Ga naar inhoud

Denisje83 : 24 september 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Sw245, zijn ook natuurlijk, maar daar kom ik echt van terug! Haha. Kan nooit een open jurkje aan, moet echt een push up dragen. En dat vind ik jammer.

Gesprek ging goed. Voelde me super toen ie zei: dit komt allemaal goed. Pffff. Hele nacht wakker gelegen, bang dat ie zei: helaas, niet veel aan te doen!

Godzijdank wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!!

Weet je wat? Ik ga je topics eens bij elkaar rapen en er 1 van maken, dan wordt het hier geen rotzooitje ;)

En vind je tenminste ook je eigen topic steeds terug haha. Je kunt in dit topic dus alles kwijt vanaf nu ;) Zet het ook meteen ff bij de operatieverslagen, dus dan zit je meteeen goed.

MOet er iets veranderd worden in de toekomst, verplaatsen of de titel aanpassen, dan stuur Sexymama81 ff een pb, want die is vanaf zondag meer online, aangezien ik dan weg ben voor de winter.

ps, heb de meer specifieke topics apart laten staan :) en je oude topic uiteraard ook :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.

Bboob, toch ben ik nog wat wantrouwig.... Beetje bang dat ze weer uit mekaar gaan staan. Even een maandje afwachten. Kijken hoe ze dan nog staan. Maar zal wel goed komen. Moet alleen nog een andere sportbh halen. Deze wat ik nu heb , zit iets te ruim...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Bboob!

Lig nu al vanaf 2 uur wakker. Bed omhoog, weer omlaag! Pfff mijn rug kilt me! Was even vergeten hoe mijn eerste bv aanvoelde. Mijn god... Spierpijn, waar je gek van word! 2e keer was zo relax.... Dacht: als de 3e keer net zo gaat! Dus niet. Heb een hoge pijngrens, maar me word t toch af en toe slecht bij sommige bewegingen, poeh poeh. Schilt dat t maar een paar dagen duurt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moi,

Thanks. Kan nemen wat ik wil, die rugpijn houd me wakker. Als ik eenmaal lig valt de pijn in de borsten reuze mee. Als ik omhoog probeer te komen, oh oh.... Maar das normaal. Hoort erbij. Maar van die rugpijn moet ik af. Zelf zitten doet pijn in mijn rug. Bah. Paar daagjes nog en dan is het ergste voorbij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! Ik hoop dat je tevreden bent over je spleetje en over de grootte. Benieuwd naar het vervolg van je verhaal. Veel beterschap in ieder geval :-)

Kijk al uit naar je foto's.

Groetjes,

nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.