Ga naar inhoud

Lots85 : 26 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Lots,

Jij ligt momenteel lekker in dromenland :) en als je seves wakker word? Heb je mooie kleine tietjes.

SUCCESSSSSSSSSS!!!! en ben héél benieuwd naar je verhaal!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa.. het zit er alweer een paar uur op. Ik zag erorm op tegen de narcose maar het ging lekker vlot en sliep in no time.

Borsten zien eruit als borstjes. even bij mijn zus gechecked of je tepel wel echt op de plek hoort te zittewaar die nu zit. maar dat klopt. zo gek, dat mn tepels nu vooruit staan ipv naar beneden hangen.

Alles zit nog lekker onder het verband en heb nog drains. hopen dat die er morgen ui mogen. voel mij al zoveel meer vrouw! Super

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nounou, wat zijn ze klein zeg!! Van de kliniek een 80C aangemeten gekregen, nu afwachten wat het word bij lingerie!!

De nacht in de kliniek was best OK, alleen het op je rug liggen en de zachte matrassen zijn niet echt een goede combi voor mij.
Mijn eigen bed is gelukkig een stuk steviger en slaap ook beter, al had ik vanochtend toch flink last.
Ik lag met nog 2 vrouwen op zaal die ook een bvk hebben gehad, de vrouw naast mij was er goed beroerd van en viel flauw en moest overgeven.

Vond het zo sneu voor haar, ze zag helemaal bleek, en ik huppelde bijna voorbij richting het toilet.

Sinds de OK heb ik wel veel last van mijn buik, hoorde al dat ik morfine heb gehad en dat heb ik geweten. Mijn darmen hebben goed stil gelegen en dat gaf mij nogal wat ongemak. haha, dat gaat nu gelukkig al een stukje beter. Nog wel een opgeblazen en vol gevoel.. Maar dat komt vast met wat tijd weer goed.

Drains mochten er de ochtend na de OK uit, waar ik heeeeel blij mee ben!
Toen ik gister de verbanden eraf mocht halen thuis voor het douchen moest ik wel even slikken. Er zit nogal wat zwelling aan de buitenkant waardoor het net lijkt alsof mijn borsten nu scheel kijken. Waarop mijn zus zei: Beter scheel dan verdrietig.
Ik moet het gewoon ook even de tijd geven om goed te vormen..

Waar ik mij wel een beetje zorgen om maak is dat het lijkt alsof bij mijn rechter tepel een litteken aan de boven/zijkant zit van 3cm weg van de tepel.
Misschien is het wel gewoon bloed onder de pleister, maar ik heb mijn twijfels. Ik zal proberen en een deze dagen eens een foto van te plaatsen.

Iedereen nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes!!!
Zo fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lots,

Wat goed dat het zo goed gaat meid!!!! Heerlijk toch? Ivm de zwelling? Zeker voldoende ijs leggen. Ik deed elke 4h nieuw ijs leggen en dat de eerste week continu. En heb geen zwelling gehad!

Ivm het litteken? Misschien idd gewoon wat opgedroogd bloed? Zeker ff afwachten. Het naar buiten kijken van de tepels had ik ook de eerste week. Nu is het al héél wat beter. Ik denk dat het idd allemaal moet zetten. Ze zitten er toch ook flink mee te woelen om het een vorm te geven toch? :)

Hihi een heel ander zich he? Opeens een C te hebben :) Kvind het nog steeds schrikken als ik in de spiegel kijk. Maar wel erg leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh, wat is het moeilijk om je rustig te houden zeg.

Ik heb de eerste dag na de OK braaf mijn 4gr pcm geslikt en nog de extra pijnstilling die was voorgeschreven, de volgende dag al veel minder geslikt. Gister nog maar 2 pcm en vandaag doe ik zonder.

Het slapen op de rug is niet lekker maar thuis een stuk minder vervelend omdat we een lekker stevig matras hebben. Vriendlief helpt iedere ochtend met douchen en heeft nu eindelijk een paar dagen vrij zodat hij lekker voor mij kan zorgen.

Om ieder gek gevoel in mijn borsten maak ik mij eigenlijk wel zorgen, maar gelukkig heb ik hier al zoveel gelezen dat ik weet dat het er nu gewoon even bij hoort en ik mij echt nog geen zorgen hoef te maken.
Heb zojuist ook foto's geplaatst.. voor en na :)
Ben benieuwd hoe anderen ze vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lots,

Jaaaaaaaaaaaaaaa zo vervelend he? Dingen niet mogen doen hahahaha. Ik doe lekker alles zelf weer. Kwas het grondig zat om alles maar te laten waaien hihi.

