Ga naar inhoud

Koekie : 18 november 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinic : Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Zooooooo.... ik heb ze hoor !!! Mijn spiksplinternieuwe vrouwlijke boobies :101:

Ik zal eens mijn verhaaltje vertellen aan jullie.

Moest me vanmorgen om 07:00 melden in het ziekenhuis. Nu kwamen we al om 06:20 aan omdat we op tijd waren aangereden om zo evt. files voor te blijven. We mochten zolang wachten in de familiewachtkamer. Mijn man lekker aan een bakkie koffie en ik mocht natuurlijks niks hebben.

Nou volgens mij waren ze ons vergeten in die familiekamer want om 07:10 nog niemand die ons kwam halen. :44:

Dus wij zelf maar iemand gaan zoeken en toen kregen we lekker een eenpersoonskamertje met eigen toilet, douche en tv.

Ik was thuis al naar het toilet geweest maar volgens mij van de zenuwen moest ik daar weer!!! :44::46:

Omdat ik bang was dat de verpleegster onze kamer op zou komen en zou denken van: omg vrouwke toch ,ben ik stiekem op de invalidetoilet gegaan op de gang.Tja... je moet wat als vrouw :106:

Nou ik goed en wel van die wc af en toen kwamen ze me al halen want ze wilde snel beginnen op de ok.

Dus ik werd om 07:45 al weggereden, hubbie een flinke kus en toen de hele mikmak van infuus, formulieren doornemen, en dr. Straten kwam de hanglellen aftekenen.

Toen snel naar de ok, kreeg spul in mijn infuus waar ik dol van werd en meteen daarna de narcose zelf. Sliep lekker rustig in.

Schijnbaar ben ik om 10:15 naar de uitslaapkamer gereden en ik werd wakker om 10:35. Meteen op de klok gekeken, zo nieuwsgierig als ik ben. Ik had nog niet door dat mijn boobies al "klaar" waren en nog niet ingepakt dus ik mn ogen nog ff dicht. Werd ik om 11:00 steeds beter wakker.Toen attendeerde de vp mij op mijn borsten. Ojaaaa dat was natuurlijk de reden waarom ik daar überhaupt lag...DUH!!! :45:

Ik kreeg een spiegel en WAUWWWWIEEEE wat een verbetering zeg. Geweldig wat een mooie vrouwelijke boobies.

Er werkte daar een man, Kees genaamd en die maakte me wel aan t lachen telkens. Zo van : zitte nou weer naar oe borsten te kijken.

Dalijk heul die spiegel versleten..en meer van dat soort grappen. Ik hou er wel van.

Om 11:30 mocht ik naar mijn kamer terug. Mijn man helemaal blij dat ik er weer was. :52:

Ik moest eerst eten en drinken, kreeg vocht via infuus en moest geplast hebben voor ik naar huis mocht. En oja eerst moest de dr. mij gezien hebben. En daar was ie dan om 16:50 :21:

Toen mochten we eindelijk naar huis. Gelukkig weer geen file gehad.

Nou de pijn valt me tot nu toch nog mee. Slik nu 4x daags 2 tabl a 500 mgr en evt Tramadol.

De pcm ga ik trouw innemen maar die Tramadol doe ik alleen als ik het niet zou uithouden van de pijn. Ik word daar zo suf van. Heb t in het verleden ook al gebruikt.

Ik mag morgen al douchen!!???? Da's wel snel. :106:

Maar ik kijk morgen eerst even hoe het gaat anders sla ik maar een dagje over en was me wel aan de wastafel.

Ik heb al foto's laten maken maar ik moet ze er nog opzetten. Staan op mijn mobiel. Effe uitdokteren hoe dat moet.

Nou ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen en dan ga ik zo eens proberen te slapen.

Ben nu al bang voor de spierpijn in mijn borsten na een nachtje stil liggen.

Groetjes allemaal !!! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Leuk verslag!! en ben heel benieuwd hoe het gaat met je spierpijn na een nachtje slapen.. Ik vindt persoonlijk mijn bank beter slapen dan mijn bed haha... Maar dat komt ook omdat ik niet op mijn zij kan liggen..

Tramadol heb ik niet gehad.. ik heb wel diclofenac gehad en een spierverslapper omdat ik ze dual plane gehad heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, ik heb wel geslapen. Heb ook alle uren wel voorbij zien komen. Ik kon alleen maar op mijn rug liggen. Die protheses drukken zwaar op mijn borstkas. Heb net nog even gespiekt en het ziet er zo mooi uit. Mijn borsten zijn wel blauw maar goed dat hoort erbij.

Het is goed te doen met alleen de pcm.

Heb net foto's gepost...benieuwd naar jullie reactie's.

Op naar volledig herstel. :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt naadje33.

Nee ik heb helemaal geen tape en drains gekregen. Goddank.

Ik hoop ook niet dat ik nog zo'n band om moet hoor.

Mss slaap ik vannacht net zo als afgelopen nacht...elk uur vd klok zien maar tussendoor toch wel slapen.

Kan me nog steeds redden met de paracetamol.

Moet volgende week dinsdag op controle komen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi naadje33... nou heb beter geslapen dan gisteren.

Maar dat opstaan is pijnlijk. Je bent dan zo stijf van de hele nacht op je rug liggen. Maar die pcm doet voor mij wonderen.

Heb vanmorgen gedouched en mijn haren gewassen...tenminste dat heeft mijn man gedaan.

Daarna ben ik wel de hele dag moe geweest. Toch kost het wel inspanning. Niet zozeer in pijn maar in energie.

Het lijkt wel alsof ik al minder pijn heb dan gisteren en toen had ik al niet veel...i.c.m. de pcm dan he?

En jij naadje33...heb jij je ook laten opereren of ben je dat mss van plan?

Ben benieuwd.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ha, die Koekie, je hebt zeeeee!!!! Proficiat meid, ik heb je foto's ff bewonderd, dat ziet er heel goed uit. Fijn dat de pijn je meevalt, en dat lage energiepijl is heel bekend. Douchen lijkt een marathon he... zelfs met praten had ik het, dat ik soms midden in de zin ff adem moest happen... pftt. Maar komt allemaal goed! Doe lekker rustig aan, overdag paar uurtjes rusten, filmpje kijken, spelletje enzo, geniet er maar van.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ingrid K... bedankt voor je lieve woorden.

Ik doe t ook heel rustig aan. Zit eigenlijk maar de hele dag wat op de bank te hangen.

Vandaag vielen mijn ogen gewoon de hele dag dicht. Echt totaal energieloos. Maar dat komt wel weer goed.

Mooi zijn ze al geworden he? t.o.v. van de slappe hap die het was.

Ben er ook echt trots op en voel me meer vrouw dan ooit.

Ik hoop dat alles mooi geneest.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koekie. Goed om te horen dat het beter gaat ten opzichte van gisteren! Pak goed je rust!

Ik heb morgenavond een gesprek bij diana en wil mij waarschijnlijk ook door straten laten opereren. Ik heb sinds een jaar of 5 erg pijnlijke en harde borsten (bv 9 jaar geleden gehad in België). Daar wil ik naar laten kijken in ieder geval. Ik heb waarschijnlijk een borstlift nodig en verder wil ik misschien een maatje kleiner ;) heb nu een dikke d kleine e! Als het even kan wil ik voor de kerst nog geopereerd worden. Ben benieuwd dus morgen. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.