Ga naar inhoud

Lots85 : 26 juni 2013 : Dr. de Blecourt : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi,
Ik ben Lot, 28 en heb net mijn eerste consult gehad voor een BVK.
Als sinds de middelbare school word ik gepest met mijn grote boobs en nu ben ik het zat.
Ik heb een cup G en wil graag naar een C..
Nu heeft mijn PC al gezegd geen cup te kunnen garanderen, maar hij wil vooral mooie borsten maken.
Dus nu zit ik te wachten op de goedkeuring..
Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik zal een kleine aanpassing in je topictitel doen, dan lezen de bvk-dames het ook. Die zijn hier namelijk in de minderheid ;)

Spannend!!! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren eer je aan de beurt bent!!

Succes met wachten ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat spannend allemaal

benieuwd wat er uit de bus zal komen voor je

zelf heb ik 15 april een bvk gehad omdat dit nodig was

heb er nog geen moment spijt van en ik vind ze heel mooi!

benieuwd hoe lang het zal duren bij je eer je alles geregeld is

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet wachten tot ik te horen krijg dat het wel/niet goedgekeurd is.
Maar ik ben pas 1 mei naar mijn eerste consult geweest, 2 mei werd het naar de verzekering gestuurd..
Dus ik ben bang dat ik nog wel een weekje of misschien wel twee moet afwachten.

Super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Guppie!
Ik heb vanochtend maar vast even contact gezocht maar de aanvraag ligt waarschijnlijk nog ergens op een stapel want hij stond nog niet in het systeem.
Dus eind van de week maar weer even vragen hoe het ervoor staat!
Duurt zo lang, dat wachten.. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij CZ direct dus krijg geen post thuis, het is dus wachten op een mailtje.
Nu kan ik ook in mijnCZ kijken en zien of er a toestemming is gegeven voor zorg..
Dat kopje check ik dus wel een paar keer per dag... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij CZ direct dus krijg geen post thuis, het is dus wachten op een mailtje.

Nu kan ik ook in mijnCZ kijken en zien of er a toestemming is gegeven voor zorg..

Dat kopje check ik dus wel een paar keer per dag... haha

Ik ook dus hij zal misschien snel binnen zijn :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zal binnenkort zelf een borstverkleining ondergaan en hoe meer ik hier lees, des te enthousiaster ik word! Maar hier even een serieuze vraag: doe je dit omdat je last hebt of het zelf niet mooi vindt, of om wat anderen vinden? Zo leek het namelijk wel.

Als je je borsten zelf wel mooi vindt en je hebt er geen last van zou ik me niets aantrekken van anderen. Dat is natuurlijk makkelijk gezegd, maar ik weet waar ik het over heb. Ik werd zelf een paar jaar terug ook heel erg gepest met mijn opvallend grote bordten die maar blevrn groeien. Jongens maakten zelfs graaiende gebaren naar ze midden in de bus met zo'n 60 man. Oude mannen keken regelmatig naar me, zelfs waar mijn ouders naast stonden en stootten elkaar gewoon aan om massaal te gaan staren...Ik wist me er gelukkig wel overheen te zetten en iedereen die nu wat zegt zorgt echt wel dat ze niet te ver gaan.

Helaas moet er nu toch het een en ander af, maar ik hoop dat je dit voor jezelf doet en niet vanwege anderen die er niets van begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Judejade,

Ze gaan eraf omdat ik last heb van mijn rug en het met sporten (hardlopen en paardrijden) geen doen meer is.
Daarbij komt dat ik het ook erg vervelend vind met kleding, kan nooit eens een blouse of jasje kopen wat niet 2 maten groter is dan ik voor de rest van mijn lijf nodig heb. Bikini's en bh's een net zo groot drama. En het speelt ook mee dat ik alle opmerkingen zat ben.

Als ik mijn eigen stukje zo terug lees snap ik dat je dat eruit haalt, maar er steekt dus meer achter.
Dit is voor mij, helemaal alleen voor mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha...okee dan.

Ik snap wat je bedoelt met het drama om bh's te kopen...verschrikkelijk!!! De knopen van een strak blousje dichtdoen gaat niet en een leuke strakke top perst je borsten weer helemaal samen, nog niet te spreken over het terugstoppen van je borsten in de cup, zodat mensen geen vreemde bobbels zien naast je bh... Ik denk dat ik erg blij zal zijn als er wat vanaf is en hoop dat dat voor jou ook zou is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Ha, nóg iemand die ook een bvk wil.

