Ga naar inhoud

Vlinder30 : 6 Augustus 2013 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

*** He Vlinder, ik heb je foto's bekeken, en ik vind ze wel mooi hoor! Ze hangen inderdaad iets meer als net na de operatie, je ziet dat de prothesen wat lager zijn gaan zitten. Ze lijken voor mij ook heel natuurlijk! En als jezelf niet echt met de hang zit?... Je tepelstand is ok he, en dat zou voor mij een criterium zijn voor een lift, als de tepel te ver naar onderen zou zitten, maar dat is niet zo. Bij mij is na een jaar 1 borst ook terug geopereerd, omdat hij wat teveel gezakt was(door een te grote pocket), pocket verkleind en vastgezet op mijn ribben. En nu zijn beide borsten weer (nagenoeg) gelijk. Info daarover, tja dat is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar geleden, en ik heb toen ook een arm en beenlift gelijk laten doen, dus qua herstel is dat een ander verhaal. Ik weet nog wel dat ik ook toen weer even als een oma-tje gelopen heb met de schouders naar voren. En dat er een deuk onderin de borst zat (daar waar t vastgehecht zat van binnen), en dat is ook allemaal goed gekomen.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid

Ik ben al een tijdje niet veel online omdat ik geen internet heb, alleen in een openbare ruimte, maar na jouw pb, wil ik wel even in je topic reageren. Zeker omdat we toch al vaker contact gehad hebben in het verleden hier op het forum :)
Allereerst wil ik zeggen dat ik je borsten echt mooi geworden vind! Ze zien er heel natuurlijk uit. Oke, ze hangen wat, maar wat je zelf ook al zegt, dat deden ze van te voren ook al... Dus dat is het grote probleem niet.. Dat Nio zegt dat ze snel bij jou zijn ingedaald, daar zou ik me toch niet al te veel zorgen over maken.. Als jij tevreden bent over hoe het eruit ziet en er voor zorgt dat je probeert zovaak mogelijk een goede bh te dragen, dan blijft het zo wel de komende jaren, denk ik! Ik heb ook 450 cc voor de spier he, en ik had geen hang van te voren en nu ook niet.. Ik draag altijd een goede beugelbh, en dat helpt echt.. Uiteindelijk is het natuurlijk ook afhankelijk van de kwaliteit van je huid, maar met een bh kun je veel voorkomen :)

Wat Ingrid ook al aangeeft: Je tepelstand is niet verontrustend, dus een lift zou ik ook niet overwegen.

Dat je borsten wat opzij hangen als je gaat liggen, dat is ook iets dat heel normaal is he... Dat ziet er niet altijd even charmant uit, dat klopt, maar het is wel natuurlijk!

En hoe meer gewicht er is, hoe meer ze opzij zullen hangen..... Dat is nou eenmaal zo.. Daar is niets aan te veranderen..

Stel nou dat ze er een steun in konden zetten aan de zijkant, zodat ze niet opzij zouden vallen.. Hoe ziet het er dan uit? Nep, ja... toch? Plak ze maar eens vast met tape (of iets wat minder pijn doet om er weer af te halen haha) en ga dan liggen.. Laat er een foto van maken, en kijk eens of je dat mooier vindt.... Ik denk echt dat je daar ook niet gelukkig van zult worden...

Dat bij jou de bolling meer naar beneden zit, ook logisch... De prothese is rond, en om bij jouw borsten meer bolling bovenin te hebben moet je denken aan een grotere (lees vooral bredere ) prothese. Het gaat namelijk om de diameter van je prothese, niet om de projectie... Hoe breder de prothese, hoe hoger hij in je borst zal uitkomen (terwijl hij onderaan dezelfde bolling zal blijven geven) en hoe hoger de bolling dus begint.. MAARRRR het grote nadeel daarvan is, dat je borsten ook breder zullen worden. Snap je wat ik bedoel?

