Ga naar inhoud

Lots85 : 26 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

HOERA!!!

Het was een erg prettig consult vandaag, dr Blecourt komt over als een heel kundig man die ook wat over mijn huidziekte wist en de medicatie die ik daarvoor gebruik.
Hij doet zo'n 75 bvk's per jaar en noemt het 'gesneden koek', Nou prima!!!

Maandag naar de anesthesist en aftellen geblazen!
26 juni kan ik al terecht!!! :91:


Dus moeks, geen boerhaave meer voor mij, dit is lekker in de buurt. Maar ik hoop wel dat de mijne net zo mooi worden als die van jou!
Wizerd, succes met aftellen!!! Nog maar 5 dagen en 17 uur!!
Op naar het linkje operatieverslagen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de datum! Ik ben gisteren geopereerd en tot nu toe valt de pijn me heel erg mee. Alleen de narcose had een verschrikkelijke nawerking op me... maar gelukkig zit ik nu weer thuis.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lots,

Heerlijk toch eh? Da aftellen? Ik had het ook hard zenne. Amaai. En nog eigenlijk.

heb je het al verteld aan mensen? :)

JuneJade,

Oooooh en hoe is het meegevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wizerd,

Het valt tot nu toe allemaal heel erg mee! Nauwelijks pijn, alleen was ik gisteren behoorlijk ziek van de narcose. Je kunt mijn operatieverslag lezen als je wilt. Volgens mij heb de hele ervaring beschreven....

Alvast succes gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Junejade, fijn dat het voor jou achter de rug is, balen dat de narcose wat tegen viel maar het heeft je wat opgeleverd!

Ja Wizerd, het aftellen is flink begonnen, over 19 dagen is het allemaal al achter de rug!! Ben jij er al helemaal klaar voor? Je had al opruim/poets-woede las ik!
Ik vind het erg lastig om het aan mensen te vertellen. Bij sommige mensen is het makkie, van hen weet ik dat ze het zullen begrijpen.
Maar sommige vriendinnen en een hoop collega's, dat is een ander verhaal.
Maar het zal er toch van moeten komen, want ik zal een paar weken niet op mijn werk zijn, en van cup G naar C/D valt natuurlijk ook wel op :106:


Buiten heel veel BH's en bikini's die ik wil kopen, wil ik ook heel graag zo'n lange ketting. Want met mijn mega boobs vind ik dat dus echt niet mooi, maar straks gaat zoiets heel mooi over mijn boezempje hangen!
Dus daar ga ik maar eens voor shoppen! Haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lots,

Ik ben idd aan het aftellen. En jaaaaa ik heb poetszin gekregen. NOT. HAhahahaha nee maar ik wil het gewoon wel lekker gedaan hebben. Want mannen kunnen dan ook. MAAR lol.

Ik heb het ook nog maar tegen 2 vriendinnen verteld en alleen mijn ouders en broer. De rest weet het nie. Ik denk wel dat ze het gaan merken LOL. Ik ga van een H naar een C (hoop ik)

Jaaaaaaa ik kijk er ook al naar uit om te gaan shoppen. Maar kwacht nog ff tot ik kan passen. Want je weet pas de definitieve maat als het achter de rug is en niet meer gezwollen. JAMMERR hihi.

Maar dat kettingkje? Dat kan echt al wel. VEEL shopplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was alleen enthousiasme BB, geen verwijt!! :119:
Hoop dat je van je daagjes 'vrij' hebt genoten en een leuke trouwdag gehad??

Vanochtend bij de anesthesie geweest en er is niets mis met mij, dus het mag doorgaan!
Nog maar 16 nachtjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was alleen enthousiasme BB, geen verwijt!! :119:

Hoop dat je van je daagjes 'vrij' hebt genoten en een leuke trouwdag gehad??

Oh I know hoor haha :)

Ja het was erg gezellig :D We hadden ook heerlijk weer en we hebben heerlijk gegeten.. Het waren heerlijke dagen :)

Lekker aftellen voor jou.. idd nog maar 16 daagjes, dan heb je ze gewoon al! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 11 nachtjes!!
Ik zie overal steeds meer spoken. Maar lees dat ook overal terug, iedereen ziet ze! Dus dat stelt mij gerust.
Alle medicijnen en druppels zijn in huis, nu moet alleen de verzekering nog worden omgezet van de ene kliniek naar de andere.
Helpt het trouwens echt om tijdens de inleiding van de narcose aan leuke dingen te denken? Word je dan beter wakker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, vannacht voor het eerst erover gedroomd... en het was niet goed!
Een PC die te oud was en eigenlijk niet goed meer kon zien. Eten voor de narcose..
Dusja, spannend word het nu toch wel!
De een-na laatste dag met mij big-ass-BH!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lots,

Zoooo herkenbaar. Ik had die vieze dromen ook. Ik denk dat we die allemaal wel hebben. :P

Maar net als je zegt. Telde ik ook alles enorm af. De laatste x ..... met mijn dikke boobies. Laatste x ..... doen met zo'n balkon...

Het gaat super meevallen meid. Alleen het verband was hel. De rest is super meegevallen. Heb zelfs geen week pijnstillers genomen. Want tegen die verekte rugpijn hielp toch niets.

Je gaat super blij zijn. Echt wel. Hoe laat moet je binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.