Ga naar inhoud

Wizerd : 12 juni 2013 : Dr. Molderez : AZ St.-Dimpna : Geel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben ik weer. Afgezien van de olifant die op me borsten zit valt het goed mee.

Beide lanten 1kg185 weggehaald!!!! Woooot woooot. Veel zie ik nog nie mee al da wat maar we blijven + denken.

bedankt allemaal. Doet zoooo goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx Nurse,

Ik voel me goed. Geen pijn. Alleen wat trekjes zo nu en dan.

Alleen de spanning vind ik super verveveld. Maja...

Verder alles ok hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, dringend een vraag

De eerste nacht was een ramp. Tegen de avond aan had ik zoveel rugpijn dat ik niet meer wist wat te doen. Zitten, liggen, staan. Alles deed pijn.

Dag nadien was dan denk ik adrenaline. Want in het ziekenhuis voelde ik me goed. En om 11h mocht ik naar huis.

Maar eens thuis begon de rugpijn opnieuw. I

Dat klote drukverband is hel. Ik kan amper ademen. En het snijd in me vel. :(

Ik word er echt moedeloos van. 1 ding begrijp ik niet. Ik moet normaal tot maandag het drukverband aanhouden. Dus nee, ik heb ze nog steeds niet gezien.

Deze morgend naar het ziekenhuis gebeld en vanaf 14h zit hij in zijn praktijk thuis. Dus ik ga ff bellen straks om te vragen of het verband minder strak mag.

Als ik mezelf nu zio zie? Lijkt het of ik heb niets meer. Zo fel is het verband aangespannen. Alles doet dan ook pijn. Waarschijnlijk door het blauw zien + de druk van het verband

Hadden jullie dat ook? Of mocht het verband er bij jullie sneller af? Ik word er moedeloos van.

Kben zoooooo moe, maar kan niet slapen van de rugpijn. Hier en daar haal ik eens een half uurtje maar verder kom ik niet.

Van dinsdagnacht tot nu denk ik niet dat ik 4h geslapen heb :(

HELP

En als ik eerlijk ben? Heb ik al menig keer gedacht.... waarom heb ik het gedaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

He klote dat het zo gaat,

Ik kan je helaas niks vertellen over tape, mijn pc gebruikt dat niet.

Voor de pijn in je rug vond ik het heerlijk om te lopen of op een stoeltje in de douche en dan de warme straal op mijn onder rug.

Wel ff uitkijken dat je bovenkant niet nat wordt.

Meid, het komt echt goed! Geloof me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wizerd.....een ding kan ik je vertellen!Ik mocht gewoon op mijn zij slapen,zelfs de nacht na de operatie al

Mocht zelfs op buik als ik wilde!!!

Misschien kun je het heel voorzichtig proberen.Maar kan me voorstellen dat het nog eng is.

Jammer dat je je zo voelt!

Overdag in ieder geval zoveel mogelijk rechtop zitten!

Iedere PC is weer anders!Maar de operatie blijft natuurlijk hetzelfde

Ik had een drukverband om zgn tubigrip

Dat maakt ik soms ook wel losser door erin te knippen(had er een paar mee gekregen).Ook mocht ie gewoon af,dus dat deed ik weleens even een half uurtje!

Ik hoop dat je vanmiddag wat antwoorden krijgt

Week 1 Wizerd,de moeilijkste week,maar het is het echt waard!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Wizerd, dat wilde we niet horen , jammer zeg.

Ik had in het begin ook een veel te strakke bh aan, viel flauw als hij af ging. Heb toen io een andere gehaald en daar ging het beter mee.

Na de operatie had ik verband om die en dag later in het ziekenhuis gewisseld voor die te strakke bh.

Ik heb zeker de eerste week beneden op de bank geslapen, zit je makkelijker recht op. In de hoek van de hoekbank, misschien een idee?

Ik snap dat van had ik het maar niet gedaan, de eerste dagen dacht ik dat ook maar wordt echt beter meid!!!

Gewoon bellen en je vragen stellen, dit lijkt me ook niet helemaal goed maar het is overal wel een beetje anders, andere regeltjes enzo. Succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dus om 14h gebeld. En nope. Het verband mag er niet af. :(

Omdat ze zoveel weggenomen hebben? Mag het er niet af. Maandag op controle en dan gaat het verband eraf. En als alles goed is? Maken ze het schoon en krijg ik mijn sportbh aan.

Nog 2 daagjes afzien dus.

Mijn volgende vraag??

Is het normaal dat ik zooo koud heb continu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moesk, Douchen mag en kan niet. Door het verband...

Paulinam, Tja... kheb helaas geen hoeksalon. Dus het word deze nacht weer rondlopen en hangen, zitten, staan, liggen

Nurse, Heb ik ook al geprobeerd. Maar doet echt pijn dan als ik dat doe. Volgens mij ben ik zo beurs als een tomaat.

Mijn hubbie heeft daarstraks eens gepiept onder het verband en die zei dat ik alle kleuren heb. Van aan mijn navel tot onder mijn oksels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog ff doorbijten dus. Zet um op meid!

Ik had het afwisselend koud, warm, heet en zweterig.