Je armen zullen dan gegarandeerd tegen je borsten kletsen, iedere keer dat je loopt te zwaaien met je armen ;)

Pockets kleiner maken heeft in jouw geval niet veel zin lijkt me.. Ziet er niet uit alsof ze aan de zijkant te veel ruimte hebben, je prothesen. Dat jouw borsten opzij vallen, heeft te maken met dat je borsten door het wat meer hangen, wat lager zitten en dus meer ruimte hebben om te hangen... Pocket kleiner maken heeft alleen zin als de prothese binnen de ruimte van de borst gaat bewegen... Maar dat is bij jou niet het geval. In jouw geval beweegt je hele borst.

Hoop dat ik hiermee een beetje antwoord op je vragen heb kunnen geven..

En als ik daar iets over mag zeggen nog... Laat er niks aan doen :) Het is echt mooi zo!! Je bent zelf toch hartstikke tevreden? Nou, lekker zo laten, en over 10 jaar kijken hoe het dan is :)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Bedankt voor jou reactie, heel lief.

Ik ben opzich wel blij met hoe ze zijn. Alleen bij het liggen vind ik ze minder. ze zakken teveel naar de zijkant wat opzich wel natuurlijker is maar nu me borsten zijn ingedaald is ook de bolling aan de bovenkant veel minder. Bovenkant heeft naar mijn mening iets teveel ruimte. Ik zou daar echt graag wat meer opvulling willen. Een borstlift zou alles wel weer op zjn plek zetten maar ik wil die littekens niet. Ik ben vandaag op gesprek geweest bij dokter Nio. Had natuurlijk een hele lijst met vragen Nio is zo een super man die echt meedenkt. Hij stelde me helemaal op me gemak en we hebben mijn vragen besproken.

Ik heb aangegeven wat mijn grootste problemen zijn. En dat zijn:

1. Ik wil meer opvulling aan de bovenkant waar het nu leeg is. Aan de binnenkant van me borst waar het een beetje afvlakt als ik lig zou ook meer vulling mogen hebben.

2. Ze vallen voor mij gevoel teveel naar de zijkant en dat wil iets minder.

3. Dat ze hangen heb ik voor lief genomen maar zou ze toch graag ietsjes hoger willen hebben. Of gewoon meer opvulling waar het nodig is. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik voor nu geen borstlift wil.

Hiervoor zou volgens hem meer cc voor nodig zijn. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen maar waar de litteken komt (borstplooi) wil hij iets innemen... zou dan een klein beetje een soort van liftend effect geven. Dat is wel echt minimaal misschien een cm ofzo. Dat wil hij op zo een manier doen dat de prothese iets meer naar boven toe zit. In combinatie met meer cc zou dit volgens hem opgelost kunnen worden. Hij zei wel, ze kunnen natuurlijk altijd weer opnieuw gaan zakken maar minder snel..en iets meer CC... Tja hij stelde voor 400 of 450 cc. Ook aangegeven dat ik geen 500cc wil.

Nou, nu zit ik er dus mee wat ik moet doen. Nio heeft voorgesteld dat ik geheel kosteloos een heroperatie mag. Dus dan zou het worden: tussen de 400 en 450 CC eurosilliconen. Hierbij wordt de borstplooi ietsjes ingenomen.

Hij had helaas geen pasprothese van 450 CC liggen. Met 325cc wat ik nu heb, heb ik een pasprothese van 160cc gepast. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel mooi vond. Maar als ik hoor... Maar ik heb dan wel TIETEN uhm ik mag er van hem over nadenken wn. Volgende week neemt hij hierover contact met mij op om eventueel direct een dag voor de hersteloperatie/wissel in te plannen..

Ik voelde me wel echt begrepen en dat hij zoveel begrip toont... Ik dacht natuurlijk ook dat er opnieuw een prijskaartje aan zou hangen maar ik hoef niks te betalen. Scheelt ook weer... Ik liep met een heel blij gevoel uit het gesprek... Ik denk namelijk wel dat ik het ga doen. Krijg nu de kans er iets aan te laten doen zonder een borstlift...wie weet gaan ze opnieuw hangen, misschien niet. Ook het iets innemen van de borstplooi zou nu misschien kunnen helpen met meer Cc.

Zal 450cc veel groter zijn dan wat ik nu heb???

