Ga naar inhoud

Koekie : 18 november 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinic : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Thanks BB...nu de maanden aftellen :101:

Yessssss...

Oja BB ik hoor denk ik bij de borstlift met protheses thuis i.p.v. bij de borstvergroting operatie verslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 months later...

Ja ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan verlopen.

Heb inmiddels mijn speciale beha in huis voor na de operatie.

Ik ben nog niet heel erg met de naderende operatie bezig maar dat zal volgende maand wel komen.

Gr Koekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Koekie!

In februari heb ik een borstlift gekregen in Waalre bij Quole bij dr. Hawinkels. Hij vertelde me dat ik aanmerking kwam voor vergoeding. Heb alles vergoed gekregen! Ook protheses bij gebrek aan vetweefsel (dit kan per verzekering verschillen).Veel klinieken vertellen het niet! Van de verzekering krijgen ze waarschijnlijk minder! Vraag even na bij je verzekering. Bij geen overgewicht, een te grote cupmaat kom je in aanmerking voor verkleining. Indien je de protheses dan zelf moet betalen voor de lift, scheelt het je toch duizenden euro's. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee Vonne, bedankt voor je tip maar ik kom helaas niet in aanmerking voor een vergoeding.

Ooooh ik begin me toch een partij zenuwachtig te worden.

Wanneer mag je weer autorijden na een lift? Ik mag van mijn lieve baas de volle 6 wkn in de ziektewet maar omdat ik een personen ambulance bestuur en wij nogal eens spoedritten rijden hebben ze op de kliniek gezegd dat ik die 6 wkn in acht moet nemen i.v.m. de onverwachte stuurbewegingen.

Maar goed na die 6 wkn kan ik dan wel zomaar ineens achter t stuur kruipen?

Ben benieuwd naar jullie mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh ik begin nu echt zenuwen te krijgen hoor.

Van de week bellen hoe laat ik maandag de 18e aan de beurt ben.

Heb de hele dag al een soort buikpijn...alsof ik op schoolreisje ga hahaha.

Ik lees nog lekker heel de week jullie ervaringen mee en dan kan ik volgende week jullie de mijne vertellen.

Spannend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Poeh ik begin nu echt zenuwen te krijgen hoor.

Van de week bellen hoe laat ik maandag de 18e aan de beurt ben.

Heb de hele dag al een soort buikpijn...alsof ik op schoolreisje ga hahaha.

Ik lees nog lekker heel de week jullie ervaringen mee en dan kan ik volgende week jullie de mijne vertellen.

Spannend...

Ja spannend he die laatste loodjes!! Dat aftellen is echt het ergste... Ook ik wacht al vanaf juni dus nu is het eindelijk dichtbij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht idd ook al v.a. juni...da's toch dik 5 maanden...

Cindytje1985, jij bent ook al bijna aan de beurt.

Ik wil je alvast heeel veeel suc6 wensen en hoop dat je een spoedig herstel hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koekie ik ga je even volgen. Ik wil ook een borstlift en ga deze wellicht bij dr straten laten doen. Maar moet eerst eens bellen voor een afspraak voor een 1e consult! Ben wel heel benieuwd naar de littekens en de pijn nadien... sterkte met de laatste loodjes, nog een paar dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koekie ik ga je even volgen. Ik wil ook een borstlift en ga deze wellicht bij dr straten laten doen. Maar moet eerst eens bellen voor een afspraak voor een 1e consult! Ben wel heel benieuwd naar de littekens en de pijn nadien... sterkte met de laatste loodjes, nog een paar dagen!

Hee Naadje33, het is wel spannend nu het allemaal zo dichtbij komt. Ik ben in juni al op consult geweest maar moest nog een tijdje sparen want het kost nogal wat zo'n lift met protheses :44: . Ik vond hem een hele aardige man die echt wel de tijd nam om een en ander uit te leggen. Mag morgen bellen voor de exacte tijd maandag. :101:

