Ga naar inhoud

Denisje83 : 24 september 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, nu gaat alles redelijk goed met de borsten( slapen door de rugpijn gaat alleen kl#te), irriteert het vocht in mijn buik me😡. Heb daar echt last van met slapen. Drukkend, vervelend gevoel. Nog iemand last hiervan gehad? En wat kan ik eraan doen? Drink al veel, maar baat helaas niet veel. Ben 4 dagen po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat meer meiden daar last van hebben en dat heel heel heel veel drinken help. Let wel op dat je niet te veel koffie drinkt want dat werkt juist dan weer tegen. Liever nu dan even geen koffie drinken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drink zeker 2liter water, drink ook groene thee. Komkommer helpt ook wel...

Tegen rugpijn tijdens slapen kan je een kussen onder je knie leggen en een kussen of 2 onder je hoofd. Leg deze wel een beetje schuin ;)

Had het met dag 1 gedaan en geen last van me rug gehad.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ziet er prachtig uit!! Echt toch wel een heel verschil!! ik blijf je volgen want ik wil ook graag een spleetje ;-) Hou je haaks! Je moet denken : iedere dag wordt het iets beter :-)) Succes hoor!

Groetjess


nog een vraagje : waarom heb je nu rond gekozen en niet meer anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bboob, had jij er wel vanaf het begin een goed gevoel over? Bij de laatste keer? Mijn rechter borst is al aan t zakken (was altijd mijn probleemborst). Zat lager, viel meer naar de zijkant! Ben nu bang dat dat WEER zo word! Durf de kliniekbh niet eens uit te doen, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu sinds gister een knellend gevoel aan de borsten. Heb ik de 1e 2x voorheen nooit gehad! Beetje branderig.... Maar dat zal ook wel normaal zijn, toch? Heb nu een sportbh 75d aan met een band, die ik toch af en toe gewoon los laat. Maar zelfs dan word t knellend gevoel niet minder. Nou heb ik wel t gevoel dat plovier ze goed "vol" heeft gestopt, haha. Dus dat knellend gevoel nemen we wel op de koop toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

4 weekjes po en nog steeds happy. Alles gaat nu goed. Kan alleen nog geen kracht zetten. Hoef pas over anderhalve week weer te beginnen. Dus ze hebben goed kunnen rusten, haha.

Ik blijf erbij: meiden, plovier heeft ECHT gouden handjes!

Daar drink in eentje op :)

Ben ook super tevreden over hem, was ik maar eerder bij hem terechtgekomen!

Fijn dat je zo happy bent, maar nu zal stilaan de bh shit beginnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar drink in eentje op :)

Ben ook super tevreden over hem, was ik maar eerder bij hem terechtgekomen!

Fijn dat je zo happy bent, maar nu zal stilaan de bh shit beginnen :)

Ik drink er eentje met je mee, haha

Ach, ook daar vinden we wel een oplossing op. Heb nu een 70f aan vsn sapph. Deze zit nu nog als gegoten. Ga me van de week eens wat sites opzoeken. Had er al een paar gevonden, maar niet echt mijn smaak bh's gevonden.... Tis ook nooit goed he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja,

Zooooooo happy met mijn boobies! Maar nu..... Dacht dat 70f goed zat😒. Maar helaas. Moet toch omtrek 65 hebben. Waar vind ik in een gewone winkel, dus niet online, 65g of misschien 65h?

Denk dat dit nog een ramp gaat worden, haha. Heb nu een 70f aan van sapph, zit dus niet lekker. Iemand tips? Kan ik straks ff gaan shoppen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook omvangs maat 65 dan kan je beter even naar een goede lingerie zaak gaan, geen standaard hunkemuller etc maar meer de kleine speciaal zaakjes. Die zijn misschien wel duurder maar zou zeker even gaan kijken

Succes met shoppen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.