Tegelijkertijd ook gevreesd dat het te groot wordt.

Twijfel, twijfel, twijfel...

Wat zal ik doen???

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb donderdag 500cc dual plane gekregen en ben zeer tevreden.. Natuurlijk zit er nog een hoop zwelling en ze moeten nog ''groeien'' maar ik had zeker niet kleiner gewild!!

Van bovenaf denk ik mwahhh dat valt best mee, maar als ik in die spiegel kijk denk ik sjezusssssss wat een memmen, maar ja dat is ook een kwestie van wennen... ik kom namelijk van een cupje AA af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken en wat zien ze er natuurlijk uit zeg!

Het is rot dat ze zo snel gezakt zijn zeg! Wel fijn van dr nio dat hij zo met je mee denkt.

Wanneer heb je je herstel operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb ze dual plane gekregen omdat ik te weinig eigen weefsel had om ze voor de spier te plaatsen.. bij mij zouden er anders randen te zien zijn van de protheses..

Het herstel... ja ik zou het zo weer doen.. Ik heb geen pijn, alleen een beetje last van druk en enigszins het gevoel van spierpijn... soms vraag ik me wel af of ik ze wel dual plane gekregen heb aangezien k echt nergens last van heb!!

Moet nu wel oppassen dat ik niet te veel doe aangezien ik geen pijn heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxime,

Ja ik vind ze ook erg natuurlijk...hoop dat dat ook blijft als ik voor meer CC ga.

Gisteren heeft Nio mij gebeld..op een zaterdag. Hij wilde me niet langer laten wachten en heeft voorgesteld dat de assistente binnen 10 dagen contact met mij opneemt voor de hersteloperatie in te plannen. Ben nu best wel zenuwachtig hoor... Hoop dat ik er goed aan doe dit door te zetten.,heb nu 325cc met een mooie D cup. Volgens hem ga ik met 450cc naar een halve cupmaat groter. Vraag me af of de prothese ook breder is bij 450cc?? Weten jullie dat misschien??? Opnieuw weer helemaal in de zenuwen. Weet gelukkig wel wat me staat te wachten dus dat scheelt. Mijn herstel laatst verliep ook erg goed. Had weinig last en pijn. Hopelijk nu ook weer.

Groetjes Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Maxime,

Ja ik vind ze ook erg natuurlijk...hoop dat dat ook blijft als ik voor meer CC ga.

Gisteren heeft Nio mij gebeld..op een zaterdag. Hij wilde me niet langer laten wachten en heeft voorgesteld dat de assistente binnen 10 dagen contact met mij opneemt voor de hersteloperatie in te plannen. Ben nu best wel zenuwachtig hoor... Hoop dat ik er goed aan doe dit door te zetten.,heb nu 325cc met een mooie D cup. Volgens hem ga ik met 450cc naar een halve cupmaat groter. Vraag me af of de prothese ook breder is bij 450cc?? Weten jullie dat misschien??? Opnieuw weer helemaal in de zenuwen. Weet gelukkig wel wat me staat te wachten dus dat scheelt. Mijn herstel laatst verliep ook erg goed. Had weinig last en pijn. Hopelijk nu ook weer.

Groetjes Vlinder

Welke merk protheses krijg je dan kan ik de maten ff voor je opzoeken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cindytje wat lief.. Ik krijg nu 450cc eurosilliconen 85% gevulde..

Hoop dat ik wat meer vulling zal krijgen. Nu heb ik 325cc. Zou graag de bovenkant van me borst wat meer gevuld willen hebben. Of ze juist meer gaan hangen of juist door meer cc een beetje gelift zullen worden blijft de vraag...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat mijn persoonlijke mening is van de 85% gevulde protheses (ik ben geen pc haha) is dat ze altijd wat hang hebben, daarom heb ik voor de 100% gevulde gekozen zodat ik meer bolling bovenop heb...

de 85% gevulde is de high profile van eurosilicone en de maten zijn als volgt:

