Ga naar inhoud

Koekie : 18 november 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinic : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hier nog een gevalletje bankhangen. Ben al bijna door seizoen 3 van breaking bad heen. En ook nog steeds afentoe een tukje 's middags. Helemaal niets om je voor te schamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hang ook veel op de bank maar kan me niet echt zetten tot een filmpje of boekje. Paar weken geleden keek ik uit naar deze weken: relaxen en niks kunnen/mogen doen haha. Nu is het zover en zap ik van 24Kitchen naar Nick jr (dat doet zoonlief dan hè).

Ik heb nog een trilogie a la 50 tinten grijs maar nog geen 'rust' om dat te lezen, komt denk ik nog door de narcose ofzo.

Dat middagdutje doe ik ook nog bijna dagelijks, heerlijk idd Duikbuuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koekie, hoe gaat het nu met je :)?

Hoi koekie, hoe gaat het nu met je :)?

Hee wat lief dat je dat vraagt.. :42:

Vandaag had ik een betere dag.

Ik voel die protheses nog heel erg zitten en zodra ik s'nachts ga liggen drukt het nog altijd zwaar op mijn borst.

Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik dat straks allemaal niet meer zal voelen. Maar goed ben net 3 wk po :44:

Autorijden durf ik nog niet. Heb zo'n enorm zwaar spierpijn gevoel in beide boobs... :102:

Hoe gaat t nu met jou? heel goed als ik me niet vergis?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt allemaal goed joh! Ze worden ook vanzelf zachter, en dan gaat het ineens heel snel hoor hihi, dan gaan ze ook al heel eigen voelen! Met mij gaat het wel goed hoor, alleen vandaag mijn arm te ver uitgestrekt (dacht dat dat weer kon) en vandaag eigenlijk heel de dag pijn gehad :( dan merk je opeens van ohja misschien moet mijn lichaam toch nog een beetje wennen haha :) succes met het herstel nog x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Koekie,

Alles goed? Pijn te doen? Ben benieuwd wat jij nu zoal al kunt/doet dagelijks? Ik hou me nog knap koest haha. Doe nog niks in het huishouden behalve wat in de vaat of wasje weg vouwen. Aankleden gaat al wel voorzichtig maar wel alles met voorsluiting.

Sinds 2 dagen maak ik mezelf wel weer op en doe ik m'n haren, dat vind ik weer zo fijn, geen blote konten gezicht meer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Koekie,

Alles goed? Pijn te doen? Ben benieuwd wat jij nu zoal al kunt/doet dagelijks? Ik hou me nog knap koest haha. Doe nog niks in het huishouden behalve wat in de vaat of wasje weg vouwen. Aankleden gaat al wel voorzichtig maar wel alles met voorsluiting.

Sinds 2 dagen maak ik mezelf wel weer op en doe ik m'n haren, dat vind ik weer zo fijn, geen blote konten gezicht meer :-)

Haaai Wenny76, Bij mij gaat t per dag op en af. Gisteren redelijke dag gehad, nu weer zwaar spierpijn gevoel in mijn linkerborst. Ik doe eigenlijk ook niet veel hoor. Ik heb nog geen auto gereden, doe ook niks in de huishouding....laat in mijn man doen :44: .

Heb vd week de wasmachine aangezet en wat was overgeladen, meer niet. Aankleden en douchen en haren wassen doe ik zelf. Wel heel langzaam en voorzichtig. Pff kan me nog niet voorstellen dat ik over 2 wkn weer moet werken.

Hoe gaat t met jou? Heb je veel pijn of is het te doen. Fijn he als je je weer kan opmaken. Doe ik ook. Dan voel ik me weer meer mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij dus over 2 weken weer aan de bak, ik start januari weer. Zal wel wennen zijn idd.

Mijn pijn valt me mee, gisteren de hechtingen en tape verwijderd. Viel me erg mee maar nu wel op sommige plekken hele schrale huid, vel hangt erbij. Ik heb een hele gevoelige huid. Ga dat nu ook insmeren met bepanthen. Niks op de wonden hoor, dat mag ik nog niet, jij?

Jah hier het huishouden ook door manlief, helaas gaat hij vandaag voor zijn werk 2 nachten weg, ik ben dus even alleen. Komt goed, heb de tijd :-)

Ben ook zo'n ander mens als ik me weer kan opmaken, heerlijk gewoon. Beetje tutten weer.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal, ik zal even een update geven. Ben minder vaak op t forum dan voorheen.

Ben nu 6 wk en 4 dgn po.

