Ga naar inhoud

Vlinder30 : 6 Augustus 2013 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Mirte... Ik zie dat je maar 1 topic hebt, en rara waar het over gaat....

Als je graag mensen wilt informeren, stel je dan eerst eens netjes voor en vertel wat je hier komt doen.. Het enige dat je namelijk doet is reageren in andermans topics, zogenaamd omdat je graag informatie wilt geven. Leuk en aardig allemaal, maar doe het in je EIGEN topic!! NIemand die vraagt voor al die onderzoeken, tenzij ze er zelf naar zoeken!! En als je een eigen topic hebt, ben je via de zoekfunctie te vinden. Maak je topic onder: algemene informatie borstvergrotingen, dan ben je zo te vinden...

Als je het in andermans topic doet, komt het een stuk agressiever over en wordt je niet echt geloofd.. Als je je eigen topic hebt, dan kan iedereen die het wil, dat lezen..... Net als dat iedereen er zelf voor kan kiezen hoeveel hij/zij leest over het meldpunt van die klachten... enz....

BB


En vlinder30.. sorry dat dit dus even tussendoor kwam in jouw topic! Bij deze lijkt me deze kwestie van de baan.......

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha BB je bent zeer duidelijk en haalt me de woorden uit me mond. Ik denk dat ik straks maar even ga kijken bij informatie borstvergroting. ( als ik daar behoefte aan heb)

Sexymama, wat lief van je. Het is gewoon een hoop spanning bij elkaar. Soms lijkt het zelfs alsof ik even twijfel maar, ik weet dat ik dit al zolang wil. Jarenlang getwijfeld en nu eindelijk de knoop doorgehakt. Ik hoop dat de dagen een beetje voorbij vliegen.

Veel liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat duurt het wachten ineens lang..

Elke dag nare dromen die ik nooit had.. Blijkbaar toch de spanningen.

Gelukkig valt er veel te lezen op het forum.. Elke dag weer nieuwe ervaringen van anderen..

Ben nu toch echt benieuwd naar me nieuwe heuvels:-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sexymama,

Het is alsof het wachten ineens zo lang duurt en de dagen langzaam voorbij gaan. Als ik al die mooie resultaten van al die andere meiden zie, ben ik zo jaloers..die hebben het mooi achter de rug. Ik las dat Luci gisteren ook bij Nio is geweest. Gelukkig is hij goed bekend onder de dames..er vliegt van alles door me hoofd, welke sportbeha, juiste cc enz. Maarja ik heb nog wel even te gaan dus ondertussen blijf ik hier veel lezen.. Ja ik vind het erg spannend..van de week nog even bellen met Nio over dat medium of high profiel. Daar heeft hij het namelijk niet over gehad.. Nu weet ik niet of dat bij eurosilliconen ook zo is dat je daarvoor kan kiezen. Weet jij dat misschien. Of is dat bij de 85 procent gevulde helemaal anders? BB had me er wel een link over gestuurd maar weet niet of dat bij elke merk zo is dat je kan kiezen voor medium of high extra enz..

Veel liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor hoever ik weet is die 85% fill een high profile. Bij twijffel even Best_boobie een pb sturen. Komt goed, voor je het weet maak jij weer anderen jaloers met jouw mooie boobs, want dat gaan ze zeker worden!

"Baby don't worry, about a thing, 'cause every litte thing is gonna be alright"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, high profile.. Hoop dat dat slappe wat opgehangen kan worden dan haha.. Hoop dat ze mooi gaan worden. Heb net wat voor foto's gemaakt die ik toch maar erop ga zetten zo. Maar, ik wil ze alleen voor de mensen in mijn lijst zichtbaar hebben. Heb net al even gekeken hoe het werkt. Toch ff een vraagje. Klopt het dat ik dan moet kiezen voor, zichtbaar vrienden of privé? Public dan ziet iedereen ze toch?? Tja ik wil anderen niet afschrikken met mijn theezakjes...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je dat met je telefoon aan het proberen?

