Ga naar inhoud

Koekie : 18 november 2013 : Dr. Straten : Aesthetic Beauty Clinic : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi koekie. Goed om te horen dat het beter gaat ten opzichte van gisteren! Pak goed je rust!

Ik heb morgenavond een gesprek bij diana en wil mij waarschijnlijk ook door straten laten opereren. Ik heb sinds een jaar of 5 erg pijnlijke en harde borsten (bv 9 jaar geleden gehad in België). Daar wil ik naar laten kijken in ieder geval. Ik heb waarschijnlijk een borstlift nodig en verder wil ik misschien een maatje kleiner ;) heb nu een dikke d kleine e! Als het even kan wil ik voor de kerst nog geopereerd worden. Ben benieuwd dus morgen. Spannend!

Hee naadje,hoe is je consult gegaan?Ben benieuwd hoe je het vond. Bij dr. Straten ben je iig in goede handen.Ik kan me nog steeds redden met de pcm. Net weer onder de douche geweest en toch weer veel energie gevergd. Heb af en toe wat steken in mijn borst maar dit trekt ook weer snel weg. Het komt en het gaat. Verder doe ik de hele dag niks. Ja 24 kitchen kijken hahaha.

Mijn man krijgt er een punthoofd van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

heyy koekie

Heb even je foto's bewonderd, maar wauwwwwwwww he wat een mooi resultaat zeg en wat een verschil met voor!!!

Fijn dat het zo goed met je gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy koekie

Heb even je foto's bewonderd, maar wauwwwwwwww he wat een mooi resultaat zeg en wat een verschil met voor!!!

Fijn dat het zo goed met je gaat!!

Thanks voor je lieve compliment cindytje1985.

Het is nu ook echt mooi vrouwelijk met mooie rondingen. Heel gaaf dat ze dat zo kunnen maken.

Ik kan jou foto's helaas nog niet bewonderen maar mss mag ik je vriendinnetje worden. Ben heel benieuwd naar jou resultaat.

Gaat het met jou ook zo voorspoedig?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Thanks voor je lieve compliment cindytje1985.

Het is nu ook echt mooi vrouwelijk met mooie rondingen. Heel gaaf dat ze dat zo kunnen maken.

Ik kan jou foto's helaas nog niet bewonderen maar mss mag ik je vriendinnetje worden. Ben heel benieuwd naar jou resultaat.

Gaat het met jou ook zo voorspoedig?

x

Ik heb je geaccepteerd!!! Ja bij mij gaat het heel erg voorspoedig.. eigenlijk geen pijn gehad, behalve gisteravond ineens heel erg veel druk op mijn litteken, maar ben gaan slapen en vandaag voel ik me weer top!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je geaccepteerd!!! Ja bij mij gaat het heel erg voorspoedig.. eigenlijk geen pijn gehad, behalve gisteravond ineens heel erg veel druk op mijn litteken, maar ben gaan slapen en vandaag voel ik me weer top!!!

Mooi dan bof jij ook qua pijn meid.

Je boobs zien er kei mooi uit.

Mooi rond en stevig...geniet ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Mooi dan bof jij ook qua pijn meid.

Je boobs zien er kei mooi uit.

Mooi rond en stevig...geniet ervan.

Dank je!!! genieten doe ik zeker!! Vanaf vandaag ga ik ook maar weer eens wat meer doen want ik word lui hahaha

van ddat hangen op de bank wordt je ook alleen maar suf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat kun je wel zeggen ja. Echt mega lui en lam ben ik aan t worden. :44: Maar ja moet wel zeggen dat als ik me inspan ik ook echt moe ben.

Mijn lijf heeft wel een klap gehad van de narcose en natuurlijk die hele lift.

Stap voor stap komen we er wel.

Hoef goddank voorlopig niet aan het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koekie hoe voel je je nu inmiddels? Bijna een week po! Ik ben afgelopen donderdag inderdaad op consult geweest. Heb het verslag hiervanin mijn topic geplaatst maar zal hem even knippen en plakken hieronder.

Nou inmiddels ben ik bij diana Gabriels geweest afgelopen donderdag. Tof mens is dat! Lekker direct en duidelijk. Ze heeft gekeken en gevoeld en het schijnt dat ik kapselvorming in gradatie 4 heb aan beide borsten. Dit is dus eigenlijk wel heel heftig. Het komt ook niet vaak voor bij beide borsten, zij heeft het iig niet vaak gezien. Voorstel is een lift met 350 cc mentor cohessie 1 medium plus profile. Operatie zal uitgevoerd worden door frans straten. Met hem heb ik a.s. woensdagmiddag nog een gesprek. Operatiedatum staat ook al vast op 21 december!!!! Daarnaast wil ik als ik dan toch onder het mes lig direct liposuctie van mijn buik.

