Ga naar inhoud

Noah : 7 juni 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hooi Meiden, :116:

Om jullie op de hoogte te houden van alles wat er gebeurd is in de Wellness Kliniek hier nogmaals een verslagje.

Het komt er op neer dat ik precies geen poot heb om op te staan tegen Pc Dhr Damen. :145:

Een klaplong komt vaker voor tijdens een borstvergroting met namen bij hele slanke ( dunne ) vrouwen.. Nu ben ik erg slank en eigenlijk gewoon

een pechvogel dat ik niet 1 maar 2 klaplongen cadeau kreeg bij mijn vergroting.. :18:

Vandaag heb ik een nieuwe foto laten maken in het ziekenhuis. Ze kunnen zien dat hij te hard handig is geweest, maar ook het ziekenhuis zeggen ze je kunt er niets tegen beginnen

je zal de zaak verliezen.. omdat je dun bent en dit kan gebeuren..

Voor dat je een operatie ondergaat bij de Wellness Kliniek teken je een formulier waar op staat dat je de kliniek en de chirurgen niet aansprakelijk kan stellen voor welk letsel dan ook. Daar hebben ze zich goed mee ingedekt want iedereen leest dit wel maar tekent ook gelijk want niemand verwacht van te voren dat er iets gebeurd :blink:

Ik baal ervan dat ik niets tegen Dhr Damen kan beginnen, ik hoef geen geld terug van deze beste man ik wilde alleen dat hij zijn ego opzij zou zetten en mij als een normaal mens te woord had gestaan

en gevraagd had hoe het ging. Het is fijn als je een fijne band heb met je pc die je kan bellen als je twijfels hebt. Ik ga deze man natuurlijk nooit meer bellen! :84:

Maar ik raad deze arts ook niemand meer aan ondanks dat het bij het consult echt een lieve man was..

Ik vind de nazorg van de Wellness Kliniek belachelijk slecht.. :83: ik weet dat er meisjes zijn geweest dit anders hebben ervaren, maar ik zou deze kliniek niemand aanraden de operatie is dan wel gelukt en het resultaat is prachtig maar is het niet fijn ook als de nazorg gewoon goed is ?

Mijn gezondheid gaat nu voor mijn longen zijn nog niet helemaal hersteld en me conditie is bagger daar eerst maar aan werken.. En dit verder gewoon ver achter me laten me boobs zijn

prachtig en daar ging het uiteindelijk om :3:

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Noah,

Pfoe dat is wel even wat minder om dit allemaal te horen.. :(
Jammer dat je niks kan beginnen tegen hem en het ergste van allemaal is nog dat hij niet even zijn excuses aan kan bieden of gewoon je even op te bellen dat geeft je natuurlijk al een veel beter gevoel.

Zeer slecht van dr. damen als van de wellnesskliniek en ik hoop dat die zorg flink gaat verbeteren, toch een beetje eng als ik er aan denk..

Maar je gaat er nog steeds zo goed mee om! Zo knap van je hoe je alles oppakt en aan de toekomst denkt ;)

Ik zou het totaaaal niet kunnen!

Probeer maar goed te herstellen en van je boobies te genieten!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Lynn ^_^

van binnen ben ik echt wel heel boos maar ik schiet er niks mee op en heb uiteindelijk alleen mezelf ermee dus ik kan het beter los

laten en genieten van me boobies. Ik hoop ook dat de nazorg in de Wellness kliniek beter word..

Jij word door een andere arts geholpen dus denk dat het bij jou ook gewoon goed gaat komen meis.

snap wel dat je het een beetje eng vind. maar bij Kelly en bij mamii is de operatie ook goed gegaan.

Bij de meeste klinieken is de zorg goed tijdens consult operatie en nazorg maar als er complicaties zijn of er is iets gebeurt reageren de meeste klinieken vaak niet

zoals je had gehoopt en dat heb ik bij de wellness ook.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk dat snap ik meid! Gewoon lekker afleiding zoeken en niet meer aan deze ervaring denken :)

Uhu dat hoop ik ook dat alles goed zal verlopen en heb nog zeker wel het vertrouwen in dr. verdonck alleen de wellnesskliniek tja daar weet ik op dit moment niet echt wat ik daarvan moet vinden..

Precies wat je zegt als er problemen zijn, dan keren sommige klinieken de rug toe naar hun patienten, wat ik dus echt niet snap..

Maar goed het word nu lekker weer dus kan je binnenkort mooie bikini's gaan kopen etc, dus lekker shoppen ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend dat je niks tegen hem kan doen. Maar heel knap van je dat je je energie gaat gebruiken voor je herstel en niet gaat verprutsen aan een al lang gelopen strijd.

Na 6 weken kan je dan wel misschien eens gaan uitzoeken of het niet in strijd met de wet is, wat zij in het contract hebben gezet. Veel mensen denken: oh shit ik heb ervoor getekend maar dit hoeft dus helemaal niks te zeggen.

