Ga naar inhoud

Vlinder30 : 6 Augustus 2013 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Wie van jullie heeft ervaring met Dr. Nio? Heb eerder een gesprek gehad met Dr. Koopmann van Bergman Clinics en volgende week het 1e gesprek met Dr. Nio. Lees wel al veel verhalen maar ben benieuwd naar jullie eindresultaat. Ik twijfel tussen Dr. Koopmann en Nio. Wat is jullie mening. Wil van een slappe 75 B naar een volle C of kleine D.

XXx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Vlinder30,

28 mei heb ik m'n borstvergroting gehad van dokter Nio (parkkliniek)

Ik ben heel erg tevreden over hoe alles tot nu toe is gegaan.

Grappige man...niet zo stijf. Legt alles duidelijk uit en beargumenteert zijn advies.

Verpleging was super vriendelijk daar.

En.... heb vrijwel geen pijn

Mijn borsten zijn wel een stukje groter dan wat jij wilt (nu nog wel opgezwollen),

dus ik zal niet echt een goed voorbeeld zijn.

Liefs Yoshi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder,

Hier ook een zeer tevreden Nio klant! Super vriendelijk, neemt de tijd om alles uit te leggen en kijkt echt naar wat jij graag wilt. Vervolgens komt hij met een advies wat ook echt mogelijk is. Ook toen ik naderhand vragen had was hij nog steeds erg behulpzaam, en je mag altijd langskomen of je twijfelt of vragen hebt. Ik kom van een slappe 75B, en heb 350 Cc gekregen. Ik ga eindigen op een kleine D denk ik, maar ze zijn nu nog vrij hard en ook nog wat gezwollen. Ik had hem uitgelegd dat een kleine D mijn max was, mar tijdens het passen vond ik de 350 Cc het mooist en daar ben ik nu super blij mee!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yoshi,

Bedankt voor je reactie. Bij jou ook echt een mooi resultaat ( voor mij helaas te groot). Ik lees echt goeie dingen over dokter Nio. Na hoelang mocht jij naar huis? Meestal toch al na een paar uurtjes? Wat is eigenlijk het verschil tussen 85 en 100 procent gevuld?? Is de 1 mooier dan de ander?? En het verschil tussen eurosilliconen en mentor???

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dcupje,

In 1 woord, prachtig. Ik wil dus precies hetzelfde als jou. Ze zijn echt supermooi ook de vorm. Ik wil ook van een slappe 75b naar een volle C of kleine D. Klopt het dat ik dan uitkom op 300cc?? Fijn dat die Dr. Nio zo een lieve man is. Dr. Koopmann zal echt ook goed zijn maar is een man van weinig woorden vind ik. Ik ga het denk ik gewoon door Dr. Nio laten doen. Dcupje, zit jij nu precies op een kleine D?? Ze lijken wel iets groter wat hè trouwens perfect staat. Heeft Dr. Nio ook voorbeelden tijdens het gesprek van hoe het ongeveer eruit zal gaan zien. Of moet ik zelf voorbeelden meenemen van wat ik wel en niet mooi vind?? Wil dus niet van die ronde ballen op me lijf hoor. Gewoon zo natuurlijk mogelijk en hopelijk voor de spier.

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alles goed gaat mag je een uur nadat je van de uitslaapkamer komt al naar huis.

Ik ben zelf om 12:00 geopereerd en om 15:00 stond ik weer buiten.

Die 85% vallen iets natuurlijk met je borst mee dan de 100% omdat ze iets minder zijn afgevuld.

Dat vind ik persoonlijk mooier.

Volgens dokter Nio zijn de Eurosilicone de meest soepele implantaten

Bij mij heeft hij geen voorbeeldfoto's laten zien, maar ik had zelf wel een foto meegenomen

van wat ik een mooie borst vond (met een voorfoto die leek om op mijn borst).

Dan heb je voor jezelf ook een beetje een beeld van hoe het gaat worden.

Een groot voordeel ook van Dokter Nio (in Parkkliniek in ieder geval) vind ik dat de hechtingen zelf oplossen en

je geen tape krijgt, maar een strak hestje. En heel weinig pijn, als het voor de borstspier is in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga over 22daagjes bij Dr Nio.

