Ga naar inhoud

Gewoonvrouw


Aanbevolen berichten

Zo meiden,

Ben er weer... na het gesprek en de controle was ik helemaal uitgeteld. Vandaar nu pas mijn berichtje.

Ik ben enigszins gerustgesteld. Ik werd opgehaald door een vriendin die mij zou bijstaan. Eerst wilde hij kijken hoe ik zou genezen en hoe ze eruit zagen. Ik schijn enorm snel te genezen tot mijn verbazing (tja stress is toch geen hele goede vriend van genezing). Zwelling was helemaal weg en zelfs het 'drielandenpunt (onder de borst waar alles bij elkaar komt zeg maar qua littekens) was al zo goed als dicht. De tape mocht eraf en had het idee alsof het gelijk ietsjes meer naar boven kwam (gelijk een rot gevoel alsof er 1000 mieren onderhuids liepen). Maar goed dat was allemaal goed en hij zei al uit zichzelf dat de bh niet goed zat en veelste wijd was. Ook kwam hij met het verhaal dat er in borsten veel hormonen zitten en dat het ook maar zo kan zijn dat mijn lichaam gaat vechten tegen hetgeen wat eraf is gehaald waardoor het nog wel iets kan groeien. Ik zei gelijk tegen hem, dat als hij dat gelijk gezegd had dat het niet zo'n stressvolle week geweest zou zijn.

Mijn beauty coach kwam erbij zitten en pc Maas begon zijn kant van het verhaal. Hoe je tepels worden opgedraaid en hoe het liftende en verkleinende proces in werking ging. Hij heeft ook aangegeven dat hij in die mate moest liften dat als hij een D cup had gehouden dat ze dan alsnog iets gehangen hadden. Ik was de eerste in 14 jaar met specifieke eisen. Hij zei zelfs dat hij er wakker van had gelegen dat ik niet als 'tevreden' naar huis ben gestuurd. Heb ik gewoon een menselijke pc!

Hij heeft uit zichzelf voorgesteld om mij een jaar lang verschillende malen te zien en dat als ik na een jaar niet tevreden zou zijn dan zou er gekeken worden naar een oplossing. Alleen dat zinnetje kan een mens al zoveel goed doen.

Ik kreeg 2 nieuwe bh's mee die wel passen... 85C.

Ik heb weer iets meer hoop gekregen. En wat dat betreft weer een wat positiever gevoel over gehouden bij de Bergmankliniek. Ik ben geen nummer en ik weet dat er een oplossing komt als ik niet blij ben (als het niet in de buurt komt van de afspraken)

Er is hoop en dat is het belangrijkste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een berichtje. Ik word er zelf al weer een stuk blijer van voor jou.

Wat fijn dat hij je zo gerust heeft gesteld. Zo heb ik hem en de kliniek ook ervaren en ik ben blij dat jij het stukje hoop & rust van hem hebt gekregen.

Ik hoop voor je dat het uiteindelijk allemaal goed uitpakt. Mocht het alsnog niet zijn wat je had verwacht, dan ga ik er vanuit dat je een goede oplossing wordt geboden.

Het komt vast allemaal goed. :)

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg hoe je gesprek is gegaan!

Je bent zeker geen nummertje en dat is heel erg goed. Fijn dat je nu ook meerdere keren lang mag komen en dat het in de gaten word gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was ook een enorme opluchting dat hij dat zei in het bijzijn van een vriendin van mij. Misschien duurt het wat langer, maar uiteindelijk krijg ik toch wat ik had verwacht en dat geeft idd wat meer rust. Kan ook weer lachen in ieder geval...

En dat komt goed uit, want ik word gek van de jeuk!!! Als jullie daar nog tips voor hebben. Trouwens wel iets wat je je ergste vijand toe kan wensen... jeuk met te korte armpjes :5::5: :5: :5:

In ieder geval alvast dank voor het meeleven! Het is enorm fijn als er mensen met je meeleven in dit soort situaties! :119::119::119: :119: :119::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej wat een verhaal! Ik ben zelf ook geopereerd in de Bergman kliniek, door Dr. Luijendijk. Ik ben erg blij met het resultaat. Kan me jou frustratie wel indenken. Je hebt een bepaalde maat in je hoofd en afgesproken en dan verwacht je dat ook....

