Ga naar inhoud

Vlinder30 : 6 Augustus 2013 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Ana,

Kan niet wachten tot het zover is hoor. Nog steeds geen pijn wel een beetje last van spierpijn alsof ik onwijs ben wezen sporten ofzo. Voelt een beetje aan als stuwing na een zwangerschap. En dat vesje waar ik zo tegenop zat, o wat ben ik blij met dat ding. Hij zit goed straks en houdt de boel bij elkaar. En dat voelt veilig aan.. Vanavond zal ik wel op me rug moeten slapen. Dat ben ik niet gewend. Maarja liever de nacht wakker met grote borsten dan lopen piekeren over kleine borsten;-)) het lijkt me trouwens wel eng om binnenkort te douchen.. Ik mag pas op de 2e dag douchen. Ben ook onwijs blij dat het even wat minder warm is vanaf morgen..voor nu, ik zit nog steeds heerlijk op mijn terras en heb niks gedaan vandaag.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zal eerlijk zijn, ik heb ook de eerste 2 dsgen niet eens durven douchen was maar bang om me beha uit te doen en dat de hechtingen open zouden gaan haha dat is nergens voor nodig. Het komt vanzelf dat veilige gevoel. Ik vind het na drie weken bijvoorbeeld nog steeds moeilijk om auto te rijden en om me aan en uit te kleden maar er zijn genoeg mensen bij wie dit al na paar dagen moeiteloos gaat. Ieder mens is anders maar al dat lijden is het resultaat waard em daar doen we het voor he! Heel veel succes met op je rug slapen vannacht! Eerste nacht is het meest lastig. Je kan ook wat kussentjes of handoeken naast je lichaam leggen om zeker te zijn dat je niet in je slaap per ongeluk gaat draaien

Succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat ging slapen vannacht vermoeiend. Wist niet waar ik me handen kwijt moest en op me rug slapen was echt niet ideaal. Om 02.00 even opgestaan om te drinken. Merkte toen wel dat me borsten gevoeliger zijn. Voelde ook wat meer druk op me borsten. Vanmorgen ff het vestje uit gedaan. Heb gelukkig geen druppeltje bloedverlies maar ze zijn wel echt opgezwollen nu en heb meer last van spierpijn. Het voelt voor mij precies aan als stuwing bij een zwangerschap. Vestje heb ik gauw weer aangedaan want voelt toch wel veilig. Hoop wel dat de zwelling gauw minder wordt.

Iemand enig hoelang het duurt voordat de zwelling minder wordt?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het neemt erg geleidelijk af... met de dag zul je merken dat het minder wordt... maar ik denk 2 tot 3 weken en dan nog blijven ze nog wel hard maar al veel minder dan in het begin en dat spierpijn wat je beschrijft is echt al binnen enkele dagen weg! Althans zo ging het bij mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ana,

Nou ik kan niet wachten tot alles een beetje vorm krijgt. Hoop inderdaad dat de spierpijn binnen enkele dagen minder wordt. Heb nog ff gespiekt bij jou foto's.. Mooi resultaat hoor. Mag je trots op zijn. Heb jij ze ook voor de spier gekregen?'

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die van mij zijn achter de borstspier geplaats en die van jou?... herstel duurt langer maja PC zegt wel dat ik dan het mooist resultaat krijg. Dus ik hoop het! Vind het alleen zo lastig om geduld te hebben wil nu mijn eindresultaat haha, zeker omdat ik van mezelf al hele strakke en dikke huid heb bij me borsten duurt net nog extra lang tot het allemaal zijn vorm krijgt. Maargoed zo leer ik wel met geduld om te gaan en al het lijden is het resultaat wel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze voor de spier geplaatst omdat ik genoeg eigen weefsel heb. Lastig he dat we geduld moeten hebben. Maar voor een mooi resultaat doen we het. Vandaag gelukkig lichte dingen kunnen doen. Ff lichte boodschappen gedaan en snel even wat gegeten in een restaurant. Toch wel fijn dat ik dit soort dingen kan blijven doen en niet helemaal plat op bed lig van de pijn.. Spierpijn heb ik nog steeds. Hopelijk is dat morgen wat minder. Verder is het echt heel goed te doen en mag ik echt niet klagen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Groen,

Jaaaaa eindelijk..

Ik heb vannacht ook echt goed geslapen. En de spierpijn is een heel stuk minder. Ze voelen zelfs al wat zachter vergeleken met gisteren. Heb het idee dat de linkerborst sneller geneest dan de rechterborst. De rechterborst is ook iets meer opgezwollen maar pijn doen ze niet. Hoog uit wat gevoelig. Moet nog wel erg aan me nieuwe boobies wennen. Ben niet gewend dat ze zo groot zijn. Denk dat ik toch wel een goeie D te pakken heb;-) maar ze zullen vast nog wat kleiner worden denk ik. Ben benieuwd wanneer ze een beetje vorm krijgen. Ik ben wel echt enorm blij dat ik ( ook al is het met vestje aan) al gelijk een decolleté heb. Vandaag mag ik eindelijk ook douchen. Vind ik best eng eigenlijk. Toen ik gisteren even mijn vestje uit deed om te voelen, leek het alsof mijn borst even borrelde.. Echt een raar geluid..is dat normaal? Het was daarna ook gelijk weer weg.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, dat borrelen is normaal idd, maar wat een gek gevoel is dat he :D

Meid, van harte gefeliciteerd met je boobs!!! Lag een beetje achter met lezen, dus een beetje late felicitatie....