Ik heb mijn verzekering gebeld aangezien kapsel vorming wellicht wel vergoed wordt. Straten zal dan iets op papier moeten zetten. Geen idee of hij dit doet of wel eens gedaan heeft. Heb gisteren de vraag bij diana neergelegd of ze dit alvast kan opnemen zodat hij op de hoogte is van haar bevindingen.

Spannend dus. Gelukkig snel aan de beurt! Iemand ervaring met medium plus profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koekie hoe voel je je nu inmiddels? Bijna een week po! Ik ben afgelopen donderdag inderdaad op consult geweest. Heb het verslag hiervanin mijn topic geplaatst maar zal hem even knippen en plakken hieronder.

Nou inmiddels ben ik bij diana Gabriels geweest afgelopen donderdag. Tof mens is dat! Lekker direct en duidelijk. Ze heeft gekeken en gevoeld en het schijnt dat ik kapselvorming in gradatie 4 heb aan beide borsten. Dit is dus eigenlijk wel heel heftig. Het komt ook niet vaak voor bij beide borsten, zij heeft het iig niet vaak gezien. Voorstel is een lift met 350 cc mentor cohessie 1 medium plus profile. Operatie zal uitgevoerd worden door frans straten. Met hem heb ik a.s. woensdagmiddag nog een gesprek. Operatiedatum staat ook al vast op 21 december!!!! Daarnaast wil ik als ik dan toch onder het mes lig direct liposuctie van mijn buik.

Ik heb mijn verzekering gebeld aangezien kapsel vorming wellicht wel vergoed wordt. Straten zal dan iets op papier moeten zetten. Geen idee of hij dit doet of wel eens gedaan heeft. Heb gisteren de vraag bij diana neergelegd of ze dit alvast kan opnemen zodat hij op de hoogte is van haar bevindingen.

Spannend dus. Gelukkig snel aan de beurt! Iemand ervaring met medium plus profile?

Zooo zeg dat is ook wel heftig zeg. Geen wonder dat jij zoveel last hebt.

Je bent al lekker vlot aan de beurt zie ik. Vlak voor de feestdagen...

Ik hoop voor je dat je verzekering het zal vergoeden. Ik heb ook contact gehad met mijn verzekering maar ze zeggen dat het bij mij puur cosmetisch is en ze daarom nog geen cent vergoeden. Maakt hun niks uit of je 55 kilo bent afgevallen en daardoor monsterlijke borsten krijgt.

Geestelijk heeft het wel wat met me gedaan...maar daar geven ze niks om.

Het gaat elke dag steeds beter met mijn herstel.

Voelt nog wel strak aan,vooral bij de hechtingen.

Vannacht eens geprobeerd op mijn zij de draaien maar dit voelde helemaal niet gemakkelijk.

Dus maar terug op mijn rug... :93:

Al met al op weg naar een mooi herstel. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn linkerborst heb ik minder gevoel dan in mijn rechter. Kan wel een jaar duren zeiden ze vanochtend tijdens de controle.

Nu mijn pleisters eraf zijn valt me op dat als ik het koud krijg dat mijn rechtertepel wel uitsteekt en mijn linkertepel blijft gewoon onveranderd zitten.

Ziet er wel maffig uit... niet synchroon stijf :44: .

Heeft nog iemand meer daar last van? En is dat nog goed gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 9 dgn po. Vanmorgen veel steken in mijn linkerboob. Alsof ze er met messen instaken. :102:

Na het douchen werd het een stuk minder.

Gisteren zijn de pleisters verwijderd en omg wat had ik een last van mijn bh die op die littekens drukte. Heb hem van ellende een uurtje uitgedaan.

Vandaag gaat t wel weer.

Ik merk wel dat ik dingen van dag tot dag moet bekijken. Op mijn zij slapen gaat echt nog niet. Teveel pijn aan mijn littekens en druk in mijn boobs.

Nog maar effe opgebaard slapen dan. :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Vandaag 9 dgn po. Vanmorgen veel steken in mijn linkerboob. Alsof ze er met messen instaken. :102:

Na het douchen werd het een stuk minder.

Gisteren zijn de pleisters verwijderd en omg wat had ik een last van mijn bh die op die littekens drukte. Heb hem van ellende een uurtje uitgedaan.

Vandaag gaat t wel weer.