Wel fijn dat je zo gerustgesteld bent en dat ze je vaker willen zien. Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag weer terug geweest. We zitten aan een antibioticakuur van 7 dagen a 3 pillen per dag. Normaal is het na het verwijderen van de drains dat er nog wat wondvocht e.d. uitkomt bij de toekomstige littekens. Mijn lichaam geneest schijnbaar enorm snel en heeft alle wonden zeg maar gelijk afgesloten waardoor de laatste restjes wondvocht lastiger eruit kwamen en zijn gaan ontsteken. Moet wel zeggen dat ik het wel een nadeel vind als je moet bellen met de Bergman in de weekenden. Ben van half 6 (artsen waren net weg) tot half 10 aan het bellen geweest, maar is uiteindelijk wel goed gekomen. Moet de gaasjes 4 keer per dag lostrekken om de wond open te houden en 2 keer per dag douchen en dan de sproeier erop zetten. Moet wel zeggen dat het een enorme opluchting is als de knopen van de hechtingen worden weggesneden. Lijkt net of ik weer een grotere longinhoud heb. We zien het wel weer verder... hopelijk is de ontsteking snel weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Allereerst iedereen de beste wensen!

Excuses voor de vertraging, tijd weinig online geweest omdat ik mij toch niet helemaal top voel hiermee. Ik heb volgende week weer een controleafspraak en merk dat ik door dit gehele gebeuren een behoorlijke geestelijke klap heb gehad. Mijn rechter borst is gewoon een vormloos zakje waarbij ik de huid gewoon op kan pakken en uit kan rekken. Er zit geen volume meer in. Als ik zo'n borst had van nature had ik ze op laten vullen. BH's kopen is dus ook drama. Ik heb ze op laten meten bij verschillende lingeriespeciaalzaken. Zij geven onafhankelijk van elkaar aan dat het in principe een 90B is, maar omdat de omvang te groot is kom ik dus wel uit in een D cup, waar ik dus veelste veel ruimte over houd. De beugels van kleinere maten passen niet en een 85D zit nog het mooiste (met dus een ruime 2 vingers over omdat ze de cup niet opvullen. Voor de open wond heb ik Adaptic voorgeschreven gekregen. Ik heb wat foto's die ik zal proberen te uploaden. Pffff... hopelijk kan dit sneller verholpen worden dan een jaar.... want dit kost mij ook behoorlijk wat inkomsten wat ik mis loop qua model zitten. Hopelijk gaat het met jullie allemaal beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje pfff wat een verhaal. Ik heb ook een bvk gehad en ben van 75f naar ?? gegaan. Ik heb een kliniekbeha maat 85c, zelfde maat als jij. Ben dan ook enorm benieuwd naar jouw foto's. Mijne staan in de galerij, lijken ze op elkaar? Ik heb zelf namelijk het idee dat ik uiteindelijk wel op een D cup zal uitkomen.

Sterkte en vooral omdat je er ook mee poseert, je blijft er daardoor mee bezig lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ''troep'' zeggen op een forum waar honderden vrouwen een borstvergroting willen/hebben, hmm.

Maar ik begrijp je frustratie. Er schijnt nu inderdaad een manier te zijn om een 'borstvergroting' te krijgen, door eigen vet te gebruiken.

Het is alleen zo dat er elke keer maar een beetje bij kan, waardoor je vaak onder het mes zou moeten.

Maar het is het kijken waard natuurlijk! Ik hoop dat je PC nog iets voor je kan doen, op zijn minst met een oplossing aankomen..

Dan komt daarna de financiele kwestie natuurlijk nog.

Heel veel succes, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

beetje off topic, maar dat had ik ook gehoord. Kom het alleen nog niet veel tegen, behalve een filmpje op youtube, http://www.youtube.com/watch?v=bceqbdfI3Og

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Marjon_nl,

Heb er wel vaker over gehoord en gelezen. De pc heeft alleen aangegeven dat het dan wel lastiger is om later eventueel borstkanker op te sporen omdat ze toch littekens maken in het weefsel door de naald. Maar ja dan heb ik ook zo iets van 'je maakt een before' en een 'after' en ze kunnen alles nagaan. Net zoals de scan op het filmpje van de link. Snap wel dat ze de goedkoopste optie willen gebruiken, maar ik heb ze niet laten verkleinen om er vervolgens siliconen in te laten stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAA, ze gaan het herstellen dmv lipofilling!

