Ga naar inhoud

Noah : 7 juni 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste Noah, wat een vervelende situatie voor jou!!! Daags nadat ik mijn consult had gehad bij dr damen las ik je topic. en ik kreeg natuurlijk een opwelling van twijfels, ... wat jou overkomen is, is absoluut niet niets! ik hoop dat het als iets beter gaat met je.

dat je hem niet meer zou aanbevelen bij andere vrouwen vind ik volstrekt normaal, ik zou waarschijnlijk-in jouw plaats- een anti-dr damen site opstellen :104: ... maar zoals je ondertussen zelf achter bent gekomen, is het idd een complicatie die voorkomt bij dames die heel slank zijn. Nu heb ik daar (jammer genoeg) geen last van (weeg 80 kg bij 1.74m) en zal ik toch mijn bv bij hem laten doen. ik heb ondertussen research gedaan bij vriendinnen waarvan ik wist dat ze een bv hebben gedaan, en andere vriendinnen die spontaan de bekentenis afleggen dat ze er een achter de rug hebben, terwijl ik het nooit had gezien (zo natuurlijk!) en zoals dr demeyere bijna altijd voor de spier werkt, werkt dr damen bijna altijd achter de spier, en volgens mijn bescheiden mening zijn dit nog altijd de mooiste. (en blijven ze ook het mooist) . ik ervaarde dr damen als een nonchalante dokter met gevoel voor humor, maar ook zeer realistisch. en daar hou ik van. mensen die zeggen waar het op staat. jouw complicatie was nu wel echt erg, en levensbedreigend, maar ergens snap ik ook wel dat als je zoveel bv per jaar doet, er altijd eentje kan zijn die verkeerd afloopt... :102: en als dat natuurlijk net jij bent, dan is het helemaal een ramp. ik wens je een spoedig herstel toe, en ik hou je op de hoogte van mijn ervaring. mocht dit ook falikant aflopen kunnen we ons misschien verenigen :121:

vele groetjes

dominique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou die laatste zin klinkt alsof er niets eens iets meer te herenigen valt. Faliekant misgaan.....

Laten we daar maar niet vanuit gaan.

Noah, ik zou het allemaal zeker op mail zetten als je eraan toe bent en zin in hebt. Ik denk dat het voor je gevoel prettig dat je er in ieder geval iets aan hebt gedaan. En ik blijf het schandalig vinden dat je niets van hem hebt gehoord, respectloos. Maar je moet echt doen wat je zelf wilt en waar jij je goed bij voelt.

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii Dominique Zelf had ik ook een goed gevoel bij dokter Damen tijdens consult en telefoon gesprek.. Ik had niet eerder slechte verhalen over hem gelezen alles uitgezocht


en verschillende meisjes aangesproken allemaal tevreden over de boobs en dokter Damen zelf.. Ik ben inderdaad net de pechvogel bij wie het mis gaat :121:


Ik raad hem niet meer aan omdat ik vind dat hij er zo slecht op reageerde 'ik lag letterlijk naar adem te snakken en meneer zegt ze wilde toch zelf 350 cc en kwam niet eens bij me kijken.. ' Ik heb 350 cc op advies van hem en niet omdat ik zo erg doordramde voor 350 cc dus z'n opmerking kan natuurlijk niet.. Hij heeft gewoon totaal geen interesse getoond in mij terwijl andere pc die eigenlijk andere meiden geholpen hebben wel even kwamen kijken wat er aan de hand was..


Nog maal ik raad hem niemand aan door mijn ervaring. Zelf als ik zo'n verhaal zou lezen van iemand zou ik niet geholpen willen worden door deze pc ondanks dat het bij andere goed is gegaan bij 1 fout denk ik al laat maar ga liever bij iemand anders... Ondanks dat je niet het zelfde lichaam hebt als ik heb.. en dit wel eens voor komt had het niet mogen gebeuren.. het komt wel eens voor dat iemand 1 klaplong heeft.. Ik had er overigens 2 klaplongen.. niet zo netjes en de afhandeling ook niet.. Maar goed dat is mijn verhaal en ik zou zelf 3 x nadenken voor ik bij hem een bv zou doen.. maar uiteindelijk moet je zelf bepalen bij wie je een bv wil doen en als jou keuze bij hem is dan moet je dat zeker doen,, zoals ik net al zei heeft hij vele meiden blij gemaakt met hun boobies en ik vind zelf mijn resultaat ook mooi :lol: Ik wens je heel veel succes en mag hopen dat alles gewoon goed gaat.


en de andere meisjes bedankt voor jullie berichtjes doet me altijd goed zodra ik een mail opgesteld heb zal ik hem hier ook neerzetten :38:


Liefs Noah ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind echt dat je gelijk hebt Noah, hij had naar je moeten kijken en je verder moeten helpen en zeker nog een belletje moeten geven achteraf. Wat hij nu gedaan geeft door biks te doen, vind ik echt schandalig.

Hier laat ik het nu bij voor ik dingen ga schrijven die ik niet meer weg kan halen......

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy moest eventjes de topic weer opzoeken hihi,voordat ik een consult had bij de wellness kliniek heb ik alle artsen die bv doen uitbundig gegoogled etc.

