Ga naar inhoud

Vlinder30 : 6 Augustus 2013 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 1 dag.. Morgen is de grote dag. En ik heb er heel veel zin in. Voordat ik aan de beurt ben mag ik voor de laatste keer passen en zal duidelijk worden of ik voor de 300CC of toch 325CC ga. Ik wil vragen of Nio tijdens de operatie wil kijken wat beter staat. Weet alleen niet of ze dat doen..ik vertrouw maar op hem. Nou aftellen geblazen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Dames,

Onwijs slechts geslapen..hele nacht liggen draaien en denken aan mijn moment zometeen. Maar, we zijn onderweg en we zijn er al bijna. Hoop zo dat ik er zometeen uit ga komen of ik voor 325 of toch 300cc moet gaan. We zullen het zo zien..nog steeds erg bang dat 325cc net iets te groot is..

Iemand toevallig aanwezig hier? Graag jullie laatste mening??

Stijf van de zenuwen...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die 25cc voor een heeeeeel minimaal verschil zullen zorgen. Dus ik zou zeker daarvoor gaan! Dan kan je achteraf niet balen als je ze net iets te klein vind. Ik lees bijna altijd dat de mensen ze eerder te klein vinden dan te groot.. (Ook de mensen die ze helemaal niet zo groot willen hebben ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lins en Jocy,

Dat is waar, ben er nu en heb net nog ff gevraagd of het een groot verschil is maar het is minimaal.. Zometeen mag ik toch nog ff passen.. Zit nu vol spanning te wachten in de wachtkamer. Naast de zenuwen heb ik er ook gewoon ontzettend veel zin in.. Ben zooo benieuwd naar mijn nieuwe borsten;-) ze moeten me wel gauw komen halen want doordat ik nog steeds nuchter ben ga ik bijna van me stokkie..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhh, ik heb ze.. Ik ben zoooo blij.. En het is allemaal zo meegevallen. Nu nog niet echt pijn alleen een drukkend gevoel.. Kan niet omschrijven hoe blij ik ben. We zijn toch voor de 325 cc gegaan.. Het was gewoon de juiste keuze..ik zal zo ff een foto plaatsen met mijn mooie strakke vest;/)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

O wat een dag zeg. Vanmorgen om 10:15 werd ik opgehaald door zo een lieve dame die me van alles kwam vertellen over de narcose enzo. Rond 11 uur kwam dan onze aardige dokter Nio. Echt, ik ben helemaal fan van die man. Hij heeft mij netjes aangetekend en heeft nog een hoop grapjes gemaakt om mij gerust te stellen. Iets later dan verwacht werd ik rond 11:45 de operatie kamer ingereden..jong mannetje van rond de 25 zat me hele tijd aan te kijken... Hij zegt ik ga gauw maar weer met een rooie hoofd haha.. Toen kwam er wen hele donkere man... Er liepen ook nog een andere man en vrouw door de kamer..Nio kwam nog even ze gezicht laten zien en vroeg of ik alles al had klaargezet voor de operatie ja ja dokter Nio haha...toen kwam het slapachtige middeltje en voordat ik kon zeggen dat E goed op me moesten letten was ik weg... Volgende moment word ik wakker en was nog zo duf. Kon me niks meer herinneren van het moment dat ik het vestje omkreeg. Gauw gespiekt en tjaaa TIETEN!!!!! We hebben toch gekozen voor 325 CC en wat ben ik blij zeg Jezus. Werd daarna naar me kamertje gebracht waar ik rustig kon bijkomen. Meerdere keren gespiekt en ik dacht echt, had ik veel eerder moeten doen. Ik heb nog steeds geen pijn alleen een beetje spierpijn. Het is me echt zooo meegevallen.. Wat kan ik een stress kip zijn zeg..net heerlijk gegeten en zit nu gezellig op mijn terrasje.. Ik heb echt niks te klagen... Hopelijk is dat morgen nog steeds zo. Ik vond het echt geweldig dat jullie allemaal met mij mee hebben geleefd, top hoor.. Wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en advies die ik heb meegekregen. Ook vooral BB, jij hebt mij altijd een antwoord gegeven op al mijn vragen. Bedankt voor je geduld;-)

Ik heb vanmiddag alvast een foto geplaatst. De foto is 1 uur na de borstvergroting. Dus nog met het vestje aan..

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed zeg dat het allemaal zo goed gegaan is en dat je nergens last van hebt. Zo hoort het ook. Geniet er maar van he! Vanaf nu gaat het alleen maar mooier worden dus als je nu al blij bent over het resultaat kan je nagaan hoe het over 3 maanden is :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.