Fijn dat het zo goed met je gaat en die adviezen heb ik altijd graag gegeven. Fijn dat je er iets aan hebt gehad :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Dank je. ben zo blij dat ik het achter de rug heb. Ja echt heel raar. Het klinkt niet alleen raar maar voelt ook raar. Echt een geborrel. Is dat lucht/vocht? Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang ik nog opgezwollen blijf hoor. Me tieten zijn echt groot haha.. Ben blij als alles een beetje vorm krijgt. De boel staat ook best strak. Blijft dat zo of wordt alles nog wat zachter. Herstel gaat verder wel echt goed. Wel heb ik soms een beetje branderig gevoel op de litteken. Voelt ook beetje aan alsof het trekt. Hoort dat erbij? Ben bang dat ik me hechting kapot trek ofzo.. Hoop niet dat dat kan..m

O ja net nog even nieuwe foto's geplaatst. Volgens mij staan sommige ondersteboven door mijn mobieltje...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel... Ik vind ze ook erg mooi alleen nog wel erg groot. Heb niet echt het idee dat er veel vocht zit dus ben benieuwd of ze nog ietsjes kleiner worden. Moet echt wennen aan grote borsten. Moet eerlijk zeggen dat ik mezelf wel eens betrap dat ik soms toch even iets uit de kast pak. En daarna gelijk denk shit, me arm te hoog opgetild. Moet er echt opletten dat ik me aan de regels hou. Dat vind ik wel het gevaar van geen pijn dat je snel geneigd ben alles weer te doen. Dinsdag mag ik voor controle. Ben benieuwd hoe de hechtingen eruit zien.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder,

Wat fijn dat het zo goed met je gaat.

En geen gepieker en zorgen meer over de maat en de operatie ;)

Ze zijn echt super mooi geworden.

Eng gevoel om dat vestje uit te doen he.

Net of de protheses er uit vallen hahah

Ik sliep na een dag of 4 weer op m'n zij.

Had daar geen last van.

En die hechtingen....als het goed zit..zitten die alleen van binnen

Bij mijn controle werden de pleistertjes eraf gehaald en alles zag er

meteen heel netjes uit. Geen korstjes niets.

Nio doet dat wel heel erg mooi.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Iemand enig idee wanneer ik weer op mijn zij mag slapen???

Zou toch wel weer een keer een goeie nachtrust willen hebben?

Xxx vlinder

Volgens mij heb ik van Nio-verslagen in mijn achterhoofd dat je gewoon op je zij mag liggen. Als je last hebt van je boobs, draai je vanzelf wel terug op je rug haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yoshi,

Ben zooo blij dat ik het achter de rug heb.. De linkerborst heb ik helemaal geen last van. Merk wel dat de rechterborst minder snel geneest. Bij het lopen voel ik regelmatig een soort druk op de wond en voelt ook nog ietsje harder.. Dat is toch wel normaal?? Wat fijn dat jij bij 4 dagen op je zij kon liggen zeg. Gisteren geprobeerd maar het wil niet echt lukken. Als ik op mijn linkerzij draai dan voelt mijn rechterborst niet fijn aan. Echt een heel raar gevoel. Had jij dat ook?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ik begrijp van Yoshi dat zij ook op d'r zij kon liggen na 4 dagen. Kan de boel niet verkeerd gaan zitten van binnen?? Ben ook bang dat er druk op me litteken komt te staan en dat de hechting open kan gaan ofzo.. Ben toch wel een beetje een schijtluis hoor:-)))))

O en Yoshi, ja dat vestje geeft echt een veilig gevoel. Had hem helaas verkeerd gewassen waardoor dat ding zo strak zat maar nu zit hij wel beter gelukkig. Ik probeer hem zoveel mogelijk te dragen en slaap er altijd in. Wel vervelend dat het zo boven me kleding uitsteekt..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder,

Vond het inderdaad ook een beetje eng om op m'n zij te slapen hoor.

In het begin had ik een kussen waar ik dan tegen aan lag, maar dat

was eigenlijk niet nodig. Dat vestje zat zo strak dat ze echt geen kant

op konden.Ook al voelde het wel een beetje zwaar aan, aan de borst waar ik juist

niet op lag. Met de hechtingen en de wond zelf is in ieder geval helemaal

niets gebeurd. Na het wassen zat vestje inderdaad helemaal strak Pff kreeg er gewoon

last van mn rug en maag van, maar voelde ook wel weer veilig. Heb zeker 7 weken

met dat ding geslapen.Omdat m'n borsten steeds meer slonken werd het vestje ook wel

steeds losser. Sexy is het inderdaad niet haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yoshi,

Ja dat heb ik dus ook. De borst waar ik niet op ligt voelt dan zo gek en zwaar aan. Hopelijk vannacht dat het iets beter gaat. En dat vestje haha...rotding drukte bijna me maag plat joh.. Niet normaal gewoon.. Maar nu is tie weer wat uitgerekt. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat ze minder gezwollen werden?? Ik vond de mijne namelijk nog steeds mega... In kleding perfect maar zonder kleren vind ik ze echt nog groot. Dat slinken.. Kan dat ff duren??

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vestje nog koud gewassen en gespannen tussen 2 palen? ;)

Ik vond het ook absoluut niet prettig op mijn zij.. zelfs na 5 weken nog niet haha... Maar ik ging dan zo een klein beetje gekanteld liggen. Kussentje onder mijn onderste boob, kussentje achter mijn rug (lag dan half op mijn rug op dat kussentje en half op mijn zij) en een kussen tegen mijn boobs aan gedrukt, zodat ze bleven liggen waar dat moest.. Dan sloeg ik mijn dekbed zo in, onder mijn onderste boob, dat dat kussentje tegen mijn boobs goed bleef zitten :45:

Het is ff werk, maar dan héb je ook wat haha..

Maar goed, zoals gezegd.. ik deed dit pas na 5/6 weken, want eerder lukte me dat niet..

Heb steeds halfzittend geslapen, met een kussen onder de knieen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.