Je moet nu inderdaad genieten van je twins en je rust gaan pakken.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden ga zeker genieten van mn twins en kan niet wachten om te gaan winkelen en nieuwe bh's en bikini's kopen altijd super leuk om te doen ^_^

Ik ga het inderdaad nog wel nakijken Juwel tenminste mn schoonvader heeft al het 1 en ander nagekeken ik heb geen rechtbijstand verzekering.. dus het gaat me waarschijnlijk heel veel geld

kosten om iets te beginnen.. en winnen gaat waarschijnlijk niet lukken.. Ik krijg van mamii wel de papieren die we getekend hebben zij heeft deze mee gekregen en ik niet wat ook wel raar is.. daar even goed

de kleine letters bekijken..

Xx Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via juridisch loket of rechtswinkel kan je laten uitzoeken of je een zaak kan maken. Dit is gratis. Als daar uitkomt dat je sterk genoeg staat, kan je de beslissing nemen of je er mee verder wilt gaan. Het juridisch loket zit op de Weena.

Fijn dat Mamii de papieren heeft, dat kan je dan allemaal mee nemen.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad fijn vind wel eng om echt iets te beginnen heb net even goed de site bekeken van de Wellness maar alles staat zo tegendraads tegenover elkaar.. je moet echt goed kleine letters lezen

want veel dingen zijn te mooi om waar te zijn.. zo heb ik een garantie van 10 jaar waarbij als er iets gebeurd je zowel de operatie als de implantaten vergoed krijgt.. als je de kleine letters leest zie je dat je maar in weinig gevallen de implantaten vergoed krijgt.. dan moet je wel iets heel bijzonders hebben maar kapsel telt bijvoorbeeld al niet mee.. afstoten ook niet.. en in de meeste gevallen krijg je ook de operatie niet vergoed maar krijg je een korting.. bizar dat je 2 brieven krijgt van 1 kliniek waar 2 totaal verschillende dingen opstaan.. :blink:

Ik kan inderdaad als ik genoeg papieren heb het misschien even uitlaten zoeken bij de rechtswinkel als het toch gratis is waarom niet.. maar het liefst laat ik het wel snel achter me

ik ben best teleurgesteld in Dokter Damen had z'n goed gevoel bij mn consult..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is juist heel goed dat je twee totaal verschillende brieven krijgt en dat er tegenstrijdige dingen op de site staan. Maak daar juist printscreens van. Dat laat juist zien dat er dingen niet kloppen :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

die brieven heb ik beiden gewoon gekregen in de kliniek 1 tijdens mn consult waarop staat 10 jaar garantie operatie plus monobloc soft one inplantaten 100% vergoed en na me operatie kreeg ik formulieren die tegenstrijdig daar mee zijn heb alles in 1 mapje dus snel alles even een keer goed uitzoeken..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gok dat als de PC gewoon even netjes met jou had gebeld het jou gevoelsmatig een boel narigheid had weg genomen.... enorm jammer dat de nazorg belabberd is. In dit geval bi jde PC maar ook de kliniek.

Goed om te lezen dat je wel enorm blij bent met je boobies!!

Succes met de stappen die je gaat ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moi,

Ik had inderdaad heel anders gereageerd als dokter Damen mij zelf te woord had gestaan met een verhaaltje dat dit kan gebeuren dat hij het vervelend voor mij vind en tips hoe ik snel kan herstellen ofzo gewoon een beetje interesse ik bedoel uiteindelijk is hij te hardhandig geweest.. Ookal weet ik dat deze operatie een risico heeft en dit dus kan gebeuren..

Ja ben heel blij dat me boobies goed zijn anders had ik er echt een groot probleem van gemaakt haha nu kan ik het nog een beetje van me afzetten..

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Noah,

Ik heb echt met vol ongeloof jou verhaal zitten lezen. Ik schrok ervan!
Hoe is het nu met je? Je bent 3 weken verder? Zijn je longen alweer een beetje ok? Je boobies zien er mooi uit zag ik op de foto! Kun je nu al trots op zijn :)
Sterkte!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Lynn het gaat heel goed met me, ik merk wel een duidelijk verschil in herstellen tussen links en rechts, links heb ik nog steeds vocht heb ook wel het idee dat ze iets kleiner zijn geworden :45: zal ook de gewenning zijn haha ik zal vandaag of van de week even nieuwe foto's plaatsen. Voor jou echt aftellen he 5 weekjes die vliegen zo om Spannendddd :5: Hoe is het verder met jou?

Hooi Eem bedankt voor je berichtje me longen zijn zo goed als weer oké de laatste longfoto was goed me conditie wordt steeds beter daar moet ik zelf aan werken omdat weer omhoog te krijgen, maar al met al valt het me allemaal wel mee heb eigenlijk vanaf week 3 bijna nergens meer last van.. alleen me rug van het op de rug slapen ik combineer dat nu met op me zijslapen en dat gaat perfect! Ik zet snel weer foto's erop :7: Voor jou nog maar 4 weekjes spannend!! Hoeveel cc ga je nemen en waar ga je?

Liefs Noah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noah,

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat :). Toch een hele geruststelling na alles wat je hebt meegemaakt.