Moet er wel even op wachten, dus helaas wel een jaar met minder rondlopen, maar het wordt hersteld!

Snap nu de verhalen dat mensen onder de indruk zijn van pc Maas. Menselijke man, die in ieder geval dus open staat voor een normale conversatie van het gehele gebeuren. Erg fijn en voor het eerst dus echt comateus geslapen sinds tijden. Wat een opluchting het gesprek van gisteren. Een man die zich aan zijn woord houdt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hey meiden,

Ben enige tijd niet aanwezig geweest, ook vanwege het geestelijke gedeelte waar ik het de laatste maanden erg zwaar mee heb gehad. Ook het feit dat ik dus in de gehele tijd maar 3 keer model heb gezeten (normaal deed ik dat per maand) voor 3 verschillende groepen. Geestelijk is het zwaar en ik pas geen bh normaal. De breedte matcht niet met de rest waardoor ik dus met bh's loop die te niet opgevuld worden. Vooral de onderkant van mijn borst zit helemaal geen vulling in en kan het dus ook echt helemaal plat drukken :102: . Hoe onvrouwelijk kun je je voelen. Ook hangt mijn rechter borst lager dan mijn linker borst en heb ik op mijn linker borst nog een lelijk litteken. Heb mij nog nooit zo onvrouwelijk gevoeld de laatste maanden. Zelfs met een dubbele push up heb ik nog geen vrouwelijk decolete. Als ik van mijzelf zulke borsten had, dan had ik er allang wat aan laten doen. Iets wat ik heel erg vind om te zeggen over iets wat zoveel verbetering op had moeten leveren. Vandaar dus hele zware maanden.

Kleine lichtpuntjes: Gelukkig genezen de littekens verder wel erg mooi en is het gevoel van mijn tepels weer enigszins terug. Vandaag (2 september) ga ik voor controle en hoor ik ook meer over de hersteloperatie. Ik hou mij maar vast aan het feit dat ik straks slank ben en weer mooie borsten heb na de hersteloperatie. Zal snel weer nieuwe foto's plaatsen van het tussentijds resultaat om het maar zo te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben ik weer... minder enthousiast als gehoopt :102: .
Pc Maas kon zich niks meer van het vorige gesprek met de klachtencommissie herinneren (staat toch in mijn dossier???). En begon weer over implantaten. Iets wat ik niet wil aangezien ik niet over een aantal jaren weer onder het mes (implantaten zijn niet levenslang en kans op lekkages e.d. wil ik niet) wil en ik tenslotte niet mijn borsten heb laten verkleinen om er vervolgens implantaten erin te stoppen. Hij begon wel over de dogears (flapjes aan de zijkanten) dat die onder plaatselijke verdoving weggehaald konden worden. Er zit niks anders op dan dat ik een second opinion ga aanvragen bij een pc buiten de Bergmankliniek (iemand nog tips?) en eventueel ook een letselschadebedrijf in de arm ga nemen. Moest nu maar wachten totdat de klachtencommissie contact op zou nemen. Ook ga ik zo even een mail naar de Pc sturen met een CCtje naar klachtencommissie en de vriendin die iedere keer mee is geweest.

Dag goed gevoel... het was maar tijdelijk. Geeft mij een enorm naar onderbuikgevoel. Ik had zo'n operatie nooit moeten laten uitvoeren.... dat blijkt wel weer. Zal bij mijn profiel wel even wat foto's plaatsen van vanmorgen... dan kunnen jullie hoe ik aangetast ben in mijn vrouwelijkheid... en nu maar weer even janken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Nonky! Ik lees wel heel veel van anderen, en PC Maas staat wel goed aangeschreven. Al ben ik er dus alles behalve blij mee. Heb net een mail gestuurd naar hem (met een cc naar de klachtencommissie van Bergman Clinics en de vriendin die iedere keer mee is) met daarbij de foto's welke ik ook bij mijn profiel heb gezet. Laat ik bij deze dan maar een pionier zijn voor mensen die aan een borstverkleining denken :103:. En geloof dus niet alles wat gezegd wordt heb ik dus ook wel gemerkt... doe hele goede research voordat je een borstoperatie laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Nonky! Ik lees wel heel veel van anderen, en PC Maas staat wel goed aangeschreven. Al ben ik er dus alles behalve blij mee. Heb net een mail gestuurd naar hem (met een cc naar de klachtencommissie van Bergman Clinics en de vriendin die iedere keer mee is) met daarbij de foto's welke ik ook bij mijn profiel heb gezet. Laat ik bij deze dan maar een pionier zijn voor mensen die aan een borstverkleining denken :103:. En geloof dus niet alles wat gezegd wordt heb ik dus ook wel gemerkt... doe hele goede research voordat je een borstoperatie laat doen.