Het schijnt dat (van wat ik gevonden heb) dr. v Damen in nederland niet eens meer mag opereren vanwege klachten en verminkingen.Ik lees ook in vergelijking met de andere artsen best veel negatieve verhalen, misschien dat je ook iets aan die info heb,

Nogmaals ik weetnie of alles 100% waar is, maar dat is wat ik heb gevonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook schandalig Juwel... daar laat ik het inderdaad ook maar bij..

en Princess_nikky ik had zelf ook best goed gezocht naar dingen die ik kon vinden over hem.. ik vond alleen een klacht betreft een penisvergroting.. heb hier meisjes gesproken die allemaal blij waren met zowel boobs als dokter Damen zelf.. ik ben ook blij met mn boobs alleen niet met dokter Damen.. ben al door hem geholpen dus aan meer slechte informatie over hem heb ik niks aan.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 years later...
Op 9-6-2013 om 19:02 zei Noah:

Hallo lievee meiden

Eindelijk mijn verslag probeerde het al eerder maar me internet viel uit dus heel mijn verhaal was poef weg :93:

Vrijdag 7 juni was mijn dag om 9:10 mocht ik me melden. Ik ben best een stress kipje dus we gingen veel te vroeg weg en kwamen een uur te vroeg aan. Maar dat was helemaal niet erg ik mocht even plaats nemen in de wacht ruimte en daarna werd ik al snel gehaald om de betaling rond te maken en mee te gaan naar de privé kamer waar mn jurkje al klaar lag en de zetpil. even lachen gieren brullen om mijn jurkje een paar foto's verder en ik werd opgehaald om mee te gaan naar de operatie kamer.

In de operatie kamer was het mega koud ik mocht op de tafel gaan liggen en er werd een grote naald naast me hoofd neergelegd :blink: het infuus werd op

een naar plekje in gebracht en een andere dokter kwam vertellen dat ik dokter Damen nog zou zien maar me eerst even raar zou voelen.. de beste meneer had me al de narcose gegeven dus dokter Damen heb ik niet meer gezien en het laatste wat ik me kon herinneren was je gaat je raar voelen...

Jaa dat voelde ik me zeker toen ik wakker werd.. een beetje in schok werd ik wakker ik kreeg weinig lucht.. ik keek een beetje naar beneden en zag 2 ingepakte bolletjes ik denk daar komt het vast door dat ik niet goed kan ademen.. Er kwam een meneer langslopen dus ik vroeg aan die meneer kunt u mij iets recht op zetten ik krijg niet zo goed lucht.. De dokter ging even naar mijn longen luisteren en zei toen heel voorzichtig mevrouw uw rechter long werkt niet meer :kez_11: uhm wat zegt u... toen kwam er een andere dokter aan rennen die ging ook even luisteren en zei ook nee de rechter long werkt niet. en voor ik het wist werd ik op een brancard gelegd en met de ambulance naar het ziekenhuis gereden :88:

Daar kreeg ik buisjes in me neus en kwamen ze om de have klap aan me friemelen. me vriendje mocht gelukkig dicht bij me blijven.

Na 3 uurtjes kreeg ik te horen dat 2 tot 5 cm rechterlong was geklapt.. ik dag oke en ze gingen weer weg..

Ik zei nog tegen mijn vriend voel me gewoon goed hoor dus we gaan straks lekker naar huis..

Een uurtje later kwamen ze een nieuwe foto maken van de longen.. helaas mn 2e long ook geklapt nu waren beiden longen voor de helft dubbel geslagen

en mocht iik niet naar huis maar terug naar de operatie tafel waar ze naast beide longen een drain hebben aangelegd.

Heb nog nooit zo erg gehuild verschrikkelijk ik zou in België in het ziekenhuis overnachten.. Gelukkig mocht ook hier mijn vriend blijven slapen..

De nacht was verschrikkelijk zoveel pijn gehad :24: kreeg allemaal pijnstillers maar niks hielp tot ze nog 1 ding hadden

een prik in mijn billen OMG die doet echt gemeen pijn.. maar daarna ging het wel iets beter de volgende ochtend voelde ik mij al beter dus verwachte dat de foto er goed uit zou zien.. maar weer slecht nieuws de foto was nog niet beter geworden en ik heb 2 kleine gaatjes in mn longen..

Om jullie verder een nog langer verhaal te besparen... Ik lig nog steeds in het ziekenhuis elke dag gaat steeds iets beter had vandaag gehoopt dat de drains eruit gingen maar dat is nog niet zo morgen ochtend vroeg nog een foto als me longen er dan beter uitzien mogen de drains eruit dan om 16 uur weer een foto van de longen als ze dan nog goed eruit zien en niet zijn verslechterd mag ik eindelijk naar huis toe.. ik kan niet wachten!

Verder zien me boobs er prachtig uit beetje opgezwollen maar ben in love :wub: met mijn 350 cc.

Als ik hier aan terug denk en iedereen hoor de pijn is het waard geweest weet ik niet zeker of ik het daar helemaal mee eens ben

maar dat misschien ook omdat ik andere pijn er gratis bij kreeg. Ik ga snel foto's plaatsen even uitzoeken hoe dat werkt haha

Liefs Noah Xxx

Hey noah,  hoop dat het nu goed met je gaat. Had jij misschien een laag BMI toen je geopereerd werd?  Je schijnt dan meer kans op een klaplong te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.