Zet de foto ff op je pc en dan erop zetten, dan kan het wel gedraaid worden meestal :) Of eerst draaien op je pc :)

en de 85% filled van eurosilicone, is idd altijd High profile :)

Trouwens. je moet kiezen voor: enkel vriendinnen in de fotoalbums.. Anders staat het niet afgeschermd :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt met me mobieltje.. Heb er net weer 1 opgezet maar dan staat de foto 2x naast elkaar.. 1 x goed en daarnaast 1x ondersteboven. Morgen maar opnieuw proberen vanaf me laptop.

High profile lijkt me goed om die slappe zakjes bij te werken.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik moet nog een consult krijgen, 22 juli heb ik mijn consult en ik kon alvast doorgeven dat ik 16 aug eventueel geopereerd wou worden (ivm vrijnemen van werk). Ik heb dus nog geen idee wat het bij mij wordt, ik ga er wel vanuit dat ze voor de spier kunnen. Jouwe ook voor de spier? Kon je nog kiezen hoeveel cc je wou of ben je afgegaan op wat hij voorstelde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jocy,

O ja natuurlijk. Ben benieuwd naar je gesprek. Fantastische man trouwend die Nio. Voelde me helemaal op me gemak bij hem. Bij mij worden ze inderdaad voor de spier geplaatst. Daar ben ik wel blij mee. Ik vroeg wat er max in kon zolang het natuurlijk eruit zou blijven zien. Hij kwam toen met 400 cc maar dat vond ik voor mezelf toch veel te groot. Uiteindelijk uitgekomen op 325 cc. Hiermee zal ik mogelijk toch een D krijgen. Helemaal perfect voor mij. Zijn mening was ook dat 325cc het mooiste bij mij zal staan en ook bij me figuur past.

Weet jij al naar welke cupmaat je zou willen?

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn zwangerschap een kleine E dus ik zou die wel weer graag terug willen, maar ga ook gewoon op zijn advies af. Ik wil een beetje de middenweg, het moeten geen balonnen worden maar ze mogen opzich wel redelijk vol zijn zodat ik van het hangen af ben.

Heb jij tussendoor nog weleens getwijfeld of je het wel zeker wou?

Ik had vannacht zo gedroomd (dat ze lelijk en te groot waren) dat ik vanmorgen bij het opstaan erover dacht om er toch maar niet meer mee door te gaan. Ben inmiddels wel weer bijgetrokken hoor :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van jezelf heb je al een mooie cupmaat. Ik wil het zelf inderdaad gewoon wat opvullen.. Geen slap gedoe;-) maar ook zeker geen grote mega ballen.

Ja ik twijfel nog wel eens. Maar als ik het nu niet doe dan komt het er nooit van en ik wil het toch al een tijdje. Dus, ik blijf doorzetten. Het loopt soms door me hoofd te malen als een stoomtrein. Maarja als ik er niks aan doe dan zal er zeker niet mooier op worden in de loop van de jaren. Dus waarom de boel niet een beetje mooier maken denk ik dan. Heb wel last van die gekke dromen pfff..zal er wel bij horen. En elke keer denk ik dan aan mijn consult met Dr Nio en dan ben ik helemaal enthousiast. Zal vast gezonde spanning zijn...

Soms denk ik wel, is de cupmaat goed, genoeg cc, juiste merk enzo.. Maar ik vertrouw op Dr. Nio. De enige man die ik momenteel vertrouw hihi..

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms twijfel ik wel of het met alleen opvulling wel mooi kan worden en of misschien uiteindelijk een lift niet beter is, maar bedacht me opeens dat tijdens mijn borstvoedingstijd en de fijne stuwing die je er dan bij krijgt ik af en toe ook van die opgeblazen tieten had en die stond echt wel mooi stevig recht vooruit :118: Dus hopelijk kan ik het daar een beetje mee vergelijken!

Heb jij ook een kleine thuis? Want dat is ook wel 1 van mijn zorgen, ik heb een 1.5jr oud dochtertje die nogal aan me hangt dus moet dat ook even uit handen geven

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.