Val weer in herhaling... sorry dames zijn de emoties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg ...heel begrijpelijk dat je niet tevreden bent .

Zelf heb ik in maart dit jaar ook een Bvk bij Dr Maas gehad , en ben super tevreden met het resultaat .

Had voorheen een 85/F en nu een 85/B en ben er erg blij mee .

Vooraf heeft hij mij geen bevestiging gegeven over wat de cup maat zou worden .

Hij gaf aan dat hij dat ook niet kan aangezien dat mede afhankelijk is welk weefsel hij aantreft .

Het zou een cup maat worden die bij me past , heb wel aangegeven eerder een kleinere cup dan een grotere

te willen hebben .

Zelf vind ik dat het precies bij mij past ...

Any way , hoop dat er een passende oplossing voor je komt ... :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat onwijs vervelend dat ze het toch niet zo oppakken als he hoopte!

Als ik naar je foto's kijk, vind ik ze persoonlijk niet klein (maar dat is vast omdat ik nu bijna niks heb ;-) snap wel dat je niet blij bent met hoe leeg ze zijn.

Als je hier echt zooo ongelukkig van wordt, zou ik me toch nog wel een x goed verdiepen in silliconen; dat lekken kan eigenlijk niet meer en ook hoeven de meesten niet vervangen zolang je tevreden blijft.

Ik snap dat dit niet je wens is, maar terugdraaien gaat niet meer.

Neemt niet weg dat ik van mening ben dat welke oplossing er uiteindelijk zal komen, Bergman je wel tegemoet zou moeten komen.

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat er een oplossing komt waar je tevreden mee kunt zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verhaal vanaf het begin gelezen .... Ik vind het heel erg vervelend voor je , ook omdat

je er nu zo lang mee loopt en geestelijk doet het ook niet goed voor je .

Kortom nog steeds geen oplossing ...

Denk er eens over na , ondanks dat je er negatief tegen over staat , wellicht is het toch een optie ...

om implantaten te overwegen ..

Implantaten van nu gaan zo 30 jaar mee , en lekken komt eigenlijk niet meer voor .

Ik ben er ieder geval al heel heel lang gelukkig mee ! het beetje geluk moet jij toch ook weer terug krijgen .

Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt .

Sterkte en succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een naar verhaal. Kan lipo dan toch niet? Of eerst het losse vel verwijderen en dan de kleine, stevige borst vergroten met lipo? Implantaten kunnen nog wel lekken, helaas. Ze zweten siliconendeeltjes uit, ze kunnen scheuren en in beide gevallen kunnen de siliconendeeltjes buiten de borst komen. De scheurkans loopt sterk op na tien jaar, omdat de envelop slijt in het lichaam. Daarnaast heb je natuurlijk kans op allerlei complicaties. Ik zou je cupmaat op minimaal een C schatten, je moet idd wel een merk vinden met brede beugels. Desnoods op maat laten maken. Ik denk dat je je een beetje beter zult voelen als je een bh hebt die past.

Vooraf heeft hij mij geen bevestiging gegeven over wat de cup maat zou worden .

Hij gaf aan dat hij dat ook niet kan aangezien dat mede afhankelijk is welk weefsel hij aantreft .

Jeanette, hoe gaat dat met het weefsel? Ziet de pc pas als de borst open is wat de verhouding vetweefsel en klierweefsel is? Ik vraag me af wat ik bij mijn lift kan verwachten, aangezien mijn linkerborst verkleind gaat worden omwille van symmetrie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.