Ik ging ook voor een volle C en heb inderdaad 300cc als advies gekregen :)

Ik vond hem tijdens het consult een erg aangename man! Hij is niet zo stijfjes en is duidelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu lijken ze inderdaad voller bij mij dan een kleine D Vlinder maar dr. Nio gaf aan dat het tijd nodig heeft om zn natuurlijke vorm te krijgen en meestal slinken ze ook nog wat. Ben erg benieuwd want kleine D was wel echt mijn max wil echt niet groter. Ben er super blij mee maar vind ze op momenten toch best groot haha. Maar ik moet zeggen, het went erg snel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Nio geopereerd 10 mei

Het is echt een fijne dokter, ik voelde me gelijk op me gemak toen ik bij hen op consult was en wis gelijk dat ik bij hem in goede handen zou zijn

Ik ken meerdere meiden die bij hem geopereerd zijn en zijn allemaal super blij met het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valerieee,

Heb net ff gespiekt bij jou foto's. Moet zeggen, jij had al mooie borsten die nu alleen maar mooier zijn geworden. Mag je trots op zijn hoor. Fijn om te horen dat iedereen zo tevreden is over deze Dr. Nio.

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het trouwens waar dat je bij 85 procent siliconen kans hebt op rimpelvorming of van die zichtbare deukjes op je borst? Lees dat de meeste meiden voor de 85 procent gevulde gaan ipv 100. Ik wil natuurlijk geen zichtbare rimpels, deukjes, lijnen enz op me borst. Ik hoop zooo dat ze bij mij voor de spier geplaatst kunnen worden. Kan ik dat zelf ergens aanzien, voelen of meten? Na 3 kinderen zijn ze gewoon een klein beetje gaan hangen ( sommige zeggen van niet maarja) ik kijk er elke dag naar. Ik heb van mezelf niet echt een bolling ofzo aan de bovenkant. Na hoelang zijn jullie weer gaan werken? Heb 3 weken vrij daarna maar na een week wel weer kinderen thuis.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder,

Dat van de 85% gevulde en meer kans op rimpeling had ik inderdaad ook gehoord, ik heb dat toen ook aan dr.nio voorgesteld omdat ik anders de 100% gevulde wilde hebben.

Hij heeft me uitgelegd dat als je voldoende eigen weefsel hebt dit echt niet het geval is en dat hij ze zo plaatst dat dit echt niet zichtbaar is en hij nog nooit vrouwen heeft geopereerd die wel last kregen van rimpeling.

Het klopt trouwens wel dat dr.nio zelf groot fan is van de 85% gevulde protheses omdat hij deze de zachtste protheses vind en hij vind dat ze het natuurlijkst meebewegen.

Als je liever de 100% gevulde vind is dit echter ook geen probleem! In het SLAZ kan je kiezen tussen mentor natrelle en eurosilicone. De eerste 2 zijn alleen goedgekeurd door de FDA Amerika, maar er zijn na deze 2 ook nooit meer testen gedaan dus niemand anders heeft de kans gekregen wat ik begrepen heb. Ook dat heb ik nagevraagd en hij gaf aan dat het kwaliteitsniveau absoluut hetzelfde is en er zit een hele goede garantie op de eurosilicone.

Omdat het 85% mij heel erg aansprak ( ik was bang voor teveel bolling bovenop, wilde absoluut wat bolling maar niet te overdreven) en de eurosilicone die enige was die dit aanbood heb ik hier uiteindelijk toch voor gekozen.

Ik heb echter ook vriendinnen die de 100% gevulde van mentor hebben en deze zijn ook prachtig!!

Ik ben op een vrijdag geopereerd, de week erna vrij geweest en de woensdag daarop weer gaan werken, ik werk lijf woensdag donderdag vrijdag dus heb maar 1 week vrij genomen. Mijn zoontje van 2 had ik na een week weer helemaal alleen en dit ging prima! Ik heb ze dan wel voor de spier. Of je dit zelf kan testen weet ik niet zo goed, je moet genoeg klier en vetweefsel bovenop hebben dus zou dit gewoon even afwachten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dcupje,

Bedankt voor je duidelijke uitleg. 85 gevuld is dan inderdaad mijn voorkeur. Ik wil ook meer bolling aan de bovenkant en inderdaad niet teveel. Veel meiden kiezen zoals ik eerder heb gelezen voor eurosilliconen. Er zak niet zomaar zo een goeie garantie op zitten denk ik maar. Fijn dat dokter Nio er zoveel verstand van heeft.