Ik merk wel dat ik dingen van dag tot dag moet bekijken. Op mijn zij slapen gaat echt nog niet. Teveel pijn aan mijn littekens en druk in mijn boobs.

Nog maar effe opgebaard slapen dan. :44:

hahaha wel je handen netjes op je buik in elkaar gevouwen he... Maar balen zeg dat je zo'n last hebt van je bh...

Tijd voor een nieuwe bh dus, want dit schiet toch ook niet op zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las net het stukje over je tepels, ik heb dat ook heel even gehad. Maar komt inderdaad vanzelfweer goed. Iedere borst geneest afzonderlijk van elkaar en het ksn dat de ene tepel zijn gevoel al terug heeft en de andere nog niet. Maar trekt vanzelf weer bij hoor :) gaat alles nog goed verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja verder gaat alles goed. Ik ga met de dag vooruit. Heb vannacht zelfs al even op mijn zij kunnen liggen. Ohhh wat was mijn rug blij. Ik kon t alleen nog niet lang volhouden.

Mijn tepels zijn nou ook weer in orde...hahaha allebei stijf bij kou. Verder zijn mn boobs aan beide onderkanten gevoelloos. Voelt raar als ik me bv sta te wassen, ineens houdt t gevoel op. Maar dat kon nog wel een jaar duren hadden ze gezegd. Thanks voor je info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo nieuwe pics 15 dgn po.

Gisteren een off day gehad hoor.

Pfff veel last van mijn boobs. Vandaag maar weer een dagje bankzaken doen.

En we zijn alweer 15 po dagen inderdaad! Jij had gisteren ineens weer veel last? Had je teveel gedaan? Of dat niet? Ik ben deze week weer aan het werk, maar dat is ook nog wel zwaar moet ik zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn alweer 15 po dagen inderdaad! Jij had gisteren ineens weer veel last? Had je teveel gedaan? Of dat niet? Ik ben deze week weer aan het werk, maar dat is ook nog wel zwaar moet ik zeggen!

Hee Leo123, ik kan niet echt zeggen dat ik nou veel gedaan had. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik aan het werk had gemoeten nu. Pfff ik kan mijn armen echt niet teveel gebruiken, Dan krijg ik echt last van mijn boobs. Respect voor jou als jij t al volhoud hoor. :119:

Heb jij ook een lift gehad? Heb nieuwe foto's gepost. Wat een verschil met eerst he? :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso best veel verschil in herstel en adviezen per kliniek/ziekenhuis. Zag op tv een aflevering van Gewoon Mooier van afgelopen zaterdag en daar zat een borstlift in. Die meid had nergens last van. Ging na een week ook weer zelf auto rijden. Nou ik voel me goed maar dat zou ik niet kunnen haha. Ik moet ook niet teveel doen anders krijg ik ook last terwijl ik amper pijn heb gehad, maar wel alles beurs en soort van spierpijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso best veel verschil in herstel en adviezen per kliniek/ziekenhuis. Zag op tv een aflevering van Gewoon Mooier van afgelopen zaterdag en daar zat een borstlift in. Die meid had nergens last van. Ging na een week ook weer zelf auto rijden. Nou ik voel me goed maar dat zou ik niet kunnen haha. Ik moet ook niet teveel doen anders krijg ik ook last terwijl ik amper pijn heb gehad, maar wel alles beurs en soort van spierpijn.

Ik herken t ook Wennie76, Voel me goed maar kan eigenlijk niet veel doen. Net de was gedaan, zometeen nog vouwen. Pfff ben ik al de hele dag mee bezig terwijl ik er normaal mijn hand niet voor omdraai.

Vraag me echt af of ik over 4 wkn weer kan werken. Zal wel moeten maar toch. Zo'n lift is toch een flinke ingreep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Koekie, we willen te snel :-). Ik hoef ook pas over 5 weken weer te werken maar in die tijd geneest het ook nog.....we zijn nog maar kort geleden onder het mes geweest :-).

Gewoon overgeven aan het bankhangen en niks doen, straks willen we niet meer anders oehhhh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Koekie, we willen te snel :-). Ik hoef ook pas over 5 weken weer te werken maar in die tijd geneest het ook nog.....we zijn nog maar kort geleden onder het mes geweest :-).

Gewoon overgeven aan het bankhangen en niks doen, straks willen we niet meer anders oehhhh.

Jij hebt ook helemaal gelijk. We zijn net 2 wk po en verwachten meteen weer alles te kunnen.

Bankhangen is momenteel mijn hobbie..haha.

Ben wel aangekomen van t niks doen en uit verveling van alles in mijn mondje stoppen. Zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.