Ga naar inhoud

Liensje : 25 november 2013 : Drs. Blécourt : Bergmankliniek : Bilthoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 3 weken po. Ik zit op de helft!

Het herstel gaat, wat mij betreft, langzaam. Dit ligt aan mij, ben gewoon erg ongeduldig.

Sinds twee dagen heb ik aan mijn rechterborst enorm veel last van de zijkant. Hier zit ook een blauwe plek sinds de operatie, dus altijd wel gevoelig geweest, maar nu is het ff 10x erger.

Mijn littekens zijn rustiger geworden en dat gaat de goede kant op.

Ik heb zo hier en daar nog wel een korstje van een hechting zitten en bij mij linkertepel komt nog een sprenkeltje wondvocht uit, maar niet veel.

De foto's staan er op!!!

:60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo herkenbaar je verhaal, alsof ik het zelf heb geschreven. We zitten op hetzelfde pad, ik morgen 3 weken PO. Ik baal ook van de beperkingen die er nog zijn en soms ben ik dan eigenwijs en doe ik teveel en dat bekoop ik gelijk hoor.

Ik ben de afgelopen weken nergens geweest, afgezien van de kliniek voor controle, ik wil zo graag weer ff eruit maar heb er de puf nog niet voor **piep**grmbl.

Jij al wel weer dat soort dingen of ook nog niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wennie,

Ik moet iedere dag sowieso naar buiten om onze hond uit te laten en daarnaast ben ik voor de gaasjes enzo wel naar de apotheek geweest. Gelukkig is dit voor mij op loopafstand, want ja autorijden of fietsen mag nog niet.

Ik kan me voorstellen wanneer dit niet op loopafstand is, je echt de muren wel op je af voelt komen.

Probeer wel een rondje te gaan doen he?!!!

Liefs XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je meisje?

Zijn de wondjes genezen? Mijn PC heeft me Cicaplast voorgeschreven en ik smeer er elke dag rond mijn tepels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je meisje?

Zijn de wondjes genezen? Mijn PC heeft me Cicaplast voorgeschreven en ik smeer er elke dag rond mijn tepels.

Heyy tanara,

Mijn wondjes genezen helaas niet zo snel. Hoe klein ook, dat wondje bij mijn tepel wil maar niet dichtgaan. A.s. Dinsdag ga ik even langs bij mijn huisarts en misschien heeft zij tips.

Heeft jouw pc cicaplast voorgeschreven voor de littekens of als ondersteuning om te herstellen?

Is dat van roche? En hoe bevalt het?

Ik heb echt een supergevoelige huid, durf er nu niks op te smeren. Gebruik alleen af en toe een vet gaasje.

Afgezien van dat het nog niet helemaal dicht is, gaat het redelijk. Ik heb nog last van een bloeduitstorting en die borst voelt ook erg gevoelig aan. De huid staat ook strak bij het verticale litteken.

Hoe gaat het met jou meid?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu alleen een gaasje en laat het voor de rest helemaal met rust.

Dinsdag ga ik even voor controle langs bij de ha. Het is voor mij te ver om even langs de kliniek te gaan.

Morgen 4weken po en dan zal ik weer een fotootje maken!

Ben overigens afgelopen weekend pas gestopt met paracetamol. Dat gaat nu goed.

Hoe gaat het met je wondje? Is het al iets rustiger?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wondje lijkt zich rustiger te houden, ik plaats dinsdag een nieuwe foto, dan ben ik 4 weken :-).

Ik pak heel af en toe een cocktailtje PCM/ibuprofen. Niet dagelijks hoor, 1 of 2x per week. Ben eigenlijk al vanaf 4 dagen PO van de pijnstillers af.

Ik ben benieuwd naar je foto's. Kijken of we hetzelfde hebben, dan ga ik wat meer geloven dat het goed komt en erbij hoort :-)

Fijne avond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy tanara,

Mijn wondjes genezen helaas niet zo snel. Hoe klein ook, dat wondje bij mijn tepel wil maar niet dichtgaan. A.s. Dinsdag ga ik even langs bij mijn huisarts en misschien heeft zij tips.

Heeft jouw pc cicaplast voorgeschreven voor de littekens of als ondersteuning om te herstellen?

Is dat van roche? En hoe bevalt het?