Kvind je pics mooi meid!!! Echt wel. Ze staan ook netjes vind ik. Gaat helemaal in orde komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet morgen op de eerste controle.. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen en of de plakkers eraf mogen.
Het lekken bij het drielandenpunt is nu al 2 dagen afwezig. Wel bloed er zo nu en dan nog wat bij mijn rechter tepel.
In de avond heb ik nog best last van zwelling, vooral mijn rechterborst kan flink beurs aanvoelen.
Misschien nog rustiger houden...?

Toen ik mijn vriend vertelde over de reacties die ik had gekregen op de foto van mn nieuwe boobs kreeg ik een hele onverwachte reactie...
Hij vond het maar raar dat ik een foto van mijn borsten op internet had gezet. Met mijn uitleg erbij over het forum enzo snapte hij het eigenlijk nog niet.
Ik ben daar toch wel van geschrokken.
Ik vind het juist heel fijn dat dit forum er is en twijfelde over hoe mijn nieuwe borsten eruit zien. Hoe moet ik nou weten waar mijn tepels horen te zitten op mijn nieuwe borsten? Ik heb zoiets nog nooit in de spiegel gezien.
De positieve reacties hebben mij erg gerust gesteld en blij gemaakt!

Nou, tijd voor een tieten-party!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he lots!!!

hmm niet zoveel van aantrekken. je hebt de foto's prive staan? en het is inderdaad fijn om ervaringen van anderen te horen! je doet dit ook voor het eerst!

ik wens je veel succes morgen op de controle!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha lots,

Ik kreeg ook meteen de vraag van. Zeg... gade uw borsten dan ook online zetten? Kheb er maar niet op geantwoord lol. Mannen. Allemaal hetzelfde denk? hihi Grote mond, klein hartje :)

Morgen controle? Spannend. Ik ook. hihi gaan we lekker samen.

Idd rustig aandoen meid. Moet allemaal toch zijn tijd hebben blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controle donderdag was goed. Pleisters mochten eraf, en wat was dat een rot gevoel zeg!! Ze deed het ook erg langzaam... pff!!
Er zijn een paar knoopjes afgeknipt en ik mocht weer gaan.
Thuis gelijk weer de kleren uitgegooid om eens even naar mijn borsten te kijken zonder pleisters!
Ik ben blij met ze! Nadat de pleisters eraf waren heeft het bij de drielandenpunten nog wel even nagelekt. Maar dat was na een dag ook weer over. Sinds vrijdag zijn mijn borsten droog! Wondjes lijken goed te genezen dus ik ben benieuwd!

Sinds de bvk heb ik ook geen last meer gehad van mijn schouders en nek!! Wat een heerlijkheid is dat zeg!
Vanochtend een foto gemaakt dus die zal ik even in de galerij zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even een update want het is alweer een poos geleden.

Ben nog steeds ultiem blij met mijn beslissing om mijn borsten te laten verkleinen!
Bij mijn linkerborst zit bij het drielandenpunt nog steeds een open wond ter grote van 10 eurocent, die gaat langzaam maar zeker wel dicht.
Afgelopen week zijn er op 3 plekjes op hechting-punten wat bultjes met wat viezigheid open gegaan maar deze sluiten alweer redelijk.
Ik draag nog dag en nacht een sport-bh, 's nachts hoeft dit al niet meer maar het voelt gewoon beter.

Twee weken geleden ben ik weer begonnen met wat werken, over 1,5 week ga ik mijn normale werk weer oppakken (in de zorg)
Maar vooral weer sporten, want hardlopen mis ik wel!
Dus binnenkort opzoek naar een flink goede sport-bh, die alles wat er nog zit netjes op zijn plek houdt.

I <3 my boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het allemaal goed gaat! Ik had nu ook wat problemen met dat 3 landen punt pff.
Dat sporten zal straks wel weer heerlijk zijn! Wanneer is het eigenlijk verstandig om daarmee weer te beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik ben ondertussen ook alweer 2 weken aan het sporten. Zalig is dat. En wat heb ik het gemist!!!!

Ben blij dat alles goed gaat verder :) Heerlijk toch he?

Ik zou me geen leven meer kunnen voorstellen met die grote borsten. Ik mis ze absoluut niet hahahaha.

Ivm je drielandenpunt? Ik heb er ook even last van gehad aan 1 kant. elke dag een pleistertje erop met wat zalf en na een kleine 2 weken was het helemaal dicht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dat geloof ik best! Sta echt te springen maar ik wacht liever nog 3 a 4 weken haha.
Hoe zit het met joggen/hardlopen, doe je dat ook?

3 landenpunt lekt nog steeds een beetje, er komt hechtingdraad uit 1 kant en ook 1 bij elke tepel, denk dat het daarom zo moeilijk dicht gaat.
Gewoon netjes schoon houden en afwachten haha, heb er gelukkig geen last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 2 juli een bvk gehad en ben sinds gister weer aan het sporten. Niet alle apparaten, maar het voelt goed om weer lekker bezig te zijn! Schattig he van die kleine borstjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.