Ga naar inhoud

Wizerd : 12 juni 2013 : Dr. Molderez : AZ St.-Dimpna : Geel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden,

WAT BEN IK BLIJ!!!!!! Het gareel is AF!!!! En mijn tietJES zijn prachtig. Ik heb gewoon kleine steektietjes whahahahahahahaha. Ik slaag zo voor de potloodtest.

Mijn PC was idd geschrokken dat de blaren erop stonden. En hij was razend dat ik vrijdag een collega aan de foon gehad heb en niet hem. Want hij had me laten komen om na te kijken. Ma goed. Het zij nu zo. Ik ben der vanaf. Mensen wat een deugd toen die dat open deed. Echt niet normaal.

De wonden zagen er prachtig uit! Buiten mijn linkse tepel die wat rood en gezwollen is. Maar dat wist ik. Van de week heb ik snachts mezelf uitgerokken en toen deed het opeens pijn. Dus heb ik een draadje doorgetrokken. MAAR dat zou geen kwaad kunnen. En het zou allemaal super mooi genezen. Hij was echt zeer tevreden. En ik eigenlijk ook. Kan het nog niet echt geloven. Alle pijn viel echt zomaar van me af mee het verband. Ik heb nu lekker me sportbhtje aan en ik moet zeggen dat ik continu zit te kijken. :)

Wel jeukt het nu. Hadden/hebben jullie dat ook? Volgende week dinsdag moet ik terug en mogen de plakkers eraf. Tot dan moest ik de BH aanhouden. We kijken weer uit naar dan. :)

Ivm de trombose? Daar ben ik voor naar de HA geweest en ik moet nu elke dag een spuit zetten voor 10 dagen. Vrijdag moest het grotendeels weg zijn anders moet ik terug op controle komen.

Dames ik ben zooooo blij dat ik eindelijk een + bericht mag plaatsen. Straks zal ik eens een pic maken :) Kunnen jullie naar mijn kleine tietJES zien. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn dag is goed gegaan!!! Heb eten gemaakt en al superrrrr nu hopen dat de nacht ook goed verloopt :)

foto's staan erop!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach ja. Was weer van korte duur. Deze nacht de kleinste ziek geworden. Moet de hele tijd ma overgeven. Dus heb ik er genoodzaakt een paar keer moeten optillen en uit bed halen.

hubbie heeft nachtdienst dus....

En auw auw. Heb denk ik een paar knoopjes doorgetrokken. Is zo'n pikkend branderig gevoel nu :(

Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat alles prima. Elke dag merk ik minder en minder ongemak en ga ik meer en meer genieten van mijn nieuwe vormen.

Degene die me ondertussen al gezien hebben schrikken zich een aap!

Mijn moeder stond onlangs te wenen. Ze wist niet wat ze zag!!! Doet me wel goed en geeft me een pak zelfvertrouwen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 2 weken PO en het gaat goed. Buiten hier en daar af en toe een steekje/trekje gaat het prima. Vandaag zelfs de strijk gedaan. Wat was ik blij dat die weer weg is. Want het stapelt toch maar flink op na 2 weken he? Pfffff Zeker met 2 kindjes.

Morgen afspraak PC. Dan zullen denk ik de draadjes verwijderd worden + de pleisters. Ik duim zooooo dat ik dan ook af en toe mijn bh mag uitdoen. En mensen wat hunker ik naar een goede douche/bad. Je wast je wel elke dag. Maar het is toch niet datte. :P

Morgen zal ik dan ook weten hoe het zit met mijn linkse tepel. Die was bij de vorige controle wat ontstoken en rood. Maar ik heb er niet echt meer pijn aan. Dus?... We blijven positief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg het allemaal ff niet zo goed....

Alle bvk dames die ik hier op dit forum al gelezen heb, hebben een andere behandeling als mij. En dat maakt me wat verward.

Vandaag dus op consultatie geweest en alles ziet er goed uit. Behalve de linkse tepel. Die is nog steeds rood, gezwollen maar niet ontstoken. Ik moet er geen Antibiotica ofzo voor innemen. Gewoon de tijd geven om te genezen. Volgens mijn PC ziet het er prima uit en gaat het super genezen. Het heeft alleen meer tijd nodig. Ze hebben er dus een halve bus isobetadine opgekapt, verbandje eraan en klaar.

De andere hechtingen zagen er super uit staan mooi droog en moet niets meer aan gedaan worden. Heb dus alleen nu een pleister over de linkertepel.

Maar ik mag mij nog steeds niet douchen of dergelijke. Ik mag ook onder geen beding de bh uitdoen. Volgens de verpleegster zou dit 6 weken zo blijven dat ik me niet mag douchen of dergelijke.

Na die 6 weken zou ik MET bh mogen douchen en dan na het douchen gewoon ff snel wisselen van bh en klaar. Maar nog steeds niet uitdoen.