Ik heb echt een supergevoelige huid, durf er nu niks op te smeren. Gebruik alleen af en toe een vet gaasje.

Afgezien van dat het nog niet helemaal dicht is, gaat het redelijk. Ik heb nog last van een bloeduitstorting en die borst voelt ook erg gevoelig aan. De huid staat ook strak bij het verticale litteken.

Hoe gaat het met jou meid?

Xx

Hey Liensje,

Ik heb jouw foto's net gezien en het lijkt dat nu geneest je goed. :-)

Met me gaat het er goed. Ik heb geen echt probleem gehad maar Ik heb sowieso aan mijn pc iets gevraagd als ondersteuning om te herstellen en hij heeft me Cicaplast (La Roche-Posay) voorgeschreven. De littekens van mijn linkerborst waren heel gevoelig en met die ging het beter. Ik peis dat het is door het feit dat ik linkshandig ben en veel kon mijn arm niet stil laten. Nu is het veel beter. Ik zal nieuwe foto's maken.
De zalf is een licht crème en heeft een zeer fijne tip, ik gebruik die tip om de zalf op mijn littekens brengen, zonder te smeren. Daarna gebruik ik een borst verband om mijn beha niet te vlekken. Het was heel beter met de zalf. Nu gebruik ik maar een keer per dag.
xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de zalf van la roche goed bevalt. Omdat het bij mij nog niet helemaal dicht is wacht ik nog even met smeren.

De ha vond het er goed uitzien en adviseerde mij geduld te hebben en er niets extra mee te doen. Daarnaast heb ik haar nog gevraagd of ik verder kan gaan met de pil. Ik heb nl geen zin dat deze er weer voor zorgt dat mijn borsten groter worden.

Zij gaf aan dat dit wel een risico kan zijn, maar dat ze niks kon garanderen. De makers moeten het als risico opnemen in de bijsluiter maar de kans is klein dat het daadwerkelijk gebeurt.

Als alternatief benoemde ze een spiraal, die geeft het minste hormonen af, daar denk ik nog over na. Weet het nog niet.

Heb vandaag de carefix Anna ontvangen, wilde even na 4 weken 24 uur de Amoena gedragen te hebben wat anders. Hij zit lekker, erg fijne bh voor een gevoelige huid.

Nou lieve dames, ik wens jullie hele fijne dagen en tot snel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, je moet wachten tot dat helemaal dicht is.

Ik ben vergeten te zegen dat ik gebruik de zalf rond mijn tepels, want op de "anker litteken" gebruik ik nog altijd een soort "tape" (Micropore Medical tape). De dokter had mij aangewezen dit te doen, omdat de naden dan nog extra ondersteund worden en omdat de littekens dan sneller wit zouden worden. Wij zullen zien...

Op 02 januari moet ik terug naar de pc. Ik ben benieuwd wat hij dan nog zal te zeggen hebben.

Succes met de spiraal, ik heb een vriendin die er gebruikt en is heel tevreden daarmee.

Ik ben in menopauze dus gebruik ik geen pil meer, maar ben ook bang dat mijn borsten groter worden want mijn hormonen zijn helemaal gek. Het is bijna een "pms" zonder eind. Soms (vaak) heb ik zin in chocolade en alle zoet dingen. :102:

Ik moet sterk blijven om niet te veel "junk" eten. :93:

Naast mijn bosrtverkleining heb ik ook een liposuctie van buik en flanken gehad. Ik ben heel tevreden met het resultaat en wil mijn dik buik en zware borsten niet terug hebben! Deze periode is verschrikkelijk moeilijk om op dieet blijven maar ik moet leren juist en gezond eten. :98:

Er zijn nieuwe foto's op mijn galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, je moet wachten tot dat helemaal dicht is.

Ik ben vergeten te zegen dat ik gebruik de zalf rond mijn tepels, want op de "anker litteken" gebruik ik nog altijd een soort "tape" (Micropore Medical tape). De dokter had mij aangewezen dit te doen, omdat de naden dan nog extra ondersteund worden en omdat de littekens dan sneller wit zouden worden. Wij zullen zien...

Op 02 januari moet ik terug naar de pc. Ik ben benieuwd wat hij dan nog zal te zeggen hebben.

Succes met de spiraal, ik heb een vriendin die er gebruikt en is heel tevreden daarmee.

