Ga naar inhoud

Wizerd : 12 juni 2013 : Dr. Molderez : AZ St.-Dimpna : Geel


Aanbevolen berichten

Gaat al wat beter met me. Helaas ben ik geen mooi voorbeeld voor je. Sorry.

Maar al met al valt het wel mee hoor.

Ik heb denk een C cup want die zat gewoon het beste, heb de andere terug gebracht ( 1 geruild).

Het is echt aftellen nu voor jou, spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Paulinam,

Hoezo? Vertel? Is er wat mis gegaan dan???

Hier ben ik echt aan het aftellen. Ongelooflijk. Ik zou willen dat het al zover was. Dan was dat gestress eindelijk achter de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Paulinam,

Ik heb net je gehele verhaal gelezen. Zooooo balen zeg? Pffff. Het zag er idd pijnlijk uit maar ik moet zeggen dat het wel aardig aan het wegtrekken is. Ik denk dat dat plekje onder je tepel ook nog best gaat wegtrekken.

Het zal allemaal wat meer tijd kosten maar ik ben er zeker van dat het super gaat uitzien op het laatste.

Heb jer nog veel last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is het rare, echt last heb ik er niet van meer een beetje ongemak.

De lekkage's zijn het vervelende maar dat is niet pijnlijk. Plekje gelukkig ook niet.

Valt echt mee hoor qua pijn.

Is echt goed te doen, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Bij mij is het zelfs zo dat ik het af en toe gewoon vergeet maar dan ga je anders zitten of bewegen en dan denk je oja!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef gelukkig he? Hahahaha ja kan ik me goed voorstellen. Dat je opeens wat bruusk bent en zegt ow sjips. Das waar. :) zeker als je er verder geen pijn aan hebt.

Ik hoop echt dat deze AB wel aanslaat als de beste en dat je snel genezen bent. Ik vind het er al stukken beter uitzien in elk geval!

Ik zou zoooo willen dat we al een week verder waren? Dan was het bijna zover. Pfff dat wachten is echt niet aan mij besteed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact over een week van nu zou ik dan nu naar huis mogen als alles goed gegaan is. Ik moet toegeven dat ik de laatste 2 dagen rustiger ben. Kweet niet hoe het komt. Maar ik ben niet meer zo gestressed als de voorbije dagen. Ik hoop dat dit zo mag blijven. Dat het niet weer erger word naarmate de dag korter bij komt.

Wat ik wel klote vind is dat nu het mooie weer echt wel bezig is. En int ziekenhuis zal het zo al bakken zijn.

Maar ik ben dan ook wel blij, dat de kindjes gewoon buiten kunnen ravotten. En dat is beter dan binnen zich zitten vervelen. Ben nog steeds aan het overleggen wanneer ik het aan mijn grote meid zou vertellen.

Maandag? Of dinsdagavond pas. Wat zouden jullie doen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet even niet hoe oud je grote meid is ( ben te lui om terug te zoeken) maar als ze jonger dan een jaar of 8 is zou ik het pas de avond van te voren vertellen.

Ga je ook vertellen wat er gaat gebeuren of ga je alleen vertellen dat je naar het ziekenhuis moet?

Bij mij zijn ze gelukkig al groot en heb ik na lang wikken en wegen toch maar verteld wat ik er ging doen.

Mijn dochter wist het al eerder, ik had toch wat moeite het tegen mijn zoons te vertellen.

Preuts trutje dat ik ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paulinam,

Ze word er 8. Ik dacht ook de avond van te voren. Maar ik heb een beetje schrik dat ze het zich te fel gaat aantrekken en misschien niet kan slapen. Kweet het niet zo goed.

Mijn kleinste (2) snapt er niets van hihi Dus die moet mama gewoon maar ff missen.

Ze kent het wel als ik naar de dokter of ziekenhuis moet als zijnde 'mama is weg' want door mijn ziekte moet ik geregeld naar het ziekenhuis. Lekker toch nog dat ongewisse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb een zoon van 14 en dochtertje van 7 en ik heb het wel verteld.

Ze wisten nl dat ik mijn borsten echt verafschuwde, ik ging liever niet naar het zwembad en op het strand bleef ik maar liever plat liggen. Ze hoorden me regmatig mopperen als iets niet leuk stond. We hebben dd avond te voren een klein feestje gemaakt met als thema " aubergines uit het raam en de reuze bh's er achteraan " .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeks, Hahahahaha super feestje lijkt me. Ik zou wel mee willen gefeest hebben :P hahahahaha.

Lots, Idd het kort nu ENORM af. Ik zou willen dat de dagen wat sneller gingen nu :P

Nurse, Dank je meid.

Hoe gaat het met jullie? Alles goed? Moeks? Nog pijn?

Lots ook al aan het aftellen gegaan???

Hier gaat het goed. Ik ben druk in de weer met mijn huisje op orde te stellen. Ik wil zoooo graag dat alles netjes is tegen dan. Kweet niet hoe het komt. Maar het lijkt wel of ik moet bevallen LOL. Ik wil het gewoon aan de kant en gedaan hebben zodat ik rust heb. En dat ik weet dat de eerste week alles ertegen kan zonder al teveel fuss erover te maken.

Denk ook wel dat ik het doe om bezig te zijn en me zo niet te fel te focussen op wat gaat komen.

Al moet ik toegeven dat ik constant nadenk over hoe het zou zijn. Bij alles wat ik nu doe stel ik me de vraag hoe het zou zijn met kleine borsten. Raar....

Nog 5 nachtjes slapen. IIIIIIIK.

Wat ben ik zooo blij dat ik de dag van tevoren nog een baxter moet gaan halen. Daar ben ik zo uitgeteld van. Dat ik goed slaap. Hopelijk is dat nu ook zo dat ik die laatste nacht ook wat kan slapen :) Denk dat dat wel moeilijk is....

Wat hadden jullie zo al mee naar het ziekenhuis? Ik heb hier wel een lijstje gezien en goede tips uitgehaald. Maar hebben jullie nog tips wat mee kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo. Huisje is van boven tot onder spic en span. Was ligt allemaal gewassen en gestreken terug in de kast. Dus? rust nu en gewoon alles bijhouden. :) nog 3 nachtjes slapen iiiik. Komt wel héééééél dicht nu.

Morgen ga ik mijn tas bij elkaar pakken en mezelf nog eens lekker verwennen.

dinsdag dan baxter en dan is het zover. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK

Ben ik niets vergeten? Heb ik alles in orde???? Zoooooveel vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx meiden. Het komt idd nu hééééél dichtbij. Heb er deze nacht al aan liggen denken.

Mijn laatste dag met dikke boobies.... Zo'n raar gevoel.

Binnen 10 minuten vertrek ik voor mijn behandeling. En dan ben ik pas na de middag weer thuis.

Helaas is dat ik daar niets anders te doen heb, dan liggen en denken. aaarghhh

begin nu wel echt zenuwen te krijgen hoor....

Wat deden jullie ertegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes, lieve Wizard!!

Enne wat je kunt doen tegen de zenuwen.... Denken aan de mooie bh's, topjes, truitjes en je gelukzalige gevoel die je hebt na je herstel. Je zult echt wel last van ongemakjes krijgen maar het is het dubbel en dwars waard!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx meiden. Lig hier nu in mijn sexy ponneke te wachten tot het mijn beurt is.

Hopelijk niet al te lang meer wachten. En merci voor de steun !!!! Doet me goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.