Ga naar inhoud

Noah : 7 juni 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve lezers,

20 april 2013 heb ik een consult bij de Wellness Kliniek,

Sinds de pubertijd ben ik al niet echt zeker over mijn lichaam en merkte al

snel dat ik achter bleef bij de rest ( mijn nichten hebben een volle D en mijn moeder een volle C)

Ik zelf een a misschien afhankelijk van de bh een b. Ik heb er nooit echt met iemand over gesproken dat ik

hier mee zit.. Tot mijn vriend vroeg waarom moet altijd het licht uit.. en waarom wil je niet z'n bikini.. waarom hou je een shirt

aan op het strand.. Nu komt de zomer er weer aan en kreeg ik al een beetje paniek aanvallen.. strand weer is voor mij een hel ik ga liever gewoon met 3 shirtjes over elkaar en een push up bh op het terras zitten. :unsure: niet echt een gezond gevoel. Dus twee weken geleden heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt om mijn vriend te vertellen dat ik onzeker ben over mijn boobs en ze graag een paar maatjes groter zou willen.

Ik was heel bang voor zijn reactie.. maar dat was achteraf nergens voor nodig! Hij staat volledig achter mijn keuze en vind het stiekem zelf ook wel erg leuk en spannend.. omdat een borstvergroting best een grote uitgave is.. betaald hij zelfs mee :7: Super lief!

Nu heb ik heel veel gelezen op dit forum en op verschillende sites van klinieken.. Ik heb gekozen voor de Wellness kliniek omdat deze mij goed aanspreek niet alleen de prijs maar ook de informatie die zij mij konden geven via mail en telefoon.

nu zit ik nog wel met een vraag die dames kunnen beantwoorden die of bij deze kliniek of een andere kliniek zijn geweest.

zo zit ik met de vraag ronde of druppel vorm? wat is jullie mening hier over.

en heeft iemand goede en slechte ervaringen met deze kliniek.?

Spannendd ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo lieve lezers,

20 april 2013 heb ik een consult bij de Wellness Kliniek,

Dus twee weken geleden heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt om mijn vriend te vertellen dat ik onzeker ben over mijn boobs en ze graag een paar maatjes groter zou willen.

Ik was heel bang voor zijn reactie.. maar dat was achteraf nergens voor nodig! Hij staat volledig achter mijn keuze en vind het stiekem zelf ook wel erg leuk en spannend.. omdat een borstvergroting best een grote uitgave is.. betaald hij zelfs mee :7: Super lief!

Nu heb ik heel veel gelezen op dit forum en op verschillende sites van klinieken.. Ik heb gekozen voor de Wellness kliniek omdat deze mij goed aanspreek niet alleen de prijs maar ook de informatie die zij mij konden geven via mail en telefoon.

nu zit ik nog wel met een vraag die dames kunnen beantwoorden die of bij deze kliniek of een andere kliniek zijn geweest.

zo zit ik met de vraag ronde of druppel vorm? wat is jullie mening hier over.

en heeft iemand goede en slechte ervaringen met deze kliniek.?

Spannendd ik hoor graag van jullie!

Hallo Noah,

Fijn dat je de datum van je consult al weet. Dan kun je daar naar uit leven.

En ook heel fijn dat je vriend het zo goed heeft opgepakt. Dan weet je al dat hij je zal gaan steunen en je het niet alleen hoeft te gaan doen.

Ikzelf ben 18 maart geopereerd bij de Wellness Kliniek bij Dr. Verdonck. Vandaag ben ik 15 dagen PO en vanochtend zijn mijn hechtingen er uit gegaan.

Ik kan niets anders doen dan vol lof over de kliniek te praten. Ik heb er in het begin een heel fijn gevoel bij gehad en dat is tot op de dag van vandaag nog steeds zo. Zelfs als je 's avonds ergens mee zit of je wilt iets vragen, zijn ze altijd bereikbaar. Ze staan altijd voor je klaar.

Ikzelf heb voor rond gekozen omdat ik ook volume bovenin wilde hebben. En achter de spier omdat ik weinig eigen weefsel had. Tevens vind ik achter de spier ook mooier, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Sommige doen het liever ook voor de spier omdat het minder pijn doet, maar last heb je misschien toch wel. Als het resultaat maar mooi is en wat JIJ wilt.

