Ga naar inhoud

Koekie : 18 november 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinic : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik zal mij even voorstellen...

Ik ben koekie en in 2010 ben ik in totaal 55 kilo afgevallen. Ikke helemaal happy...behalve met wat er van mijn borsten is overgebleven. :102:

Al zo'n 3 jaar walg ik van mijn slappe toestanden...en denk ik...zal ik er wat aan laten doen of toch niet...valt t miss toch mee of is het echt zo erg?? Als ik ga zwemmen heb ik speciale bikini's nodig om de zaak bij elkaar ts houden. Als ik in bad zit drijven ze uit elkaar als menselijke lege theezakken. Als ik voorover buig dan zie ik dingen waarvan ik niet wist dat dat mogelijk is met een vrouwenborst. Lange lege uitgerekte huidzakken. Sorry voor deze uitdrukkingen maar zo zie ik het nu eenmaal.

Maar...ik ben er zo ongelukkig mee dat ik de knoop ga doorhakken dit jaar. Ik moet volgende week op consult komen om te kijken wat er nu werkelijk nodig is om de boel te fixen.

Ik denk zelf dat een lift in combinatie met protheses nodig zal zijn. En dan moet ik nog even 'sparen' om me hopelijk in december van 2013 te kunnen laten helpen. Ik heb al heel veel gelezen op dit forum en ik ben blij dat iemand het ooit heeft opgericht. Zeer veel interessante info. Waarvoor mijn dank aan iedereen die de moeite nam om hier zijn/haar verhaal te posten.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast yvonnko

Welkom! En wat knap zeg dat je zoveel bent afgevallen, jeetje!!

Ik kan me voorstellen dat het idd niet bevorderlijk is voor je boobies :-( Gelukkig is er plastische chirurgie!

Succes met je consult en ik hoop dat je snel je centjes bij elkaar gespaard hebt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier !!

Goed van je dat je idd zoveel bent afgevallen,dat is wel iets heel positiefs!

Dat daarbij meteen je boobs slinken ,is natuurlijk niet fijn,maar

55kilo afvallen is ook enorm!!!

Helaas kunnen boobs daar niet tegen.

Goed dus van je dat je er nu iets aan laat doen!

En je bent niet de enige zoals je wel ziet hihi.

En idd,dit is een hele leuke site ,je zult er veel aan gaan hebben.

Ik denk dat jij straks heel blij gaat zijn als alles achter de rug is en weer pracht boobs hebt.

Veel plz hier . :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW wat knap zeg!!!! Echt super!!

Je huidzakjes/ theezakjes/ gerekte toestanden hahaha heel herkenbaar hoor!

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Zie het maar als een cadeautje voor jezelf. Wel verdiend na zo'n prestatie!

Veel plezier op het forum en alvast heel veel succes met je eerste consult. Spannend he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal, ja idd een lift zouden ze moeten vergoeden. Het is voor mij althans ook een mentale kwelling.

Ik ga op consult bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven... Daar heb ik alleen maar goede dingen over gelezen.Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.

Wat me nog niet duidelijk is, is welke pc daar de borsten doet. Maar dat hoor ik volgende week wel.

Dan heb ik een vraagje aan Verooo en Vlinder...die borsten op je profiel foto zijn die echt van jullie?

Dat vind ik nl een mooie maat en vorm.

Zoja wat voor protheses zijn dat dan en hoeveel cc?

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal, ja idd een lift zouden ze moeten vergoeden. Het is voor mij althans ook een mentale kwelling.

Ik ga op consult bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven... Daar heb ik alleen maar goede dingen over gelezen.Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.

Wat me nog niet duidelijk is, is welke pc daar de borsten doet. Maar dat hoor ik volgende week wel.

Dan heb ik een vraagje aan Verooo en Vlinder...die borsten op je profiel foto zijn die echt van jullie?

Dat vind ik nl een mooie maat en vorm.

Zoja wat voor protheses zijn dat dan en hoeveel cc?

Groetjes...

Nou ja zeg... en die van mijn profielfoto zijn niet goed genoeg voor je???

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Koekie!

Ten eerste, wauw wat een topprestatie 55 kilo afvallen! :35:
Vind het mega knap als mensen zoveel discipline kunnen tonen om een doel te bereiken.

