Ga naar inhoud

Liensje : 25 november 2013 : Drs. Blécourt : Bergmankliniek : Bilthoven


Aanbevolen berichten

Ja we mogen alles maar wel met mate :-). Ik herken niet de exacte pijn die je omschrijft, wel dat het met de dag nog wisselt. Ik heb vooral in de nacht als ik draai van de ene naar de andere zij dat ik dan nog wat gevoelige borsten heb.

Beugelbeha is hier ook apart. Ik had nog een oudje liggen (fijne zachte standaard zwarte t-shirt beha) in maat 75e. Wilde uiteraard toch een nieuwe kopen en heb dus een 85c simpele zwarte gekocht. Wat blijkt: m'n oude blijkt lekkerder te zitten haha. Past zelfs beter. Komt denk ik omdat die uitgelopen is. Nieuwe is ook hardere stof, lijkt wel of alle kwaliteit alleen maar slechter wordt van kleding, bah.

Zo kocht is van de week een nieuwe sportbroek van de H&M, zelfde model. Oude was versleten en denk ik een jaartje of 4 oud. Nah daar zit me toch een verschil in, nieuwe is gewoon slechtere kwaliteit. Denk dat dit met de huidige beha's ook weleens kan zijn.

Ik ga in ieder geval nog even wachten met flink shoppen voor nieuwe beha's. En superveel passen. Eerste miskoop is namelijk al weer een feit hahaha.

Succes meid met je borsten en geef ze dit weekend ff wat meer rust. Knuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt voor jullie reacties Tanara & Wennie :54:

Ik denk dat ik gewoon te veel heb gedaan. Ik werk 40 uur, wel in een administratieve functie, maar het is wel erg druk. Gister moest ik van 13:00 - 17:30 notuleren, nou ik had om 16:30 echt enorme pijn in mijn bovenrug. Wist me geen houding te geven.

Echt moe ben ik niet, dat gaat eigenlijk wel goed. Maar de gevoelige borst (ook merkbaar als ik op zijde wil liggen 's nachts=herkenbaar Wennie) is er nog steeds.

En tijdens het insmeren van het verticale litteken aan die kant doet pijn! Auw.. daar moet ik heel zachtjes overheen gaan. Hebben jullie dat niet?

Nou Wen, je huid is zoooo gevoelig dus misschien moet je naast bh's maar ff helemaal geen nieuwe kleding kopen;-) tenzij het superzacht materiaal is;-)

Ik draag zo nu en dan die carefix anna bh, dat is echt een aanrader! Zulke fijne stof, microvezel spul. Zit echt heerlijk.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Pimpelmeesje!

Ik ben vandaag precies 10 weken po, wat gaat de tijd toch snel zeg.

Alles gaat redelijk goed, ben erg blij met mijn borsten. Ik ben vorige week begonnen met sporten en dit ging goed. Nu heb ik niet een sport die ze heel erg belast, spinning.

Het enige waar ik nog een beetje "last" van heb is dat mijn rechterborst bij het verticale litteken nogal gevoelig is.

Maar ja dit hoort gewoon bij het proces. Drs de Blecourt zei dat je nog wel een jaar lang pijntjes kan ervaren.

En jij bent er helemaal klaar voor he?! Fijn om vooraf er even een weekendje tussen uit te gaan. Even je gedachten verzetten, heel erg herkenbaar;-)

Al wel begonnen met de vitamine c en arnica inmiddels?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo lieve dames,

Ik ben nu 6 maanden po en heb net wat fotootjes geplaatst. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Zelf ben ik wel wat neerslachtig over mijn littekens namelijk...

Misschien zitten er nog meer dames op t forum die wat verder in de tijd zijn? Zouden jullie misschien een fotootje kunnen plaatsen van jullie littekens? Ik heb gezocht, maar niet echt kunnen vinden.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap wat je bedoelt met je littekens, maar daar kan ik je nog niet bij helpen. Het lijkt wel een beetje vurig nog rondom de littekens terwijl het lijntje zelf al wel helemaal wit geworden is. Zou het niet gewoon nog iets meer tijd nodig hebben? Hoe voel je je verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Duikbuuf

Ik zal kijken of ik vanavond een foto van de mijne erop kan zetten, die zien er ongeveer hetzelfde uit. Je bent niet de enige. Ik maak me er nog niet heel druk om, ik ben me er heel erg van bewust dat het minimaal een jaar gaat duren (en mijn buik nog langer, want daar wordt volgende week de helft van gecorrigeerd, en kan ik weer opnieuw beginnen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankjullie voor jullie reacties! Ik zal het nog even aankijken. Geduld he daar komen we toch iedere keer weer op uit;-)

Ik voel me voor de rest heel erg goed. Ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt en zou het zo weer doen. Wel zou ik graag nog een lipo van mijn maagstreek willen. Probeer nog wat af te vallen, maar dat gaat voor geen meter.

@duikbuuf: heel veel succes voor je komende hersteloperatie! Wat snel dat je weer geholpen kan worden joh. Echt fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt en zou het zo weer doen. Wel zou ik graag nog een lipo van mijn maagstreek willen.

Ben ook erg blij met de verkleining die ik heb laten doen .En zou graag nog een Bwc willen .

Want mijn buikstreek is helaas vel wat niet meer terug trekt ....

Goed sparen nu maar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt inderdaad sparen Jeanette! Denk wel dat het het waard is, uiteindelijk wil je jezelf toch lekker voelen in je eigen lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ...ben zo over mijn lijf/gewicht tevreden ...alleen idd die buik .

Moet zeggen dat ik nog geluk heb ...schijn een goede elstische huid te hebben .

Dat viel zelfs in de operatiekamer op ha ha ....

Maar goed men kan niet alles ..eerst maar eens lekker op vakantie dit jaar.

En wellicht in 1 of 2 jaar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.