Ga naar inhoud

Liensje : 25 november 2013 : Drs. Blécourt : Bergmankliniek : Bilthoven


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na heel wat jaren wikken en wegen heb ik besloten een einde te maken aan het iedere dag voor de spiegel staan met de gedachte "waren ze maar wat kleiner", het snijden van bandjes in je nek, het omhoog hijsen wanneer ze er weer uitfloepen, halterjurkjes gekocht te hebben en eenmaal thuis toch maar besluiten ze niet te dragen want ja "dit kan echt niet". Wat zal het fijn zijn eens een jurkje of een top te dragen met een mooie rug waarbij je niet weer een bolero aan moet om die brede BH-bandjes te doen verschuilen...

Zoals ik al zei liep ik er al een jaar of tien mee rond, maar eigenlijk heb ik me door anderen altijd weer om laten praten. Want ja, vriendinnen die juist geen borsten hebben kijken naar je en zien alleen maar iets wat zij missen! Mijn vriend neemt je zoals je bent...

Maar na al die jaren ben ik erachter dat alleen ik degene ben die mezelf iedere dag in de spiegel ziet. En is het het dan waard om je iedere dag teleurgesteld te voelen? Nee, dus, heb ik een consult ingepland bij Drs Blecourt in Bilthoven.

Omdat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen me zou zijn, heb ik meteen tegen hem gezegd "als ik me aanstel en het is niet nodig, dan hoor ik het ook graag!". Drs Blecourt gaf aan 20% van de klanten terug naar huis te sturen en na een grondige bestudering van mijn borsten gaf hij aan dat ik in aanmerking kom voor een bvk.

Zijn assistente heeft meteen de aanvraag verzonden naar de IZA en na 1 week had ik de goedkeuring binnen.

Drs Blecourt kan niks garanderen, maar als het goed is zou ik van een E-cup terug gaan naar een volle C. Wegens het volume van mijn borsten kan hij helaas niet de sleutelgatmethode uitvoeren, daar baalde ik wel van. Ik zie namelijk erg op tegen de littekens.

Ik kon de operatie al eerder inplannen, maar omdat ik vervanging moest regelen voor mijn werk heb ik de operatie ingepland op 25-11.

Ben erg benieuwd, vind het allemaal erg spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

he!!

oeh wat spannend!

maar wat goed dat je de stap hebt gezet!! en het is het waard joh! je hebt genoeg jaren die zware last mee moeten dragen, nu tijd om dat achter je te laten:)

Hoe oud ben je als ik vragen mag? en heb je al kinderen?

Ik heb een borstvergroting ondergaan door dr. de Blecourt, en ben erg tevreden. Hij is onwijs secuur!

Een vriendin, ook door blecourt geopereerd, heeft haar littekens vergeleken met die van vriendinnen die elders een BV hadden gehad. en haar littekens zijn toch echt het mooiste/minst zichtbaar. Dus als de littekens rustig kunnen herstellen hoef je je daar geen zorgen over te maken!

Hij kan je misschien geen garanties geven, maar geloof me hij zorgt er voor dat je met het mooist mogelijke naar huis zult gaan:) waarna je wel de mooie jurkjes en topjes dragen die je nu niet koopt/terug brengt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

I233, ik ben 34 jaar en heb geen kinderen.

Heb, tot op heden, geen kinderwens, maar mocht dat nog komen en ik zou geen borstvoeding meer kunnen geven dan vind ik dat niet erg.

Oh wat ben ik blij dat je zo tevreden bent over drs Blecourt!!! Hij kwam bij mij ook heel erg eerlijk over en dat wekt meteen een groot vertrouwen.

Op een gegeven moment moet ik het ook loslaten en er alle vertrouwen in hebben. Het enige wat ik nu nog kan doen is ervoor zorgen dat ik straks in alle rust kan herstellen. En dat wordt wat, want ik ben nogal een bezig bijtje :63:

Bedankt voor je reactie meid, waardeer ik enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg!!! Veel succes met aftellen :-)

Dankjewel moi! Nu eerst 8-10 naar de anesthesist... ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

I233, ik ben 34 jaar en heb geen kinderen.