Echter moet je ook vooral luisteren naar je PC. Die heeft er het meeste verstand van en weet wat het beste bij jou gaat passen en er vooral in gaat passen.

Succes op je consult en met vragen...just ask! :44:

XX Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly bedankt voor je snelle reactie! Ik ben zo blij met de afspraak voor een consult lijk wel een klein kind in de

snoepwinkel.

Ik ben best small dus wil hem eigenlijk wel achter de spier zodat je het minder ziet. Daar zullen inderdaad wel

de meningen over verdeeld zijn. Gewoon doen wat je zelf mooi vind :)

Bij het consult kun je denk wel aangeven dat je niet zo goed weet of rond of druppel mooier is bij mijn lichaam?

Nu jij daar geweest ben heb ik nog een vraagje :) ben jij volledig onder narcose gegaan of slaap narcose.. ik vind de narcose

het engst van heel de operatie..

liefs Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly ik heb nog een vraagje zag dat jou borstvergroting dezelfde prijs is ook met die korting zat bij jou de bh inbegrepen? geen onverwachte extra kosten?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noah,



Geen dank hoor! Dat is ook het fijne van dit forum. Er is altijd wel iemand die je redelijk snel antwoord kan geven. :)


Ik had inderdaad hetzelfde. Om die reden wilde ik het ook achter de spier. Weinig weefsel...Weinig vet. En het resultaat; daar ben ik erg blij mee! Ik zal je na dit bericht toevoegen als vriend, dan kun je mijn foto's zien.


Ik zou inderdaad niet te veel hangen aan meningen van anderen, maar doen waar jij je zelf goed bij voelt. En je uiteraard laten adviseren door je PC.



Uiteraard kun je dat aangeven bij het consult, maar het ligt er wel aan bij welke arts. Ik had dokter Verdonck, heb jij hem ook?



Gelukkig ben ik onder een slaap roes gegaan. Dan wordt je niet zo misselijk wakker. Ik kon gelijk eten en drinken na de operatie en dat is wel heel lekker. Geen nare nasleep van de narcose. Ik vond het infuus het engste van heel de operatie, maar daar heb ik helemaal niets van gevoelt. Ging in 1 keer goed.


Mijn BV heb ik gedaan voor 2395 euro. Bedoel jij die prijs ook? Je moet wel 35 euro afrekenen voor je consult en je BH moet je apart betalen. Maar.......Ik heb eerst 2 weken in het verband moeten zitten (uiteindelijk maar 8 dagen volgehouden) en heb daarna zelf een goede sport BH in een sport winkel gekocht met extra brede banden.


Verder zit alles er in. Alle na controles, als je die wilt, zitten er bij inbegrepen en alle vragen die je maar stelt, worden direct beantwoord, Heel fijn als je eens twijfelt over een bepaald pijntje o.i.d.!



xxx Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap nog niet helemaal hoe dit forum werkt haha maar zag inderdaad dat je me heb toegevoegd ga zo gelijk even kijken ! dankje

ik weet nog niet welke arts ik heb voor de afspraak gezegd dat ik geen voorkeur heb.

ja de prijs € 2.395,- plus consult inderdaad van € 35,- heb ergens een site gezien bij jou berichten voor sport bh's daar maar even een kijkje nemen. Hoe vaak ga jij terug voor controle of gaat dat per persoon ?

2 weken in het verband ga ik denk ik ook niet volhouden? waarom is dit verband, bij ander sites las ik dat je dezelfde avond nog mag douche.. met verband om is dit niet echt handig.

xx Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo lievee meiden

Eindelijk mijn verslag probeerde het al eerder maar me internet viel uit dus heel mijn verhaal was poef weg :93:

Vrijdag 7 juni was mijn dag om 9:10 mocht ik me melden. Ik ben best een stress kipje dus we gingen veel te vroeg weg en kwamen een uur te vroeg aan. Maar dat was helemaal niet erg ik mocht even plaats nemen in de wacht ruimte en daarna werd ik al snel gehaald om de betaling rond te maken en mee te gaan naar de privé kamer waar mn jurkje al klaar lag en de zetpil. even lachen gieren brullen om mijn jurkje een paar foto's verder en ik werd opgehaald om mee te gaan naar de operatie kamer.

