Ga naar inhoud

Denisje83 : 24 september 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, Na een jaar weer wat meer op borstenforum. Vorig jaar september heb ik een prothesewissel ondergaan na 10 jaar. Ben van mcghan style 410, 310 cc naar 410 cc gegaan. Ik heb de borsten best wat uit mekaar staan. Hoopte dat ze na de wissel iets meer naar mekaar toekwamen te staan. Helaas niet. Ook heb ik geen volume aan de bovenkant, wat me weer mateloos stoort bij het dragen van een jurk of open top waar geen bh onder kan. Ik ben zeer tevreden geweest over hoe mijn vorige pc te werk is gegaan. Begrijp me niet verkeerd, heeft niks met de pc te maken. Dit was overigens dokter tits! Vrienden en familie vinden mijn borsten echt natuurlijk uit zien, maar voor mij is het meer ergerlijk dan mooi.

Nou vroeg ik me af of er meer meiden waren met dit probleem. Ik las namelijk op het forum dat dokter plovier niet meer dan 2 cm tussen de borsten kan maken. Natuurlijk heb ik daar een afspraak gemaakt om te kijken wat hij zegt. Maar zijn er nog andere dokters die een beetje te werk gaan als plovier?

Hij maakt, wat ik heb gezien, toch echt mooie borsten.

Maar wil toch wat meer info inwinnen .

Mochten jullie goeie/ slechte ervaringen hebben, of een oplossing hebben qua dokter voor het probleem: wijd uit mekaar staande boobs, dan hoor ik ze graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom terug :)

Dr. van Tits is idd een pc die natuurlijke borsten maakt en weinig risico neemt. Dat is natuurlijk op zich een goed iets, maar als je je eraan stoort, is het wel flink balen!

Er zijn eigenlijk weinig pc's die zo werken als Plovier. Er zou me niet zo 123 eentje te binnen schieten.

Plovier werkt een beetje op bestelling hihi, en dat bedoel ik niet oneervol. Maar hij maakt wat je vraagt. Hij neemt daarbij meer risico dan een ander. Echter, als je een bepaald resultaat wilt behalen, dan is het soms nodig om wat risico te nemen toch?

Ik weet niet of je de zoekbalk nog kunt vinden? Die zit normaal gesproken rechtsboven in het scherm. Daar kun je zoeken op 'plovier'.

Als je de zoekbalk niet vindt, dan kun je even helemaal links onderaan je thema wijzigen in bijvoorbeeld: 'unlimited' :)

Heel veel lees- en forumplezier weer!!

En heb je al een consultatiedatum bij Plovier gepland?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees mijn topic(s) maar eens door, bekijk mijn foto's eens.... Zelfde verhaal :)

Plovier heeft t voor mij opgelost...

Je moet je gewoon afvragen of t het risico en de operatie nog eens waard is voor jezelf... Voor mij was dat t geval en ben een tevreden klant van dr Frank :)

Veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt, maar mensen kunnen je aan t teijfelen brengen. Soms vraag ik me dan af ov t ook wel echt een issue is...., dan denk k: ach, ik moet ook niet zeuren. Maar dan zie je hier weer hele mooie borsten voorbij komen. En dan denk ik weer: zie jd nou, heg kan dus wel!

Dusssssss, we gaan fijn naar dokter plovier. Daarom heb ik nog niks gezegt tegen iemand. Scheelt weer een hoop geerger, haha.

Uiteindelijk doe ik toch waar ik me t prettigste bij voel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soooo, die van jou zijn super geworden! Zo zie je maar dat t toch zou kunnen. Nou heb ik er echt een goed gevoel over..... Kan niet wachten om op consult te gaan. Maar hoe kan het dat ze dan wel dichter bij elkaar kwamen? Bij mij zeiden verschillende dokters dat t nooit zou lukken!

Had de hoop al opgegeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Bboob, hij heeft idd de spier wat verder naar binnen toe losgemaakt :) HEt kan idd wel, maar het risico op symnastia is hierbij natuurlijk wel groter. Maar goed, dat is gewoon het risico dat je dan neemt :106:

En ik kan het me wel voorstellen hoor, als je het zo graag wilt, dat je dan bereid bent wat meer risico te nemen, zo gaat dat in het leven ;)

Realiseer je wel dat het een risico is, dan kun je jezelf achteraf niets verwijten, mocht je bij de ongelukkigen horen.

Ik probeer hier geen negatief verhaal neer te zetten, dus begrijp me niet verkeerd en bij Bboob is het echt prachtig geworden en supergoed gelukt!! Maar het kan dus ook wel eens minder goed gaan, waardoor nog een operatie noodzakelijk is :)

Succes he!!!

Laat je goed voorlichten op je consult :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat t was risico voller is, maar als je mijn foto ziet hoe t er nu uitziet, begrijp je mijn standpunt misschien beter.

Het maakt niet uit welke bh ik aan doe, zelfs push up zorgt niet voor een mooi resultaat. Daarom ben ik bereid het risico te nemen, mits dat uberhaubt mogelijk is. Ik heb anders geen idee hoe ik ooit de borsten iets dichter naar mekaar toe moet krijgen. Maar ik wacht gewoon t consult af. Als de dok zegt dat te onverantwoord is, dan leg ik me er bij neer. Althans, dat probeer ik.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar ik begrijp je standpunt wel hoor!! Ik bedoel het niet verkeerd!! :)

En ik ben er ook niet tegen als mensen risico's nemen om te bereiken wat ze willen, zolang ze op de hoogte zijn van de risico's :) Dat was eigenlijk alles wat ik wilde zeggen.

Misschien dat ik eerder verkeerd overkwam, weet het niet? Maar ik gun jou net zo hard de boobs die je wilt, als anderen! :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee, ik snap dat je t niet verkeerd bedoelde... Ik heb die keus voor mezelf al gemaakt. Meerdere mensen verklaren me voor gek dat ik een risico wil lopen voor een paar borsten. Maar als men zich er niet prettig bij voelt. En ik heb dat nu steeds meer. Vooral als ik hier meiden zie met zulke mooie borsten! Maar ach, zal wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Know the feeling, hoop verloven, reizen en vooral geld aan mijn neus voorbij zien gaan voor die boobies van me :)

5 keer, ik moet wel knettergek zijn.... :)

Dus nu klink die eventueel 3 keer van jou niet meer zo gek toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, 5 x? Maar dokter plovier was dus de beste keus voor jou geweest he? Ik ben een beetje bang dat ie op t consult zegt dat ie er weinig aan zoi kunnen doen. Ben voor teleurgesteld te worden. Maar goed. Heb mijn afspraak voor de wissel wel al vast laten zetten: 25 oktober! We zien t wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.