn borsten doen).

A.s. maandag heb ik weer een gesprek met de arts, en ik wil een oplossing. En dan niet in de vorm van siliconen, want heb niet een borstverkleining gedaan om er vervolgens troep in te laten stoppen. Dan zuigen ze maar vetcellen uit mijn buik of heupen om dat erin te stoppen.

Ik heb mij nog nooit zo niet vrouwelijk gevoeld als dat ik mij nu voel :102::102: :102: :102::102::102::102::102::102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

jeetje wat een verhaal zeg... Ik begrijp je onvrede heel goed!!

Ik ben ook heel benieuwd met wat voor oplossing ze gaan komen..

In ieder geval heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd en heel veel succes gewenst bij het vinden van een oplossing..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje ja daar zou ik ook niet vrolijk van worden :(

Ik ben benieuwd hoe ze dit willen gaan oplossen? Ik hoop voor je dat er iets goed uit gaat komen op je gesprek maandag! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ''troep'' zeggen op een forum waar honderden vrouwen een borstvergroting willen/hebben, hmm.
Maar ik begrijp je frustratie. Er schijnt nu inderdaad een manier te zijn om een 'borstvergroting' te krijgen, door eigen vet te gebruiken.
Het is alleen zo dat er elke keer maar een beetje bij kan, waardoor je vaak onder het mes zou moeten.
Maar het is het kijken waard natuurlijk! Ik hoop dat je PC nog iets voor je kan doen, op zijn minst met een oplossing aankomen..
Dan komt daarna de financiele kwestie natuurlijk nog.

Heel veel succes, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie steun! Jullie willen niet weten dat dit een schrale pleister is op de wonden. :119:

En ja excuses dat ik het woord 'troep' gebruik, maar dat is niet verkeerd bedoeld. Ik ben gewoon een lopende tijdbom qua frustratie. Het is alleen zo dat ik ze niet heb laten verkleinen om ze vervolgens weer te vergroten.

Ik vind dit hun fout (en een grote fout nog wel!) en ik vind dus ook dat hun maar een oplossing aanbieden. Het zou natuurlijk van de zotte zijn als ik nu zou moeten betalen voor 'herstelwerkzaamheden' voor de fouten die door hun gemaakt zijn.Ik ga al geld mislopen vanwege de kunstenaars waar ik minder interessant voor ben vanwege niet kloppende verhoudingen.

Tja en anders maar aanklagen via het gerecht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeetje,

Balen zeg! Hoelang duurt het bij een bvk tot je kunt bepalen wat het eindresultaat is?

Ik ben benieuwd wat voor oplossing je geboden wordt. Ik ben een groot fan van dr. Maas dus ik ga er vanuit dat het goed komt!

Kop op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dank jullie wel voor jullie steun! Jullie willen niet weten dat dit een schrale pleister is op de wonden. :119:

En ja excuses dat ik het woord 'troep' gebruik, maar dat is niet verkeerd bedoeld. Ik ben gewoon een lopende tijdbom qua frustratie. Het is alleen zo dat ik ze niet heb laten verkleinen om ze vervolgens weer te vergroten.

Ik vind dit hun fout (en een grote fout nog wel!) en ik vind dus ook dat hun maar een oplossing aanbieden. Het zou natuurlijk van de zotte zijn als ik nu zou moeten betalen voor 'herstelwerkzaamheden' voor de fouten die door hun gemaakt zijn.Ik ga al geld mislopen vanwege de kunstenaars waar ik minder interessant voor ben vanwege niet kloppende verhoudingen.

Tja en anders maar aanklagen via het gerecht...

Het is je vergeven hoor haha.. We begrijpen je frustratie echt!!

Ik blijf je topic volgen want ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeetje,

Balen zeg! Hoelang duurt het bij een bvk tot je kunt bepalen wat het eindresultaat is?

Ik ben benieuwd wat voor oplossing je geboden wordt. Ik ben een groot fan van dr. Maas dus ik ga er vanuit dat het goed komt!

Kop op!

Hey E1190,

Ze zeggen dat door de ankermethode je met een jaar het eindresultaat kunt zien.

Al schijn ik wel goed en snel te genezen, dus ik denk wel dat het eerder zichtbaar is.

Ik hoop dan ook echt dat ze met een oplossing komen. Moet nu mijn borsten vasthouden met lopen omdat de sportbh 90B die ze hebben aangegeven te groot is (kan deze op het strakste gewoon met gemak over mijn borsten heen halen).

Dat je fan bent van hem is voor mij nu onbegrijpelijk... al moet ik wel zeggen... het enige positieve is dat ze wel mooi van vorm zijn.

Hoop echt op een oplossing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dit is echt verschrikkelijk....

Moet een hell voor je zijn...

Ik leef echt met je mee... !

Dank je Lieneke! Doet mij goed te horen dat er mensen meeleven.