Heb, tot op heden, geen kinderwens, maar mocht dat nog komen en ik zou geen borstvoeding meer kunnen geven dan vind ik dat niet erg.

Oh wat ben ik blij dat je zo tevreden bent over drs Blecourt!!! Hij kwam bij mij ook heel erg eerlijk over en dat wekt meteen een groot vertrouwen.

Op een gegeven moment moet ik het ook loslaten en er alle vertrouwen in hebben. Het enige wat ik nu nog kan doen is ervoor zorgen dat ik straks in alle rust kan herstellen. En dat wordt wat, want ik ben nogal een bezig bijtje :63:

Bedankt voor je reactie meid, waardeer ik enorm!

Als je later toch kinderen wilt zie je dat tegen die tijd wel weer toch? Heb je wel besproken wat het effect dan kan zijn op je borsten?

Ik vond de periode na mijn bv al enorm spannend, want ja wat kan je verwachten? Bij een bv kan je nog bij anderen kijken naar foto's, zakjes water/rijst in je bh stoppen, maximizers dragen... Maar bij een verkleining, dan kan dat niet zo, ja bij andere kijken maar het is wel een grote verassing natuurlijk.

Heb je al meiden gevonden die ook een bvk hebben gehad bij dr de blecourt? Kan je beetje kijken naar het resultaat qua vorm en litteken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liensje!

Wat goed dat je nu zelf de keuze hebt gemaakt!
Ik ben 26juni ook voor een BVK bij dr blecourt geweest. Ik ben enorm blij met het resultaat!
Ik heb nu hele leuke borsten in plaats van die lastige en te grote dingen.
Ben nu net iets meer dan 2 maanden geleden geholpen en mijn littekens worden op sommige plekken al minder duidelijk, nu weet ik wel dat dat echt tijd nodig heeft. Rondom mijn tepels zie ik er al bijna niets meer van.
En als ik in de spiegel kijk ben ik blij!! Ik zou er zo weer voor gaan!
Succes met wachten nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liensje

Ik herken mezelf helemaal in je verhaal!

Ik heb ook jaren gedacht om het te doen en nooit gedaan door wat de omgeving zei!!

Nu heb ik al een tijdje enorm veel cysten in m'n beide borsten en aangezien m'n mama al 2 maal borstkanker heeft doorstaan wou ik die cysten er absoluut uit dus was dit de ideale moment om een verkleining te laten doen, ...als ze toch moeten snijden ;-)

Woensdags het voor mij al zo ver en je kabinet geloven hoe ik er naar uitkijk ( precies Kertsmis!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liensje!

Wat goed dat je nu zelf de keuze hebt gemaakt!

Ik ben 26juni ook voor een BVK bij dr blecourt geweest. Ik ben enorm blij met het resultaat!

Ik heb nu hele leuke borsten in plaats van die lastige en te grote dingen.

Ben nu net iets meer dan 2 maanden geleden geholpen en mijn littekens worden op sommige plekken al minder duidelijk, nu weet ik wel dat dat echt tijd nodig heeft. Rondom mijn tepels zie ik er al bijna niets meer van.

En als ik in de spiegel kijk ben ik blij!! Ik zou er zo weer voor gaan!

Succes met wachten nog!!

Hoi Lots85!!

Jouw borsten zijn echt prachtig geworden zeg! Ik heb zowat tegen het beeldscherm aangezeten om je littekens te bespeuren, je ziet ze amper!!!

Ik hoop dat ze bij mij ook zo worden, precies goed, niet te klein en niet te groot.

Soms vind ik het wel lastig hoor, om het vertrouwen helemaal los te laten. Zou bijna een fotootje mee willen nemen als voorbeeld :80:

Als je nog tips hebt hoe ik de eerste dagen door kan komen, hoor ik deze graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liensje

Ik herken mezelf helemaal in je verhaal!

Ik heb ook jaren gedacht om het te doen en nooit gedaan door wat de omgeving zei!!