Jij hebt dus ook een kleine. Vond je het niet pijnlijk met tillen enzo? Had je er op het werk niet veel last van? Werk gelukkig wel op kantoor dus moet hopelijk te doen zijn.

Zal inderdaad tot dinsdag moeten wachten en kijken wat Dr. Nio zegt over mijn borstweefsel. Dual plane zal ik echt minder fijn vinden. Ook met het herstel enz.

Wees maar blij dat jij het al achter de rug hebt Dcupje. Nu ik nog:-)

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik was juist heel erg geneigd om hem snel te gaan tillen omdat ik vrij weinig pijn had. Ik moest mezelf echt terug fluiten soms. Toen ik na een week op controle kwam vroeg ik wanneer ik hem weer af en toe mocht tillen. Dr. Nio gaf toen aan dat je voor de borstspier veel sneller weer mag tillen, achter of duale plane echt na 6 weken maar ik mocht na een week alweer voorzichtig aan tillen.

Ik heb bij andere meiden hier die door andere chirurgen zijn geopereerd en ook voor de spier hetzelfde gelezen, en sommige mochten direct. De enige beperking die ik meekreeg was mijn ellebogen niet boven mijn schouders de eerste paar weken. Dat was even wennen maar daar verzin je vanzelf trucjes op! Heb je voor foto's geplaatst? Mijne staan er nog op, zoals je dan zult zien had ik vrij weinig borst meer over maar bovenop nog wel dik genoeg om voor de spier te plaatsen. De voorkeur van dr.nio is ook voor de spier, maar alleen als hij kan garanderen dat het mooi wordt. Anders plaatst hij dual plane of achter de spier. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en mijn werk, ik werk ook op kantoor in de zorg, Als je voor de spier krijgt is dat echt te doen! Als je 2 weken vrij kan nemen zeker doen omdat het gewoon prettiger is maar ik vond na anderhalve week weer beginnen echt reuze meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Iemand enig idee op welke cupmaat ik uit zou komen met 300cc. Heb nu een 75B. Ben toch wel benieuwd of dit echt een volle C zal zijn? Of eerder een kleine D? Nog 2 dagen en dan heb ik mijn gesprek met dokter Nio. Hadden jullie ook een vragenlijst meegenomen? Denk dat ik van de zenuwen de helft vergeet te vragen. Belangrijk in ieder geval, kan het op de spier? Welke soort siliconen? begreep dat mentor en eurosilliconen de beste zijn!??want daar weet ik nog te weinig van en plan maar een afspraak;-)

Iemand misschien nog tips wat ik wel of juist niet moet doen?

Xxx vlinder

O ja wil dus absoluut niet groter hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cupmaat dat gaat worden met 300 cc is helemaal afhankelijk van het merk en het profile... Kan ik dus niks van zeggen...

Je moet nog op consult he? Hoe kun je dan al een aantal cc weten? Je zult eerst de breedte van je borst gemeten moeten krijgen, of een pc moet dat op het oog beoordelen, voor hij kan bepalen wat erin past :)

Of was je al ergens geweest? Heb niet helemaal terug gelezen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou BB,

Ben 2 weken terug bij de Bergman clinicus geweest ( eerder bericht) en daar adviseerde koopmann 300cc dual plane, eventueel voor de spier kon ook maar dan kans op rimpels enz. Omdat ik liever op de spier wil, nu een 2e consult bij dokter Nio. Heb zojuist veel gelezen op de site maar merk dat 300 cc bij iedereen anders valt. En wil dus absoluut geen E cup. Lees gelukkig wel goeie verhalen terug van dokter Nio. Koopmann zal ook best goed zijn hoor, maar helaas bij mij een man van weinig woorden. Lees over hem ook goeie verhalen maar voor me gevoel zat ik er niet op de juiste plek.

XXxvlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.