Ga naar inhoud

Denisje83 : 24 september 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

o we kunnen samen aftellen :3:

ik word dezelfde dag geholpen, wel door Dr Demeyere

Veel succes alvast en hopelijk kan hij je geven wat je wil!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen heb ik mijn consult ( eindelijk) bij dokter plovier. Heb hier nog meer zenuwen voor als voor naar de tandarts te gaan! Pffff, ben zo bang dat hij ook weinig aan mijn probleem kan doen.... Spleet van bijna 8 cm tot een mooi spleetje maken! ( Zie mijn foto in mijn gallerij) Als hij t niet zou kunnen?! Hmmmm, denk dat ik dan gek word! Krijg gewoon een depressie als ik hier allemaal mooie boobies voorbij zie komen... Ach, ze zeggen: 3 maal is scheepsrecht! We horen t morgen wel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, dat was me niet helemaal duidelijk :) ik wist van je onvrede en de hoop dat Plovier je kan helpen, maar wist niet dat je al een datum had, of was ik degene die had gezegd dat je vast een datum kon vastleggen voordat je met consult ging ;) nou weet ik het niet meer hahaha. Ieder geval fijn dat het al zo snel kan! Succes straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bh wel maar ik heb plooitjes aan de zijkant. En overlaatst met een echo zag de dokter dat de protheses er erg rimpellig uitzien. Ik ben bijna 7 jaar geleden geopereerd in de wellnesskliniek door Rock Goerdin ( als je hem googled kom je op veel verhalen uit) en ik ga me in ieder geval gerust voelen als deze prothesen eruit zijn en bij de volgende prothesen wel met 100% zekerheid kan zeggen welke prothese ik heb/ aantal cc.. (Ik heb Goerdin na de operatie niet meer gezien en de arts die toen de nacontrole deed kon me niet vertellen hoeveel cc er nu uiteindelijk inzat. Vermoedde 325cc. Ik heb het hem zelf nooit kunnen vragen want hij is niet lang meer in de wellnesskliniek blijven werken.

Nu dat ik ze laat vervangen wil ik ze inderdaad groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okey, dacht dat je ze er nog niet zo lang in had. Ik heb vorig jaar al een wissel gehad. Echt natuurlijk effect! Nou, dat hoeft nu van mij niet meer. Hoef ook geen "balleneffect", maar wel een mooi volume. Ik kon echt niet meer wachten op de operatie, heb gemailt voor de eerste de beste plek. Gelukkig vlg week, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn!!! Het al bijna zover voor jou!!

Ja net naar jou foto's gekeken! lijken idd zeer natuurlijk! ik vind ze mooi!

Maar ik snap wat je wil zeggen ja :)

Ik draag nu nog maximizers, ik wil mijn borsten nu zo dat ik die niet meer hoef te dragen!

Hoe was je consult met dr plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.