En ja het is een behoorlijke hel helaas :( . Probeer mij maar vast te houden aan 'het gaat om het eindresultaat'... hoop echt op een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje heftig zeg! Ben wel ontzettend benieuwd hoe je borsten er eerst en nu uit zien. Heel veel succes morgen! Vreemd hoe het gegaan is zeg. Ik ga dr toch vanuit dat hij je kosteloos verder gaat helpen hoor omdat je ZO duidelijk hebt aan gegeven een d te willen behouden! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee, wat een verhaal.....

Ik hoorde gisteren van iemand die ik ken van een bvk, dat in het begin ook nog veel vocht zit enzo.... Dus zij had ik begin juist grotere sportbeha als wat ze overhield.....

Ze kreeg E na operatie en heeft nu (maanden later) D of E afhankelijk bpvan model...

Geen vrolijk nieuws..... Ondanks ik aan de andere kant van de weegschaal sta/stond kan ik me heel goed voorstellen hoe jij je voelt....

Sterkte.... Succes.... En echt schandalig dit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey E1190,

Ze zeggen dat door de ankermethode je met een jaar het eindresultaat kunt zien.

Al schijn ik wel goed en snel te genezen, dus ik denk wel dat het eerder zichtbaar is.

Ik hoop dan ook echt dat ze met een oplossing komen. Moet nu mijn borsten vasthouden met lopen omdat de sportbh 90B die ze hebben aangegeven te groot is (kan deze op het strakste gewoon met gemak over mijn borsten heen halen).

Dat je fan bent van hem is voor mij nu onbegrijpelijk... al moet ik wel zeggen... het enige positieve is dat ze wel mooi van vorm zijn.

Hoop echt op een oplossing...

Ik probeer me in je situatie verplaatsen en kan me dan voorstellen dat je denkt: fan van hem? Ik kan die man wel even neer hameren (ik bedoel dat figuurlijk natuurlijk;)). Ik duim ook voor je. Ik lees graag van je wat je voor oplossing wordt geboden.

Nog 1 ding tot slot: die BH 90B die je draagt, is dat een kliniek BH? Mocht dat zo zijn, dan zegt dat label niks. Ik droeg namelijk een 80A en dacht: WTF hoe kan dat?! Maar zit nu op een 70D in BH ;). Maargoed dat neemt natuurlijk niet af hoe jij je voelt en hoe ze eruit zien. Probeer mogelijk alleen je een beetje 'hoop' te geven.

Ik blijf je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje heftig zeg! Ben wel ontzettend benieuwd hoe je borsten er eerst en nu uit zien. Heel veel succes morgen! Vreemd hoe het gegaan is zeg. Ik ga dr toch vanuit dat hij je kosteloos verder gaat helpen hoor omdat je ZO duidelijk hebt aan gegeven een d te willen behouden! Succes!

Mommy D,

Ik heb nog ergens foto's van het model staan. Dat zijn de enige foto's van 'before'...

Zal in ieder geval even kijken of ik foto's en ook foto's van nu kan versturen naar mijn laptop en plaatsen... maar zal even tijd nodig hebben... Dank voor je succes :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:102:

Tjee, wat een verhaal.....

Ik hoorde gisteren van iemand die ik ken van een bvk, dat in het begin ook nog veel vocht zit enzo.... Dus zij had ik begin juist grotere sportbeha als wat ze overhield.....
Ze kreeg E na operatie en heeft nu (maanden later) D of E afhankelijk bpvan model...

Geen vrolijk nieuws..... Ondanks ik aan de andere kant van de weegschaal sta/stond kan ik me heel goed voorstellen hoe jij je voelt....

Sterkte.... Succes.... En echt schandalig dit...

Ja klopt ook, na 3 dagen is het alweer geslonken :102: . Sportbh hoort strak te zitten, en dat doet deze alles behalve. Maar ja gedane zaken nemen geen keer. Ben bezig met een hoop dingen uitzoeken waarmee ik hem om zijn oren kan slaan...

:102::102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer me in je situatie verplaatsen en kan me dan voorstellen dat je denkt: fan van hem? Ik kan die man wel even neer hameren (ik bedoel dat figuurlijk natuurlijk;)). Ik duim ook voor je. Ik lees graag van je wat je voor oplossing wordt geboden.

Nog 1 ding tot slot: die BH 90B die je draagt, is dat een kliniek BH? Mocht dat zo zijn, dan zegt dat label niks. Ik droeg namelijk een 80A en dacht: WTF hoe kan dat?! Maar zit nu op een 70D in BH ;). Maargoed dat neemt natuurlijk niet af hoe jij je voelt en hoe ze eruit zien. Probeer mogelijk alleen je een beetje 'hoop' te geven.

Ik blijf je volgen!

Dank, alle beetjes hoop is prettig! Al is het in mijn geval wel duidelijk te zien dat het geen D cup is, geen C cup is... Heb wel een vriendin die mee gaat morgen... jullie horen van mij :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.