Ga naar inhoud

Wizerd : 12 juni 2013 : Dr. Molderez : AZ St.-Dimpna : Geel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier is ook geen vakantie aan de gang, die volgt pas eind oktober!
Maar wel aan het genieten van het mooie weer!
Toch vind ik het nog moeilijk om eventjes lekker op het strand te zitten, bang voor te veel zon, lelijke littekens en al het zand..
Een half uur geprobeerd maar snel afgekapt.

Het zwemmen mis ook wel.. zeker lastig als je je kids lekker in het water laat gaan en zelf nog even niet kan.
Het was een beroerde start van de zomer dus er blijft vast genoeg over als je wel weer mag!
Hoe is het nu met je linker tepel, ben blij dat je al scheef dat het beter lijkt te gaan!
Dat zijn goede berichten!
En niet te veel scheppen in de tuin he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Thx voor je berichtje

Moeks,

Onrust? Wat scheelt er meis?

Lots,

Ja idd. Genieten moeten we doen he? Straks staat de herfst alweer te kloppen aan onze deur. Al moet ik zeggen dat hier momenteel een hittegolf heerst. En dat hoeft nu ook niet LOOOOL. Tzal ook nie rap goed zijn he?

Ivm zonnen? Ik doe het ook niet. Toch niet zonder bikini. Maar ja, ik ben dan ook niet echt een zonneklopper. :P

Hoe gaat het daar? Alles ok?

Hier alles prima. Donderdag had ik nog een afspraak in het ziekenhuis met mijn PC. Het was opnieuw die vrouw (vervangster) en ze zei dat alles er super uitzag. En dat ik niet meer op controle moest komen. Alleen als ik wat verdachts voelde/zag... moest ik contact opnemen. Ikke dus helemaal happy. Toen ik in de auto zag dacht ik F**k nu ben ik vergeten te vragen wanneer ik die sportbh nu mag omruilen naar een gewone bh (meestal rond de 6 weken PO) en wanneer mag ik em snachts uitlaten??? Sporten had ik gevraagd en ze had graag dat ik nog wachte tot ik effectief 6 weken PO was. Dus ik in de auto maar meteen teruggebeld. Was ze dus lunchen. De secretaresse zou de boodschap doorgeven en ze laten terug bellen. Ok... Ik meteen doorgereden naar de lingeriewinkel en nieuwe setjes gaan kopen. Mijn dag kon niet meer stuk. Helemaal happy. Goede resultaten, leuke nieuwe lingerie in een 85C gekocht. Wat wil een mens nog meer????

Om 18h had ik nog steeds niets van haar gehoord. Dus belde ik de privépraktijk. Daar kreeg ik dan Molderez aan de telefoon. De pc die me tenslotte geopereerd had. Ik vertelde hem dat ik bij Vanderstappen geweest was en wat ze zei en dat alles goed ging maar dat ik toch nog graag die 2 vragen beantwoord had. Mede ook omdat het mijn laatste afspraak was. Zegt die doodleuk. Ma nee. Vanaf volgende week moet je naar de privépraktijk komen want dan starten we met siliconepleisters. En dan zal ik uw vragen wel beantwoorden. Ik kreeg een nieuwe afspraak en gedaan was het gesprek. Pfffff kweet het nu niet zo... Ik vind het wel goed dat hij me zo wil opvolgen. En dat hij zo begaan is met het littekenweefsel. Maar als ik de prijs google... en de resultaten. Zijn die niet spectaculair beter dan een goede crème. Wie heeft er ervaring mee? En wat denken jullie? Doen? Of toch maar bedankt zeggen???

Met mij gaat het goed. Daarnet de wonde nog eens verschoont en het begint er echt goed uit te zien. De korst is nu voor 1/3de genezen en het doet me goed telkens te zien dat het toch geneest en er vooruitgang is. De verpleegster zei me onlangs dat ik op 2 maanden moest rekenen. En ze gaat nog gelijk krijgen denk ik. Kben nu +5 weken PO dus als ik daar nog eens een dikke 2 weken bijdoe ga ik toch ver bij genezen zijn als er geen complicaties bijkomen denk ik. Ik kijk er zoooo naar uit. Ik denk dat ik de hele dag onder de douche blijf staan hahahahahaha. Dus... nu donderdag opnieuw controle. Ben benieuwd naar de uitleg. En ik weet nog niet zeker of ik ermee in zee wil.

Kzou dringend nog eens een pic moeten maken he? Zien jullie het verschil. Zal ik maandag eens doen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wizerd

Fijne berichten om te lezen zeg

Hier inderdaad net terug van vakantie!

Nu verder puffen in de warmte hier

Ben benieuwd hoe je boobs er nu uit zien.Maar je klinkt al een stuk positiever

Geduld blijft een schone zaak

Ik ben alweer flink gewend aan mijn nieuwe borsten.Helaas nog steeds geen gevoel in tepels

Ze werken wel,maar voel nog niks.

Zal ook wel tijd nodig hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nurse,

Hoe was de vakantie????? Lekker genoten van die nieuwe bikini??? :)

Mmm jammer dat je nog steeds geen gevoel hebt... Moet je nog een keer weer op controle?

hier alles goed. ik heb net de wonde nog eens verschoont en deze keer was ik eens niet vergeten pics te nemen. Dus? Ze staan in mijn galerij. Wie zin heeft?

Ik zie wel verschil. Maar kan ook zijn dat het inbeelding is hahahaha.

Kvind het alleen jammer dat de ene verder doorgezakt is dan de andere.

Ach ja. Komt allemaal wel ok.

Vandaag heb ik ook weer voor de eerste keer gaan lopen. Kmoest normaal nog wachten maar op die 2 dagen komt het echt wel niet meer aan.

Voelde zooooooo goed. En wat een verschil zeg? 2 kilo tiet minder om mee te sleuren? hahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wizerd!Ik heb de fotootjes bekeken

Nou dat ziet er al een stuk beter uit hoor!!!

Dat gaat helemaal goed komen.Die korst valt er af straks en dan zit er een mooie tepel onder!

Heb jij er al wel gevoel in?

Ik denk dat je rechter borst al mooi aan het uithangen is (zo noemt mijn pc het) en de linker het nog te druk heeft met zijn genezingsproces

Rechts ligt een weekje of twee voor op de ander haha

En de littekens zijn ook erg mooi hoor

Je mag trots zijn!

Mijn vakantie was heerlijk!Morgen weer aan de slag

laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nurse,

Bedankt voor je reactie meid. Doet me goed te lezen dat jullie dames er zoveel vertrouwen in hebben :)

Ik heb in beide tepels gevoel ja. Rechts iets meer dan links. Ze voelen aan alsof ik toen borstvoeding had. Als ik bvb nies, koud heb... dan steken ze ff. Maar verder heb ik er niets ongemak in. Dat gevoel begin ik nu ook soms L te hebben. Zeker bij koude... Dus ik denk dat dat ook wel snor zit?

Heb jij al opnieuw gevoel???

Dus je denkt dat L ook nog gewoon meer gaat doorhangen? Mmm ik hoop het.

Jakkes. Morgen weer werken. Das idd minder. Maar ook weer goed om de zinnen te verzetten toch? Op dat vlak ben ik wel blij. Ik werk (hoelang nog weet ik niet) van thuis uit. Dus voor mij voelt het niet echt als werken aan. :)

Verder alles goed daar? en met de kindjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.