In de operatie kamer was het mega koud ik mocht op de tafel gaan liggen en er werd een grote naald naast me hoofd neergelegd :blink: het infuus werd op

een naar plekje in gebracht en een andere dokter kwam vertellen dat ik dokter Damen nog zou zien maar me eerst even raar zou voelen.. de beste meneer had me al de narcose gegeven dus dokter Damen heb ik niet meer gezien en het laatste wat ik me kon herinneren was je gaat je raar voelen...

Jaa dat voelde ik me zeker toen ik wakker werd.. een beetje in schok werd ik wakker ik kreeg weinig lucht.. ik keek een beetje naar beneden en zag 2 ingepakte bolletjes ik denk daar komt het vast door dat ik niet goed kan ademen.. Er kwam een meneer langslopen dus ik vroeg aan die meneer kunt u mij iets recht op zetten ik krijg niet zo goed lucht.. De dokter ging even naar mijn longen luisteren en zei toen heel voorzichtig mevrouw uw rechter long werkt niet meer :kez_11: uhm wat zegt u... toen kwam er een andere dokter aan rennen die ging ook even luisteren en zei ook nee de rechter long werkt niet. en voor ik het wist werd ik op een brancard gelegd en met de ambulance naar het ziekenhuis gereden :88:

Daar kreeg ik buisjes in me neus en kwamen ze om de have klap aan me friemelen. me vriendje mocht gelukkig dicht bij me blijven.

Na 3 uurtjes kreeg ik te horen dat 2 tot 5 cm rechterlong was geklapt.. ik dag oke en ze gingen weer weg..

Ik zei nog tegen mijn vriend voel me gewoon goed hoor dus we gaan straks lekker naar huis..

Een uurtje later kwamen ze een nieuwe foto maken van de longen.. helaas mn 2e long ook geklapt nu waren beiden longen voor de helft dubbel geslagen

en mocht iik niet naar huis maar terug naar de operatie tafel waar ze naast beide longen een drain hebben aangelegd.

Heb nog nooit zo erg gehuild verschrikkelijk ik zou in België in het ziekenhuis overnachten.. Gelukkig mocht ook hier mijn vriend blijven slapen..

De nacht was verschrikkelijk zoveel pijn gehad :24: kreeg allemaal pijnstillers maar niks hielp tot ze nog 1 ding hadden

een prik in mijn billen OMG die doet echt gemeen pijn.. maar daarna ging het wel iets beter de volgende ochtend voelde ik mij al beter dus verwachte dat de foto er goed uit zou zien.. maar weer slecht nieuws de foto was nog niet beter geworden en ik heb 2 kleine gaatjes in mn longen..

Om jullie verder een nog langer verhaal te besparen... Ik lig nog steeds in het ziekenhuis elke dag gaat steeds iets beter had vandaag gehoopt dat de drains eruit gingen maar dat is nog niet zo morgen ochtend vroeg nog een foto als me longen er dan beter uitzien mogen de drains eruit dan om 16 uur weer een foto van de longen als ze dan nog goed eruit zien en niet zijn verslechterd mag ik eindelijk naar huis toe.. ik kan niet wachten!

Verder zien me boobs er prachtig uit beetje opgezwollen maar ben in love :wub: met mijn 350 cc.

Als ik hier aan terug denk en iedereen hoor de pijn is het waard geweest weet ik niet zeker of ik het daar helemaal mee eens ben :P maar dat misschien ook omdat ik andere pijn er gratis bij kreeg. Ik ga snel foto's plaatsen even uitzoeken hoe dat werkt haha

Liefs Noah Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeeeeezus, een dubbele klaplong!!!

Oef..... weet je toevallig of dit de schuld is van de pc? (lijkt mij namelijk wel)

Ik hoop dat je heel snel opknapt en ja.... jij hebt er wel heel wat pijn bij zeg.. Kan me voorstellen dat je nu denkt: is dit het waard :unsure:

Ik ga hier je voorsteltopic aan koppelen, dan staat alles bij elkaar!

Heel veel succes en sterkte!! Hoop dat het snel beter met je gaat!!!

Oh ja en ik zou je bijna vergeten te feliciteren met je twee nieuwe vriendinnen... hihi

Gefeliciteerd!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel wat een verhaal :o

Zo heftig!! Maar gelukkig hebben ze wel adequaat gehandeld en je gelijk met de ambu naar het ziekenhuis gestuurd.

Welk ziekenhuis lig je nu?