De ok is een behoorlijke ingreep en je lichaam moet het verwerken en heeft tijd nodig. En vergeet niet dat ook de spanningen er uitkomen.

Het komt goed, Wizard. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien een kersenpit kussen? Of anders een grote handdoek even in de magnetron en tegen je rug aanleggen? Of van die thermo pleisters, je kent ze vast wel van de da of kruidvat, ze zijn er voor je rug en knieën. Dat ontspant ook lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moesk,

thx, die tip ga ik seves meteen proberen. Nee, zweten doe ik absoluut niet. Iedereen loopt hier in T-shirt en short en ik zit hier ahum, t-shirt, fleece trui, fleece badjas, joggingsbroek en wollen sokken en ik heb het koud. Aaaarghghhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och wizerd toch!

Heb echt met je te doen!

Ff doorbijten nog!

Ik hoop dat je een goede nacht maakt,dan voelt alles misschien wat beter

Er is natuurlijk heel veel borst afgegaan!Dat wondbed is gewoon flink,moet je niet onderschatten

Elke dag zal beetje beter gaan!Kan me voorstellen dat je in een flits een week verder was

Lekker aankleden,kruikje maken,niks doen en je laten verzorgen

Misschien een idee om toch anders iets te vragen om te kunnen slapen aan je huisarts.Al is het maar tot maandag

Als ik in de buurt was zou ik het komen brengen.Heb nog wel een goed tabletje liggen :-)

Houd vol!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nurse, thx meid. zooooo lief. Jullie zijn allemaal zo lief en begaan. Vind ik echt tof!!!

Ik hou me idd vast met het idee dat het vanaf nu elke dag alleen maar beter kan gaan. Zucht.

Dat we ma snel een weekje verder zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey WIzerd

Jeetje.. wat hang ik achter met lezen! Ben jij gewoon al geopereerd en al 3 dagen po!

Gefeliciteerd!

Maar wat een ellende dat strakke verband en die rug van je.... :(

De tip van Moeks, dat kersenpitkussen is een goede tip, of misschien anders een warmwaterkruik? In ieder geval warmte!! (scheelt dan ook nog in het koud hebben ;) )

Er bestaan ook zo een dingen die je op je rug kunt vastbinden, die dan verwarmen, als je ze in het stopcontact insteekt.. Weet niet of jullie zoiets in huis hebben?

Proberen wat te bewegen, rollen met je schouders (als dat gaat me dat tape) zonder je armen te veel op te tillen natuurlijk (weet niet wat de bvk'ers eigenlijk precies mogen met heffen en zo... maar dit mag sowieso)

Niet te lang achter elkaar zitten en als je zit, of ligt, zorg dan voor een goed ondersteuning in je rug en onder je knieen!! Heb je zo een voedingskussen? Daar kun je ook veel kanten mee op, om zoveel mogelijk ondersteuning te krijgen :)

Een kussen onder je knieen in bed, dat ontlast je rug ook....

Sterkte in ieder geval!!

En een goed herstel! Het moet nu gewoon iedere dag beter gaan en overmorgen mag het verband eraf! :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Ik heb ook even bijgelezen. Wat verschrikkelijk balen dat je zo slecht hebt geslapen en dat je het zo koud had. Hoe gaat het inmiddels met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

De nachten zijn echt hel. Mijn man is vrijdagnacht gewoon naar de apo van wacht gereden om een slaapmiddel te gaan halen. Heerlijk eens 4h te kunnen slapen. Zaterdag heb ik er ook nog ene genomen en ik voelde me veel beter. Het verband is aaarghhh de blaren staan onder mijn oksels en ik denk ook op mijn ribben. Nog 2h en het is eraf yaaaaaaaaaaaaay. Kan niet wachten. Sinds zaterdagnacht doet mijn arm van het infuus onwijs pijn en is mijn ader hard. Gisteren om 22h de dok van wacht nog laten komen en blijkt dat ik een trombose in mijn arm heb. GRRRRR het stopt dus niet. GVD. Gisterenavond dus een spuit ervoor gehad en vandaag moet ik mijn PC aanspreken om een kuur van spuitjes met bloedverdunners.

Het stopt echt niet. Kword er wat moedeloos van.

Mijn borstJES heb ik ff gespiekt onder het verband. Wat zijn ze klein!!!! zo te zien zien de hechtingen er goed uit. Geen rood te bespeuren (althans niet rond de tepel de rest zie ik niet). Das ook al een pluspunt. Mag ook wel eens wat positief zijn toch?

Deze nacht wilde ik dan koste wat het kost zonder slaapmiddelen. Pfffffff maar die dwangbuis belet het echt om te slapen. Het snijd langs alle kanten. Niet normaal. En de blaren zijn ondertussen al open gewreven. Ik vind het zwaar kl*¨te dat ik hier nog niet veel positief heb mogen melden. Ik hoop nog elke dag dat het tij mag gaan keren. Misschien eens de dwangbuis eraf dat de rest ook betert? Wie zal het zeggen....

5 dagen PO Mag stilaan verbetering in komen toch? OW ja. Pijn heb ik nog steeds niet. Neem ook al sinds zaterdag geen pijn medicatie meer in. Dus das ook wel goed.

Spannend uitkijken naar 11h dus. Dan mag het er eindelijk AF!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.