Nu heb ik al een tijdje enorm veel cysten in m'n beide borsten en aangezien m'n mama al 2 maal borstkanker heeft doorstaan wou ik die cysten er absoluut uit dus was dit de ideale moment om een verkleining te laten doen, ...als ze toch moeten snijden ;-)

Woensdags het voor mij al zo ver en je kabinet geloven hoe ik er naar uitkijk ( precies Kertsmis!!!)

Hoi Kitty Cat!!

Hoe gaat het nu met je (zo kort voor de operatie)?

Ik kan heel goed begrijpen dat het voor jouw ook een preventief karakter heeft en ja, dan zou ik het ook maar in een keer goed doen!

Ik dacht er zelf ook aan, als ik dan toch onder narcose lig, om dan maar meteen een liposuctie te laten doen. Maar drs Blecourt gaf aan dit bij mij niet te doen, omdat het weghalen van mijn buikvet zou leiden tot loshangend vel. En dat is niet wat ik wil. Hij is echt heel erg eerlijk, daar heb je tenminste wat aan!

Nou meid, heel veel succes straks!!! Hou ons op de hoogte, als dat lukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je foto's mee wilt nemen dan moet je dat gewoon doen.
Ik heb vooraf nog tegen blecourt gezegd dat ik echt liever een c heb dan een d..
Waarop hij vertelde dat hij ging zorgen dat het mooi werd.. En dat zijn ze.
Ik wilde vooral thuis lekker rustig aan een beetje aanklooien.
Ben de eerste dag thuis in de avond al lekker gaan wandelen, maar dat was toch een beetje veel van het goede.
Zorg dat je echt!!! geen dingen hoeft te tillen (bord eten was eigenlijk al te zwaar) en dat alles lekker laag staat.
Ik vond het op je rug liggen het zwaarst van allemaal, maar ik ben dan ook een zijslaper en was blij toen dat weer kon.

Je bent bij dr blecourt in goede handen! Ben heel benieuwd naar je verhaal straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou dames, het is nu een dag na de operatie.

07:30 aankomst

8:00 naar de ok

8:15 start operatie

10:30 terug op de zaal

Veel na pijn gehad eigenlijk meteen al toen ik bij kwam uit de narcose. Van een schaal 1:10 zat ik op een 8, terwijl de rest op een 2 zit.

Heb wel de nodige morfine gehad, maar de pijn werd pas na 14:00 uur acceptabel.

Ik ga dit nog wel navragen als ik volgende week terug moet komen voor controle.

Per borst is er 220 gram verwijderd.

Ik zal, zodra ik wat fitter ben wat fotootjes plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi liensje,

Ik herken de 8 hoor! Maar als je lekker stil blijft liggen gaat het vast beter. En ik ben donderdag geholpen en het gaat echt met de dag beter! Dus het komt goed! En wat een raar gezicht hè, van die kleine boobies? Zet em op!

X Duiibuuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fotootjes zijn zojuist geplaatst! Ben erg benieuwd naar jullie reacties dames!

:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff word zo langzamerhand gek van mijn BH-band onder m'n borsten. Irriteert.

Lijkt alsof ik de verkeerde maat draag, 85 ipv 90???

Heb me net opgemeten en ik zit op 85 dus ja zou toch goed moeten zijn.

Morgen terug voor controle, heerlijk tape eraf. Kan niet wachten!

Voel me iedere dag beter, ben met medicatie aan het minderen. Merk wel dat de plooilittekens aan het branden zijn. Niet heel erg, beetje irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een mindere dag gehad.. Knoopjes zijn verwijderd en mijn hemel wat heb ik daar een last van gehad.

Vertelde jullie dat ik aan het minderen was met de paracetamol, maar ik heb gisteren gewoon de volle dosis weer moeten innemen!

Het ging zo goed dat ik zelfs alweer wat huishoudelijk werk had gedaan voordat de hechtingen/knoopjes eruit gingen, maar ik heb mezelf streng aangesproken dat ik deze week ECHT nog rustig aan moet doen.

Nieuwe foto ga ik er zo ff op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal bekend, vooral dat branden van de littekens. Bij mij is vandaag de tape er pas af gegegaan, en ik heb het gevoel dat alles bij de minste beweging openscheurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.