325 cc is 11.4 cm breed en heeft een projectie van 4.5 cm
350 cc is 11.7 cm breed en heeft een projectie van 4.7 cm
375 cc is 11.7 cm breed en heeft een projectie van 4.9 cm
400 cc is 12.2 cm breed en heeft een projectie van 4.9 cm
450 cc is 12.5 cm breed en heeft een projectie van 5.3 cm
500 cc is 12.6 cm breed en heeft een projectie van 5.8 cm
hoop dat je er wat aan hebt ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt.. Maar het lijkt alsof er niet zo heel veel verschil is van 325 naar 450??? Het lijkt wel minimaal. Nio zijn advies was om opnieuw voor de 85 gevulde te gaan. Maar het is maar wat je zegt. Van de week toch ff bespreken of ik niet beter voor de 100 procent gevulde kan gaan. Maar is het dan zo dat 100 gevulde minder meebewegen? Ik vind dat ze bij mij iets teveel naar de zijkant vallen als ik lig. Hoe is dat met de 100 gevulde???

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De 85% gevulde bewegen veel meer mee dan de 100% gevulde... Dus als jij de 85% gevulde te veel naar de zijkant vindt vallen dan zou ik zelf voor de 100% gevulde gaan...

De 100% gevulde zijn dan extra high profile en dan zijn de maten als volgt:

325 cc is 11.0 cm breed en heeft een projectie van 5.1 cm
350 cc is 11.3 cm breed en heeft een projectie van 5.1 cm
375 cc is 11.6 cm breed en heeft een projectie van 5.2 cm
400 cc is 11.8 cm breed en heeft een projectie van 5.5 cm
450 cc is 12.1 cm breed en heeft een projectie van 5.7 cm
500 cc is 12.3 cm breed en heeft een projectie van 6.1 cm
Je kan dan ook kiezen voor de low profile of medium profile, maar ik ga er vanuit omdat hij bij jou al gekozen heeft voor de high profile dat hij dan kiest voor de extra high profile en niet voor de low of medium profile...
Mocht je de maten daarvan ook willen weten mag je me wel ff een pb sturen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen, prachtig zijn die van jou. Ze lijken een beetje op de mijne en ook erg natuurlijk.

Vertelde laatst aan iemand dat ze nep zijn maar die kon het niet geloven. Hoop met meer cc dat mijn borsten toch meer gevuld zijn en hoop dat ze net zo natuurlijk er uit gaan blijven zien als nu.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cindytje,

Dank je, Ik vind het best moeilijk.. Wat ik van Nio begreep is dat hij voor dezelfde merk kiest maar dan gewoon meer cc. Echter vraag ik me wel af, aangezien ze bij mij hangen, of ik inderdaad niet beter voor de extra high moet gaan. Ik dacht begrepen te hebben dat die standaard 100 % gevulde zijn. Weetje, ik wil gewoon dat ik hierna tevreden ben vandaar dat ik het lastig vind om te kiezen. Het is ook een hoop spanning. Weet natuurlijk niet hoe ik hier uit ga komen en hoe me nieuwe borsten eruit zullen zien. Wel kijk ik er erg naar uit en heb ik er gewoon zin in. Begin ik nu verslaaft te raken aan plastisch chirurgie haha.. Nou goed, hopelijk is het hierna goed. Al me nieuwe bh-tjes kunnen binnenkort weer de deur uit en ik heb ze nog maar net. Binnenkort laten vervangen door een maatje meer

Xxx nerveuze vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

de high profile is idd 85% gevuld en de extra high profile is altijd 100% gevuld... Het is ook heel moeilijk.. Je kan je zo moeilijk een voorstelling maken van wat het gaat worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daarom juist.. Ik ben zo benieuwd of het uiteindelijk de moeite waard is geweest. En of het inderdaad nog mooier zal worden. Twijfels beginnen ook wel beetje te komen. Gisteren nog even goed naar mijn 325 cc gekeken en echt de maat alles is opzich goed. Met een bh aan heb ik ook echt een prachtige decolleté. En het ziet er heel natuurlijk uit. Ik zal op Nio zijn advies moeten vertrouwen en ervan uit gaan dat het allemaal nog mooier gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.