Ga naar inhoud

Wizerd : 12 juni 2013 : Dr. Molderez : AZ St.-Dimpna : Geel


Aanbevolen berichten

Ik ben Wizerd, bijna 38 jaar en binnen een dikke 2 weken krijg ik een borstverkleining. SPANNEND.

Ik ben van België, heb 2 kinderen en verder..... Ik zou niet weten wat te vertellen hihi.

Dus indien je vragen hebt? Shoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Wizard,

Gefeliciteerd met je bijna operatie ;)

Ehmm wat je verder kunt vertellen......... Welke maat bh je nu hebt en wat je graag zou willen ?

Ik heb 15 mei een bvk met lift gehad en ondanks dat ik volop in herstel ben, ben ik zooooo happy!

Ik kwam van 75E en heb nu een hele mooie 75C

Mijn. Foto's staan in mijn gallerij en als je vragen hebt....... Komt u maar!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

De vragen die ik had, zijn hierboven al gesteld, zie ik haha.

Als je even verteld bij wie je gaat idd en wanneer precies en in welk ziekenhuis, dan verander ik je titel en verhuis ik je naar de operatieverslagen :) Dan kun je ook na je bvk dit topic blijven gebruiken :)

Veel forumplezier!~

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb 12 juni mijn operatie.

Ik ga van een 85 H naar een 85 C yaaaaaaaaaaaaaay.

De operatie zal in Geel doorgaan bij Dr Molderez.

Super spannend.

Ik ben altijd groot geweest. Maar na mijn zwangerschappen is het gewoon erg uit de hand gelopen.

Met mijn 1m75 en 62 kilo ben ik nu net lola Ferrari. En i dont like. Volgens mijn PC zou ik het mooist een C nemen. Kleiner raad hij me niet aan omdat mijn borsten bovenkant daar te breed voor zijn en dus zou het onnatuurlijk worden kleiner te gaan. Ik zou al enorm blij zijn met een C. Eindelijk mooie lingerie kopen. Eindelijk een bikini in 1 maar ipv 2 maten.

Hemdjes die me effectief passen!!! en niet bovenaan openstaan en onderaan net een tent lijken. Nauwzittende T-shirts of kleedjes kunnen dragen zonder dat ik blikken krijg net of ik van een andere planeet kom. Ik verberg mijn lichaam. Voel me er helemaal niet goed bij. En daar komt nu eindelijk een einde aan.

Maar ik doe het vooral ook om medische redenen. Ik heb Fybro. Dus.... dat gaat ook alleen maar beteren dan.

Indien er nog vragen zijn? Shoot!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Wizerd, al je dromen gaan uit komen. Ik ben 17 mei geopereerd en op een paar kleine dingetjes na heeeel tevreden met mijn C cup.

Als je zelf vragen hebt mag je ze altijd stellen.

We zijn maar met een klein BVK groepje maar we steunen elkaar en daar gaat het om.

Paulina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx iedereen!!!!

Idd paulinam, veel zijn er niet die voor kleiner gaan hihi.

Welke dingetjes ben je niet tevreden over????

Bedankt BB om ff mijn titel aan te passen en me naar het juiste forum te schoppen :59:

EGhatch ja ik denk dat er wel meerdere zijn die het tentverhaal kennen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich niet over mijn borsten hoor, ben ik heel blij mee maar ik heb een paar plekjes die ontstoken zijn en dat is nou net iets waar ik niet op gerekend heb.

Heb eigenlijk helemaal geen pijn , alleen wat ongemakkelijkheden.

Bijvoorbeeld van je bed afkomen , of uit de auto stappen.

Maar dat is helemaal niet erg, hoort erbij toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Paulinam,

Nee joh, tuurlijk mag je mopperen. Dat moet zelfs.:) En ja het kan altijd erger. Maar het liefst wil je nog dat je gewoon lekker niks mankeerd en alles geneest volgens het boekje. Toch?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er enorme stress van krijg als ik eraan denk dat het nu wel erg dichtbij komt.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog 13 dagen en dan is het zover.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik. Spannend.

3 juni heb ik nog een laatste overleg met mijn PC. Dan gaat hij mijn borsten vormen en word de definitieve maat besproken. Ik vind het allemaal wel erg dichtbij komen nu. En ik kan er niet buiten, maar als ik er aan denk? Word ik zenuwachtig. Ik heb hier zooolang al naar uitgekeken. En nu het dichterbij lijkt te komen begin ik te stressen. Normaal zou ik blij moeten rondhuppelen. En lachen. Maar ik kan het niet laten om ook tegenlijk te doemdenken.