Rustig aan met je conditie opbouwen en dan gaat alles de goede kant op meid.

Haha ben je nu al aan je boobs gewend ? Dat gaat heeel snel haha, voor je het weet denk je ik wil groter hihi :1bouncingboobs:

Benieuwd naar de foto's maar die zullen er vast goed uitzien aan jou verhaal te horen.

Met mij gaat alles prima, heeel ongeduldig maar de tijd vliegt inderdaad voorbij maar over paar weekjes sta ik wel te springen van de zenuwen denk ik zo :63:

Lekker genieten nu he van je boobs!

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de berichtjes :54:

heb het zo druk op werk dus sorry voor de late reacties steeds

ik ga vanavond nieuwe foto's maken en ze allemaal plaatsten :7:

Ben zoo blij ermee nog steeds gewoon alleen vind ik ze zelf persoonlijk al iets aan de kleine kant :4:

Ik sluit niet uit dat er in de toekomst nog eens een wissel komt :1bouncingboobs:

Gezonde zenuwen zijn goed Lynn ik leefde er echt naar toe had zo weinig geduld.. Maaar het geduld voor herstel is nog erger

ben best vaak onzeker geweest,, dat ik dacht gaat het allemaal wel goed omdat links harder is dan rechts enzo maar ik heb geduld geduld :32:

Liefs Noah Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat het beter met je gaat. Dat heb je wel verdiend zeg! En als ik het allemaal zo lees op dit forum dan heeft iedereen die onzekerheden in de herstel periode. Wat mogen wij blij zijn met dit forum, en de klinieken en ziekenhuizen ook want dat scheelt een boel telefoontjes van ons haha. Hier lees je dat meerderen het hebben en je krijgt advies endergelijke, bijzonder fijn!

Ben benieuwd naar de foto's!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo Amen Lotjelot, de ziekenhuizen en klinieken zouden de grootste sponsor moeten zijn van dit forum. Je hebt helemaal gelijk.

En Noah, die onzekerheden zijn mij inderdaad ook niet vreemd hoor. Maar gelukkig kunnen we nu gaan genieten van onze nieuwe meiden.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden ik ben ook echt megaaa blij met dit forum iedereen heeft zoveel vragen voor me beantwoord :7:

Het is zeker genieten kan niet wachten tot ik echt lingerie kan kopen me boobs zijn nog best hard dus ik wacht even tot ik de 6 weken voorbij ben en dan ga ik me maat

laten opmeten ben zo benieuwd :3:

Al ben ik heel bang dat het afscheid van mn sport bh zwaar wordt ben best gehecht aan dat ding :19:

@Bb Ik heb zelf nog geen mail gestuurd naar Damen.. Weet ook nog niet of ik het wel ga doen wilde het eerst wel maar nu alles verder zo positief is voel ik me

ook wel iets bezwaard om dan een mail te sturen.. :80: Wel vind ik het jammer dat ze me niet nog een keer gebeld hebben, Ik ben een aantal weken verder en heb niks meer van de Wellness gehoord ben bij m'n eigen huisarts geweest voor de hechtingen vind wel apart dat ze me niet nog een keer gevraagd hebben hoe mijn herstel gaat.. aan de andere kant was ik gewoon een nummer en geen persoon.. :124: Geeft een beetje een dubbel gevoel..

Liefs Noah Xx :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik begrijp het..... al denken veel mensen zo en daarom worden er zo weinig klachten ingediend ;) terwijl het best goed zou zijn als mensen hun klacht toch zouden aangeven.. Dat kan de kwaliteit alleen maar ten goede komen, uiteindelijk ;)

Ik snap heel goed dat je geen zin hebt in de rompslomp, maar er werken heel wat krukken in de zorg... van Artsen tot verpleegkundigen, tot verzorgenden enz... en als alle klachten ingediend zouden worden door clienten, zou er een veel betere filtering zijn... Maar idd, zoals jij ook aangeeft en ik ook begrijp hoor, is het weer een boel gedoe....

Heel dubbel... :)

En dat ze niet nog eens gebeld hebben, is niet netjes... dat zou ik in de klacht erbij vermelden ;) als je het toch zou gaan doen hihi....

Maar als je weer in een druk ritme zit, dan zijn dit de eerste dingen die we weglaten he ;) Is ook niet erg, maar wilde toch even zeggen, dat het vaker voorkomt dat mensen geen klacht indienen...

Wel heeeeeeeeeeeeeel fijn dat het zo goed met je gaat! Je herstel is nog goed gegaan, ondanks die klaplongen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii Bb moet zeggen dat ik je ook wel gelijk geef te weinig mensen sturen hun klachten waardoor er geen verbetering in komt haha ik ga

toch maar een mooi mailtje opzetten met een klacht erin hoe ik de gang van zaken vond gaan daar na mijn bv :44:

En hopelijk nemen ze de klacht serieus en doen ze er wat mee om de kwaliteit te verbeteren :3:

Ik zal privé nog wel de inhoud van de mail sturen :38:

Xxx Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.