En over de chirurg bij Aesthetic Beauty Clinics, voor zover ik weet is dat Dr. F. Straten, Jenniferrrrr is geloof ik door hem geopereerd. Zij heeft een mooi resultaat gekregen! De sfeer is bij Aesthetic ook heel fijn naar mijn mening. Ik ben daar vorig jaar op consult geweest, toen der tijd nog bij een vrouwelijke arts. Maar vond het uiteindelijk toch te ver (2/2,5 uur rijden), dus nu ben ik een enorm tevreden klant van Dr. Van Der Weij!

Veel succes en plezier op je zoektocht :)!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Mijn tip!! Ga bij meerdere pc's op consult om zo een goed beeld te krijgen en de verschillende adviezen aan te horen.

Ik heb ook een borstvergroting gehad en helaas was die niet helemaal goed gelukt. Ik had een lift met vergroting moeten krijgen. Maar ik ben ook maar bij 1 pc op consult geweest die zei dat het niet nodig was om te liften. Daardoor precies een jaar later toch een lift gehad. Had ik maar....

Daarom mijn tip ;)

Veel plezier hier op het forum en dat je er maar veel aan mag hebben qua info :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik een vraagje aan Verooo en Vlinder...die borsten op je profiel foto zijn die echt van jullie?

Dat vind ik nl een mooie maat en vorm.

Zoja wat voor protheses zijn dat dan en hoeveel cc?

Groetjes...

Ja dat zijn mijn boobs ,ik heb mentor 500CC maar heb ze daar wel wat bij elkaar geduwt hoor,in de galerij kun je mn normale fotos zien haha.

(en in mn album staan al mn pics)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de tips en complimenten over mijn gewichtsverlies .

Vlinder ik kan je galerij niet bekijken. Als ik deze aanklik is ie leeg??? :102:

Spannend want volgende week donderdag mag ik op consult. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Koekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met vlinder moet je eerst vriendinnetjes worden :) Ze heeft haar foto's afgeschermd staan :)

Anders even een pb naar haar sturen en een vriendschapsverzoek doen :)

Hahaha sorry no hard feelings. :56:

:45:

Nooit hard feelings ;)

Ik moet misschien eens op zoek naar een andere profielfoto hahaha

Hm nieuwe uitdaging :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met vlinder moet je eerst vriendinnetjes worden :) Ze heeft haar foto's afgeschermd staan :)

Anders even een pb naar haar sturen en een vriendschapsverzoek doen :)

:45:

Nooit hard feelings ;)

Ik moet misschien eens op zoek naar een andere profielfoto hahaha

Hm nieuwe uitdaging :D

Indeed :)

Ik blijf er telkn van schrikken BB :)

Koekie,

Ik vind jou nog de leukste profielfoto van allemaal hebben by the way!

Veel succes donderdag!m

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indeed :)

Ik blijf er telkn van schrikken BB :)

Koekie,

Ik vind jou nog de leukste profielfoto van allemaal hebben by the way!

Veel succes donderdag!m

Grtz

Nou wat lief... :53: .Hahaha, ik kan niet wachten tot het donderdag is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben op consult geweest bij aesthetic beauty veldhoven bij dr. F.Straten. Een hele fijne rustig man die aandachtig naar je luistert.

Hij wil bij mij Mentor 400cc ronde protheses plaatsen i.c.m. een borstlift.

Deze is wel noodzakelijk maar dat had ik al wel verwacht.

Nou nu nog even gaan sparen en dan wil ik me medio nov. laten opereren.

Whoehoe het wordt nu wel al meer werkelijkheid.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha idd, mooi en in de winter, geen last van de zon. MOCHT deze ooit schijnen hahaha.

Liever had ik het vandaag als morgen maar ja, ik moet nog even centen sparen. :101:

Het wil niet vlotten met de postcodeloterij... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... ja die postcodeloterij.... het enige dat wij wel eens winnen is ijs... maar daar koop je ook geen borsten van... Je kunt het beter opzeggen en dat geld opzij leggen per maand ;)

Maarja.. dat is net zoiets als je volledig casco verzekering van de auto opzeggen he... Stél dat er iets gebeurd :45:

NOg ff sparen ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo ik heb nu mijn operatie datum vast laten leggen. Het wordt maandag 18 november. :126:

Ik weet het, het is nog een eindje weg maar ik heb dan nog wel tijd om de centen bij elkaar te sparen.

Ik laat me opereren via Aesthetic Beauty Clinic Veldhoven door dr. F. Straten.

Hij wil me een borstlift geven met Mentor rond protheses van 400 cc.

Ondertussen blijf ik lekker meelezen op dit forum.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes van Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.