Gaat eigenlijk heel goed. Littekens genezen waanzinnig mooi. Is nog wel gevoelloos aan de onderkant van mijn beide boobs maar goed, niemand weet of dat nog helemaal goed zal komen. Ik ben gisteren weer begonnen met werken na 6 wk ziektewet. Ging eigenlijk best goed. Merkte natuurlijk wel dat ik gewerkt had omdat mijn boobies naderhand wat strak stonden. Heb sinds vandaag ook een normale bh aan. Bij Hunkemöller kwam ik uit op een 80E, want in een D cup gaat het echt niet passen.

Nu was ik net bij de Livera en daar heb ik een 75F!!!! Damn hahaha maar moet zeggen dat die wel iets beter aansluiten. Dus heb nu ff lekker 3 nieuwe bh's om het nieuwe jaar te beginnen. Die po Anna had ik ook wel helemaal gehad intussen.

Sinds enkele dagen heb ik tijdens het masseren van mijn boobs met bio-oil 2 knobbeltjes ontdekt in mijn rechter borst. Hmmmm ik kan niet goed voelen of dit nou van die prothese komt of mss van littekenweefsel. Er zit er i.i.g. 1 die echt rond voelt. Ik heb 20 jan. nog een eindcontrole en zal dan met mijn pc overleggen of hij kan voelen of het van de prothese/litteken komt of dat ik toch eens langs de huisarts moet gaan. Ik wil sowieso geen mammografie, heb daar teveel slechte dingen over gelezen over vrouwen met implantaten. Dat ze door de druk kunnen gaan lekken plus in ben nog niet zo heel lang geleden geopereerd en vind mijn borsten nog veel te gevoelig om geplet te worden.

Nou nu nog even relaxen en dan straks weer werken.

Oja en ik wens jullie allemaal een heeel voorspoedig, gezond en gelukkig 2014.

xx Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed met je gaat meid! al helemaal gewend aan je (nieuwe) boobs hihi? alleen niet zo best dat je knobbeltjes voelt :o hoop echt niks ernstigs.. zou er geen nacht van kunnen slapen totdat ik weet wat het zou zijn als ik het zelf zou hebben :P Maar snap dat je niet op een mammografie zit te wachten, auwww lijkt me aardig pijnlijk. Dat gevoelloos onder de borsten heb ik ook nog trouwens, en hoop echt dat dat weg trekt ooit want zo fijn is dat niet. Geniet van je 75F, mooie maat denk ik zo haha x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, een mammografie is inmiddels alweer achterhaald. Sommige artsen werken inmiddels al weer een tijdje met een echografie op de borsten. Dus laat een mammografie jullie niet tegenhouden om een dergelijk onderzoek uit te laten voeren.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal..heb toch maar voor a.s. dinsdag een afspraak gemaakt met de huisarts. 20 januari duurt toch nog effe voor mijn eindcontrole. Er zullen vast nog andere mogelijkheden zijn dan een mammografie. Mss is het wel niks maar wil toch zekerheid van een arts. Ik hou jullie op de hoogte.

X.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Koekie, inmiddels al verandering in de bobbeltjes? Las dat je dinsdag er even naar laat kijken?

Ja weer aan de slag, is wennen hè? Ik heb er wel moeite mee om eerlijk te zijn haha. Zit toch in een ander ritme nu. Ach ff doorbijten en dan na een paar dagen is alles weer gewoon.

Succes dinsdag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Wennie...nee geen verandering in de knobbeltjes. Voel er minimaal 2x daags aan.

Ik zit al weer helemaal in mn werk ritme. Alsof ik niet weg ben geweest ;-)

Jij hebt ook alweer bijna je eindcontrole. Alles goed nu?

Fijn weekend. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heee Wennie, ja alles gaat helemaal toppie. Ben al weer een paar wk aan t werk en t is alsof ik nooit weggeweest ben.

Heb nergens last van en mijn littekens genezen heel mooi.

Ben bij de huisarts geweest vanwege die knobbel in mijn borst. Die wil dat ik t eerst aan de pc laat zien???? Wat hij denkt dat t is...vreemd. Dus over 2 wk naar pc voor eindcontrole en dan mss weer naar huisarts voor verwijzing. Die pc heeft toch geen rontgen ogen?? Nou ja ik wacht nog af wat hij zegt en anders denk ik er sterk over om over te stappen naar een andere huisarts.

Fijn dat het jou ook zo goed gaat. Heel veel beterschap met je gekwakkel ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.