Spannend, die goedkeuring, denk je dat je hem krijgt?

Ik heb net mijn eerste consult aangevraagd, ben nu al zenuwachtig haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mij bedoelt; ik heb de goedkeuring al! :42:

Het werd bij de PC meteen op de comp ingevoerd en toen was het al goedgekeurd, en ik kreeg een aantal dagen later nog een extra bevestiging via een brief met daarin nog wat info over de vergoeding, etc... bij mij was het alleen de vraag of ze het goed zouden keuren i.v.m leeftijd (ik ben nu nog 15, over anderhalve maand 16).

Ik ben als het goed is over 3/4 weken aan de beurt (je kan soms zelfs nog een week van te voren gebeld worden dat je dan kan komen), en ik begin de kriebels al te voelen.

Met het eerste consult heb ik mijn vragen gesteld, heeft de PC gekeken naar de staat van mijn borsten, en nog het een en ander uitgelegd enzo. Meteen daarna kon ik doorlopen naar anesthesie, en bloedprikken, etc... omdat het toch rustig was en dat allemaal in een paar uurtjes.

Ik hoop dat je eerste consult goed gaat. Ik zag dat je nog het een ander op de site had gepost en dat je toch wel een aantal twijfels had over een bvk, ik heb zelf ook nog een aantal twijfels over bijvoorbeeld mijn figuur na de borstverkleining enzo, maar ik heb gelukkig deze site gevonden, veel research gedaan met moederlief, en met mijn buurvrouw gesproken die ook een bvk heeft laten doen vorig jaar. Zij liet me ook de littekens enzo zien :56:... het zag er allemaal heel netjes uit en ze vertelde mij ook dat ik nu nog in de bloei van mijn leven zat en dat ik daar ook nog van zou moeten kunnen genieten, en me geen zorgen moet maken over ernstige rugklachten later.

Ik hoop dat dit je wat heeft geholpen, maar natuurlijk, wat iedereen ook zegt, je blijft altijd wel een ietsiepietsie zenuwachtig.

Harstikke gezond! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Summergirl13

Ik las in een ander topic dat je nog een hele vragenlijst moet invullen, wat een domper zeg! Zo vreemd dat de een zonder bericht het vergoed krijgt en jij nog van alles moet invullen.

Mijn consult stond gepland voor vandaag, maar is -helaas- een week verschoven, was bij EMC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lots, kwam even kijken of je al iets weet over je goedkeuring??

Ik zit ook bij cz direct en de aanvraag is op een donderdag gedaan en de aansluitende maandag had ik de mail al.

Duurt wel lang zo bij jou, gewoon even bellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week een brief gekregen met vragen als: lengte, gewicht, klachten, cup... blablaba.
Ik heb die brief dezelfde dag nog teruggestuurd en nu is het ip weer 14 werkdagen wachten.
Morgen maar weer eens bellen of ze de antwoorden binnen hebben en even willen zeggen dat het vergoed wordt.
Duurt echt lang zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Haha, ik heb het idee dat we bij dezelfde PC zijn geweest, omdat hij mij gisteren ook vertelde dat hij geen cupmaat kon garanderen, maar vooral keek wat er bij mijn lichaam zou passen. Hij had het trouwens over vaak een BMI van 28 werd aangehouden.

Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt over of het vergoed wordt. Zou het raar vinden als dat niet zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het niet vergoed, had mt 75E ben 1.67 en weeg 64 kilo kwam uit op een BMI van 23.9.

Mijn zorgverzekering houdt een cup maat > dan dd en BMI < dan 30 aan.

Maar in mijn afwijzing stond het niet hebben van onbehandelbare smetplekken en het niet volgen van conservatieve therapie. Ik heb ze daarover gebeld en moest eerst maar 2 jaar fysio volgen en dan mijn aanvraag maar weer eens doen. Eikels!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Summergirl, bij wie ben jij dan geweest?

En Moeks, heb je het zelf betaald nu dan? Als het bij mij niet vergoed gaat worden dan denk ik namelijk dat ik het nog steeds door wil laten gaan en dan zelf betaal.
Mijn aanvraag ligt nu bij de medisch advies groep... dus ben benieuwd.
Nóg langer wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.