Ik begrijp dat allemaal niet zo goed eigenlijk. Wat is er bij mij anders dan bij alle andere dames hier???? :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wizerd

Echt een raar verhaal.Ik snap het ook niet en begrijp dat het je verward

Vooral omdat je beetje in "de minderheid" bent met deze behandeling

Heeft de PC dit ook zo gezegd of alleen maar de verpleegkundige.

Misschien eens terugbellen om te vragen wat er echt mis kan gaan als je even kort gaat douchen

Moet jij je verband wel zelf wisselen

Ik kan me niet voorstellen dat even douchen kwaad kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nurse,

Nee de PC heeft het zelf gezegd. Verband mag ik ook niet wisselen. Dat moet nu zo blijven tot volgende week donderdag. En dan word het in het ziekenhuis opnieuw verschoont.

Dus de volgende 4 weken moet ik waarschijnlijk elke week naar daar om alles te laten checken en dan doen zun telkens een propere bh aan.

Kvind het erg jammer eigenlijk. :(

Ook als ik hier de pics zie van de dames die al lekker staan te pronken met hun mooie nieuwe borsten ben ik wat verward.

Bij mij ziet het er echt hééééél anders uit. De draadjes zie je amper. Ze zouden ook vergaan en moeten niet worden uitgenomen.

Het lijken geen aparte knoopjes maar gewoon 1 hechting. Zoals je een broek zou herstellen....

De linkse tepel lijkt dan net een verdorde plak tomaat. Ziet er echt niet uit. Maar ik moest me geen zorgen maken. Maar ik doe het wel.

De rechtse ziet er goed uit. Behalve dat de tepel precies niet echt aan de borst vasthangt. Kweet niet hoe ik dat moet uitleggen. Maar je ziet echt een tepelhof en een tepel. En hij werkt.

Want bij koude word hij hard. Maar links is het echt gewoon een rode toef brij. Er komt ook wondvocht uit en volgens de pc gaat het nog zwart worden en allemaal afvallen maar komt het wel in orde.

Kmaak me echt wel wat zorgen. Als ik vragen stel zoals wanneer kan ik.... of mag ik.... dan kijkt die, lacht en zegt. Mevr. Eerst ff alles laten genezen en binnen 6 weken praten we verder.

Maar ik wil NU ook antwoorden. En door deze behandeling kan ik ze hier dus ook niet verkrijgen want iedereen werd anders behandeld dan ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Wizerd,
Het verbaasde mij al dat je schreef dat je zo'n tijd niet mocht douchen en nu lees ik dat je nog 4 weken moet volhouden!
Toen ik op consult was drukte de PC mij op het hart dat ik vanaf dag 1 echt al moest gaan douchen..
Dus dat is wel vreemd.
Ervaringen kan ik vanaf morgen met je delen. Ik hoop dat je tepel ook snel gaat bijtrekken en dat je ook snel met je borstjes bloot kan/mag
Sterkte meid!!
Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Wizerd, ik lees al steeds met je mee maar vind t een vreemd verhaal. Je tepel moet eerst zwart worden? Moet ie afsterven ofzo? Bij geen enkel genezingsproces komt de kleur zwart voor. Ik zou als ik jou was ergens anders een second opinion vragen, bij je huisarts ofzo. En dat niet douchen? Slaat nergens op hoor. Tja, ik ben geen pc maar dit is wel erg vreemd. STERKTE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Wizerd, vreemd verhaal. Zelfs ik met al mijn ontstekingen mocht gewoon douchen en ik zou ook iemand anders naar die andere tepel laten kijken.

Wil je echt niet bang maken maar voor je eigen rust zou ik het wel even doen.

Succes meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Pollewop en Paulinam eens.. Ik zou er toch even iemand anders nog naar laten kijken.. zwart komt idd in geen enkel genezingsproces voor....

Doe het voor je eigen geruststelling, niet dat je dadelijk met de gebakken peren zou zitten als er wel iets aan de hand is..

Stél dat er iets is (wat niet zo hoeft te zijn he, want ik wil je niet bang maken) dan vraag aan diegene die ernaar kijkt, of hij alles heel precies wil rapporteren. Zijn bevindingen en wat hij eraan gaat doen, evt.. Dit is namelijk heel belangrijk, zou je naderhand nog iets met die info moeten...

Succes!! En hoop dat het allemaal gewoon goed is en je je zorgen voor niets hebt gemaakt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lots, pollewop, paulinam en BB

Thx voor jullie reacties. Ik denk idd dat ik vandaag eens de tijd ga nemen om een andere PC te contacteren. Ik maak me echt wel zorgen om de linkse borst.

Een ontsteking ken ik. En weet ik ook hoe die eruit ziet. Maar nu vind ik het echt vies zijn. Bedoel.... je ziet absoluut geen tepel ofzo meer. Tis gewoon 1 rood gezwollen iets.

Straks mijn vriendin eens bellen, die heeft enkele jaren geleden een BV gekregen,de telefoonnummer van hem eens vragen. Want dit kan zo niet meer. Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.