Heel veel sterkte en beterschap en dat je maar snel naar huis mag!

Ik zie dat BB al bezig is met je topic te verplaatsen en ze zal dan ook vast je titel aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel BB uhm volgens de dokters hier zeggen ze dat de pc te hard handig aan het werk is geweest

en dat de schuld inderdaad een beetje bij hem ligt dokter Damen heb ik niks meer van gehoord

wel had de assistente gezegd dat ik moest bellen als ik weer beter was.

Dus van de week ga ik nog wel even verhaal halen bij dokter Damen. :44: ben benieuwd wat hij te zeggen heeft

ga zo even foto's plaatsen ik vind wel dat hij mooi werk geleverd heeft.. als hij nu wat zachter had gedaan had ik de rest niet hoeven mee

te maken..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties is inderdaad wel even heftig en iedereen schrok ervan.. uhm of er blijvende schade is weet ik eigenlijk niet denk dat het wel mee valt en het zich wel weer hersteld alleen duurt dat wat langer. Voor me gevoel heb ik niet echt veel last meer ik kan gewoon goed ademen, maar de drains zitten er nu nog in en krijg om de zoveel uur pijnstillers dus ik weet niet wat ik voel als de drains eruit zijn en ik geen pijnstillers meer krijg wat er dan gebeurt morgen krijg ik de rest van de informatie.. Ook die ik nodig zal hebben als ik naar huis ga.

Ik hou jullie op de hoogte :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lieve hemel zeg!!!! Je schrikt je toch te pletter!

Ik hoop dat je snel opknapt en lekker naar huis kunt om daar rustig te herstellen.

Wel gefeliciteerd natuurlijk met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal flink zijn best moeten doen om dat uit te leggen....

Een klaplong onstaat namelijk door iets dat 'prikt' in de long... Dat wil zeggen dat je pc idd erin geprikt heeft... tijdens het lossnijden van je weefsel of spier, of zelfs pas bij het hechten...

Het is nog eens eerder voorgekomen op het forum, alleen had diegene een enkelzijdige klaplong... FF zoeken wie dat was, brb....

ja.. dacht ik al: Kyramy!!

Was dus wel bij een andere pc....

Normaal gesproken komt zo een klaplong goed, maar het kan wel een tijdje duren eer je weerr op 'volle sterkte' bent!! Geef je lichaam dus de tijd om te herstellen (gelukkig moest je je sowieso al rustig houden voor die bv ;) ) maar zorg voor voldoende rust!

Je zult wel onder de morfine zitten.. neem ik aan..... Houd je maar goed aan je medicatie als je naar huis mag en als er iets is, kun je me altijd pb'en. Ik wil altijd wel helpen om te kijken of er iets aan een medicatieschema veranderd moet worden!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel BB ik ga je morgen als ik thuis ben even een prive berichtje sturen dan heb ik ook meer informatie van de arts die beslist of ik naar huis mag of niet. Ik ga inderdaad ook wel een babbel maken met dokter Damen ik weet dat er risico's zijn met een borstvergroting maar dit had ik echter niet verwacht en ook geen rekening mee gehouden.. gelukkig is mijn schoonvader ook mijn baas voor werk dus daar hoef ik mij gelukkig niet druk om te maken ik krijg ruim genoeg om bij te komen..

Ik heb foto;s geplaatst van mn nieuwe boobs ze moeten nog een beetje zakken natuurlijk maar over het algemeen ben ik erg blij met mijn nieuwe borsten

hoop dat de rest van het herstel spoedig verloopt en ik geen complicaties krijg.. Ik had een band om maar die heeft het ziekenhuis gelijk los geknipt dus de eerste nacht was gelijk met een sport bh en niet met het tape weet niet of dat verder iets uitmaakt voor het herstel ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii ik mag waarschijnlijk naar huis straks de drains zijn er uit en het infuus is eruit nog even wachten tot 17 uur voor de laatste foto om te controleren of mijn longen goed werken zonder drains ook heb ik straks een gesprek met de arts om te kijken hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren en of de schuld bij dokter Damen ligt of dat mijn lichaam zwak is. Ik hou jullie op de hoogte

xxx Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist te horen gekregen ik mag naar huis!! Ik ben mega blij en ga morgen nog een klein verslagje maken. Ik heb morgen contact met de Wellness dan laat ik alles aan jullie weten :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.