Ik ben in menopauze dus gebruik ik geen pil meer, maar ben ook bang dat mijn borsten groter worden want mijn hormonen zijn helemaal gek. Het is bijna een "pms" zonder eind. Soms (vaak) heb ik zin in chocolade en alle zoet dingen. :102:

Ik moet sterk blijven om niet te veel "junk" eten. :93:

Naast mijn bosrtverkleining heb ik ook een liposuctie van buik en flanken gehad. Ik ben heel tevreden met het resultaat en wil mijn dik buik en zware borsten niet terug hebben! Deze periode is verschrikkelijk moeilijk om op dieet blijven maar ik moet leren juist en gezond eten. :98:

Er zijn nieuwe foto's op mijn galerij.

Tell me about it!! Hier is een grote chocoladeverslaafde aan het tikken!!

En iedere keer neem ik het mezelf weer voor, niet snoepen, maar het lukt mij niet.

Zal ook blij zijn als ik straks weer lekker in mijn werkritme zit, want op het werk snoep ik niet. at scheelt.

Vandaag ben ik 5 weken po en heb ik weer nieuwe foto's geplaatst.

Volgende week donderdag (9-1) moet ik op controle bij de pc! Tijd vliegt voorbij!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Het gaat goed hier, alles is dicht, ben weer naar mijn idee helemaal in de running.

Volgende week donderdag moet ik terug naar de pc voor controle. Totdat hij het heeft gezien wacht ik met smeren.

Volgende week zijn we al 6 weken Wen, tijd is zo snel gegaan! En ik kon me voor de ingreep niet voorstellen hoe het zou worden en nu kan ik me al bijna niet meer voorstellen hoe het eerst was! Zo snel raak je aan je nieuwe borsten gewend.

Achteraf had ik wel graag ook lipo gehad, als ik zo het resultaat van Tanara zie. Maar ik ga nu het komende jaar goed sporten en als het me dan nog steeds niet bevalt ga ik naar Belgie.

Zo blijven we wel bezig he?;-)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo grappig als je jouw reactie lees, heb precies hetzelfde, over het goed voelen, smeren, gewend aan de borsten, lipo en sporten haha.

Voel me ook weer goed en blij met het resultaat, ook wel in m'n achterhoofd bezig met lipo :-).

Fijn dat het toch allemaal na 6 weken al goed is. Zo benieuwd naar de laatste controle en wat daarna te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo afgelopen woensdag langs blecourt geweest en alles was goed. Ik mocht beginnen met smeren en hij stelde me gerust door aan te geven dat ik alles weer kon gaan doen en me geen zorgen hoefde te maken over het binnen no time weer aangroeien van vetweefsel etc.

Ik moest er nu gewoon van genieten. Hij komt soms wel een beetje kort over, maar hij heeft zijn werk echt goed gedaan.

Vandaag heb ik voor het eerst weer een beugelbh aan gehad. Dat is wel wennen zeg.

En ben eindelijk begonnen met smeren van een serum vanuit de kliniek, even aankijken hoe dat gaat.

Fotootjes zijn geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei oei oei, vandaag ontzettende last van zeer gevoelige rechterborst. Alsof het beurs is.

Draag nu toch maar weer mijn sportbhs, beugel kan wel maar gaat irriteren.

Vandaag op het werk liep ik en dat deed gewoon pijn, zo gevoelig is het.

Ik hoop dat dit snel afneemt:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt bekend. Ik kan nog steeds niet een hele dag een beugel aan. Maar waarschijnlijk te veel gedaan op het werk? Ik heb gisteren de hele dag met archiefdozen lopen sjouwen, en dat vonden de boobies niet zo tof.

Rustig aan!

En ik was van de week bij de pc en die zegt dat er tot een maand of drie nog draadjes uit kunnen komen, misschien is dat het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben Duikbuuf!

Het is wel de borst waar nog een draadje uitstak, hiervan had de pc gezegd dat deze vanzelf oplost. Nu heb ik die gister er heel zachtjes uitgetrokken. Kwam hooguit 1 mm mee.

Ik had ook een doos tegen mijn borsten aangehouden tijdens het sjouwen. Achteraf niet zo slim....

Dus ik ben niet de enige met nog napijn :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Liensje, wij mogen alles doen maar voorzichtig, niet veel!!! ;-)

Ik hoop dat je geen pijn meer hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.