Het gaat gewoon heel wat pijn wegnemen. Heel wat ongemak besparen. En ja joh, het gaat er ook gewoon vele beter uitzien. Dus? Kop op Wizerd. Het lukt je best wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag laatste gesprek met mijn PC gehad. En ik moet toegeven dat ik echt wel zenuwachtig was. Hij blijft me maar verzekeren dat alles in orde komt en dat ik niet moet lopen stressen. Maar ik kan het niet laten.

Ik kan niet laten om te doemdenken. Maar ja. Das de aard vant beestje.

Alles is besproken. Alles is gezegd. Ik ga dus van een H cup naar een C gaan.

12 juni om 7h30 is het zover. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!

Ik vroeg of ik dan ook meteen word geopereerd. En hij lachte. Ja lang gade niet moeten wachten zei die. Want ik ben de 1ste van de dag. Ben ik wel blij om dat ik niet tot in de namiddag moet liggen wachten. Anders mogen ze me eerst nog reanimeren denk hahahaha. Spannend allemaal.

Nog 8 dagen..... IIIIIIIK ga ik alles klaar hebben tegen dan? Ben ik gewapend tegen alles? Heb ik alles in orde voor mijn gezin???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! Je zult alles klaar en geregeld hebben, zeker weten!

Meid, de nacht ervoor en de rit er heen zijn killing maar voor je het weet ben je wakker en ben je de gelukkigste vrouw die er is.... Samen met ons.

De meesten van ons zijn op van de zenuwen maar als je weer thuis bent en lekker je rust neemt zul je ? Op hier en daar een vloekje na) denken ohhhhhhhh had ik maar eerder, zeker weten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooooh ik ben jullie zooo dankbaar voor de lieve woorden. doen me zooo goed.

Echt waar. Soms denk ik waar ben ik in godsnaam aan begonnen.

Maar als ik dan jullie opbeurende woorden lees, dan denk ik komaan. Kop op. We zijn der zo doorgesparteld. !!!! DANK JULLIEEEEEEE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!

Geloof me ik ben een drama, een nachtmerrie een lady wanhoop.

Droomde dat ze mijn tepels lieten vallen en mijn hondje de ok in kwam en ze op at.... Dat ze mijn borsten omvouwden en aan mijn buik vast naaiden, zou niet meer wakker worden, of juist te vroeg, serieus gedacht om af te bellen, maar kijk nu bijna 3 weken po en wow!! Wauw! Voor je het weet geef jij opbeurende woorden aan de volgende, komt goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha Moeks.

Ik ken het. Ik heb ook al gedroomd over mislukte operaties. Pffff en lange wachttijden op een PC die maar niet komt opdagen ed.

Heb je veel pijn gehad? Of viel het nog best te dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eigenlijk meer onhandig dan pijn vind ik, je mag een hoop dingen niet en als je toch teveel doet dan zwellen ze op en doet het wel pijn. Ik irriteerde me vooral van het afhankelijk zijn, niet mijn haar kunnen wassen, geen oksels scheren, dat soort dingen. Maar dat is nu allemaal vergeten en het went snel om te zeggen dat er nog gestofzogen moet worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moesk, ja kan ik me wel wat bij voorstellen. Ben ook niet zo'n persoon die graag in de zetel ligt en zegt wat anderen moeten doen. Dus ik denk dat ik er zowiezo ga overgaan.

Maar ik vind het nog steeds enorm leuk om te zien hoe jullie meeleven. Doet me echt goed. :) Bedankt.

Vandaag mijn sportbh gaan kopen. Klinkt heel raar maar ik kan het niet geloven dat mijn borsten daar ooit gaan inpassen. Ik heb em voor de fun eens aangedaan en ik heb MEER dan de helft nog teveel hahahaha.

Echt raar allemaal. Dus ik hoop maar dat die straks niet te klein gaat zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een sport bh kopen vond ik ook zo vreemd.

Heb voor de zekerheid 3 maten gehaald en afgesproken dat ik mocht ruilen. haha

Ik denk dat iedereen wel heel gespannen is voor zo'n operatie , is ook niet iets wat je wekelijks doet.

ook bij jou komt het zeker goed Wizerd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paulinam,

Hihi begrijpelijk. Je weet gewoon niet WAT je maat gaat worden he?

Thx voor de lieve woorden. Doet me goed. Hoe gaat het met jouw???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.