Heb al een speciale post-op bh in huis, makkelijke kleding en schoenen. Ik zal proberen om hier na maandag z.s.m. een verslag neer te pennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh Koekie, het komt echt dichtbij nu he. Enne... jij zal straks een aantrekkelijke ambulance chauffeuse zijn zeg, als je een gewonde man hebt zal hij zich gelijk beter voelen haha. Ikzelf ben na 3 weken weer gaan rijden, korte ritjes, was wel te doen, maar inderdaad geen plotselinge bewegingen enzo. Dat is bij jou wel ff iets anders. Is het wel een automaat? Of handgeschakeld? Neem goed je lichaam in acht, het verteld je zelf wel wanneer het er klaar voor is.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh Koekie, het komt echt dichtbij nu he. Enne... jij zal straks een aantrekkelijke ambulance chauffeuse zijn zeg, als je een gewonde man hebt zal hij zich gelijk beter voelen haha. Ikzelf ben na 3 weken weer gaan rijden, korte ritjes, was wel te doen, maar inderdaad geen plotselinge bewegingen enzo. Dat is bij jou wel ff iets anders. Is het wel een automaat? Of handgeschakeld? Neem goed je lichaam in acht, het verteld je zelf wel wanneer het er klaar voor is.

X

*** Ohhh Koekie, het komt echt dichtbij nu he. Enne... jij zal straks een aantrekkelijke ambulance chauffeuse zijn zeg, als je een gewonde man hebt zal hij zich gelijk beter voelen haha. Ikzelf ben na 3 weken weer gaan rijden, korte ritjes, was wel te doen, maar inderdaad geen plotselinge bewegingen enzo. Dat is bij jou wel ff iets anders. Is het wel een automaat? Of handgeschakeld? Neem goed je lichaam in acht, het verteld je zelf wel wanneer het er klaar voor is.

X

Ja komt echt heel dichtbij. Zal een lang weekend worden, haha.

Wij rijden in een automaat. Dat rijdt heerlijk maar prive heb ik gewoon een schakelbak. Ik bestuur overigens geen grote ambulance maar zo'n kleine personenwagen. Je hebt ze vast weleens zien rijden.

Ik luister goed naar mijn lichaam, heb gelukkig 6 wkn vrij van de baas gekregen. Heeel fijn voor mijn herstel. Kan dan toch geen zware zuurstoftas dragen of hechtkoffer ed.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Leuk hoor! Ik ben ook door Straten via die kliniek geholpen, je bent in goede handen! ;) Ons Franske maakt hele mooie borsten! :3:

Ligt eraan, vaak moet je tot ongeveer 5 uur blijven. Rond die tijd is Frans namelijk klaar met alle operaties en komt hij nog een laatste check doen voordat je naar huis mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Leuk hoor! Ik ben ook door Straten via die kliniek geholpen, je bent in goede handen! ;) Ons Franske maakt hele mooie borsten! :3:

Ligt eraan, vaak moet je tot ongeveer 5 uur blijven. Rond die tijd is Frans namelijk klaar met alle operaties en komt hij nog een laatste check doen voordat je naar huis mag.

Oneeee dat meen je niet!!! tot een uur of 5???? Dat is wel een heeeeeeele lange dag. Helemaal voor mijn man.

Wij moeten om 04:30 opstaan en om 05:30 aanrijden.

Ik had gedacht dat als ik al eerste geholpen werd je op tijd naar huis kon. Dan ben je eigenlijk beter af als je bijna als laatste aan de beurt bent.

Nou ja iig zal blij zijn als alles achter de rug is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt ooit kans dat hij tussendoor de eerste paar gaat bekijken dan kan je rond 13.00 uur naar huis..

Ik hoop het wel eerlijk gezegd.

Hij zal toch ook wel een keer pauzeren tussendoor??? Kan hij mooi komen kijken en wij daarna richting hauze :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het wel eerlijk gezegd.

Hij zal toch ook wel een keer pauzeren tussendoor??? Kan hij mooi komen kijken en wij daarna richting hauze :106:

ja hij zal vast wel pauzeren, die man moet goed eten want als hij dol word van de honger is ook niet goed voor de resultaten misschien! ;)

tegen mij zeiden ze als hij tijd over heeft komt hij tussendoor en dan mag je rond 13.00 uur waarschijnlijk naar huis want t gaat zo goed met je!

ikke hopen dat hij tijd had maar helaas :S maar de tijd schiet toch lekker op daar, was een beetje melig van de medicijnen denk ik dus heb het als een hele leuke dag ervaren, alleen mijn vriend was het wachten een beetje beu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.